abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38972187
Gaat die blauwe ader die je nu los ziet zitten die groene lasdop in? En doe eens heel snel 2 lasklemmen op dat blanke draad, of iig een kroonsteen.

Dit is LEBENSGEFAEHRLICH
  zondag 18 juni 2006 @ 15:35:37 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38972313
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:30 schreef Marsepein het volgende:
Gaat die blauwe ader die je nu los ziet zitten die groene lasdop in? En doe eens heel snel 2 lasklemmen op dat blanke draad, of iig een kroonsteen.

Dit is LEBENSGEFAEHRLICH
Nee aan die blauwe draad hangt nu een lampje.

Is dat dan nog steeds gevaarlijk?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 juni 2006 @ 15:37:27 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38972375
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:26 schreef Belana het volgende:
hoi, vraagje...
ik zie dat jullie van die mooie en-suite deuren hebben en bovendien een prachtige vloer.
Wij hebben zelf ook en-suite deuren, die lopen op een soort van rails op de vloer. Dat railsje is vastgemaakt op een plankje van hooguit de 1cm. Dat betekent dat als we een mooie vloer willen laten leggen dat heel raar wordt, omdat die rails dan eigenlijk in de vloer verdwijnt, aangezien de meeste vloeren 1,8 cm zijn.
Hadden jullie dit ook en zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost?

Prachtig huis trouwens!!
Wij hadden ook een rail over de vloer lopen. Die wilden we aanvankelijk weer op de houten vloer monteren. Maar uiteindelijk heb ik met stukjes tochtstrip in de sleuven, de deur heel stabiel gemaakt (hij wiebelt niet heen en weer). De deuren hangen nu dus in feite boven de vloer.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is...
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 juni 2006 @ 15:48:24 #103
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38972683
Zie ik trouwens goed dat jullie van die fyne metalen dozen als lasdoos hebben, ipv de moderne plastic dozen (die ook wat dieper en breder zijn dan deze dingen)? En hebben jullie ook overal opbouwstopcontacten?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 18 juni 2006 @ 15:51:32 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38972785
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:48 schreef gronk het volgende:
Zie ik trouwens goed dat jullie van die fyne metalen dozen als lasdoos hebben, ipv de moderne plastic dozen (die ook wat dieper en breder zijn dan deze dingen)? En hebben jullie ook overal opbouwstopcontacten?
Ja dat zie je wel goed denk ik

We hebben zelfs nog her en der bakeliet (en nee, dat slopen wij er NIET uit )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38972855
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, maar daar hoort eigenlijk een kroonsteentje tussen, en dan een deksel op de lasdoos.
  zondag 18 juni 2006 @ 16:04:16 #106
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38973144
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja dat zie je wel goed denk ik

We hebben zelfs nog her en der bakeliet (en nee, dat slopen wij er NIET uit )
Tip: lekker laten zitten. Tenzij je een muur een keer opnieuw laat stuccen; dan zou ik meteen ook op die plek die ijzeren dozen eruitraggen, en er een moderne-stijl inbouwdoos neerzetten. Als je die dingen eruitrost, moet je nl. een groter gat maken dan wat je stopcontact kan afdekken, en dat blijf je dus zien. Betekent dus opnieuw stuccen, en dan ook weer verven of behangen enzo. Heeft mij over een half jaar anderhalve maand gekost, omdat je ook nog eens alle electradraden opnieuw moet trekken (om die ijzeren inbouwbakjes er lekker uit te krijgen kun je beter de electradraden eruittrekken).

En aangezien jullie net geverfd enzo hebben denk ik niet dat jullie nu weer van voren af aan willen beginnen
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 18 juni 2006 @ 16:07:43 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_38973267
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wij hadden ook een rail over de vloer lopen. Die wilden we aanvankelijk weer op de houten vloer monteren. Maar uiteindelijk heb ik met stukjes tochtstrip in de sleuven, de deur heel stabiel gemaakt (hij wiebelt niet heen en weer). De deuren hangen nu dus in feite boven de vloer.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is...
Thanks! goed om te weten dat dat werkt
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 juni 2006 @ 20:50:39 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38981215
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:04 schreef gronk het volgende:

[..]

Tip: lekker laten zitten. Tenzij je een muur een keer opnieuw laat stuccen; dan zou ik meteen ook op die plek die ijzeren dozen eruitraggen, en er een moderne-stijl inbouwdoos neerzetten. Als je die dingen eruitrost, moet je nl. een groter gat maken dan wat je stopcontact kan afdekken, en dat blijf je dus zien. Betekent dus opnieuw stuccen, en dan ook weer verven of behangen enzo. Heeft mij over een half jaar anderhalve maand gekost, omdat je ook nog eens alle electradraden opnieuw moet trekken (om die ijzeren inbouwbakjes er lekker uit te krijgen kun je beter de electradraden eruittrekken).

En aangezien jullie net geverfd enzo hebben denk ik niet dat jullie nu weer van voren af aan willen beginnen
Wat een rare ideeën heb jij
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 juni 2006 @ 20:52:16 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38981262
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:54 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Nee, maar daar hoort eigenlijk een kroonsteentje tussen, en dan een deksel op de lasdoos.
Tussen de lamp en de draadjes heb ik vanmorgen een kroonsteentje gezet. Er zit verder geen klepje op de centraaldoos. Wel uiteraard een afdekding tegen het plafond, maar dat bedoel je volgens mij niet.

Maar niet te zien waardoor het stopcontact het niet zou doen?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 juni 2006 @ 20:54:34 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38981373
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:07 schreef Belana het volgende:

[..]

Thanks! goed om te weten dat dat werkt
O en je kan in het ophangsysteem van de deuren de lengte nog iets stellen. Zo kun je zorgen dat ze zo dicht mogelijk over de vloer lopen, zonder die te raken. Staat dan heel 'af' en toch heb je geen rail nodig.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38981525
Misschien kan het helemaal niet, maar meedenken kan geen kwaad. Kan het niet zijn dat er een hotelschakelaar ergens zit, die het stroom onderbreekt? Dus als je bijvoorbeeld het licht op de overloop uit doet, dat er wel stroom op het stopcontact zit etc. etc.
  zondag 18 juni 2006 @ 21:00:36 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38981613
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Misschien kan het helemaal niet, maar meedenken kan geen kwaad. Kan het niet zijn dat er een hotelschakelaar ergens zit, die het stroom onderbreekt? Dus als je bijvoorbeeld het licht op de overloop uit doet, dat er wel stroom op het stopcontact zit etc. etc.
Nou dat vind ik eigenlijk wel een zinnige gedachte om tenminste even na te gaan

O maar wacht nee: de lampschakelaar doet het namelijk gewoon, terwijl tegelijkertijd dat stopcontactdeel het steeds niet doet. Het zou toch vreemd zijn als een schakelaar op de overloop invloed heeft op een stopcontact?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 juni 2006 @ 21:29:18 #113
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38982758
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:

Wat een rare ideeën heb jij

Toen ik in m'n huidige woning trok, zaten daar van die smerige opbouwstopcontacten op. Waren stuk voor stuk ook nog eens hartstikke gammel. En dan sloop je d'r dus eentje weg, en nog eentje, en dan ontdek je dat je opnieuw moet laten stuccen . Dus voor mij is dat niet zo'n raar idee...

...maar toen ik ontdekte dat 't vervangen van die dingen dus stuccen en schilderen en al dat betekende, had ik wel zoiets van 'OMFG waar ben ik aan begonnen'. ik heb trouwens niet geschilderd enzo toen ik erin kwam, omdat de vorige bewoners dat best netjes hadden gedaan.

Tenzij je bakeliet natuurlijk hartstikke mooi vindt.

[ Bericht 12% gewijzigd door gronk op 18-06-2006 21:34:39 ]
  maandag 19 juni 2006 @ 00:13:59 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38989275
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:29 schreef gronk het volgende:

[..]

Het idee dat wij weer helemaal opnieuw gaan beginnen

Gekkie!

En de bakelieten dingen poets ik weer gans op hoor. Prachtig! Helaas zitten er nog maar een paar van in het huis.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 juni 2006 @ 01:06:11 #115
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38990483
quote:
Op maandag 19 juni 2006 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:

Het idee dat wij weer helemaal opnieuw gaan beginnen

Gekkie!
Ja precies. Maar ja, ik begon ook met een beetje morrelen aan een stopcontact. Dus ik waarschuw maar vast
quote:
En de bakelieten dingen poets ik weer gans op hoor. Prachtig! Helaas zitten er nog maar een paar van in het huis.
Owja, ik heb ook nog zo'n bakelieten ding in m'n meterkast (de telefoonaansluiting). En die's praaachtig! Die dingen passen ook helemaal bij jouw action figure
pi_38992131
quote:
Op maandag 19 juni 2006 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Hoeveel wil je er hebben
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  maandag 19 juni 2006 @ 09:30:52 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38993811
quote:
Op maandag 19 juni 2006 03:54 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

Hoeveel wil je er hebben
NIET weggooien!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 juni 2006 @ 09:32:38 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38993853
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:06 schreef gronk het volgende:

[..]

Ja precies. Maar ja, ik begon ook met een beetje morrelen aan een stopcontact. Dus ik waarschuw maar vast
[..]

Owja, ik heb ook nog zo'n bakelieten ding in m'n meterkast (de telefoonaansluiting). En die's praaachtig! Die dingen passen ook helemaal bij jouw action figure

Hoe zo dan? Ook uit het jaar 0 of zo?

Maar serious guys... kan nou niemand zo op het oog concluderen waarom mijn (overigens niet-bakelieten) stopcontact het niet doet?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38994577
Heb je al een multimeter gekocht/geleend/gehuurd/gestolen/gevonden.

En hoe heb je gecontroleerd dat het stopkontakt defect is? Is het apparaat wat je erop probeerde wel in orde?
  maandag 19 juni 2006 @ 10:24:43 #120
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38994939
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:32 schreef Duderinnetje het volgende:

Hoe zo dan? Ook uit het jaar 0 of zo?
Als je dan toch voor retro gaat, dan meteen goed.
pi_38995093
Als je een multimeter hebt, dan kun je ook de draad weerstnd meten tussen stopkontakt en centraaldoos. Doe dit wel met de spanning er af. Dus groep uitzetten.

Er mag (bijna) geen weerstand zijn tussen bruin wcd - bruin centraaldoos, en tussen blauw wcd - blauw centraaldoos.

Ik blijf bij mijn eerdere vermoeden, blauw is onderbroken, of in de lasdop, of in de wcd, of ergens daartussen. Zit er nog een lasdoos tussen wcd en centraaldoos?

Heb je een overzichtsfoto?
pi_38995118
Als de aan en uit schakelaar het doet is in ieder geval de bruine draad goed. De bruine draad is via het stangetje verbonden met de schakelaar. Het zou dan aan de blauwe draad moeten liggen.
pi_38995386
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

NIET weggooien!
Je bedoeld dat als ik ze zelf niet meer gebruik jij ze heeeeel graag wilt hebben ? Maakt de kleur nog uit ?
  maandag 19 juni 2006 @ 11:13:35 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38996247
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:31 schreef parkwegklusser het volgende:
Als de aan en uit schakelaar het doet is in ieder geval de bruine draad goed. De bruine draad is via het stangetje verbonden met de schakelaar. Het zou dan aan de blauwe draad moeten liggen.
Parkwegklusser??

Aha, de blauwe draad dus. In de centraaldoos zitten er twee blauwe draden in zo'n groen doppie. Is het de bedoeling dat die twee elkaar raken? Maw. zou daar iets mis mee zijn? Eén van die groene dopjes viel er namelijk wel uit.

(De elektriciteit was uit en zo, ik ben niet geëlektrocuteerd )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38996304
Ik zeg al de hele tijd dat het aan de blauwe ligt ....

En ja alle blauwen horen contact te maken in die groen lasdop of lasklem.

Lasdop:

Lasklem:
  maandag 19 juni 2006 @ 11:17:20 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38996334
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:30 schreef Marsepein het volgende:
Als je een multimeter hebt, dan kun je ook de draad weerstnd meten tussen stopkontakt en centraaldoos. Doe dit wel met de spanning er af. Dus groep uitzetten.

Er mag (bijna) geen weerstand zijn tussen bruin wcd - bruin centraaldoos, en tussen blauw wcd - blauw centraaldoos.

Ik blijf bij mijn eerdere vermoeden, blauw is onderbroken, of in de lasdop, of in de wcd, of ergens daartussen. Zit er nog een lasdoos tussen wcd en centraaldoos?

Heb je een overzichtsfoto?
Volgens mij zit er geen lasdoos meer tussen. Ik bedoel, ik zie niets dat enigszins voldoet aan de omschrijving 'lasdoos'.

Overzichtsfoto... wat wil je precies zien? Bedoel je van die kamer (met alle stopcontacten en mogelijke lasdozen erop?

Ik ga zo'n multimeter ook nog kopen Marsepino trouwens. Maar dan moeten we even tijd hebben om naar de bouwmarkt te gaan. Dan zal er dus wel meer duidelijk worden. Maar ik dacht: misschien is het zo al helder wat er loos is. Anders komen we er later wel achter. Licht doet het in elk gevl, dat is erg prettig.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38996403
Overzichtsfoto is niet nodig. Als je er zeker van bent dat de lasdoos op de foto rechtstreeks verbonden is met de defecte wcd.
pi_38996593
jazeker, woon een paar huizen verderop.

In de lasdop komen drie blauwe draden samen. De aanvoer, eentje naar het stopcontact, eentje uit de lasdoos naar de lamp. Als de lamp het wel doet, dan maakt de blauwe draad naar het stopcontact geen goed contact in de lasdop. Ik heb nog wel een lasklem liggen. Wil die wel even langsbrengen?
  maandag 19 juni 2006 @ 11:55:59 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38997364
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:27 schreef parkwegklusser het volgende:
jazeker, woon een paar huizen verderop.

In de lasdop komen drie blauwe draden samen. De aanvoer, eentje naar het stopcontact, eentje uit de lasdoos naar de lamp. Als de lamp het wel doet, dan maakt de blauwe draad naar het stopcontact geen goed contact in de lasdop. Ik heb nog wel een lasklem liggen. Wil die wel even langsbrengen?
O jekkes, dus roddelen over de buurt zit er niet meer in

Hartstikke lief, van die lasklem, maar ik blijk er zelf een aantal te hebben (de gereedschapskist van je vader erven is zo gek nog niet). Ga ik straks eens even mee prutsen. Dank voor je hulp en tips
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38997559
Bij de wee: er kunnen natuurlijk ook meer dan drie in een lasklem te samen komen. Als er maar 1 een aanvoer is.
  maandag 19 juni 2006 @ 12:08:23 #131
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38997745
Lasklem ligt voor me. Ik duw de twee blauwe draden (aan de derde hangt een lamp) in de centraaldoos gewoon hop voorin de lasklem?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 juni 2006 @ 12:11:28 #132
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38997852
ARTY!!!!!!!!

De plintjes liggen! De voorkamer boven is nu echt helemaal klaar

Morgen inrichten

Next project: de slaapkamer!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 juni 2006 @ 12:17:21 #133
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38998015
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Lasklem ligt voor me. Ik duw de twee blauwe draden (aan de derde hangt een lamp) in de centraaldoos gewoon hop voorin de lasklem?
Oeps, zie nou dat je een lasklem hebt. Ja, gewoon erinduwen.

Nope. Je stript 1.5 cm isolatie van alle drie de draden, vlecht ze inelkaar (dat lukt 't beste met twee tangen; een om ze vast te zetten, en een om ze inelkaar te draaien), en draait daar je lasdop op. Als je lasdop de boel niet helemaal afdekt, voorzichtig de inelkaargevlochten kabelbos iets op lengte bijknippen met een stevige combinatietang.

[ Bericht 6% gewijzigd door gronk op 19-06-2006 12:37:05 ]
pi_38998068
waar komt de draad, waar de lamp aan hangt, dan vandaan? De draad naar de lamp zou ook uit de lasklem moeten komen. Misschien mis je een blauwe draad? Komt die draad uit een gat in de lasdoos of vanuit de oude lasdop. Met andere woorden: is de blauwe draad naar de map een klein blauw draadje (klein van lengte) ?
pi_38998310
Wat een geweldig huis! En wat een ontzettend gave deurknop op de laatste foto!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 19 juni 2006 @ 12:38:17 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38998527
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:18 schreef parkwegklusser het volgende:
waar komt de draad, waar de lamp aan hangt, dan vandaan? De draad naar de lamp zou ook uit de lasklem moeten komen. Misschien mis je een blauwe draad? Komt die draad uit een gat in de lasdoos of vanuit de oude lasdop. Met andere woorden: is de blauwe draad naar de map een klein blauw draadje (klein van lengte) ?
Die derde blauwe draad waar de lamp aan hangt komt óók uit de centraaldoos, maar zat niet in een lasdop. Kijk:

Achterin die centraaldoos zitten drie bruine draden in een lasdop.
Verder zaten er twee blauwe draden nogal losjes in een lasdop. Net aangedraaid, maar helaas geen effect

Verder komen er een zarte en blauwe draad uit de centraaldoos die er zo bij hingen van: hang een lmap aan mij. gedaan, en die werkt dus.

meer kan ik er niet van maken
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 juni 2006 @ 12:39:36 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38998554
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:28 schreef Cyan het volgende:
Wat een geweldig huis! En wat een ontzettend gave deurknop op de laatste foto!
Dank

Porseleinen deurknop van Karwei trouwens! Hajjeniegedacht hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 juni 2006 @ 12:41:39 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38998601
Misschien zitten de twee verkeerde blauwe draden bij elkaar??

Zou dat kunnen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38998656
Ok Dude het volgende:

Knip een klein stukje blauwe draad af en strip dat aan 2 kanten. 1 kant stop je in de lasklem, en 1 stop je in de lamp. De blauwe draad uit de lamp doe je ook in de lasklem. Je lamp en je wcd doen het dan weer
pi_38998689
aha dat is dus het probleem. de draad die je gebruikt voor de lamp is de aanvoer. Je moet ze allledrie in de lasklem drukken. Een vierde korte moet je ook in de lasklem stoppen en die is dan voor de lamp.
Ik denk dat een ander stopcontact het ook niet doet. Je mist dus een blauwe draad. Heb je nog een blauwe draad ergens liggen?

Je kunt het dus nu testen. Als je de drie draden in de lasklem drukt moet het stopcontact het doen.
pi_38998711
Ik heb eerder niet goed gelezen, hier staat jouw probleem beschreven:
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

maandag 19 juni 2006 @ 12:47:56 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38998741

Niet weggaan, ik ga het proberen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38998752
Dat de lasdop los zit is logisch, die dop is eigenlijk voor drie of meer draden gemaakt.
pi_38998832
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Verder komen er een zarte en blauwe draad uit de centraaldoos die er zo bij hingen van: hang een lmap aan mij. gedaan, en die werkt dus.

meer kan ik er niet van maken
Knoop alle blauwe draden maar eens bij elkaar in die ene steek-lasdop en kijk dan of je stroom hebt op je WCD. indien ja, dan nog een kort stukje blauwe 2,5 mm2 in de steeklas erbij steken en daar je lamp aan vast knopen. dat zou de oplossen wel eens kunnen zijn, ik denk dat die ene blauwe waar nu je lamp aan hangt van je WCD zou kunnen zijn.

Ps. Eerste Post in K&W van mijn kant, zware lurker eigenlijk, maar eigenlijk het enige forum waar ik nu nog lees.
  maandag 19 juni 2006 @ 12:51:27 #145
80382 manny
30 is best veel
pi_38998833
zier er leuk uit, sommige kleurkeuzes niet he-le-maal mijn ding, maar jullie pakken het echt goed aan zo te zien ! gaaf.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_38998920
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:25 schreef ArtyShock het volgende:
Zo. Weer een héél klein updateje. Er zat een briefje in de bus; de gordijnen waren binnen.
Vanavond maar even opgehaald. Binnenkort weer meer kluswerk, maar da's voor later.

De gordijnrails hadden we al een poosje aan 't plafond, maar er hangen nu ook lapjes stof. Heel langzaam wordt het nog wel eens wat...

[afbeelding]
[afbeelding]
prachtig prachtig prachtig prachtig
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38999001
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank

Porseleinen deurknop van Karwei trouwens! Hajjeniegedacht hè?
Nee dat had ik idd niet gedacht! Ik dacht dat je die met veel pijn en moeite had gevonden op een antiekmarktje in een romantisch Frans dorpje met kronkelstraatjes
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_38999088
quote:
[b]Op maandag 19 juni 2006 12:51 schr ik denk dat die ene blauwe waar nu je lamp aan hangt van je WCD zou kunnen zijn.

Ps. Eerste Post in K&W van mijn kant, zware lurker eigenlijk, maar eigenlijk het enige forum waar ik nu nog lees.
Nee, de blauwe die aan de lamp zat was de aanvoer vanaf de vorige centraaldoos of vanuit de meterkast.

Verder, welkom in K&W.
pi_38999128
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:00 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Nee, de blauwe die aan de lamp zat was de aanvoer vanaf de vorige centraaldoos of vanuit de meterkast.

Verder, welkom in K&W.
Tnx, Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook....
  maandag 19 juni 2006 @ 13:10:15 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38999458
Dikke zoenen voor jullie!!!!!!!

Fantastisch!

Ik bedoel dus dat het stopcontact het doet

En de lamp
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 juni 2006 @ 13:11:24 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38999491
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:57 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nee dat had ik idd niet gedacht! Ik dacht dat je die met veel pijn en moeite had gevonden op een antiekmarktje in een romantisch Frans dorpje met kronkelstraatjes
O ja dat had ik moeten zeggen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38999656
gefelicitaart
  maandag 19 juni 2006 @ 13:36:49 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39000322
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:17 schreef parkwegklusser het volgende:
gefelicitaart
Ik zal aan je denken, telkens als ik het licht aan doe boven

Dank je wel voor je hulp en leuk om hier een medeparkwegklusser tegen te komen!

Ben je zelf ook nog druk in huis of is dat stadium al (lang) voorbij?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39000457
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dikke zoenen voor jullie!!!!!!!

Fantastisch!

Ik bedoel dus dat het stopcontact het doet

En de lamp

Gefeliciteerd !

pi_39000634
Ben al 5 jaar bezig. verfen, dakterras, zolder, kozijnen herstellen, deuren herstellen, betonrot herrtellen, dubbel glas, dak vervangen, plafonds opnieuw stucen, nieuwe keuken, van gas naar CV, nieuw plafond in keuken. Ik wil nog een keer de WC en badkamer aanpakken. Verder moet ik nog wat wanden schilderen en ik zal nog wel wat dingen vergeten zijn.

Op dit moment staat er weer een steiger voor de deur en is de schilder bezig.
  maandag 19 juni 2006 @ 14:01:31 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39001161
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:46 schreef parkwegklusser het volgende:
Ben al 5 jaar bezig. verfen, dakterras, zolder, kozijnen herstellen, deuren herstellen, betonrot herrtellen, dubbel glas, dak vervangen, plafonds opnieuw stucen, nieuwe keuken, van gas naar CV, nieuw plafond in keuken. Ik wil nog een keer de WC en badkamer aanpakken. Verder moet ik nog wat wanden schilderen en ik zal nog wel wat dingen vergeten zijn.

Op dit moment staat er weer een steiger voor de deur en is de schilder bezig.
Wat een klus zeg, al vijf jaar bezig

Maar het is het vast waard. Prachtige huizen, prachtige locatie. We zaten gisteren met wat buren bij elkaar en het is echt opvallend hoe liefdevol iedereen over deze huizen praat. Erg gaaf vind ik dat.

Klus ze nog even buurman! En don't be a stranger in Klussen en Wonen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39001287
Ach, ik zit niet in de troep. Ik klus alleen wanneer ik er zin in heb.
pi_39001693
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Klus ze nog even buurman! En don't be a stranger in Klussen en Wonen
Dude!

Heb je een stalker??
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 19 juni 2006 @ 14:49:20 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39002700
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:16 schreef Reese het volgende:

[..]

Dude!

Heb je een stalker??
Ja een heuleboel! Er zijn steeds dezelfde mensen die regelmatig langs mijn huis lopen Soms met een hond! En soms zwaaien ze! Of knikken me toe vanuit de andere rij in de Edah En meer dan eens vragen ze 'hoe het gaat'... de impertinentie En sta ik bij de glasbak... groet er iemand me En laatst belde er een mevrouw aan die een ei wilde lenen. Een ei!!!! Dat was vlak nadat een andere mevrouw een bos bloemen bracht. 'Welkom in de buurt'! Ja ja!!!

ENG!

Daar had ik in Den Haag helemaal geen last van!! En dan zeggen ze wat over de Randstad!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 19 juni 2006 @ 17:45:28 #160
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_39007759
Een ei lenen... hopelijk had ze het niet over je vriend

Ehm.. een vraagje over deel 1 alweer. Wat is er eigenlijk zo lelijk aan die keuken? Dat ie wit op wit is? (witte kastje, wit blad etc?)
Ik kan me ergere keukens voorstellen namelijk.. (van die vreselijke huurhuiskeukenblokjes bv.)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator maandag 19 juni 2006 @ 17:50:52 #161
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_39007885
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja een heuleboel! Er zijn steeds dezelfde mensen die regelmatig langs mijn huis lopen Soms met een hond! En soms zwaaien ze! Of knikken me toe vanuit de andere rij in de Edah En meer dan eens vragen ze 'hoe het gaat'... de impertinentie En sta ik bij de glasbak... groet er iemand me En laatst belde er een mevrouw aan die een ei wilde lenen. Een ei!!!! Dat was vlak nadat een andere mevrouw een bos bloemen bracht. 'Welkom in de buurt'! Ja ja!!!

ENG!

Daar had ik in Den Haag helemaal geen last van!! En dan zeggen ze wat over de Randstad!!
Eng he die gastvrijheid
  maandag 19 juni 2006 @ 17:51:24 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39007896
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:45 schreef Dromer het volgende:
Een ei lenen... hopelijk had ze het niet over je vriend
Ging ik wel vanuit. Hij is nog steeds niet terug trouwens
quote:
Ehm.. een vraagje over deel 1 alweer. Wat is er eigenlijk zo lelijk aan die keuken? Dat ie wit op wit is? (witte kastje, wit blad etc?)
Ik kan me ergere keukens voorstellen namelijk.. (van die vreselijke huurhuiskeukenblokjes bv.)
De keuken is heel erg oud en afgeleefd. En het wit is eigenlijk vooral ranzig. De afwerking is ook slordig. Dikke afkit-drollen (ja ik weet even geen ander woord ) langs de randen en zo.

Dus als hij nou nog netjes en proper was geweest... á la. Hoewel ik het dan nog steeds een kippenslachterij had gevonden met al die witte tegeltjes overal

Vanavond komt er overigens een 'keukenbemiddelaar'. Werkt voor diverse zaken en komt dus (vrijblijvend) kijken wat mogelijk is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39026098
Goed werk zeg! Parket boven ziet er nu fantastisch uit.

Dat vloerkleed wat jullie willen, is dat Bonaparte Chinchilla?? Want daar hebben wij net vloerbedekking voor (een deel van) boven van gekocht. Is ook hoogpolig, zonder vleug.
pi_39026187
vleug ?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 08:57:59 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39026260
Vleug is dat het van verschillende kanten een ander beeld geeft.
Het is het makkelijkst uitleggen met fluweel. De ene kant op is 'zacht', de andere kant op 'ruw' en dat geeft ook een iets ander uiterlijk/kleur.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:02:03 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39026328
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 08:46 schreef arithaterhorst het volgende:
Goed werk zeg! Parket boven ziet er nu fantastisch uit.

Dat vloerkleed wat jullie willen, is dat Bonaparte Chinchilla?? Want daar hebben wij net vloerbedekking voor (een deel van) boven van gekocht. Is ook hoogpolig, zonder vleug.
Oeh Bonaparte heeft ook mooie tapijten zeg!

Maar wat wij bedoelen is van Danish Carpets en dan de 'Haiku'. Hoogpolig inderdaad en ontzettend bling. Zal wel iets kunststofferigs zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:10:21 #167
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_39027703
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
De keuken is heel erg oud en afgeleefd. En het wit is eigenlijk vooral ranzig. De afwerking is ook slordig. Dikke afkit-drollen (ja ik weet even geen ander woord ) langs de randen en zo.

Dus als hij nou nog netjes en proper was geweest... á la. Hoewel ik het dan nog steeds een kippenslachterij had gevonden met al die witte tegeltjes overal
Aha.. ik snappum. Zag op de foto de afwerking niet zo goed.
Heb zelf (in huurhuis) ook een keuken wit op wit met gelukkig wel zwarte tegeltjes. Ook niet echt mijn smaak, maar wel netjes verder.

In mijn (als alles goed gaat over een maand in 'bezit' zijnde) koophuis zit een erg goedkoop Bruynzeelblokje ( http://members.home.nl/vlvdbogaert/huis/keuken.jpg ) dat er dan dus ook uit gaat ten faveure van een Ikea-blokkie.
En ja.. de tegeltjes vervangen we ook
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:49:33 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39040634
Zeg mopjens, jullie hadden nog kieken te goed van de gloednieuwe lounge-/TV-/lees-/zitkamer boven! Wij vinden het een gezellig extra huiskamertje zo. De TV komt nog op een rolbaar meubeltje en er komen nog vouwgordijnen. Enfin:

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 20-06-2006 17:02:15 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:52:52 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39040772
Leuk geworden!
Heel gezellig idd!

Enneh... als dat bakbeest boven staat... wat staat er dan beneden qua eh... kijkbuis?
pi_39040864
Wat leuk zo'n extra kamertje
Heerlijk als je alletwee wat anders op TV wil zien o.i.d.

Wat staat er op de kast? Het lijken wel dildootjes in verschillende kleurtjes
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:59:43 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39041012
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk geworden!
Heel gezellig idd!

Enneh... als dat bakbeest boven staat... wat staat er dan beneden qua eh... kijkbuis?
Mijn kleine mini-TV uit het mooie jaar 1654 of daaromtrent

Misschien kopen we daar wel een keer iets moderners voor, al staat hij bijna nooit aan. Maar dat enorme ding staat in elk geval lekker boven voor films kijken en de X-box en zo. geloof het of niet: Arty stelde het zelf voor een tijd terug (die denkt ook: lekker rustig TV-kijken boven, zonder dat dat wicht erdoorheen kletst ).
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:01:09 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39041055
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk zo'n extra kamertje
Heerlijk als je alletwee wat anders op TV wil zien o.i.d.

Wat staat er op de kast? Het lijken wel dildootjes in verschillende kleurtjes
De totale bloemlezing van Komrij Poëzie van de twaalfde eeuw tot heden

Voor de dildo's hebben we weer een andere kamer
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39042592
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:

De totale bloemlezing van Komrij Poëzie van de twaalfde eeuw tot heden
quote:
Voor de dildo's hebben we weer een andere kamer
pi_39043178
ziet er idd erg leuk en knus uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:23:10 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39043697
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn kleine mini-TV uit het mooie jaar 1654 of daaromtrent

Misschien kopen we daar wel een keer iets moderners voor, al staat hij bijna nooit aan. Maar dat enorme ding staat in elk geval lekker boven voor films kijken en de X-box en zo. geloof het of niet: Arty stelde het zelf voor een tijd terug (die denkt ook: lekker rustig TV-kijken boven, zonder dat dat wicht erdoorheen kletst ).
Het heeft idd wel iets, zo'n aparte kamer daarvoor.
Ik gruwel ook nog steeds van dat lompe ding hier in de kamer. En ook die staat nauwelijks aan.
We denken over zo'n platte, maar ik ben zo bang dat ze hem dan weer komen stelen of zo.
pi_39044979
Die kamer is goed gelukt zeg!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39045943
Wat een ON-WIJS gave vloer zeg!
Hoor ik die Griekse melodie...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:10:57 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39047473
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:31 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat een ON-WIJS gave vloer zeg!
Dank

Opgekalefaterd tien jaar oud parket Kan weer zo een decennium mee.

Was wel een heel werk hoor, maar we zijn er zelf ook heel verguld mee
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39051142
Mooie diep bruine kleur, zeeeer netjes gelakt....ik hoop dat ik nog is zo'n vloertje krijg die ik kan oppimpen
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_39053297
Mooi hoor, leuk om te zien dat er een kattenmand staat, maar beide er niet inliggen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:38:54 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39054343
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef Marsepein het volgende:
Mooi hoor, leuk om te zien dat er een kattenmand staat, maar beide er niet inliggen
Wacht maar tot we hem opbergen.
Dan vergaat bij drie poesjes plots elk greintje levenslust omdat DE MAND WEG IS BOEHOEWOEHOE *kraskras* Jank huil miauw kots almaar doodliggen vecht huil bid lach werk en bewonder

Dus we laten 'm maar staan zo
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39054649
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan vergaat bij drie poesjes plots elk greintje levenslust omdat DE MAND WEG IS BOEHOEWOEHOE *kraskras* Jank huil miauw kots almaar doodliggen vecht huil bid lach werk en bewonder

Lijkt huize Marsepein wel, met het verschil dat er hier slechts 1 halve tante loopt te janken.
pi_39054935
.
gezellig hoor in de tweede woon-tv-kamer slash bibliotheek .
De rode muur is met wisselend licht ook dieper of lichter van kleur. Mooooi !

De kamerdeur staat open en wat zit er dan achter de deur ernaast, die erop lijkt en dichtzit ?
... die niet nieuwsgierig is...
.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:55:13 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39055244
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:49 schreef AnneX het volgende:
.
gezellig hoor in de tweede woon-tv-kamer slash bibliotheek .
De rode muur is met wisselend licht ook dieper of lichter van kleur. Mooooi !

De kamerdeur staat open en wat zit er dan achter de deur ernaast, die erop lijkt en dichtzit ?
... die niet nieuwsgierig is...
.
Een ruime inbouwkast
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 00:01:56 #185
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_39058605
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Volgens mij is de voorkamer nu al 'de poezenkamer' want ze matchen wel gezellig en poezelig bij het interieur
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:56:21 #186
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39069195
Duderinnetje, echt he-le-maal mijn smaak. Super, echt!
pi_39071630
Wauw.. Mooi hee!

die blauw-rode kussens
psst.. waar vandaan?
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:36:56 #188
16245 CarOnline
met lange O
pi_39073168
Ja! Daar ben ik ook benieuwd naar want ik vind ze fantastisch!

Ontzettend leuk huis en erg mooi geworden, prachtig!
Ben benieuwd naar je keukenplannen
Screw them.
We're going home.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:41:04 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39073324
De kussens komen van de V&D.

Keukenplannen krijgen ook steeds meet gestalte. Donderdagavond gaan we wat ideeën van de 'keukenbemiddelaar' bekijken. Ben benieuwd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39073492
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg mopjens, jullie hadden nog kieken te goed van de gloednieuwe lounge-/TV-/lees-/zitkamer boven! Wij vinden het een gezellig extra huiskamertje zo. De TV komt nog op een rolbaar meubeltje en er komen nog vouwgordijnen. Enfin:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude & Co, jullie hebben smaak , prachtig echt, echter 1 ding vind ik minder, en dat is die gebroken witte hoes om de bank, ik denk dat een kleurtje mooier uit zou komen, nu is het zo'n wit gevaarte.
Ms lijkt dat op de foto echter enkel zo, en sowieso boeien wat ik vind uiteraard

Maar ik benijd jullie om je prachtige huis, echt, wat een ruimte, joh, prijs je er maar heel gelukkig mee, maar dat doen jullie ook, da's wel duidelijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:48:44 #191
16245 CarOnline
met lange O
pi_39073619
Oh van de week even langs V&D fietsen dan

Sjiek hey een echte keukenbemiddelaar. Weet je al welke richting je op wil of staan alle opties nog open?
Wij hebben zelf een IKEA keuken, heel strak en mooi maar in 'ons'-waarschijnlijk-aanstaande-in-engels-ierse-boerderij-stijl-als-de-koop-doorgaat-huis hoort eigenlijk een landelijke keuken. Hoewel ik zelf meer van het strakke design ben. Moeilijk! Maar eerst maar eens zien of de koop doorgaat
Screw them.
We're going home.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:49:42 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39073659
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef milagro het volgende:

[..]

Dude & Co, jullie hebben smaak , prachtig echt, echter 1 ding vind ik minder, en dat is die gebroken witte hoes om de bank, ik denk dat een kleurtje mooier uit zou komen, nu is het zo'n wit gevaarte.
Ms lijkt dat op de foto echter enkel zo, en sowieso boeien wat ik vind uiteraard

Maar ik benijd jullie om je prachtige huis, echt, wat een ruimte, joh, prijs je er maar heel gelukkig mee, maar dat doen jullie ook, da's wel duidelijk
Ja daar heb je misschien wel gelijk in, dat van die bank. Is een sprei dat hier nu eenmaal ligt, dus hop eroverheen gegooid. Maar ik zal er eens over nadenken wat mooier zou zijn

En we prijzen onszelf gék van geluk! (Echt, soms denk ik: ja en zo meteen word ik wakker zeker )

Dank je wel
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:57:28 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39073965
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:48 schreef CarOnline het volgende:
Oh van de week even langs V&D fietsen dan

Sjiek hey een echte keukenbemiddelaar. Weet je al welke richting je op wil of staan alle opties nog open?
Wij hebben zelf een IKEA keuken, heel strak en mooi maar in 'ons'-waarschijnlijk-aanstaande-in-engels-ierse-boerderij-stijl-als-de-koop-doorgaat-huis hoort eigenlijk een landelijke keuken. Hoewel ik zelf meer van het strakke design ben. Moeilijk! Maar eerst maar eens zien of de koop doorgaat
Oeh vertel!!!

We willen een vrij strakke keuken hier. Maar het is maar een kleine ruimte, dus echt los kunnen we niet. Gelukkig maar, anders was de keuze héél moeilijk geworden. Mijn god, we hebben wat kwijlend rondgelopen bij keukenzaken zeg
Maar een heleboel valt af omdat het too much zou zijn voor zo'n bescheiden keukentje. Dus het moet gewoon redelijk strak zijn, niet absurd duur, wel duurzaam en met wat handige opbergvondsten.

Wat een getrut eigenlijk hè, dat keukengedoe
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:06:14 #194
16245 CarOnline
met lange O
pi_39074309
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oeh vertel!!!

We willen een vrij strakke keuken hier. Maar het is maar een kleine ruimte, dus echt los kunnen we niet. Gelukkig maar, anders was de keuze héél moeilijk geworden. Mijn god, we hebben wat kwijlend rondgelopen bij keukenzaken zeg
Maar een heleboel valt af omdat het too much zou zijn voor zo'n bescheiden keukentje. Dus het moet gewoon redelijk strak zijn, niet absurd duur, wel duurzaam en met wat handige opbergvondsten.

Wat een getrut eigenlijk hè, dat keukengedoe
Euh nou als het zover is open ik wel een topicje ok?
We hebben het nog aan niemand vertelt want stel je voor dat de koop niet doorgaat, maar eigenlijk ontplof ik bijna van enthousiasme
Onze papieren liggen nu bij de bank-tussenpersoon-meneer en nu is het wachten op een passende hypotheek en toestemming enzo. Dus het kàn nog zo zijn dat het niet doorgaat

Maar goed, een strakke keuken dus, mooi! En dan met alles drop en dran
Jaaa echt een getrut, deze keuken hebben we ook een jaar ofzo over gedaan om een keuze te maken en uiteindelijk zijn we voor een IKEA keuken gegaan
Maar ben er na 1,5 jaar nog steeds heel blij mee.
Screw them.
We're going home.
pi_39074387
Ikzelf heb in mijn parkweg huis (zelfde maat keuken +/-) ook een Ikea keuken. Het aanrechtblad is met allerlei hoekjes en uitsparingen ook van de Ikea. Ze hebben voldoende keus.
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:24:22 #196
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39075031
Ziet er mooi uit Dude
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:36:24 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39149183
HELP!

Kijk deze moet boven:

Uit het plafond komen blauw en zwart.

Uit het snoer van de lamp komen blauw, bruin en geel/groen.

Wat mot nou waar?
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:41:29 #198
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39149374
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:
HELP!

Kijk deze moet boven:
[afbeelding]

Uit het plafond komen blauw en zwart.

Uit het snoer van de lamp komen blauw, bruin en geel/groen.

Wat mot nou waar?
Blauw op zwart
Bruin op bruin
geel/groen op geel/groen

Dacht ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')