Het hele idee was natuurlijk wel dat je het afwisselt met je natuurlijke depressiesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
Altijd manisch is misschien een betere tt.![]()
Dat is in ieder geval een uiterst optimistische gedachtequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Idd. ALTIJD!
Ik ben eigenlijk nooit manisch, hooguit af en toe depressief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hele idee was natuurlijk wel dat je het afwisselt met je natuurlijke depressies.
Beide heb ik achter me gelaten toen ik besloot me bij de grijze middenmoot te voegen en me in te schrijven op Fok! Ondertussen alweer vier jaar trouwensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit manisch, hooguit af en toe depressief.![]()
Dat is niet optimistisch, dat is gemaakt vrolijk. Alhoewel er van het gezichtspunt van de ware pessimist uiteraard geen verschil isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
ik zal wel gek zijn maar ik krijg altijd de kriebels van die optimistische blije guppen
bleeegh zo'n muts in de winkel
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaistaat je ge-wel-dig echt waaaaar
Het zal je maar overkomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide heb ik achter me gelaten toen ik besloot me bij de grijze middenmoot te voegen en me in te schrijven op Fok! Ondertussen alweer vier jaar trouwens [afbeelding].
Je zult maar altijd optimistisch zijn, ik word haast depressief bij de gedachte alleen al.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een uiterst optimistische gedachte.
Ja, inderdaad, dan word je op den duur van zelf pessimistisch.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zult maar altijd optimistisch zijn, ik word haast depressief bij de gedachte alleen al.
Een van mijn favoriete leraren op de middelbare school heeft ooit aan een leerlinge die aan de antidepressiva zat gevraagd of ze niet weer wat depressiva kon slikken. Dat dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dan een onnatuurlijke depressie, meneer Litpho?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete leraren op de middelbare school heeft ooit aan een leerlinge die aan de antidepressiva zat gevraagd of ze niet weer wat depressiva kon slikken. Dat dus.
Je staat versteld hoe weinig gevoel voor humor ouders hebben wat dat betreftquote:
het kan me eerlijk gezegd ook niet schelen wat het verschil isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet optimistisch, dat is gemaakt vrolijk. Alhoewel er van het gezichtspunt van de ware pessimist uiteraard geen verschil is.
Lijkt me een volkomen normale reactiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het kan me eerlijk gezegd ook niet schelen wat het verschil is
ik krijg van beiden de kriebels
Ja, wie vindt het nou erg dat een leraar een grap over z'n manisch-depressieve kind maakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je staat versteld hoe weinig gevoel voor humor ouders hebben wat dat betreft.
Volgende keer de juiste dosis antidepressiva vragen ipv. de "ik loop op wolkjes, ik hoor kleuren en als ik met de stemmetjes in mijn hoofd converseer verstoort dat de les niet"-medicatie. Dat doet wonderen voor het gevoel voor humor van de gemiddelde leraar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, wie vindt het nou erg dat een leraar een grap over je manisch-depressieve kind maakt.![]()
Ik weet het niet, ik heb geen praktijkervaring met lesgeven en anti-depressiva.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgende keer de juiste dosis antidepressiva vragen ipv. de "ik loop op wolkjes, ik hoor kleuren en als ik met de stemmetjes in mijn hoofd converseer verstoort dat de les niet"-medicatie. Dat doet wonderen voor het gevoel voor humor van de gemiddelde leraar.
Iets zegt me dat praktijkervaring met de één maar zo eens een goede stap naar de ander zou kunnen zijn. Alhoewel niet noodzakelijk twee kanten op natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb geen praktijkervaring met lesgeven en anti-depressiva.![]()
Vergeleken met de halve volksstammen die je nog steeds toegoedesmorgensen valt dat allemaal best mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Mustard_Man het volgende:
ben ik dan de enige die mensen die altijd optimistisch en gemotiveerd zijn héééééél irritant vind?
van die mensen die goeiemorgen roepen![]()
![]()
MOORDNEIGINGEN krijg ik ervan.
Lees eens wat posts.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Mustard_Man het volgende:
ben ik dan de enige die mensen die altijd optimistisch en gemotiveerd zijn héééééél irritant vind?
van die mensen die goeiemorgen roepen![]()
![]()
MOORDNEIGINGEN krijg ik ervan.
Van lesgeven op een VMBO in de Schilderswijk zou ik niet vrolijk worden nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat praktijkervaring met de één maar zo eens een goede stap naar de ander zou kunnen zijn. Alhoewel niet noodzakelijk twee kanten op natuurlijk.
Ik had ooit een bazin die vond dat ik 's ochtends niet vrolijk genoeg binnenkwam.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Overigens is het wel een hobby van me om overdreven vrolijk goedemorgen te roepen naar de altijd even chagerijnige receptioniste op school. Maar dat is puur om haar te pesten.
dan nog mag je niet zomaar dat soort dingen roepen als leraarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgende keer de juiste dosis antidepressiva vragen ipv. de "ik loop op wolkjes, ik hoor kleuren en als ik met de stemmetjes in mijn hoofd converseer verstoort dat de les niet"-medicatie. Dat doet wonderen voor het gevoel voor humor van de gemiddelde leraar.
Mocht je op een goede dag vervolgens gevloerd worden door een welgemikte worp met een bak tiramisu, dan wil ik bij deze vast melden dat ik daar niets mee te maken heb.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Overigens is het wel een hobby van me om overdreven vrolijk goedemorgen te roepen naar de altijd even chagerijnige receptioniste op school. Maar dat is puur om haar te pesten.
Ach wie maalt er nou om didactiek in het onderwijs?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan nog mag je niet zomaar dat soort dingen roepen als leraar
maja
Dat klopt. Dat vond het schoolbestuur ook (ondanks dat degenen die de leerlinge in kwestie de afgelopen periode hadden gezien er officieus wel enig begrip voor konden opbrengen).quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan nog mag je niet zomaar dat soort dingen roepen als leraar
Nou, dat mensch had dus lopen klagen dat de studenten geen goedemorgen zeiden tegen haar. Wat wil je ook als je iedereen die in de buurt komt met een bijna dodelijke blik aankijkt. Nou, dan zul je het weten ook hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had ooit een bazin die vond dat ik 's ochtends niet vrolijk genoeg binnenkwam.![]()
Goed dat ik dat alvast weet dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mocht je op een goede dag vervolgens gevloerd worden door een welgemikte worp met een bak tiramisu, dan wil ik bij deze vast melden dat ik daar niets mee te maken heb.
Dan moet ze maar niet op een anonieme instelling voor hoger onderwijs gaan werken.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou, dat mensch had dus lopen klagen dat de studenten geen goedemorgen zeiden tegen haar.
Dit doet me ook denken aan de middelbare school. Een vriendin van me werd een keer bij binnenkomst gelijk de les weer uitgezet omdat ze te chagerijnig keek.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had ooit een bazin die vond dat ik 's ochtends niet vrolijk genoeg binnenkwam.![]()
Melis had het vanmiddag ook al over haar rommelige kamer.quote:
Dat krijg je er van als je gaat opruimen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
nou ben ik m'n labello weer kwijt
Ik had een leraar die een jongen de les uitschopte omdat hij after shave op had. Vervolgens geloofde de conrector die jongen niet en kreeg hij extra straf.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dit doet me ook denken aan de middelbare school. Een vriendin van me werd een keer bij binnenkomst gelijk de les weer uitgezet omdat ze te chagerijnig keek.![]()
Moest ze zich melden bij het hoofd.
"Waarom moest je er uit?"
"Ik keek chagerijnig"
![]()
Of met mannen?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef nozem het volgende:
Wat hebben vrouwen toch altijd met die lippensmeerseltjes?
Is het nou labello, of lobello? Dat weet ik nooit.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
Daar kun je CL niet van betichten.quote:
Ja, dan ben ik de komende maand alles weer kwijt.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je gaat opruimen.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik de komende maand alles weer kwijt.
Wat staat er nou Plato.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het nou labello, of lobello? Dat weet ik nooit.![]()
Goeie hondennaam zeg. Lobello.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het nou labello, of lobello? Dat weet ik nooit.![]()
Is daar nog steeds geen Lush variant van?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
Het kan toch zijn dat CL een typefout gemaakt heeft?quote:
Ja, maar dat zijn blikjes en die kosten ¤7 ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 00:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is daar nog steeds geen Lush variant van?
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat CL een typefout gemaakt heeft?![]()
Het gaat over een hondennaam.quote:
Nou en? Mijn hond heet officieel Alexander Tiverstone the Enforcer.quote:
De hond heet Lobello. De dochters Samantha en Wendy en de stoere kleine vent daar in de hoek Wesley.quote:
Dus? Dat heb ik wel vaker. Meestal loopt dat wel redelijk vriendschappelijk af, dus je punt is?quote:
Ahja. Alex de waakhondquote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou en? Mijn hond heet officieel Alexander Tiverstone the Enforcer.![]()
Het benadert het niveau ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef nozem het volgende:
[..]
De hond heet Lobello. De dochters Samantha en Wendy en de stoere kleine vent daar in de hoek Wesley.
Zo plat?
Vrouwen hebben zo hun voordelenquote:
Spaniel?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja! Dat wil ik ook wel eens weten Twist.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus? Dat heb ik wel vaker. Meestal loopt dat wel redelijk vriendschappelijk af, dus je punt is?
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus? Dat heb ik wel vaker. Meestal loopt dat wel redelijk vriendschappelijk af, dus je punt is?
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, doe jij maar deze keer.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Litpho het volgende:
Catfight. Twist, hou jij de score bij?
Dat is zodat je er langer jong uit ziet. Dat heeft als voordeel dat je weliswaar een oude vrijster wordt, maar jezelf nog decennia wijs kan maken dat je kans maakt op de relatiemarkt.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap dat gedoe met allerhande smeerseltjes nooit zo, leg eens uit CL.
Dagelijks op de zonnebank zodat je een mooie kokosbruine huidskleur hebt wil daar ook wel eens bij helpen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is zodat je er langer jong uit ziet. Dat heeft als voordeel dat je weliswaar een oude vrijster wordt, maar jezelf nog decennia wijs kan maken dat je kans maakt op de relatiemarkt.
Ik werd een poosje terug nog heel raar aangekeken door de mevrouw bij de drogist toen ik zei dat ik geen dagcreme gebruikte. Nu snap ik waarom ze dat deed.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is zodat je er langer jong uit ziet. Dat heeft als voordeel dat je weliswaar een oude vrijster wordt, maar jezelf nog decennia wijs kan maken dat je kans maakt op de relatiemarkt.
Dat is waarschijnlijk rond de tijd dat pasen en pinksteren op één dag vallen?quote:
Je dacht dat ik aan het water woonde voor het uitzicht?quote:
Het ruikt lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap dat gedoe met allerhande smeerseltjes nooit zo, leg eens uit CL.
Inclusief haar met de textuur van de gemiddelde kokosmat, om alles maar in balans te houden.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dagelijks op de zonnebank zodat je een mooie kokosbruine huidskleur hebt wil daar ook wel eens bij helpen.![]()
Ik gebruik ook geen dagcremequote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik werd een poosje terug nog heel raar aangekeken door de mevrouw bij de drogist toen ik zei dat ik geen dagcreme gebruikte. Nu snap ik waarom ze dat deed.
Maar dan nog. Laat me lekker.
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk rond de tijd dat pasen en pinksteren op één dag vallen?
Hij is een spiv-freak. Hij moest denken aan: ik wil alleen maar zwemmen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je dacht dat ik aan het water woonde voor het uitzicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |