Misschien moet je vermelden dat je imdb het denkwerk voor je laat doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:30 schreef flyguy het volgende:
Was even aan het eten maar jij krijgt het puntje want ja rose red is een ......![]()
Hoezo? Weet hetzelf ook wel alleen even nagetrokken...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien moet je vermelden dat je imdb het denkwerk voor je laat doen![]()
'weet'? meer 'vind'. Ik vind het geen miniserie, op dvd is het ook gewoon 1 geheel alleen staat het op 2 discs (maar dat geldt ook voor bv LOTR). En It werd op tv in 4 delen uitgezonden, Rose Red in 2 delen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef flyguy het volgende:
[..]
Hoezo? Weet hetzelf ook wel alleen even nagetrokken...
RuneRose +1quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:39 schreef RuneRose het volgende:
Le Violin Rouge
Nou ja laat maar zitten. ik maak er niet zo'n probleem van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef ranja het volgende:
[..]
'weet'? meer 'vind'. Ik vind het geen miniserie, op dvd is het ook gewoon 1 geheel alleen staat het op 2 discs (maar dat geldt ook voor bv LOTR). En It werd op tv in 4 delen uitgezonden, Rose Red in 2 delen...
Moet ik ff DVD erbi pakken voor een plaatje.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef dolle_hond het volgende:
ratcatcher?
Denk dat het recomandations bij die film zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef ReSpawn het volgende:
Begrijp niet wat je bedoelt?
En dat moeten wij begrijpen als je een lijstje film post?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:52 schreef dolle_hond het volgende:
not yet
(je moet uit elke film een act/reg nemen en die samenvoegen tot 1 film)
moet niet, kan wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En dat moeten wij begrijpen als je een lijstje film post?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef cwk het volgende:
Chicago misschien, dat was iig dezelfde regisseur als MOAG.
Het is toch gewoon handig als je het even uit legt bij de vraag. Voor hetzelfde geld blijven we drie uur films roepen omdat niemand het begreep.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet niet, kan wel.
maar ik ben er om t gewoon te zeggen als iemand t vraagt.
voor t zelfde geld roept meteen iemand de juiste titel
geen Ocean's
te laatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef RuneRose het volgende:
Donald Sutherland
The Italian Job
The Invasion of the Body Snatchers
Space Cowboys
Instinct
O? Weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |