abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:40:01 #201
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_39108275
E.T en Swets.. Gatsie!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat kost zo'n behandeling eigenlijk !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 juni 2006 @ 12:42:43 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39108352
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus wat een onzin zeg. Tsjongejonge. Ben je mooi klaar mee dan.
En nu? Kan dat nog herzien worden?
Ja, het nieuwe formulier om een machting aan te vragen zat erbij.
Dus de OUDE machtiging is niet geldig. Die was maar voor 1 behandeling afgegeven (wordt nergens vermeld) En voor de NIEUWE machtiging moet er indicatie zijn van een behandelend arts.

Alsof je ivf met een thuissetje kan uitvoeren ofzo .
Kortom, burocratisch gelul... eerst mensen, dan regels.

Nu zijn wij in de zeer gelukkige omstandigheid dat we die ¤ 1200,- voor de medicijnen niet eens missen, maar er zijn zat mensen bij wie dit niet zo eenvoudig is uiteraard. Plus daarbij opgeteld dat de originele declaratie zonder opgaaf van redenen geweigerd werd. Er lichte paniek in de tent uitbrak toen de machtiging ter sprak werd gebracht. Deze machtiging door Zilveren Kruis nergens terug te vinden was en wij een kopietje ( ) moesten opsturen en 2 maanden later een en ander weer geweigerd wordt, maar nu met een uitgebreid schrijven waarin letterlijk staat "We kunnen nu nog niet tot uitbetaling overgaan omdat uw machtinging niet meer geldig is"
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:44:49 #203
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39108414
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
E.T en Swets.. Gatsie!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat kost zo'n behandeling eigenlijk !
't gaat nu nog alleen om de rekening van de hormonen en die is 1160 euro.

De arts in het zkh moet dus een briefje invullen en dan geven zij toestemming. Goh, dat hebben we vorig jaar ook al gedaan
maar nu hebben ze verzonnen dat je voor elke behandeling een nieuwe aanvraag moet doen

Ze vergeten dat een 2e en 3e ivf gewoon vanuit de basisverzekering vergoedt wordt en dat dat een standaard vergoeding is.

Maar er gaat vandaag of morgen een aangetekende brief uit, dat ik het absoluut niet met ze eens ben en dat ik deze gang van zaken echt belachelijk vind.
en ondertussen zal ik toch maar even het zkh bellen en vragen of ze alsnog dat briefje willen invullen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:52:38 #204
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_39108626
Het is toch te belachelijk voor woorden het huidige systeem. Ik moet zelfs voor mijn Clomid-medicijnen van 20 euro al een brief hebben van de gyn om ze vergoed te krijgen.... dat is nog duurder dan die medicijnen bij elkaar. De volgende keer maar bij controle een keer vragen en dan alsnog opsturen....
Make love, not war ☮
pi_39113701
verzekeringen!! Zo had ik bij Menzis dat ik mijn gynaecologe tot drie keer toe heb moeten vragen om een 'toestemming' ik weet niet meer precies wat het was, maar ze moest aangeven wat ik nodig had en dat ik het nodig had en als je bedenkt dat het spuiten 277 euro per ampul kost en ik twee tot drie ampullen per keer nodig had EN dat wij ons dusdanig verzekerd hadden dat we het zeker vergoed kregen: schandaaaalig!! Wij hadden nooit zoveel geld per maand kunnen ophoesten, dan hadden we nu niet eens een tweede kunnne hebben de eikels...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:28:46 #206
114177 Diaan73
pi_39114550
Buiten het feit of je het wel of niet vergoed krijgt van de verzekering.... vinden jullie ook niet de kosten schandalig hoog zijn... 227 euro per ampul dat is toch ook niet normaal.

Ik heb trouwens ook Menzis... uiteindelijk wel goed gekomen bij hen Catootje?
Make love, not war ☮
pi_39115353
ja hoor, ze laten je door drie brandende hoepels springen, maar dan ist ook geregeld
DANYEL EN THIJS
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:19:20 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39119367
Belachelijk, al die vreemde regels, het is toch al meoilijk genoeg, maak het dan nog niet ingewikkelder door dit soort flauwekul...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:53:55 #209
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_39128007
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 08:31 schreef minoes_ het volgende:
Annemiek,geweldig,weer begonnen
Heb jij zo'n lange cyclus dan,dat je pas de 3e juli moet komen voor de eerste echo Of kijk ik teveel naar de mijne,ik moest nl.al op dag 8 komen(nu is mijn cyclus wel superkort natuurlijk)
Ontzettend spannend,dat je weer een terugplaatsing krijgt.En is dat er 1 of zijn het er meerdere?
Dit is een cryo-poging. We hebben nog 1 embryo in de vriezer. De terugplaatsing zal dus van eentje zijn. Maar we hebben er maar EEN nodig natuurlijk... Volgens mij is het normaal dat de eerste echo op dag 12/13 of 14 is.. Dat schema hanteren ze bij het AZM eigenlijk altijd. Maar ja.. Ik blijf geduldig. Het is zo de 3de...
Positive thinking, my way of thinking!
pi_39136694
Voor mij gaat die telling dus niet op,ivm mijn korte cyclus,maar voor jou is het wel de goede dag dus Wat ontzettend spannend allemaal weer en idd.voor je het weet,is het alweer zo ver.

E.T. , nu ik erover nadenk,hebben ze in het begin ook tegen mij gezegd,dat je voor iedere behandeling 6 weken van te voren toestemming moest vragen.Maar voor de IUI's kreeg ik gewoon een machtiging voor de duur van de behandeling,tot een bedrag van 3000 euro.
Als ik ivf wil doen,moet ik weer een nieuwe brief van de ferti-arts door de zh-appotheek laten faxen en dan is het weer voor hetzelfde bedrag.Daar zijn we dus met 1 behandeling doorheen,maar dan is het ook snel genoeg januari.En wie weet hoeft dat allemaal niet,eerst dinsdag maar ff afwachten

Groetjes,Minoes
pi_39136718
zeg ik had net toch wat getypt

Groetjes,Minoes
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:27:38 #212
26341 Mariposa
Telt af...
pi_39161219
Jeetje ET& Swets, daar zitten jullie ook niet op te wachten he.

Nou ik ga maandag pas bellen, voor die 4 afspraken. De afgelopen week heb ik een heftige week gehad, met allerlei toestanden en mijn hoofd stond er niet naar.

Ik denk dat het sowieso pas volgend jaar wordt dat we (als het dan mag) verder kunnen gaan. En hoewel ik met mijn nu 26 jaar nog jong ben, ben ik dan weer een jaar kwijt, want na mijn 30ste worden sowieso de risico's te groot en ik weet nu ook niet of 'we' überhaupt vruchtbaar zijn
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:40:30 #213
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_39163901
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:27 schreef Mariposa het volgende:
Jeetje ET& Swets, daar zitten jullie ook niet op te wachten he.

Nou ik ga maandag pas bellen, voor die 4 afspraken. De afgelopen week heb ik een heftige week gehad, met allerlei toestanden en mijn hoofd stond er niet naar.

Ik denk dat het sowieso pas volgend jaar wordt dat we (als het dan mag) verder kunnen gaan. En hoewel ik met mijn nu 26 jaar nog jong ben, ben ik dan weer een jaar kwijt, want na mijn 30ste worden sowieso de risico's te groot en ik weet nu ook niet of 'we' überhaupt vruchtbaar zijn
Nu ben ik daar helemaal niet in thuis (ook geen kindjes hier), maar kan je niet dan testen of je überhaupt vruchtbaar bent vooraf? Of wordt dat ook al niet vergoed? Nogmaals ben er niet in thuis in die malle molen, ik lurk hier alleen omdat ik het zo knap vind van al jullie meiden wat jullie allemaal moeten doorstaan om zo'n klein wondertje (hopelijk) uiteindelijk in de armen te sluiten!! Petje af voor jullie allemaal!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:56:34 #214
26341 Mariposa
Telt af...
pi_39164562
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Susie het volgende:
Nu ben ik daar helemaal niet in thuis (ook geen kindjes hier), maar kan je niet dan testen of je überhaupt vruchtbaar bent vooraf? Of wordt dat ook al niet vergoed? Nogmaals ben er niet in thuis in die malle molen, ik lurk hier alleen omdat ik het zo knap vind van al jullie meiden wat jullie allemaal moeten doorstaan om zo'n klein wondertje (hopelijk) uiteindelijk in de armen te sluiten!! Petje af voor jullie allemaal!
Voor zover ik weet, moet je altijd 1 jaar proberen voor je doorverwezen mag worden naar de Fertiliteitspoli. Misschien dat als ze zeker weten, dat je verminderd vruchtbaar bent (vanwege andere medische redenen), dat je eerder mag komen.

Ik ben er dus ook niet zo goed in thuis.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:21:33 #215
3011 E.T.
pi_39165587
Wij mochten eerder

Er was al vanaf Swets z'n 16e jaar bekend dat ie nagenoeg onvruchtbaar was. Dus toen ik na een paar maanden naar de huisarts stapte en dat vertelde had ik meteen de doorverwijzing naar de gyn in m'n zak. Beetje onzinnig om dan een jaar lang te proberen terwijl je weet dat de kans dat het lukt nagenoeg nihil is.

Maar ja, er is dus niet zoiets als 'wel vruchtbaar' en 'niet vruchtbaar'. Het ligt ook vaak aan de combinatie van factoren. In ons geval is het duidelijk, maar bij veel anderen niet. En waar de een bij een geringe 'complicatie' niet zwanger wordt komt de volgende daar pas achter als er al 4 of 5 kinderen (bij wijze van spreken) op de natuurlijke manier zijn gekomen, terwijl het euvel dezelfde is.

Het enige dat zou kunnen is dus vooraf bekijken of 'technisch' alles in orde is. Maar zo lang daar geen medische noodzaak voor is, denk ik niet dat ze dat zullen doen.
Volgens mij heeft Etos tegenwoordig trouwens wel zelf-test setjes om het sperma van de man te testen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39165897
Jeetje E.T. , alweer bijna 12 weken,waar blijft de tijd
Hoe voel je je?

Groetjes,Minoes
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:32:36 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39165983
Een meisje bij mij uit mijn team heeft ook niet zelf geprobeerd. Daar was ook al van bekend dat zij niet zwanger zou kunnen raken zonder hulp dus die mochten gelijk door.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 10:52:28 #218
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_39172303
Wij hoefde ook helemaal niet te wachten. Op mijn 15de kreeg ik te horen dat ik geen eierstokken heb. Foutje bedankt...Maar wel overduidelijke disgnose voor eiceldonatie dus.
Positive thinking, my way of thinking!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:21:40 #219
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_39172749
Wij hebben wel een jaar gewacht tot we doorverwezen werden naar de gyn. Totaal zelfs nu 2 jaar, als je vanaf mijn eerste miskraam rekent!

Gistermiddag hadden we een afspraak bij de gyn. Ik heb een recept voor clomid gekregen, om mijn eisprong wat meer naar voren te krijgen in de cyclus. Ik heb nl. dag 17/18 mijn eisprong en dat is wat laat om het eitje te kunnen laten rijpen tot een zwangerschap! daar zou het aan kunnen liggenen ook heb ik het advies gekregen om wat af te vallen! ben al begonnen met Sonja en hub mag volgende week zijn potje inleveren!
Over 5 weken hebben we weer een afspraak! Om al deze bovenstaande dingen te bespreken!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_39181556
Miepes,ook bij jou dus schot in de zaak.Ik hoop dat het gaat lopen zoals het moet.Veel succes met de clomid(bereid je maar voor op de opvliegers )

Groetjes,Minoes
  zaterdag 24 juni 2006 @ 19:33:41 #221
114177 Diaan73
pi_39185429
Marie79 welkom bij de Clomidclub... en wat Minoes zegt..... veel succes met de clomid en niet schrikken van de opvliegers. Die zijn niet leuk en ook de stemmingswisselingen zijn niet leuk... maar dat hebben we er "graag" voor over.

Voor hoeveel maanden heb je Clomid gekregen?
Make love, not war ☮
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:18:52 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_39186895
Thnx meiden, ik heb voor 1 maand (5 dagen slikken) gekregen!
En ik ga maandag beginnen, ben vanmiddag ongesteld geworden!

O ja, en over 5 weken hebben we weer een afspraak!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:20:36 #223
114177 Diaan73
pi_39186951
Ow voor 1 maand maar? Ik heb toen meteen voor 6 maanden gekregen. Toch wel gek hoe verschillend de gynaecologen daarmee omgaan. Spannend die afspraak over 5 weken..... keep my fingers crossed.

Wel erg fijn trouwens dat je vanmiddag ongi bent geworden, tenminste.... dan kun je al snel met de Clomid beginnen
Make love, not war ☮
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:25:43 #224
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_39187119
Ik hoop dat die afspraak dan niet meer nodig is! (als de clomid zijn werk heeft gedaan)
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:47:05 #225
114177 Diaan73
pi_39187773
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:25 schreef Marie79 het volgende:
Ik hoop dat die afspraak dan niet meer nodig is! (als de clomid zijn werk heeft gedaan)
Ik hoop het voor je mee hoor..... ik heb me voorgenomen om niet meer dan max. 6 maanden Clomid te nemen hopelijk werkt mn lichaam dan mee haha
Make love, not war ☮
pi_39207143
Ik kreeg maar 3x clomid en dan moest ik overgaan op spuiten.
Dat ik toen weer voor een gesprek bij de gyn kwam,zei hij ook nog doodleuk,dat er met spuiten veel meer vrouwen zwanger werden dan met clomid Leuk,dacht ik nog,begin daar dan meteen mee
Maar goed,het minimaal 10 dagen spuiten is toch wat intensiever dan 5 dagen een paar pilletjes nemen,maar op dat moment word je er niet vrolijk van,die lui denken dat je eeuwig de tijd hebt
Hebben jullie al gevraagd hoe lang je clomid krijgt en wat er daarna nog gaat gebeuren?

Groetjes,Minoes
pi_39207621
ik ken genoeg vrouwen die wel genoeg hadden aan clomid hoor, lijkt mij logisch dat dat eerst geprobeerd wordt.
pi_39207842
Juist bix,je was me voor Ik dacht al,ik moest er nog wat bijzetten.
Dus idd.er zijn vrouwen die aan 1 of meer keren clomid genoeg hebben.Gelukkig voor hen..........

Groetjes,Minoes
  zondag 25 juni 2006 @ 15:59:38 #229
114177 Diaan73
pi_39209054
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:53 schreef minoes_ het volgende:
........
Hebben jullie al gevraagd hoe lang je clomid krijgt en wat er daarna nog gaat gebeuren?

Groetjes,Minoes
Ik heb voor 6 maanden dus gekregen. Mocht ik in die tijd niet zwanger worden, dan moet ik weer terug voor een afspraak om vervolgtraject te bespreken. Dan zullen er denk ik ook nog wel wat onderzoekjes volgen. Maar zoals gezegd, hoop ik dat dat niet meer nodig is en mn lichaam en vooral de eitjes en zaadjes doen wat ze moeten doen
Make love, not war ☮
pi_39215770
ik geloof dat zes maanden clomid wel standaard zijn (zes maanden spuiten kreeg ik vergoed van verzekering) omdat de meesten wel zwanger zijn binnen zes maanden 'echte'' kansen, dn wel te verstaan...
DANYEL EN THIJS
pi_39229497
Toot,dat klopt volgens mij niet helemaal.Bij mij was 3x clomid"standaard",wat dus betekend,dat er geen standaard is.Per persoon word het dus bekeken.En dat iedereen wel binnen 6 maanden zwanger is,klopt helemaal niet,want dan zat ik hier allang al niet meer.Of bedoel je het anders

Ondertussen word het hier lichtelijk rete-spannend

Groetjes,Minoes
  zondag 25 juni 2006 @ 23:37:42 #232
114177 Diaan73
pi_39230321
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef minoes_ het volgende:
Toot,dat klopt volgens mij niet helemaal.Bij mij was 3x clomid"standaard",wat dus betekend,dat er geen standaard is.Per persoon word het dus bekeken.En dat iedereen wel binnen 6 maanden zwanger is,klopt helemaal niet,want dan zat ik hier allang al niet meer.Of bedoel je het anders

Ondertussen word het hier lichtelijk rete-spannend

Groetjes,Minoes
Volgens mij zegt Toot dat niet iedereen binnen 6 maanden zwanger wordt, maar de meesten. Ik weet trouwens niet wat standaard is, volgens mij is dat per gyn anders... mijn gyn heeft me nu voor 6 maanden gegeven, de vorige keer ook. Dus ik denk dat voor hem 6 maanden standaard is.

Het wordt echt spannend bij jou.... dinsdag is toch eigenlijk D-day? Ik blijf voor je duimen
Make love, not war ☮
  maandag 26 juni 2006 @ 09:21:20 #233
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_39239941
Wij hebben nu gewoon voor 1x gekregen en ik denk dat de gyn bij de volgende afspraak nog wel wat verdere stappen wil uitproberen (of nog een paar keer clomid, dat weet ik niet).
pi_39240773
morgen minoesje, spannund!! iK BEDOELDE INDERDAAD (ZOALS IK HET EEN KEER LAS) DAT GEMIDDELD GESPROKEN (SORRY KIND OP schoot) een vrouw met zes maanden wel zwanterg is...maar een jaar was dan ook weer normaal dus wat ik nu eik beodel hahaha

mijn borsten zijn weer behoorlijk aan het groeien, ik heb de bh's van de vorige keer wwer tevoorschijn gehaald en die zijn toch gehoorlijk groot...
DANYEL EN THIJS
pi_39249234
Ik heb de ferti-arts gebeld en gevraagd wat nu te doen.Ze zei,dat ik moest stoppen met die progestanbolletjes en dan woensdag pas testen.Als de test positief is,dan meteen weer voor 2 weken die bolletjes halen.Dus....nu word het 2 dagen afwachten wat er gaat komen.....of hopenlijk niet

Groetjes,Minoes
  maandag 26 juni 2006 @ 15:14:42 #236
114177 Diaan73
pi_39251161
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb de ferti-arts gebeld en gevraagd wat nu te doen.Ze zei,dat ik moest stoppen met die progestanbolletjes en dan woensdag pas testen.Als de test positief is,dan meteen weer voor 2 weken die bolletjes halen.Dus....nu word het 2 dagen afwachten wat er gaat komen.....of hopenlijk niet

Groetjes,Minoes
Klinkt hoopvol hoor Minoes... hopelijk komt er niets en kan je weer voor 2 weken bolletjes halen... Normaal was je nu al ongi geweest he? duim duim duim
Make love, not war ☮
pi_39263485
Yep,vrijdag al,maar die bolletjes houden de ongi ook tegen.Dus kan ik me nu wel gaan blij maken met een dooie mus,maar ik probeer maar met beide benen op de grond te blijven,anders val ik straks misschien zo hard...... Pfffff,is het al woensdag
Heb wel vandaag al 2 testen gehaald,daar heb ik morgen niet echt de tijd voor en ik wil het wel met ochtendurine doen.Clearblue,met 2 streepjes(ik moet toch 2 strepen piesen hé?Die met zwanger of niet zwanger vind ik....mwah.......zo confronterend,zal wel achtelijk wezen )
Groetjes,Minoes
  maandag 26 juni 2006 @ 21:28:25 #238
114177 Diaan73
pi_39264608
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:57 schreef minoes_ het volgende:
Yep,vrijdag al,maar die bolletjes houden de ongi ook tegen.Dus kan ik me nu wel gaan blij maken met een dooie mus,maar ik probeer maar met beide benen op de grond te blijven,anders val ik straks misschien zo hard...... Pfffff,is het al woensdag
Heb wel vandaag al 2 testen gehaald,daar heb ik morgen niet echt de tijd voor en ik wil het wel met ochtendurine doen.Clearblue,met 2 streepjes(ik moet toch 2 strepen piesen hé?Die met zwanger of niet zwanger vind ik....mwah.......zo confronterend,zal wel achtelijk wezen )
Groetjes,Minoes
Ow okay... ik ken de werking van die bolletjes (gelukkig) niet, maar heel verstandig van je om met te proberen met beide benen op de grond te blijven staan.... sorry maar het is nog steeds niet woensdag. Wat duurt dat wachten lang he?

Als ik test, test ik ook met ochtendurine, voelt voor mezelf betrouwbaarder... clearblue is idd met twee streepjes, dus je piest maar 2 streepjes Ik vind beide erg confronterend en ik vind testen - als hij negatief is natuurlijk - helemaal niet leuk en ook eng.

Sterkte nog de komende ong. 36 uur... ik zal aan je denken...

Ik heb zelf nu hele erg steken in mn buik en rug... het zal gelukkig de eisprong wel zijn, maar dit voelt niet lekker.. bah.
Make love, not war ☮
pi_39275902
Vervelend dat je zo'n last hebt van de eisprong,maar wel handig,kan je goed mikken

Hier af en toe een steekie links en rechts,dat word weer een dag broekloeren
Heb zelfs even overwogen om nóg maar een dag te wachten,dus donderdag pas.
Maar als ik dan een dag mis met die bolletjes,is dat misschien niet zo goed.
En van de ferti-arts mocht het morgen dus.......woensdag it is
(en nu ben ik rete-bang,dat ie alsnog negatief is,want......wat dan )

Groetjes,Minoes
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:50:14 #240
114177 Diaan73
pi_39276092
Nou met deze pijn heb je weinig zin kan ik je verklappen.. maar de dagen daarvoor is het wel goedgekomen

Het wordt een spannende dag vandaag, ben erg benieuwd naar de test morgenvroeg. Nog spannender ..... en tja als ie negatief is... inderdaad wat dan??? Laten we hopen dat ie lekker positief is...
Make love, not war ☮
pi_39276376
Diaan, zeeeer herkenbaar, maar als je de dagen hiervoor goed je best hebt gedaan hoef je met de eisprong helemaal niks hoor.....sterkte met de pijn!! Minoesje, aaaaaaaaaaaah wat maakt je het spannend!
DANYEL EN THIJS
pi_39276809
Ja,mannetje verklapte net over de msn,dat hij nu ook wel zenuwachtig word
En dat voor zo'n nuchter mens
Ow en die steekjes van zo even....euh......dunne flubber (solly)
Mensen,ik ga een dagje borduren voor mijn jongste dochter.Het moet af voor 12 aug.,dan gaan we op vakantie.En ik moet nog iets minder dan de helft,dus....hop,aan de slag Heb ik tenminste wat anders te doen dan broekloeren

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 10:44:35 #243
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39277463
minoes wat ontiegelijk spannend zeg. Gewoon morgen testen hoor. Als de dokter zegt dat je dan mag testen, dan moet je wel gehoorzamen en zowieso mag je ons niet langer in spanning laten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:45:04 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_39277472
testen testen
stormy waters...
sailin'
pi_39290539
Klinkt goed zeg Minoes!! Hier de vingers nog steeds gekruisd!
Diaan, vervelend he, je kan er zo naar van worden.. ik voel hem ook áltijd!! Blegh!

Ik ben net terug van de gyn voor de intake, ben een heel stuk wijzer geworden. Ga aan de lucrin en menopur.. en puregon voor net na de terugplaatsing geloof ik! Nog even bloed laten prikken, voor de zekerheid toch man zijn zaad nog een keer laten testen.. Laatste keer was 2 jaar geleden en was perfect in orde, maar zou zo lullig zijn als je er na de punctie achter komt dat er in die 2 jaar wél wat is gebeurd.

Tis een kleine moeite en gelukkig neemt ie hem.

21 juli krijgen we alle uitslagen, recepten, stellen we de planning op en krijg ik prikinstructie. Vanaf 15 september kan ik mijn medicijnen halen... 21 juli weet ik dus wanneer we gaan beginnen SPANNEND!!!!!! brrr
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 18:50:30 #246
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39293367
Wat gaat dat ineens snel bij jullie NieTTus. Lucrin en Menopur heb ik ook gebruikt en voor net na de terugplaatsing bedoelen ze waarschijnlijk Progestan. 21 juli is er al voordat je het doorhebt. Spannend hoor en veel succes

Minoes hou je het nog een beetje vol?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:39:42 #247
3011 E.T.
pi_39295078
Minoes, weet je al wat?

Spannend allmeaal NieTTus! Wat gaat 't hard dan ineens
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:02:26 #248
114177 Diaan73
pi_39295904
NieTTus wat gaat snel zeg heerlijk zeg.

Minoes het wordt nu steeds spannender... morgenvroeg wel meteen posten he
Make love, not war ☮
pi_39298606
Nee,ik weet nog niks,ongeduldjes
Hou ik t nog vol.....mwah....nauwelijks
Morgen mag ik eindelijk weer es met toestemming testen,voelt wel heel gek hoor.
Ik ben doodsbenauwd,want als ie negatief is,wat dan?Heb ik dan te vroeg getest,of moet ik weer wachten op die rode krengen Sla mij maar lek,ik heb geen idee.
Affijn,ik ga me nu instaleren op de bank met mijn hubbie en lekker kroelen en misschien al een beetje meimeren van wat als......
Of misschien niet..........zeg,nu ik dit typ begint m'n buik weer te steken
Vast de zenuwen.
Dames,ik ben weg en morgen voor 8 uur staat de uitslag er wel op

Groetjes,Minoes
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:21:30 #250
114177 Diaan73
pi_39298813
Heel veel succes/sterkte morgenvroeg en we duimen heel hard voor een positieve test enne veel plezier met kroelen op de bank met je hubbie...
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')