abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38909062
Catootje ,

Gefeliciteerd. wat leuk
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:49:09 #152
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38910529
Whaaaa! Wat goed, gefeliciteerd!!!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:49:31 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38910538
Catootje! Gefeliciteerd!
pi_38912258
Jeetje Catootje, wat een geweldig nieuws!!
Ken je wel niet, maar lees regelmatig mee.. Super zeg!! Van harte en ik hoop dat je een heel voorspoedige zwangerschap krijgt

Hier begint alles vorm te krijgen, 27 juni hebben we de ivf intake bij de gyn!! Waarschijnlijk gaan we na de zomerstop beginnen (de zomerstop is hier van 24 juli tot 14 augustus)
Komt al erg dichtbij!! Na de 27e ga ik ook een stoppen met roken datum prikken dat wordt helemaal spannend (maar ik ga het gewoon volhouden!!)
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_38912390
Waaaah!! Gefeliciteerd meid!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:35:51 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38916617
catootje proficiat
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:50:45 #157
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_38917136
Whoei!

Catootje! Gefeliciteerd!!!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:33:12 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_38920786
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:07 schreef NieTTus het volgende:
Jeetje Catootje, wat een geweldig nieuws!!
Ken je wel niet, maar lees regelmatig mee.. Super zeg!! Van harte en ik hoop dat je een heel voorspoedige zwangerschap krijgt

Hier begint alles vorm te krijgen, 27 juni hebben we de ivf intake bij de gyn!! Waarschijnlijk gaan we na de zomerstop beginnen (de zomerstop is hier van 24 juli tot 14 augustus)
Komt al erg dichtbij!! Na de 27e ga ik ook een stoppen met roken datum prikken dat wordt helemaal spannend (maar ik ga het gewoon volhouden!!)
Ik kreeg bij de ICSI intake te horen dat ik drie maanden gestopt moet zijn met roken willen ze pas beginnen met de behandeling... Iets met innestelingskans, slecht voor eitjes, zoveel riscio, enzo, blablabla. Superonzin vond ik het, want ik rook misschien een keer een sigaretje per dag. Vaak ook dagen niet. Dus wat dat betreft had ik beter kunnen liegen.

Maar heel veel suc6 bij de intake, zorg ervoor dat je alles op een rijtje hebt! Welke vragen je zelf nog hebt enzo. Oh ja ik kreeg ook de meest vreselijke verhalen te horen wat er mis kan gaan, en dat de puntie super pijnlijk is, dus dat was ook wel een hart onder de riem....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_38923453
Hey Ticootje,

Dank je wel! Zelf heb ik een tante en een vriendin die IVF/ICSI hebben gehad, en er is gewoon geen pijl op de punctie te trekken.. De een vergaat van de pijn, de ander niet dus ik heb besloten me pas druk te maken op het moment van de punctie

Ik moet zeggen dat wij al het hele proces ingeweest zijn, 2 jaar geleden. Ik weet dus goed wat ik allemaal kan verwachten. Roken hebben we het toen niet eens over gehad, geen idee hoe ze dat nu gaan doen.

Ik ben absoluut voor stoppen met roken tijdens een zwangerschap, maar ik vind die eis bij jullie wel een beetje vreemd. Ik ken zoooveel mensen die de molen in zijn gegaan terwijl ze nog rookten. Daarbij, hoe slecht zij het ook vinden, het is een persoonlijke keus. Die moet ieder voor zichzelf kunnen maken. Daarbij blijkt dat nicotine na een paar dagen je lichaam al uit is, dus waar die 3 maanden dan vandaan komen?

Thnx in elk geval!! Ben heel erg benieuwd. Gelukkig heb ik echt een hele fijne arts! Wanneer gaan jullie beginnen? Ik las iets (of was dat nou iemand anders... *schaam*) dat je eventueel tot januari wilt wachten als de verzekering het toelaat? Wel belachelijk, is het er eindelijk door, weer wachten tot 1 januari what's the use?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:09:10 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_38924499
Nou, ik denk dat we toch doorzetten, buitengewone ziektekosten zijn aftrekbaar van de belasting, dus ik kan een voorlopige teruggave aanvragen. Ik heb echt geen zin om zo lang te wachten. Ik wacht nu alleen even voor mijn afstudeerstage.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:12:12 #161
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_38931656
Ik ben weer begonnen met mn 4e cyclus en dus 4e keer Clomid. Ik heb gemerkt dat ik tijdens die 5 dagen en de dagen erna erg snel geïrriteerd ben en vaak uit mn hum. Ik weet dat dat erbij kan horen, maar kan ik daar ook iets aan doen? Ik baal er zelf van en voor mn omgeving is het ook niet erg leuk. Hebben anderen daar ook last van (gehad)?
Make love, not war ☮
  FOK!fossiel vrijdag 16 juni 2006 @ 22:29:12 #162
2628 Karin
pi_38932056
Catootje wat geweldig Gefeliciteerd
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:56:53 #163
393 phileine
española
pi_38932909
NIeTTus, Ticootje, die drie maanden gaat over de ontwikkeling van de eitjes. Tot drie maanden voor de conceptie blijft de invloed van de dingen die je eet, drinkt en rookt nog merkbaar op de eicel en het sperma. Vandaar ook dat bijvoorbeeld wordt aangeraden om 3 maanden van te voren te beginnen met foliumzuur.

Ik vind de vraag of klinieken mogen eisen dat je bijvoorbeeld stopt met roken, of gaat afvallen nog steeds heel ingewikkeld. Aan de ene kant denk je "waar bemoeien ze zich mee", aan de andere kant vind ik het soms wel vreemd dat vrouwen niet 15 kilo willen afvallen, maar zich wèl direct willen onderwerpen aan loodzware vruchtbaarheidsbehandelingen. Erg lastige discussie (en in het geval van jouw één sigaret per dag is het natuurlijk helemaal flauwekul). Sterkte meiden in dit topic. We hebben de laatste tijd hier toch eindelijk wat langverwacht streepjes gescoord, hopelijk volgen er de komende tijd nog heel veel!
mooi he, alles
pi_38934823
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:56 schreef phileine het volgende:
aan de andere kant vind ik het soms wel vreemd dat vrouwen niet 15 kilo willen afvallen, maar zich wèl direct willen onderwerpen aan loodzware vruchtbaarheidsbehandelingen.
Ik vind dat je het nogal cru stelt op die manier.
Misschien proberen mensen al heel lang om af te vallen maar lukt het gewoon niet en willen die mensen ook niet dag in dag uit constant opletten wat ze eten.
Ik weet waarover ik spreek. Door mijn PCO is het voor mij heel moeilijk om af te vallen (en ja ik heb al heel veel geprobeerd: diëtiste 1, diëtiste 2, montignac, pil 1, pil 2, kruiden, thee drinken, diëstist 3, ...) Tegenwoordig ga ik fitnessen om mijn figuur te verbeteren, maar echt diëten zie ik niet meer zitten. Wat heeft het voor effect? Die twee luttele kilo's die er uiteindelijk afgaan om dan na 6 maand er 4 bij te hebben?

Ik denk trouwens echt niet dat er ook maar bij één iemand sprake is van zich 'direct te onderwerpen aan...'. Dit is een beslissing waar je volgens mij toch een tijdje overgaat (en misschien zelfs nog een dieet probeert in die tussentijd).
Wij (mijn vriend en ik) zijn nu al een hele tijd aan het overwegen wat we later zouden doen en we zijn nog eens niet aan het proberen.

Als je merkt hoe lang het soms duurt voordat mensen de stap richting MMM zetten, is het toch een teken dat je die beslissing niet zomaar neemt. Met die beslissing gaan volgens mij veel tranen en slapeloze nachten gepaard...
pi_38944899
Maar in dat geval Leonieke, kunnen de mensen die het niet lukt om af te vallen er niets aan doen. Dan is het geen kwestie van niet willen, toch? Ik denk dat Phileine bedoeld dat er nog zat vrouwen zijn die het echt niet WILLEN. Terwijl ze het misschien wel kunnen, en het misschien ook veel beter voor zichzelf en een eventueel komende zwangerschap zou zijn.

Maar enfin, je zegt daar wel wat Phileine, ik heb natuurlijk niet gedacht aan het feit dat alles zijn doorwerking heeft, dus ook naar je eierstokken & eitjes toe! Het is een moeilijk punt, enerzijds wil je alles doen om een zo gezond mogelijk kindje te krijgen, anderzijds worden er ook mensen "zomaar" zwanger, die ook gewoon doen waar ze zin in hebben. Daar wordt ook geen halt op gezet door bijv. artsen! Eigenlijk zou gewoon iedereen moeten stoppen maar helaas leven we in een maatschappij waarin de mens nogal desctructief naar zichzelf is

Ticootje, die ene sigaret, daar vind ik het dan wel overtrokken voor. Ikzelf rook best veel (pakje per dag, ongeveer 14 jaar nu) dus ik moet er zeker een dezer dagen al mee kappen.. Dat ben ik ook van plan, nu nog volhouden!
pi_38946443
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:23 schreef NieTTus het volgende:
Ticootje, die ene sigaret, daar vind ik het dan wel overtrokken voor. Ikzelf rook best veel (pakje per dag, ongeveer 14 jaar nu) dus ik moet er zeker een dezer dagen al mee kappen.. Dat ben ik ook van plan, nu nog volhouden!
Ik heb al gehoord dat het topic in LIF soms schijnt te helpen om vol te houden.
Fokkers stoppen met roken [deel 34]

Alle beetjes helpen eh
  zondag 18 juni 2006 @ 10:21:43 #167
26341 Mariposa
Telt af...
pi_38964688
Nou, ik ben dus vrijdag gebeld door die PCA-dokter, maar ben nog niet veel wijzer geworden. Wel wordt ik in de bureacratie gestopt, want ik moet eerst weer op het PCA-spreekuur langskomen, daar krijg ik consultformulieren mee, voor de 3 verschillende behandelend artsen die ik heb.

De afspraken moet ik zelf maken en op vrij korte termijn. Die artsen moeten dat weer tekenen en de in het formulier opgevraagde gegevens leveren. Daarna gaan ze weer alles bespreken en krijg ik een advies.

Al met al een hele rompslomp waar ik niet op zit te wachten. Maar goed. Ben best teleurgesteld.

PCA = Pre Conceptioneel Advies
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_38983149
Mariposa,wat een gezeik kan die vent dat niet via de interne post sturen en ze zo laten tekenen?En waarom moet je bij 3 verschillende komen dan?
Het zit je niet mee,hé?Dikke knuf en houd moed

Groetjes,Minoes
pi_38983762
Tootje!!!!! Gefeliciteerd!!!
Een kindje Een zusje of een broertje..
Wat te gek
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_38993042
bedankt voor alle felicitaties, ik ben er nog een beetje ondersteboven van. Mijn buik is nu al het verste punt en dat is knap als je weet dat mijn borstomvang 70F is....enniewee, ik lees weer van behoorlijk gedoe in dit topic, ik snap niet waarom 'men' het 'ons' niet gemakkelijker kan maken in het ziekenhuis en dergelijke door ook wat na te denken over steun enzo....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 19 juni 2006 @ 09:08:04 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_38993431
Jaaah Cotootje wat goedddd!! Gefeliciteerd
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 19 juni 2006 @ 10:42:10 #172
3498 Barb
Graduated Fool
pi_38995403
Tootepoot! Wat fijn!! .

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 19 juni 2006 @ 10:45:04 #173
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38995490
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:42 schreef Barb het volgende:
Tootepoot! Wat fijn!! .

wanneer kom jij er nou achteraan?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38997075
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:42 schreef Barb het volgende:
Tootepoot! Wat fijn!! .

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiii!!!!!
DANYEL EN THIJS
pi_38999475
Toot GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 19 juni 2006 @ 19:44:08 #176
1087 Merisse
broddeltante
pi_39011171
Toot, welgemeende dikke smakkerd
Gefeliciteerd
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_39026763
Diaan,nog even over je vraag over de clomid:
Ik werd er duizelig van en kreeg enorme opvliegers,maar verder geen sjaggie buien.
Slaapmeisje had hier wel last van,maar ik weet niet meer of dit met clomid was of met iets anders.
Hoe gaat het er nu mee?En hoe lang moet jij die clomid nemen?Ik moest het toen van dag 3 t/m dag 7.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:42:06 #178
114177 Diaan73
pi_39027111
Minoes, ik moet de Clomid ook vanaf dag 3 t/m dag 7 nemen. Ik heb afgelopen zondag de laatste genomen. In de dagen dat ik het neem en de week erna, heb ik dus last van humeurigheid, afwezig en opvliegers, na die week gaat het wel weer goed. Vorige maand heb ik zelfs gehad dat ik een paar dagen behoorlijk negatief/depri was. Ik vond niets leuk en had nergens zin in. Peaceman merkt dat ook echt aan mij zegt ie. Dat vind ik wel erg vervelend.

Ik zit nu in de 4e cyclus met Clomid, hierna nog 2 cycli. Mn cyclus is wat langer ong. 33 dagen. Vorige week echter maar 1 dag ongi geweest en heb voor de zekerheid maar even getest voordat ik met Clomid begon en die was negatief en dus maar weer begonnen.

Hoe gaat het met jou?
Make love, not war ☮
pi_39027423
Hier voel ik natuurlijk van alles Ik zeg tegen mezelf:je bent zwanger,maar aan de andere kant.....tja,ik heb al zo veel wel en niet gevoeld in al die maanden,dat ik er geen gokje meer op los laat.
Ik had tot 3 dagen gelden onwijs veel last van vocht in mijn voeten.Ik had echt pijn aan mijn voeten,zo strak zat mijn vel.Dat heeft 4 dagen geduurd en toen was het over.Tja en verder af en toe kneepie hier,kneepie daar en wat duizelig.Maar dat kan ook weer door die progestanbolletjes komen,dus ik weet het niet.
Vandaag is week 1 voorbij,nog 1 week wachten te gaan.........
Mijn buik ziet er ook anders uit,zal wel verbeelding zijn

Ga jij 6 keer voor clomid dan?Ik dacht,dat ze dat maar 3 keer deden en dat je dan overgaat op spuiten.Zo zie je maar weer,het verschilt enorm per zh.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:00:15 #180
114177 Diaan73
pi_39027501
Minoes ik kan me voorstellen dat je van alles ziet, merkt en je evt. verbeeldt. Het is ook zo frustrerend. Ik hoop voor je dat het deze keer toch echt raak is en dat alles wat je voelt en merkt door een zwangerschap komt.

Ja ik mag 6 maanden Clomid nemen, daarna evt. weer naar gyn voor vervolgstappen. Ik hoop dat niet meer te hoeven doen

Dikke knuffel van mij voor de komende wachtweek....
Make love, not war ☮
pi_39029601
clomid....ik had altijd enorme buien en met name een paar dagen voro de menstruatie was ik echt depressief, heel eng.
DANYEL EN THIJS
pi_39035041
Ik reageerde er gelukkig niet zo heftig op,maar die opvliegers vond ik al erg genoeg.

Catootje,weet je al wanneer je een echo krijgt?En krijg je nog meer onderzoeken,of ben je daar nog te jong voor

Groetjes,Minoes
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:29:36 #183
114177 Diaan73
pi_39035352
Die opvliegers zijn inderdaad erg vervelend... bah. Vooral met deze warmte vind ik het nog erger. Nog een paar dagen.... volgens mij is het afgelopen na de eisprong gelukkig tenminste de vorige keer was dat wel zo.
Make love, not war ☮
pi_39048935
Catootje van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39073696
Beakertje Hoe staat het met jouw plannen
En ga je op vakantie?

Als ik het zwangertopic lees,krijg ik de kriebels bij de verhalen van de zere voeten Zelfs 1 met zere voeten,net als ik had van de week,voor een positieve test nog wel.............ik moet moeite doen om niet te gaan stuiteren hier
Poeh,wat duurt een week nog lang,eerst vrijdag maar door zien te komen.Dat is dag 22 en dan begon de ongi bij mij altijd......(zenuw,zenuw....nagelbijtsmilie)

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 14:10:50 #186
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39074488
Och minoes toch wat is het moeilijk he om met beide voeten op de grond te blijven staan in die laatste wachtweek. Hou je er wel rekening mee dat de menstruatie langer kan uitblijven door de Progestan? Wanneer mag je testen? Heel veel sterkte op het wachtbankje

Ik heb zelf nooit Clomid gebruikt dus kan niet meepraten over de bijverschijnselen. Al lijken ze wel erg veel op de kwaaltjes die ik had met het gebruik van Lucrin (opvliegers, hoofdpijn, depri). De humeurige, hormonale buien kreeg ik voornamelijk van de Puregon. Daar vloog ik soms zowat tegen het plafond en kon ik 5 min. later weer vrolijk zijn. Rare jongens die hormonen!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_39075334
Phileines opmerking heeft me wel aan het denken gezet (over het roken) en zo is het dat ik al 2 dagen geen sigaret heb aangeraakt nu gewoon geen nieuwe meer aansteken dan moet het goedkomen
Bedankt voor de link Leonieke, zal er eens kijken

Jeetje Minoes, ik hoop toch zo dat je voorgevoel goed is! Ik duim met je mee
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:34:38 #188
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_39086948
Ik ben gisteren ongi geworden.. De enige keer dat ik daar blij mee ben, haha... Betekend namelijk dat ik vandaag weer heb mogen starten met de hormonen (progynova) om bms klaar te stomen voor een terugplaatsing van ons diepvries-embryootje (wat we nog over hebben van onze eerste poging)

Gelijk ook even gebeld met het zkhs om een afspraak te maken voor de eerste controle echo.
Maandag 03-07 gaan we weer die kant op.. Spannend dus weer.

WE ZIJN WEER BEGONNEN!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_39101622
Annemiek,geweldig,weer begonnen
Heb jij zo'n lange cyclus dan,dat je pas de 3e juli moet komen voor de eerste echo Of kijk ik teveel naar de mijne,ik moest nl.al op dag 8 komen(nu is mijn cyclus wel superkort natuurlijk)
Ontzettend spannend,dat je weer een terugplaatsing krijgt.En is dat er 1 of zijn het er meerdere?

Slaapmeis welnee,daar dacht ik helemaal niet aan.Tenminste,ik heb zo'n eigenwijs lichaam,dat ik er vanuit ging,dat het wel de 22e dag erdoorheen zou komen,door die progestan.
Ehmmmm...........tsja........wanneer moet ik dan eigenlijk gaan testen
Vrijdag is dus dag 22,waarop ik altijd ongi werd de laatste tijd(met of zonder inseminatie)
En daarvoor is het een hele poos 24 dagen geweest.......moet ik dat maar aanhouden dan?
Of gewoon 14 dagen na de inseminatie,dus volgende week dinsdag
Tjee....nou,het laatste maar lijkt me.Dan is die suffe pregnylprik toch ook wel uitgewerkt toch?
Wat een gedoe,die lijven Ik weet er zelf geen weg meer in,hihi

Groetjes,Minoes
  donderdag 22 juni 2006 @ 08:41:22 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_39101752
ik zou ook denken volgende week dinsdag dan minoes
stormy waters...
sailin'
pi_39104457
spannend hoor dames, minoes ik duim voor je!!

Hier heb ik over een paar weken een echo, ik ben nu vijf weken en in de achtste week krijg ik echo....ik lijk echter wel vier maanden zwanger nu, het is echt heeel duidelijk te zien, dus de tweeloinggrappen zijn hier niet van de lucht....
DANYEL EN THIJS
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 juni 2006 @ 11:52:25 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39106556
Ow Zilveren Kruis betaald ondanks dat ze een machtiging hebben afgegeven de ivf behandeling NIET.
Eerst mensen, dan regels
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:52:58 #193
114177 Diaan73
pi_39106580
Minoes lijkt mij ook het verstandigst om dinsdag te testen , hopelijk ben je dan nog niet ongi geworden.... wel spannend hoor nu.
Make love, not war ☮
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:55:56 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_39106713
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow Zilveren Kruis betaald ondanks dat ze een machtiging hebben afgegeven de ivf behandeling NIET.
Eerst mensen, dan regels
huh? dus nou moeten jullie ineens zelf betalen?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:56:01 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39106720
quote:
Eerst mensen, dan regels
Nou, daar zijn jullie ook mooi klaar mee dan...
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:58:19 #196
114177 Diaan73
pi_39106809
quote:
Eerst mensen, dan regels
Ow wat belachelijk zeg. Dat is dan een flinke kostenpost wat je nu zelf moet betalen. Belachelijk die zilveren kruis.
Make love, not war ☮
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:09:10 #197
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39107205
Moet een nieuwe machtiging aanvragen De machtiging die ze vorig jaar hebben afgegeven is ineens niet meer geldig

Ow, en ze hadden maar 3 maanden nodig om dit te bedenken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39107602
belachelijk!
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:35:59 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39108157
Jezus wat een onzin zeg. Tsjongejonge. Ben je mooi klaar mee dan.
En nu? Kan dat nog herzien worden?
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:38:15 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_39108230
Nah! Ik vind dit echt te zot voor woorden zeg!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')