En de vierde keerquote:Op zondag 28 mei 2006 14:52 schreef One_conundrum het volgende:
`drew barreymore
Ook haar debuutfilm?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Drew, de film moet nog uitkomen.
Johanssonquote:Op zondag 28 mei 2006 14:56 schreef One_conundrum het volgende:
Scarlett johanssen
quote:: I turned the whole world into a tabloid.
welke film?quote:: If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all of you.
cwk +1quote:Op zondag 28 mei 2006 15:08 schreef cwk het volgende:
The People vs. Larry Flint?
Welke film?quote:Never, never, interrupt me, okay? Not if there's a fire, not even if you hear the sound of a thud from my home and one week later there's a smell coming from there that can only be a decaying human body and you have to hold a hanky to your face because the stench is so thick that you think you're going to faint. Even then, don't come knocking.
niet eens zo'n gekke gok maar is het nietquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef cwk het volgende:
Ben affleck in Daredevil? te voor dehand liggend neh?
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Chielus het volgende:
Of Al Pacino in Scent of a Woman?
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Natacha Régnier.
La vie rêvée des anges
Comment j'ai tué mon père
Les amants criminels
Die accenten
Correct.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Reese.
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blake Edwards en Jim Carrey?
Inderdaad, het plaatje komt Lipstick on Your Collar, een oude mini-serie.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ewan Mcgregor?
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:58 schreef flyguy het volgende:
the good the bad and the ugly?
Ook niet. Japans/Amerikaanse productie. De openingsscene wordt ook als intro op de cd liquid swords van GZA gebruikt.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:07 schreef cwk het volgende:
Hey ik doe eens gek...7 Samurai's
Nope stamt uit 1980.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:11 schreef cwk het volgende:
Dan is het Ghost dog: way of the samurai
Engelse titel.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:17 schreef flyguy het volgende:
kagemusha?
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:28 schreef victorinox het volgende:
Da's met die peuter in de kinderwagen...
Heb alleen geen tijd.
Victorinox +1quote:Op zondag 28 mei 2006 23:52 schreef victorinox het volgende:
Shogun Assassin
Sokolsky +1quote:Op zondag 28 mei 2006 21:15 schreef Sokolsky het volgende:
Dit is La Grande Bouffe.
cwk +1quote:Op maandag 29 mei 2006 10:07 schreef cwk het volgende:
Thora Birch
hornage +1quote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef hornage het volgende:
Grave Of The Fireflies
en met die erbij is het antwoord compleet.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:33 schreef ranja het volgende:
en The Nostradamus Kid volgens mij
Ja lekker.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:39 schreef flyguy het volgende:
nieuwe vraag?
Nee.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:14 schreef flyguy het volgende:
en is SH mischien S&H?
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:31 schreef dolle_hond het volgende:
johnnie depp
Welke acteur en welke films?
FH from hell
B
SH sleepy hollow
CB cry baby (niet welke ik bedoelde, maar toch)
TL the listener(die laatste iig)
(nu nog de titel; denk aan vrijheid)
FN finding neverland
SW secret window
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:05 schreef ranja het volgende:
Kevin Spacey /Jazeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Usual suspects
ranja +1
Eigenlijk even zo.Ach...
Your uppance will come!
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik ken haar, echt waar. Maar waar speelde ze ook alweer in
The Hilton sisters?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:45 schreef One_conundrum het volgende:
van die meisjes van 13/14 die aan de drugs en dergelijke zijn.
andere titel, Pieces of April, was al genoemd dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:25 schreef Sokolsky het volgende:
Alison Pill uit Dear Wendy. Die vorige dan.
Heb het boek wel gelezen en dan is de film een te lange, te saaie en te eentonige aaneenschakeling van afgeraffelde momenten en dwangmatige bedoelingen van kleurloze personages. Vond McKellen ook als een van de weinigen de moeite waard.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Sokolsky het volgende:
Doff +1
Gisteren gezien, vond 'm nog best aardig, maar heb het boek niet gelezen; dat scheelt waarschijnlijk. Wel apart dat Tautou en Reno zo ontzettend inwisselbaar waren.
Ik vraag nooit naar oude filmsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:21 schreef Sokolsky het volgende:
On-topic: Pickpocket?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:28 schreef Sokolsky het volgende:
Dan is het Following.
Zo zou je kunnen denken ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:00 schreef EricusMaximus het volgende:
Het heeft iets met Ian McKellen te maken?
Niet wat ik zoek.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:01 schreef Doff het volgende:
In Six Degrees speelt McKellen geen 'bad-guy'?
Righto!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Alle drie films met Ian McKellen, maar 1 film is niet geregisseerd door Brian Singer?
Dat zou dan Six Degrees moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Alle drie films met Ian McKellen, maar 1 film is niet geregisseerd door Brian Singer?
Ja... Eigenlijk wel.quote:
Dat is waar ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Sokolsky het volgende:
Irréversible is niet in zwart-wit.
Je bedoelde met zwart-wit natuurlijk het complete gebrek aan nuancering.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat is waar ook.
Denk dat er alleen is blijven hangen dat er iets apart aan was, maar dat was natuurlijk de volgorde van de scènes.
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:12 schreef Sokolsky het volgende:
Man who wasn't there
Following
Schindler's List
Ed Wood
Sin City
Dead Man
Pi
Good Night & Good Luck
Volgens mij kunnen we het er redelijk over eens zijn wat een zwart-wit film is. Ondanks dat Sin City (en zelfs Schlinders List een klein beetje) gebruikt maakt van kleur en The Man Who Wasn't There in kleur is opgenomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bedoelde met zwart-wit natuurlijk het complete gebrek aan nuancering.
Getint.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:36 schreef cwk het volgende:
Dokter caligari was toch niet in kleur? Was nota bene jaren 20.
the adventures of Robin Hood.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:36 schreef Sokolsky het volgende:
Robin Hood mist nog een paar woorden.
"Color: Black and White (tinted)" vind ik niet tellen.
The Sound of Music
is uit 1965.
Denk eens aan Technicolor...
Is toch ook een verfilmingquote:
Was even aan het eten maar jij krijgt het puntje want ja rose red is een ......quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:06 schreef Sokolsky het volgende:
Shawshank Redemption
The Shining
Misery
Pet Sematary
Christine
Dreamcatcher
It
The Green Mile
Misschien moet je vermelden dat je imdb het denkwerk voor je laat doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:30 schreef flyguy het volgende:
Was even aan het eten maar jij krijgt het puntje want ja rose red is een ......![]()
Hoezo? Weet hetzelf ook wel alleen even nagetrokken...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien moet je vermelden dat je imdb het denkwerk voor je laat doen![]()
'weet'? meer 'vind'. Ik vind het geen miniserie, op dvd is het ook gewoon 1 geheel alleen staat het op 2 discs (maar dat geldt ook voor bv LOTR). En It werd op tv in 4 delen uitgezonden, Rose Red in 2 delen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef flyguy het volgende:
[..]
Hoezo? Weet hetzelf ook wel alleen even nagetrokken...
RuneRose +1quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:39 schreef RuneRose het volgende:
Le Violin Rouge
Nou ja laat maar zitten. ik maak er niet zo'n probleem van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef ranja het volgende:
[..]
'weet'? meer 'vind'. Ik vind het geen miniserie, op dvd is het ook gewoon 1 geheel alleen staat het op 2 discs (maar dat geldt ook voor bv LOTR). En It werd op tv in 4 delen uitgezonden, Rose Red in 2 delen...
Moet ik ff DVD erbi pakken voor een plaatje.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef dolle_hond het volgende:
ratcatcher?
Denk dat het recomandations bij die film zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef ReSpawn het volgende:
Begrijp niet wat je bedoelt?
En dat moeten wij begrijpen als je een lijstje film post?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:52 schreef dolle_hond het volgende:
not yet
(je moet uit elke film een act/reg nemen en die samenvoegen tot 1 film)
moet niet, kan wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En dat moeten wij begrijpen als je een lijstje film post?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef cwk het volgende:
Chicago misschien, dat was iig dezelfde regisseur als MOAG.
Het is toch gewoon handig als je het even uit legt bij de vraag. Voor hetzelfde geld blijven we drie uur films roepen omdat niemand het begreep.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet niet, kan wel.
maar ik ben er om t gewoon te zeggen als iemand t vraagt.
voor t zelfde geld roept meteen iemand de juiste titel
geen Ocean's
te laatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef RuneRose het volgende:
Donald Sutherland
The Italian Job
The Invasion of the Body Snatchers
Space Cowboys
Instinct
O? Weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |