Ik kreeg bij de ICSI intake te horen dat ik drie maanden gestopt moet zijn met roken willen ze pas beginnen met de behandeling... Iets met innestelingskans, slecht voor eitjes, zoveel riscio, enzo, blablabla. Superonzin vond ik het, want ik rook misschien een keer een sigaretje per dag. Vaak ook dagen niet. Dus wat dat betreft had ik beter kunnen liegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:07 schreef NieTTus het volgende:
Jeetje Catootje, wat een geweldig nieuws!!
Ken je wel niet, maar lees regelmatig mee.. Super zeg!! Van harte en ik hoop dat je een heel voorspoedige zwangerschap krijgt![]()
Hier begint alles vorm te krijgen, 27 juni hebben we de ivf intake bij de gyn!! Waarschijnlijk gaan we na de zomerstop beginnen (de zomerstop is hier van 24 juli tot 14 augustus)
Komt al erg dichtbij!! Na de 27e ga ik ook een stoppen met roken datum prikkendat wordt helemaal spannend (maar ik ga het gewoon volhouden!!)
Ik vind dat je het nogal cru stelt op die manier.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:56 schreef phileine het volgende:
aan de andere kant vind ik het soms wel vreemd dat vrouwen niet 15 kilo willen afvallen, maar zich wèl direct willen onderwerpen aan loodzware vruchtbaarheidsbehandelingen.
Ik heb al gehoord dat het topic in LIF soms schijnt te helpen om vol te houden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:23 schreef NieTTus het volgende:
Ticootje, die ene sigaret, daar vind ik het dan wel overtrokken voor. Ikzelf rook best veel (pakje per dag, ongeveer 14 jaar nu) dus ik moet er zeker een dezer dagen al mee kappen.. Dat ben ik ook van plan, nu nog volhouden!
wanneer kom jij er nou achteraan?quote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiii!!!!!quote:
huh? dus nou moeten jullie ineens zelf betalen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow Zilveren Kruis betaald ondanks dat ze een machtiging hebben afgegeven de ivf behandeling NIET.
Eerst mensen, dan regels
Nou, daar zijn jullie ook mooi klaar mee dan...quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow Zilveren Kruis betaald ondanks dat ze een machtiging hebben afgegeven de ivf behandeling NIET.
Eerst mensen, dan regels
Ow wat belachelijk zeg. Dat is dan een flinke kostenpost wat je nu zelf moet betalen. Belachelijk die zilveren kruis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Eerst mensen, dan regels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |