Het hele idee was natuurlijk wel dat je het afwisselt met je natuurlijke depressiesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
Altijd manisch is misschien een betere tt.![]()
Dat is in ieder geval een uiterst optimistische gedachtequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Idd. ALTIJD!
Ik ben eigenlijk nooit manisch, hooguit af en toe depressief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hele idee was natuurlijk wel dat je het afwisselt met je natuurlijke depressies.
Beide heb ik achter me gelaten toen ik besloot me bij de grijze middenmoot te voegen en me in te schrijven op Fok! Ondertussen alweer vier jaar trouwensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit manisch, hooguit af en toe depressief.![]()
Dat is niet optimistisch, dat is gemaakt vrolijk. Alhoewel er van het gezichtspunt van de ware pessimist uiteraard geen verschil isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
ik zal wel gek zijn maar ik krijg altijd de kriebels van die optimistische blije guppen
bleeegh zo'n muts in de winkel
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaistaat je ge-wel-dig echt waaaaar
Het zal je maar overkomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide heb ik achter me gelaten toen ik besloot me bij de grijze middenmoot te voegen en me in te schrijven op Fok! Ondertussen alweer vier jaar trouwens [afbeelding].
Je zult maar altijd optimistisch zijn, ik word haast depressief bij de gedachte alleen al.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een uiterst optimistische gedachte.
Ja, inderdaad, dan word je op den duur van zelf pessimistisch.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zult maar altijd optimistisch zijn, ik word haast depressief bij de gedachte alleen al.
Een van mijn favoriete leraren op de middelbare school heeft ooit aan een leerlinge die aan de antidepressiva zat gevraagd of ze niet weer wat depressiva kon slikken. Dat dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dan een onnatuurlijke depressie, meneer Litpho?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete leraren op de middelbare school heeft ooit aan een leerlinge die aan de antidepressiva zat gevraagd of ze niet weer wat depressiva kon slikken. Dat dus.
Je staat versteld hoe weinig gevoel voor humor ouders hebben wat dat betreftquote:
het kan me eerlijk gezegd ook niet schelen wat het verschil isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet optimistisch, dat is gemaakt vrolijk. Alhoewel er van het gezichtspunt van de ware pessimist uiteraard geen verschil is.
Lijkt me een volkomen normale reactiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het kan me eerlijk gezegd ook niet schelen wat het verschil is
ik krijg van beiden de kriebels
Ja, wie vindt het nou erg dat een leraar een grap over z'n manisch-depressieve kind maakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je staat versteld hoe weinig gevoel voor humor ouders hebben wat dat betreft.
Volgende keer de juiste dosis antidepressiva vragen ipv. de "ik loop op wolkjes, ik hoor kleuren en als ik met de stemmetjes in mijn hoofd converseer verstoort dat de les niet"-medicatie. Dat doet wonderen voor het gevoel voor humor van de gemiddelde leraar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, wie vindt het nou erg dat een leraar een grap over je manisch-depressieve kind maakt.![]()
Ik weet het niet, ik heb geen praktijkervaring met lesgeven en anti-depressiva.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgende keer de juiste dosis antidepressiva vragen ipv. de "ik loop op wolkjes, ik hoor kleuren en als ik met de stemmetjes in mijn hoofd converseer verstoort dat de les niet"-medicatie. Dat doet wonderen voor het gevoel voor humor van de gemiddelde leraar.
Iets zegt me dat praktijkervaring met de één maar zo eens een goede stap naar de ander zou kunnen zijn. Alhoewel niet noodzakelijk twee kanten op natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen praktijkervaring met lesgeven en anti-depressiva.![]()
Vergeleken met de halve volksstammen die je nog steeds toegoedesmorgensen valt dat allemaal best mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Mustard_Man het volgende:
ben ik dan de enige die mensen die altijd optimistisch en gemotiveerd zijn héééééél irritant vind?
van die mensen die goeiemorgen roepen![]()
![]()
MOORDNEIGINGEN krijg ik ervan.
Lees eens wat posts.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Mustard_Man het volgende:
ben ik dan de enige die mensen die altijd optimistisch en gemotiveerd zijn héééééél irritant vind?
van die mensen die goeiemorgen roepen![]()
![]()
MOORDNEIGINGEN krijg ik ervan.
Van lesgeven op een VMBO in de Schilderswijk zou ik niet vrolijk worden nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat praktijkervaring met de één maar zo eens een goede stap naar de ander zou kunnen zijn. Alhoewel niet noodzakelijk twee kanten op natuurlijk.
Ik had ooit een bazin die vond dat ik 's ochtends niet vrolijk genoeg binnenkwam.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Overigens is het wel een hobby van me om overdreven vrolijk goedemorgen te roepen naar de altijd even chagerijnige receptioniste op school. Maar dat is puur om haar te pesten.
dan nog mag je niet zomaar dat soort dingen roepen als leraarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgende keer de juiste dosis antidepressiva vragen ipv. de "ik loop op wolkjes, ik hoor kleuren en als ik met de stemmetjes in mijn hoofd converseer verstoort dat de les niet"-medicatie. Dat doet wonderen voor het gevoel voor humor van de gemiddelde leraar.
Mocht je op een goede dag vervolgens gevloerd worden door een welgemikte worp met een bak tiramisu, dan wil ik bij deze vast melden dat ik daar niets mee te maken heb.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Overigens is het wel een hobby van me om overdreven vrolijk goedemorgen te roepen naar de altijd even chagerijnige receptioniste op school. Maar dat is puur om haar te pesten.
Ach wie maalt er nou om didactiek in het onderwijs?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan nog mag je niet zomaar dat soort dingen roepen als leraar
maja
Dat klopt. Dat vond het schoolbestuur ook (ondanks dat degenen die de leerlinge in kwestie de afgelopen periode hadden gezien er officieus wel enig begrip voor konden opbrengen).quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan nog mag je niet zomaar dat soort dingen roepen als leraar
Nou, dat mensch had dus lopen klagen dat de studenten geen goedemorgen zeiden tegen haar. Wat wil je ook als je iedereen die in de buurt komt met een bijna dodelijke blik aankijkt. Nou, dan zul je het weten ook hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had ooit een bazin die vond dat ik 's ochtends niet vrolijk genoeg binnenkwam.![]()
Goed dat ik dat alvast weet dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mocht je op een goede dag vervolgens gevloerd worden door een welgemikte worp met een bak tiramisu, dan wil ik bij deze vast melden dat ik daar niets mee te maken heb.
Dan moet ze maar niet op een anonieme instelling voor hoger onderwijs gaan werken.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou, dat mensch had dus lopen klagen dat de studenten geen goedemorgen zeiden tegen haar.
Dit doet me ook denken aan de middelbare school. Een vriendin van me werd een keer bij binnenkomst gelijk de les weer uitgezet omdat ze te chagerijnig keek.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had ooit een bazin die vond dat ik 's ochtends niet vrolijk genoeg binnenkwam.![]()
Melis had het vanmiddag ook al over haar rommelige kamer.quote:
Dat krijg je er van als je gaat opruimen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
nou ben ik m'n labello weer kwijt
Ik had een leraar die een jongen de les uitschopte omdat hij after shave op had. Vervolgens geloofde de conrector die jongen niet en kreeg hij extra straf.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dit doet me ook denken aan de middelbare school. Een vriendin van me werd een keer bij binnenkomst gelijk de les weer uitgezet omdat ze te chagerijnig keek.![]()
Moest ze zich melden bij het hoofd.
"Waarom moest je er uit?"
"Ik keek chagerijnig"
![]()
Of met mannen?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef nozem het volgende:
Wat hebben vrouwen toch altijd met die lippensmeerseltjes?
Is het nou labello, of lobello? Dat weet ik nooit.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
Daar kun je CL niet van betichten.quote:
Ja, dan ben ik de komende maand alles weer kwijt.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je gaat opruimen.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik de komende maand alles weer kwijt.
Wat staat er nou Plato.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het nou labello, of lobello? Dat weet ik nooit.![]()
Goeie hondennaam zeg. Lobello.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het nou labello, of lobello? Dat weet ik nooit.![]()
Is daar nog steeds geen Lush variant van?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
Het kan toch zijn dat CL een typefout gemaakt heeft?quote:
Ja, maar dat zijn blikjes en die kosten ¤7 ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 00:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is daar nog steeds geen Lush variant van?
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat CL een typefout gemaakt heeft?![]()
Het gaat over een hondennaam.quote:
Nou en? Mijn hond heet officieel Alexander Tiverstone the Enforcer.quote:
De hond heet Lobello. De dochters Samantha en Wendy en de stoere kleine vent daar in de hoek Wesley.quote:
Dus? Dat heb ik wel vaker. Meestal loopt dat wel redelijk vriendschappelijk af, dus je punt is?quote:
Ahja. Alex de waakhondquote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou en? Mijn hond heet officieel Alexander Tiverstone the Enforcer.![]()
Het benadert het niveau ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef nozem het volgende:
[..]
De hond heet Lobello. De dochters Samantha en Wendy en de stoere kleine vent daar in de hoek Wesley.
Zo plat?
Vrouwen hebben zo hun voordelenquote:
Spaniel?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja! Dat wil ik ook wel eens weten Twist.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus? Dat heb ik wel vaker. Meestal loopt dat wel redelijk vriendschappelijk af, dus je punt is?
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus? Dat heb ik wel vaker. Meestal loopt dat wel redelijk vriendschappelijk af, dus je punt is?
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, doe jij maar deze keer.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Litpho het volgende:
Catfight. Twist, hou jij de score bij?
Dat is zodat je er langer jong uit ziet. Dat heeft als voordeel dat je weliswaar een oude vrijster wordt, maar jezelf nog decennia wijs kan maken dat je kans maakt op de relatiemarkt.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap dat gedoe met allerhande smeerseltjes nooit zo, leg eens uit CL.
Dagelijks op de zonnebank zodat je een mooie kokosbruine huidskleur hebt wil daar ook wel eens bij helpen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is zodat je er langer jong uit ziet. Dat heeft als voordeel dat je weliswaar een oude vrijster wordt, maar jezelf nog decennia wijs kan maken dat je kans maakt op de relatiemarkt.
Ik werd een poosje terug nog heel raar aangekeken door de mevrouw bij de drogist toen ik zei dat ik geen dagcreme gebruikte. Nu snap ik waarom ze dat deed.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is zodat je er langer jong uit ziet. Dat heeft als voordeel dat je weliswaar een oude vrijster wordt, maar jezelf nog decennia wijs kan maken dat je kans maakt op de relatiemarkt.
Dat is waarschijnlijk rond de tijd dat pasen en pinksteren op één dag vallen?quote:
Je dacht dat ik aan het water woonde voor het uitzicht?quote:
Het ruikt lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap dat gedoe met allerhande smeerseltjes nooit zo, leg eens uit CL.
Inclusief haar met de textuur van de gemiddelde kokosmat, om alles maar in balans te houden.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dagelijks op de zonnebank zodat je een mooie kokosbruine huidskleur hebt wil daar ook wel eens bij helpen.![]()
Ik gebruik ook geen dagcremequote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik werd een poosje terug nog heel raar aangekeken door de mevrouw bij de drogist toen ik zei dat ik geen dagcreme gebruikte. Nu snap ik waarom ze dat deed.
Maar dan nog. Laat me lekker.
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk rond de tijd dat pasen en pinksteren op één dag vallen?
Hij is een spiv-freak. Hij moest denken aan: ik wil alleen maar zwemmen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je dacht dat ik aan het water woonde voor het uitzicht?
En dan aangevuld met een helblond kapsel, een ultrakort rokje en het pakje filtersigaretten onder handbereik.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inclusief haar met de textuur van de gemiddelde kokosmat, om alles maar in balans te houden.
Ik heb die nieuwe kalender waar je om vroeg bijna af. Moet ik hem naar het gebruikelijke adres versturen?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk rond de tijd dat pasen en pinksteren op één dag vallen?
Duh!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij is een spiv-freak. Hij moest denken aan: ik wil alleen maar zwemmen.
Toch he Q?!
Belinda Mentholquote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan aangevuld met een helblond kapsel, een ultrakort rokje en het pakje filtersigaretten onder handbereik.![]()
Een compilage van het fotoboek van CL?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe kalender waar je om vroeg bijna af. Moet ik hem naar het gebruikelijke adres versturen?
Oh, is er een Nightmare on Elm Street kalender tegenwoordig?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een compilage van het fotoboek van CL?![]()
Toch schijnt het heel normaal te zijn om daar rond je 20e mee te beginnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen dagcremeAlleen als ik m'n smoel heb gescrubt smeer ik er nog een crème op, maar verder niks.
Ben geen 40.
Hoe durf je de aanstaande vriendin van Q. zo te beledigen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, is er een Nightmare on Elm Street kalender tegenwoordig?
princess Fiona?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe durf je de aanstaande vriendin van Q. zo te beledigen.![]()
gebruik ik ook nietquote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik werd een poosje terug nog heel raar aangekeken door de mevrouw bij de drogist toen ik zei dat ik geen dagcreme gebruikte. Nu snap ik waarom ze dat deed.
Maar dan nog. Laat me lekker.
Die fotoshoot van toen je dagcremevoorraad net op was bedoel je?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, is er een Nightmare on Elm Street kalender tegenwoordig?
En heul veul extentions!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan aangevuld met een helblond kapsel, een ultrakort rokje en het pakje filtersigaretten onder handbereik.![]()
Fiona? Dat klinkt als een Rotterdams straatmeisje.quote:
Sommige beelden koester je voor het levenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En heul veul extentions!
Ik zie nu mijn voormalig overbuurhoer voor me.
Ze had wel nog het normbesef om over jullie brievenbussticker te klagen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En heul veul extentions!
Ik zie nu mijn voormalig overbuurhoer voor me.
En het was zo'n mooie sticker.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze had wel nog het normbesef om over jullie brievenbussticker te klagen.![]()
Ja, ze was duidelijk te ordinair om in te kunnen zien hoe creatief het wel niet was.quote:
Jij begrijpt het tenminste wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ze was duidelijk te ordinair om in te kunnen zien hoe creatief het wel niet was.![]()
Ik begrijp je toch altijd, daar ben ik je broertje voor.quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo.
Ik ga naar bed.
En nog 3 afleveringen van CSI kijken van de afgelopen week
Welterusten
Corny.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp je toch altijd, daar ben ik je broertje voor.![]()
Veel plezier c.q. sterkte.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Succes dan nog bij het laatste beetje Plato.
Morgen gaat m'n moeder haar atelier officieel openen, dus daar ben ik ook bijna de hele dag druk mee denk ik.
Trusten alvast.
Dan nemen we het Catshuis over.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:40 schreef liefie_ het volgende:
wat is er over 12 maanden plato?
Preciesquote:Op zondag 28 mei 2006 00:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toch schijnt het heel normaal te zijn om daar rond je 20e mee te beginnen.
Ik heb wel een cremepje voor als ik weer eens last heb van irritaties op m'n huid en dat spul werkt echt. Maar daar houd het ook echt bij op.
Geyl.quote:
Kutjes klonen?quote:
Ik moet aan je vingers ruiken?quote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 28 mei 2006 11:09 schreef Q. het volgende:
Hallo optimistische vriendjes en vriendinnetjes.
Goed voorbeeld doet volgen . . .quote:Op zondag 28 mei 2006 11:29 schreef Pheno het volgende:
Niet aanstellen, werken!
Nee, heerlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:26 schreef liefie_ het volgende:
werken op zondag?bah
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:44 schreef Pheno het volgende:
Ik naar de Xmen 3.
met airwin?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:44 schreef Pheno het volgende:
Ik naar de Xmen 3.
*kijkt rond en ziet airwin nergens. Nah, vermoedelijk ligt hij nog te slapen. Anders stuur ik de film wel even over en gaan we via msn met elkaar kijkenquote:
Ga je m toch op de computer kijken?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
*kijkt rond en ziet airwin nergens. Nah, vermoedelijk ligt hij nog te slapen. Anders stuur ik de film wel even over en gaan we via msn met elkaar kijken
Ik kan wachten dat het op dvd uit is, maar ik heb nog geen dvdspeler in de huiskamerquote:
Of gewoon naar de bios gaanquote:Op zondag 28 mei 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wachten dat het op dvd uit is, maar ik heb nog geen dvdspeler in de huiskamer
Geen zin in in mijn eentjequote:
Zeg tegen Arual dat jullie als verrassing naar de bios gaan en dat je om het verrassingselement er in te houden nog niet zegt welke film het wordt.quote:
Zo'n bal gehakt ben ik niet met een film waarvan ik weet dat ze die niet leuk gaat vindenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeg tegen Arual dat jullie als verrassing naar de bios gaan en dat je om het verrassingselement er in te houden nog niet zegt welke film het wordt.![]()
In dat geval moet je gewoon alleen gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n bal gehakt ben ik niet met een film waarvan ik weet dat ze die niet leuk gaat vinden
Dankje voor het ontbreken van alle details, ik zie net dat ik ep 23 en 24 binnen hebquote:Op zondag 28 mei 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
BTW : Lost![]()
Dat einde, fuck fuck fuck, ik wil dat het september is
Gelukkig lurk ik wel...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
*kijkt rond en ziet airwin nergens. Nah, vermoedelijk ligt hij nog te slapen. Anders stuur ik de film wel even over en gaan we via msn met elkaar kijken
Pheno bedoelt eigenlijk dat hij je wil uitnodigen om bij hem thuis die film te gaan bekijken.quote:
Ik spoiler nooit, dat is niet leuk. _a heeft ze ook nog allemaal niet gezien, dus ik moet soms met de kaken dicht mee kijken naar net 5quote:Op zondag 28 mei 2006 12:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Dankje voor het ontbreken van alle details, ik zie net dat ik ep 23 en 24 binnen heb
Het is toch geen vrouw? Ik doe niet aan tussen de regels door lezen.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno bedoelt eigenlijk dat hij je wil uitnodigen om bij hem thuis die film te gaan bekijken.![]()
Ik ken het .... ik kijk wel eens bij vrienden naar Lost ... Vrienden stellen een vraag over het plot, maar tja ... dan nog maar snel een slok nemen van mn colaquote:Op zondag 28 mei 2006 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spoiler nooit, dat is niet leuk. _a heeft ze ook nog allemaal niet gezien, dus ik moet soms met de kaken dicht mee kijken naar net 5
Ik vind het een beetje raar om jou namens Pheno uit te nodigen om bij hem film te komen kijken.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch geen vrouw? Ik doe niet aan tussen de regels door lezen.![]()
Kom maar met een duidelijke uitnodiging dan...![]()
Ik kijk altijd samen met mijn beste vriendin, moeten alleen de seizoensfinale nogquote:Op zondag 28 mei 2006 12:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ken het .... ik kijk wel eens bij vrienden naar Lost ... Vrienden stellen een vraag over het plot, maar tja ... dan nog maar snel een slok nemen van mn cola
Dat is het ook, dus doe maar niet!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar om jou namens Pheno uit te nodigen om bij hem film te komen kijken.![]()
Als je die nodig hebt zeg het maar.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kijk altijd samen met mijn beste vriendin, moeten alleen de seizoensfinale nog
nLite!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:46 schreef Pheno het volgende:
GVD, kutwindows installatie snapt niet wat raid is en mijn unattended installatie ben ik schijnbaar kwijt. Weer een nieuwe maken, zucht.....
Nou, als het goed is, heeft de broer van mijn vriendin m al gedownload, maar hij moest weer zo nodig uit huis gaanquote:
Nog nooit gebruikt, maar mijn unattended stamt dan ook af van het sp2 gebullshitquote:
Ik kan het zo oversturen, al gaat het "maar" met 128kbyte per seconde....quote:Op zondag 28 mei 2006 12:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou, als het goed is, heeft de broer van mijn vriendin m al gedownload, maar hij moest weer zo nodig uit huis gaanWaardoor ie m nog niet op de xbox heeft gezet
Je kunt drivers toevoegen voor additionele hw support, als je dat bedoelt ?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, maar mijn unattended stamt dan ook af van het sp2 gebullshit
Kun je in dat programma ook raid support vanaf setup meegeven?
Dan duurt t wel een hele dag ben ik bangquote:Op zondag 28 mei 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het zo oversturen, al gaat het "maar" met 128kbyte per seconde....
als hij mijn raid schijven maar goed ziet, dan vind ik het best. Dus dat bedoel ikquote:Op zondag 28 mei 2006 12:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Je kunt drivers toevoegen voor additionele hw support, als je dat bedoelt ?
effe rekenen, mits je een 2mbit lijn hebt: 8sec per mb, files zijn 350mb = 0,8 uur per aflevering. Valt meequote:Op zondag 28 mei 2006 12:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan duurt t wel een hele dag ben ik bang![]()
Bedankt voor het aanbod, maar ik wacht vandaag nog even af, ze zou hem even vragen of ie er mee op kon schieten
![]()
Dat is duidelijk een nadeel inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 13:00 schreef Pheno het volgende:
ew, nlite heeft dotnet zooi nodig
Ik hoef iig hierna niet meer bij een stomme installatie te zitten kijken en allerlei patches en updates te downloadenquote:
Wat een luxe.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef iig hierna niet meer bij een stomme installatie te zitten kijken en allerlei patches en updates te downloaden
zekersquote:
Ik ben jaloers op je.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
zekers![]()
In een paar minuten windows geinstalleerd > uur bezig zijn om die boel te installeren
F1.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef nixxx het volgende:bank en F1, lekker in monaco ik verwacht wel wat crashes
Ja. Tijd om de zak chips te pakken, en de indische snackballetjes op te warmenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef nixxx het volgende:bank en F1, lekker in monaco ik verwacht wel wat crashes
Ben je nog zo achtergesteld ??quote:Op zondag 28 mei 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ik kan wachten dat het op dvd uit is, maar ik heb nog geen dvdspeler in de huiskamer![]()
Nu Roland Garrosquote:Op zondag 28 mei 2006 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
F1.![]()
Gelukkig begint over twaalf dagen het WK voetbal.![]()
En daarna de Tour de France.![]()
Tennis vind ik alleen leuk als Nederlanders het goed doen.quote:
Roland Garros begint vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
F1.![]()
Gelukkig begint over twaalf dagen het WK voetbal.![]()
En daarna de Tour de France.![]()
Dat is ook zo'n onzin, een grand slam hoort traditioneel op maandag te beginnen. Punt uit.quote:
Federer is een ontzettende eikel, maar om naar te kijken als ie tennist is wel vetquote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tennis vind ik alleen leuk als Nederlanders het goed doen.
De laatste twee jaar vind ik er dus geen barst aan.![]()
Ze wilden wat meer ruimte creeeren in het schema... er wordt zeker regen verwachtquote:Op zondag 28 mei 2006 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n onzin, een grand slam hoort traditioneel op maandag te beginnen. Punt uit.![]()
Regen is juist leuk, dan geeft Cliff Richard altijd een "spontaan" optreden.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ze wilden wat meer ruimte creeeren in het schema... er wordt zeker regen verwacht
Ik wilde je net verbeterenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Regen is juist leuk, dan geeft Cliff Richard altijd een "spontaan" optreden.![]()
Oh nee, dat is Wimbledon.![]()
Dat zou iets minder erg zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde je net verbeteren![]()
Nee, misschien dat Patrick Bruel er is
![]()
Die is te druk met pokeren denk ikquote:
Vandaar dat Eurosport tegenwoordig ook pokertoernooien uitzendt.quote:
Zag jij m ook?!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vandaar dat Eurosport tegenwoordig ook pokertoernooien uitzendt.![]()
Ik zapte er langs.quote:
Gesponsord door de TROS no doubtquote:Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zapte er langs.![]()
Ach, Eurosport heeft het wel eens bonter gemaakt, de heipaal-gooi-wedstrijden en het tractorracen staan me nog helder voor de geest.![]()
Hahaha, dan is poker nog grappig.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zapte er langs.![]()
Ach, Eurosport heeft het wel eens bonter gemaakt, de heipaal-gooi-wedstrijden en het tractorracen staan me nog helder voor de geest.![]()
Tractorracen is meer iets voor de KRO, gezien de link met Boer zoekt vrouw.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:06 schreef nixxx het volgende:
massaal f1 afgelopenheeft Schumi toch weer goed gedaan
Schumacherquote:Op zondag 28 mei 2006 16:06 schreef nixxx het volgende:
massaal f1 afgelopenheeft Schumi toch weer goed gedaan
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Schumacher![]()
Kan 'ie niet een zeer ernstig ongeluk krijgen en nooit meer kunnen rijden ??![]()
![]()
Gamecubequote:Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben je nog zo achtergesteld ??![]()
![]()
![]()
Geen Xbox of PS2 in huis ??![]()
![]()
Kan je daar geen DVD's op afspelen ??quote:Op zondag 28 mei 2006 16:25 schreef Pheno het volgende:
Gamecube
nee, wel met de opvolger van de Cube, die waarschijnlijk hier ook wel weer te vinden zal zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 16:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan je daar geen DVD's op afspelen ??
opvolger van de cubequote:Op zondag 28 mei 2006 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, wel met de opvolger van de Cube, die waarschijnlijk hier ook wel weer te vinden zal zijn
En wanneer komt dat ding uit ??quote:Op zondag 28 mei 2006 16:46 schreef Pheno het volgende:
nee, wel met de opvolger van de Cube, die waarschijnlijk hier ook wel weer te vinden zal zijn
Q4quote:
alweerquote:Op zondag 28 mei 2006 17:18 schreef Dickies het volgende:
En toen was ik weer vrijgezellig.
Ja, zo kan je het zien.quote:
To dump or te be dumped...quote:Op zondag 28 mei 2006 17:18 schreef Dickies het volgende:
En toen was ik weer vrijgezellig.
Ik haar, nog wel via een sms ookquote:
Want zij dumpte je eerst via sms?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik haar, nog wel via een sms ookMaar dat was gewoon oog om oog.
Nee, ik ga ook niet in details.. Maar ik kreeg een sms dat ik een e-mail had met daarin wat ze allemaal verkeerd had gedaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Want zij dumpte je eerst via sms?
En als je zo met elkaar omgaat kan ik me niet voorstellen dat 't een serieuze relatie was
Treurigquote:Op zondag 28 mei 2006 17:40 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook niet in details.. Maar ik kreeg een sms dat ik een e-mail had met daarin wat ze allemaal verkeerd had gedaan.
Het was wel serieus. Meer dan een jaar al samen en dan zo'n einde![]()
Ik had er ook niet echt woorden voor. Net is ze hier geweest, onverwachts. Meestal lost dat eerder iets op dan bellen ofzo, maar het mocht niet baten. Ergens heb ik er wel spijt van, want ik mis d'r nu al weer. En zij mij ook. Maar jaquote:Op zondag 28 mei 2006 17:42 schreef vibri het volgende:
[..]
Treurig
En als iemand niet de guts heeft dat soort dingen in je gezicht te vertellen na een relatie van een jaar kan ik je geen ongelijk geven wat jouw reactie betreft.
Dat zal nog wel even zo blijvenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik had er ook niet echt woorden voor. Net is ze hier geweest, onverwachts. Meestal lost dat eerder iets op dan bellen ofzo, maar het mocht niet baten. Ergens heb ik er wel spijt van, want ik mis d'r nu al weer. En zij mij ook. Maar ja
Bedanktquote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even zo blijven
Ik zal niet de Mona uit gaan hangen, maar wens je wel sterkte.
quote:
Q. wel, Q nietquote:
Hij was te groot geschapen?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef CherryLips het volgende:
m'n mond is uitgescheurd.
hoe doe je datquote:Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef CherryLips het volgende:
TMI !quote:Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef CherryLips het volgende:
bah.. dat klinkt goor.. jij krijgt er geen kusje opquote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef CherryLips het volgende:
liever m'n mond dan iets anders natuurlijk
maargoed, ik heb gewoon een hele rauwe mondhoek, tot bloedens toe, gewoon droge huid dus![]()
heb je niet gewoon herpes op je lipquote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef CherryLips het volgende:
liever m'n mond dan iets anders natuurlijk
maargoed, ik heb gewoon een hele rauwe mondhoek, tot bloedens toe, gewoon droge huid dus![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
bah.. dat klinkt goor.. jij krijgt er geen kusje op
Had ik pas ook, doet best pijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef CherryLips het volgende:
een kleintje danquote:
30 jaar lang ellende. Enkel en alleen ellende . . .quote:Op zondag 28 mei 2006 19:49 schreef Q. het volgende:
Hoe kom jij zo somber altijd?
Gedeelde herpes is halve herpesquote:
Gezellig. En met zo'n instelling blijft de rest ook ellendig. Doe er iets aan!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
30 jaar lang ellende. Enkel en alleen ellende . . .![]()
Dan mag jij ook een stukje syfylis.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Met CL wil ik alles delen. Zelfs mijn herpes.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Met CL wil ik alles delen. Zelfs mijn herpes.
Ware liefde, Q.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag jij ook een stukje syfylis.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef CherryLips het volgende:
quote:
heeft die ookal herpes?quote:
Volgende week. Staat genoteerd.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als die syfylis vlekken uit m'n gezicht zijn.
is daar niet een speciaal Lush creme voor?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als die syfylis vlekken uit m'n gezicht zijn.
ik nietquote:
Ze wil waarschijnlijk wat meer tijd besteden aan haar vriendje.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef liefie_ het volgende:
ze is wel al een tijdje weg viel me op
Ik kan me nog wel een aantal leuke zondagen bedenken hoorquote:
is webspider hier ook niet zo vaak meer danquote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze wil waarschijnlijk wat meer tijd besteden aan haar vriendje.
Vriendinnen niet wou je zeggen ??quote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef CherryLips het volgende:
vriendjes zijn stom. kosten tijd enzo.
ynske een vriendje?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze wil waarschijnlijk wat meer tijd besteden aan haar vriendje.
True. Er is niets wat een zondag doet wat een reguliere dag niet beter doet.quote:
quote:
De ervaringsdeskundige spreekt.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef CherryLips het volgende:
vriendjes zijn stom. kosten tijd enzo.
Wat moet je daar ooit mee ??quote:
webspider dus.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ynske een vriendje?
whoei er is nog hoop voor mij
Zelfs uitslapen lukte niet vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
True. Er is niets wat een zondag doet wat een reguliere dag niet beter doet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
webspider dus.
Don't get your hopes up too high..
heb je niet liever een vriendinnetje?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ynske een vriendje?
whoei er is nog hoop voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |