Oranje?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Het was weer gezellig in Rotterdam vandaag![]()
maar je gaat blijkbaar met de verkeerde mensen, want met mij is Rotterdam altijd gezelligquote:Op zondag 28 mei 2006 02:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak in Rotterdam
Nou ja, als ik naar school ga, en dat is tegenwoordig wel sporadisch
je zou wedstrijd en weer ook kunnen opdraaien zie ikquote:Op zondag 28 mei 2006 02:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wat een slechte wedstrijd was het weer![]()
CE bij INHOLLAND.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
maar je gaat blijkbaar met de verkeerde mensen, want met mij is Rotterdam altijd gezellig![]()
![]()
welke opleiding doe je?
Ik heb het niet echt gezien...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:16 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wat een slechte wedstrijd was het weer![]()
Nou niet de 3equote:Op zondag 28 mei 2006 02:15 schreef muhammad_ali het volgende:
ok een vraagje.
Ik ga bijna weer een nieuwe tel kopen. Maar ik twijfel tussen 3 modellen
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=122b020
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=11edf90
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1915070
welke moet ik halen??
Ahh, zo'n 13 in een dozijn opleidingquote:
de LG is lelijk? Dat had ik nou niet verwacht van een vrouwquote:
Je hebt niets gemist. Tot het doelpunt was de wedstrijd best goed. Daarna was het janken!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gezien... [afbeelding]
Je kan er van alles meequote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ahh, zo'n 13 in een dozijn opleiding![]()
Maar is INHOLLAND echt zo slecht als iedereen beweert?
Niet dat de anderen echt mooi waren ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de LG is lelijk? Dat had ik nou niet verwacht van een vrouw![]()
Het is op de HRO niet geweldig geregeld nee maar ik zeg dan altijd: de andere optie is INHOLLANDquote:Op zondag 28 mei 2006 02:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan er van alles mee
En het is wel slecht ja, maar dat is elke hogeschool geloof ik.
quote:Op zondag 28 mei 2006 02:26 schreef DaMart het volgende:
Ik moet ook aan een nieuwe telefoon denk ik. Ik kan namelijk mijn abonnement verlengen en er eentje gratis krijgen. En laat de oude nu net wat minder worden!
Maar het is tegenwoordig wel heel moeilijk om een telefoon zonder camera, radio, mp3speler en internet te vinden... al wat ik wil is kunnen bellen en sms-en
Jij ook al? Ik snap ook niet wat al die andere onzin in een telefoon doet...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
"Ik wil alleen maar bellen en sms-en"
![]()
Mannenquote:Op zondag 28 mei 2006 02:24 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is op de HRO niet geweldig geregeld nee maar ik zeg dan altijd: de andere optie is INHOLLAND![]()
Ennuh ik vind de 2e van de rij oftewel de N70 eigenlijk het minst mooi![]()
Ik heb een 3100, die is vrij simpel en ik kreeg allemaal geld toe/.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:26 schreef DaMart het volgende:
Ik moet ook aan een nieuwe telefoon denk ik. Ik kan namelijk mijn abonnement verlengen en er eentje gratis krijgen. En laat de oude nu net wat minder worden!
Maar het is tegenwoordig wel heel moeilijk om een telefoon zonder camera, radio, mp3speler en internet te vinden... al wat ik wil is kunnen bellen en sms-en
vrouwenquote:Op zondag 28 mei 2006 02:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mannen
[..]
Ik heb een 3100, die is vrij simpel en ik kreeg allemaal geld toe/.
Nou ja, iets simpels zonder overbodige poespas zit niet in het verlengaanbod. Dus als ik ervoor kies om een gratis telefoon te nemen, dan wordt het waarschijnlijk de Nokia 6230... daar zit het goedkoopste abonnement bij... zoveel bel ik nou ook weer nietquote:Op zondag 28 mei 2006 02:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
"Ik wil alleen maar bellen en sms-en"
![]()
dat zegt echt iedereen die bij de v&d naar binnen stapt en dan gaan ze toch wijzen naar de duurste toestellen![]()
Ja, wij zijn leukquote:
Welterusten m_a!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:34 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar ik moet maar weer eens gaan slapen. Morgen weer werken![]()
Weltrusten MB en DM![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 02:15 schreef muhammad_ali het volgende:
ok een vraagje.
Ik ga bijna weer een nieuwe tel kopen. Maar ik twijfel tussen 3 modellen
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=122b020
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=11edf90
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1915070
welke moet ik halen??
quote:Op zondag 28 mei 2006 03:26 schreef Svensational het volgende:
Hoi.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Mensen die groeten moeten dood.
Leuke telefoons maar die komen pas uit in het 3e kwartaal van 2006 en ik heb nu een telefoon nodigquote:Op zondag 28 mei 2006 09:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bovenste van de drie van SE![]()
Ik mag in september alweer een nieuwe uitzoeken... ik geil nu al op deze twee:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10466&zone=pp&lm=pp1&pid=10466
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10447&zone=pp&lm=pp1&pid=10447
Jep! En om 08.57 stond ik er alweer naast en ik heb ook alweer 20 minuten getraindquote:Op zondag 28 mei 2006 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het is je vannacht uiteindelijk toch nog gelukt om naar bed te gaan, geloof ik?![]()
quote:Uitzending : zondag 28 mei, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1
// Zondag in Buitenhof
> De mediawet
Het kabinet heeft deze week de nieuwe mediawet gepresenteerd. Zal er voor televisiekijkers veel veranderen en zullen de kranten zich op de televisiemarkt storten nu dat van de wet mag? Een debat tussen CDA Tweede-Kamerlid Joop Atsma en Madeleine de Cock Buning, bijzonder hoogleraar Mediarecht.
> Onrusten in België
Een reeks gewelddadige incidenten hebben in België een fel debat losgemaakt over de multiculturele samenleving. Lopen de Belgen wat dat betreft achter op ons of is er meer aan de hand? Een gesprek hierover met schrijfster Kristien Hemmerechts en criminologe Marion van San.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Peter van Ingen
Columnist:
Ronald Plasterk
Ik ben net mijn bed pas uit, en ga straks denk ik maar even lekker wandelen in de duinen! Het is er in ieder geval heerlijk weer voor!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep! En om 08.57 stond ik er alweer naast en ik heb ook alweer 20 minuten getraind.
Ze zijn hier in de straat de wielerwedstrijd aan het opbouwen. Alle auto's zijn weg en er worden nu hekken geplaatst.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben net mijn bed pas uit, en ga straks denk ik maar even lekker wandelen in de duinen! Het is er in ieder geval heerlijk weer voor!![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pberends, heb je ook nog weer een leuk plaatje voor de dames hier?
wielerwedstrijd? kan ik zo nog wel naar mijn werk via de coolsingel?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn hier in de straat de wielerwedstrijd aan het opbouwen. Alle auto's zijn weg en er worden nu hekken geplaatst.
Ik zit eerste rang.
En ik heb een hekel aan wielrennen [afbeelding].
Zolang je niet over de Dordtselaan moet, voorzie ik geen problemen:quote:Op zondag 28 mei 2006 10:45 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wielerwedstrijd? kan ik zo nog wel naar mijn werk via de coolsingel?
Potverdomme, hij heeft z'n gereedschapskist verstopt in z'n broekquote:
Hehe. Ik woon op een paar honderd meter van het circuit... en om 10 uur vanochtend reden ze de eerste rondjes....quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn hier in de straat de wielerwedstrijd aan het opbouwen. Alle auto's zijn weg en er worden nu hekken geplaatst.
Ik zit eerste rang.
En ik heb een hekel aan wielrennen [afbeelding].
Ik kan naar mijn werkquote:Op zondag 28 mei 2006 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang je niet over de Dordtselaan moet, voorzie ik geen problemen:
http://www.wprotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=.
Ik hoef alleen maar mijn hoofd op te tillen als ik op de bank zit, om het te zienquote:Op zondag 28 mei 2006 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe. Ik woon op een paar honderd meter van het circuit... en om 10 uur vanochtend reden ze de eerste rondjes....
Hiep hoiquote:Nevenactiviteiten
De gehele dag zullen op en rond de Dordtselaan nevenactiviteiten worden georganiseerd. Zo zijn er quads, een springkussen, een zweefmolen en een piratenschip voor de kinderen. Al deze activiteiten worden gratis aangeboden door WPR.
Natuurlijk kunnen de ouders ook een lekker biertje halen en lekker in de zon naar de wedstrijd kijken! Daarbij wordt er overal muziek gespeeld en is er bij La Cazuela een barbecue. Het belooft dus een fantastische dag te worden voor jong en oud!
Shit, daar heb je me... ik moet namelijk door duintoppen heen zien te kijken, en dat lukt niet natuurlijk!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar mijn hoofd op te tillen als ik op de bank zit om het te zien.
Als je even 8 posts zou teruglezen, zou je het wetenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er "daar" te doen?
En waar is "daar"?
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je even 8 posts zou teruglezen, zou je het weten.
Maar: dit.
Ik ben geen fan.quote:
* raam open zetquote:
En ik heb enkelglas, dus ik hoor 't nog steedsquote:
Ja, maar dan hoor ik 't hárderquote:Op zondag 28 mei 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan kan je net zo goed je raam toch openzetten.
Neequote:Op zondag 28 mei 2006 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ze gewaarschuwd dat ze oordopjes moeten meenemen?
Och èrme...quote:Op zondag 28 mei 2006 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ceeeeeeeeeeeleebraate good times come on! Waaaahoooooo
Heb meelij.
Huh nee hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
je wilt gewoon dat de visite snel weer vertrekt?![]()
![]()
Ik wens je dan veel plezier met de visite en de wielerronde!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huh nee hoor. Heb 'm nog netjes gewaarschuwd dat 'ie beter met de trein kan komen
.
En hoequote:
Ja, ik doe het wel goed gelijk.quote:
Dan doe ik het welquote:Op zondag 28 mei 2006 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen topicdoder zijn.
Whehequote:Op zondag 28 mei 2006 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik lach me kapot, er zijn een stel Nigerianen ofzo gewoon doodleuk aan het verhuizen. Zijn mensen aan het inrijden en zij steken gewoon over met salontafels en matrassen
. Wat nou parkeerverbod. Malloten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |