Op die foto lijkt Kirsten Dunst ook best veel op Alyson Hannigan:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Kirsten Dunst en Maggie Gyllenhaal
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ok, die twee vond ik eigenlijk ook wel een beetje op elkaar lijken. Maar al die andere niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Ben ik niet met je eens, Justin Timberlake en Ryan Phillippe vind ik toch echt wel veel van elkaar weg hebben.
Ook Benicio Del Toro en Brad Pitt (iig in deze 2 foto's) lijken veel op elkaar
Vooral in de film Cruel intentions, ik dacht eerst dat justin daarin speelde hahaquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Ben ik niet met je eens, Justin Timberlake en Ryan Phillippe vind ik toch echt wel veel van elkaar weg hebben.
Mwa dat zal je nu niet meer zo vaak gebeuren of wel dan (aangezien James Belushi viooltjes ligt te kweken op zijn buik)quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik haal deze 2 meneren altijd doorelkaar:
[afbeelding]
Bill murrey
&
[afbeelding]
James belushi
Bedoel je niet John Belushi, James leeft nog! Speelt in een comedyserie according to Jim.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:41 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Mwa dat zal je nu niet meer zo vaak gebeuren of wel dan (aangezien James Belushi viooltjes ligt te kweken op zijn buik)
Ben Stiller misschien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:16 schreef Tweets het volgende:
Jason Biggs van American Pie en de meer volwassen versie Adam Sandler van bijv. 50 Firts Dates, Anger Managment
maar Adam Sandler lijkt op nog iemand anders, kan er even niet opkomen![]()
Zo ja man die vind ik echt op elkaar lijken... haal ze ALTIJD doorelkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:12 schreef -Mellow- het volgende:
Zoek de verschillen:
Mabel Wisse Smit
[afbeelding]
en
Lousewies van der Laan
[afbeelding]
gohhhh meen je dat nouww?:Pquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:58 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Frank en Ronald de Boer lijken best op elkaar.
ik zie zelf serieus t verschil niet. t is dat ze t erbij zeggen meestalquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:18 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
Zo ja man die vind ik echt op elkaar lijken... haal ze ALTIJD doorelkaar![]()
Ik woon bij een videotheek om de hoek en in de etalage staat een filmbord van Mr & Mrs Jones. En iedere keer als ik daar langs loop, denk ik: "Hee, Rose McGowan." Maar ik neem aan dat dat dus Angelina Jolie moet zijn (heb de film niet gezien en weet dus niet of Rose er ook in speelt, vandaar de aanname).quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind Elisha Cuthbert
op Rose McGowan lijken
Mr and Mrs SMITH is met Angelina Joliequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik woon bij een videotheek om de hoek en in de etalage staat een filmbord van Mr & Mrs Jones. En iedere keer als ik daar langs loop, denk ik: "Hee, Rose McGowan." Maar ik neem aan dat dat dus Angelina Jolie moet zijn (heb de film niet gezien en weet dus niet of Rose er ook in speelt, vandaar de aanname).
Ja eerste keer dat ik Lousewies zag dat ik: "Hey ik wist niet dat Mabel Wisse Smit bij de D66 zat?"quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:12 schreef -Mellow- het volgende:
Zoek de verschillen:
Mabel Wisse Smit
[afbeelding]
en
Lousewies van der Laan
[afbeelding]
Pardon, neem me niet kwalijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mr and Mrs SMITH is met Angelina Jolie
Okee, u is vergevenquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:29 schreef Funkytrip het volgende:
[afbeelding]
Gene hackman
[afbeelding]
Joop van den Ende
En anders welquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Johnny Knoxville
[afbeelding]
en
Kees Prins.
[afbeelding]
Als ik deze (oude) foto zo zie lijkt het net alsof ze hier een grotere neus hebben, zouden zij ook al een nosejob hebben laten doen?quote:Op zondag 19 november 2006 18:25 schreef Frankvbr het volgende:
ik vind mary-kate en ashley .. wel op elkaar lijken..
[afbeelding]
en dat was een kick..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef vosss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Arnold Schwarzenegger lijkt op The Terminator
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:28 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Deze lijken ook wel op elkaar.
IS die rechtse niet een of andere basejumper die een tijdje geleden te pletter is gevallen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef Nuna het volgende:
Josh Hartnett & Rafael Nadal
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:30 schreef vosss het volgende:
[..]
IS die rechtse niet een of andere basejumper die een tijdje geleden te pletter is gevallen?
Doe het dan goed:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:55 schreef Veletta het volgende:
Post hier foto's van celebs die op elkaar lijken!
Ik begin:
[afbeelding]
Rod Stewart
[afbeelding]
Owen Wilson
Thanks, kon 'm niet zo snel vinden. Zal deze topics laten mergen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:30 schreef Nuna het volgende:
Ohja, was er niet al eens zo'n topic?'
Ja, kijk hier:
Celebrity Look-a-likes
Ik vind Hanna meer op dat mens van the OC lijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hanna Verboom ( film:Deuce Bigalow European Gigolo)
[afbeelding]
Heidi Klumm
[afbeelding]
Ken ik niet. Geef eens een naam.quote:Op zondag 21 januari 2007 04:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind Hanna meer op dat mens van the OC lijken
quote:
Mischa Barton. Denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ken ik niet. Geef eens een naam.![]()
Die wenkbrauwen doen het umquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef Nuna het volgende:
Josh Hartnett & Rafael Nadal
[afbeelding]
ja chad smith, drummer van rhcp, en will ferrellquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:47 schreef Greys het volgende:
Toon_Tetten, is die ene 'de drummer van' en die andere een acteur? Ja toch?
Kan even niet op de namen komenWant die lijken echt heel veel op elkaar ja!
True, vooral de 2e foto van die Skeet.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef Ztar het volgende:
zo vond ik Skeet Ulrich de eerste keer dat ik hem zag echt wel gelijkenis met Johnny Depp hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij kan natuurlijk nevernooit aan het echte werk tippen maar ja, wie wel?
[afbeelding]
ik ben niet de enigste die dat vind als ik zo google:
[afbeelding]
Ik ook! (tvp)quote:Op zondag 8 juli 2007 16:16 schreef MUUS het volgende:
Ik haal deze twee dames altijd door elkaar.
Penelope Cruz
[ afbeelding ]
en
Salma Hayek
[ afbeelding ]
die tweede is toch Jeroen van Koningsbruggequote:Op zondag 8 juli 2007 17:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Greg Grunberg (Matt Parkman in Heroes)
[ afbeelding ]
Tijl Beckand (De Lama's)
[ afbeelding ]
Kijk je de lama's wel eens of niet???quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef Ole het volgende:
[..]
die tweede is toch Jeroen van Koningsbrugge![]()
LOL!quote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef Marsjaan het volgende:
Aad de Mos
[ afbeelding ]
Joe Carioca
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanessa Minnillo
[ afbeelding ]
Vanessa Williams
[ afbeelding ]
Huh? Had je wel een bril op?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanessa Minnillo
[ afbeelding ]
Vanessa Williams
[ afbeelding ]
Sita lijkt op Chucky.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:15 schreef Suko het volgende:
Dacht ik ff Hart van Nederland te kijken, zie ik ene Sita (ik ken haar verder niet) maar dacht gelijk aan het kindsterretje Shirley Temple, alleen de haarkleur verschilt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:21 schreef newyorkcity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol
je bent me net voorquote:
Nou, om eerlijk te zijn liet de 9e doctor me altijd wel aan Labrie denken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:35 schreef k_i_m het volgende:
En lijkt hij dan meer op meneer 1 of meneer 2? Je moet ze trouwens eigenlijk allebei even in actie zien en vooral horen. Dan lijken ze allebei niet meer op meneer Labrie.
Ik vind hem eerder op Woody Harrelson lijkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:53 schreef ChatGirl het volgende:
Jeff Daniels (Full House, Dumb and Dumber)
[ afbeelding ]
Hij is niet van Full Housequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:53 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hij is niet van Full House.
Dat is Dave Coulier:
[ afbeelding ]
lijkt ook wel wat op Gertjan Verbeek (voetbaltrainer)quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:53 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
En die lijkt weer op:quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
lijkt ook wel wat op Gertjan Verbeek (voetbaltrainer)
[ afbeelding ]
Zelfs hun stemmen lijken op elkaar. Dacht eerst dat Aguilera een dancehit had, bleek het dus Lady Gaga te zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Christina en Lady GaGa
[ afbeelding ]
Over stemmen: Jort Kelder en Beau van Erven Dorens lijken qua stem ook heel erg op elkaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs hun stemmen lijken op elkaar. Dacht eerst dat Aguilera een dancehit had, bleek het dus Lady Gaga te zijn.
Overigens vindt ik Aguilera een stuk knapper.quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs hun stemmen lijken op elkaar. Dacht eerst dat Aguilera een dancehit had, bleek het dus Lady Gaga te zijn.
Ja! Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:02 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik vind Anniko van Santen:
[ afbeelding ]
altijd iets weghebben van Sharon den Adel:
[ afbeelding ]
Daar schijnt Jan Smit mee vreemdgegaan te zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef Stansfield het volgende:
Waar is die Liza bekend van dan sinds gisteren?
Al die R&B zangeresjes lijken toch op mekaar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Prixie het volgende:
Ciara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aleesha Dixon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen 2 negers op leeftijd met grijs haar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Molline het volgende:
Kijk hier: http://totallylookslike.com/upcoming/page/1/![]()
[ afbeelding ]
Enquote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef Anyanka het volgende:
[ afbeelding ]
Zooey Deschanel
en
[ afbeelding ]
Katy Perry
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Boy George:
[ afbeelding ]
Christine van der Horst:
[ afbeelding ]
Robin Williams met baard leek wel op rabbijn Soetendorpquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:32 schreef thealterego1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze twee doen me ook altijd aan elkaar denken (Robin Williams en Bryan Cranston (Malcolm in the Middle)
Enquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:45 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En
[ afbeelding ]
Zooey Deschanel
en
[ afbeelding ]
Shannen Doherty (vroegah)
Inderdaad!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister zag ik de nieuwe clip van Jason Mraz en toen viel me op dat hij best wat weg heeft van Hugh Grant..
Jason
[ afbeelding ]
Hugh
[ afbeelding ]
Hey, je hebt mijn ingeving gepiktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:06 schreef MagiLune het volgende:
[ afbeelding ]
'Mad Hatter' Johnny Depp (uit de nieuwe film van Burton!!!!)
en
Elijah Wood
[ afbeelding ]
jah okay met grime maar toch.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hey, je hebt mijn ingeving gepikt.
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Boy George:
[ afbeelding ]
Christine van der Horst:
[ afbeelding ]
+ chad smith van de rhcpquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef Swiffer het volgende:
Ron Perlman
[ afbeelding ]
en Will Farrel
[ afbeelding
Hmm.. ik zie de vergelijking met Van Velzen meerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef Modus het volgende:
Erik Mouthaan (Amerika-correspondent)
[ afbeelding ]
En comedian Jimmy Carr
[ afbeelding ]
Hoe oud is Janice eigenlijk? Al in de 50 of ouder?quote:
Inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:24 schreef Prixie het volgende:
Eva van de Wijdeven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 10 jaar
Drea de Matteo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Shenae Grimes uit 90210. Zeker op de cover van Confessions of a shopaholic lijkt Isla precies op haar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef stephanie_xx het volgende:
Amy Adams
en
isla fisher
Haal ik altijd doorelkaar.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Elias Koteas:
[ afbeelding ]
Chris Meloni
[ afbeelding ]
Ook al zo'n beste... (Drea de Matteo & Portia De Rossi) Inclusief moeilijke namen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Marsjaan het volgende:
Drea de Matteo
[ afbeelding ]
en
Portia De Rossi
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef patje84 het volgende:
John Travolta (in de film The Taking Of Pelham 123)
[ afbeelding ]
AJ McLean (van de Backstreet Boys)
[ afbeelding ]
Wow die lijken wel heel erg!!! Dacht echt bij de 1e pic dat het AJ wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef patje84 het volgende:
John Travolta (in de film The Taking Of Pelham 123)
[ afbeelding ]
AJ McLean (van de Backstreet Boys)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:44 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Frankie Muniz
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
+ Javier Bardem uit No Country for Old Men enzo....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:41 schreef joyceeee het volgende:
[ afbeelding ]
Robert Down Junior
[ afbeelding ]
Jeffrey Dean Morgan (Grey's Anatomy)
Die vind ik inderdaad echt op elkaar lijken. Moet altijd even denken welke het is van de 2...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
+ Javier Bardem uit No Country for Old Men enzo....
[ afbeelding ]
Ja echt welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Ik zie het niet.
Tijdens het bekijken van Milk vond ik James Franco erg lijken op Heath Ledger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie deze niet hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:22 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Anton Yelchin
[ afbeelding ]
Wentworth Miller
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef Radegast het volgende:
Ik zag laatst een videoclip op tv waar een zangeres met een kerel naar het strand gaat om te surfen, ik vond haar nogal op Jennifer Aniston lijken. Iemand een idee?
in dit rijtje Portia de Rossiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:24 schreef Prixie het volgende:
Eva van de Wijdeven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 10 jaar
Drea de Matteo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seriously? Die vind ik nou helemaal niks op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:04 schreef joyceeee het volgende:
Nicky van Idols doet mij altijd denken aan Kaitlin Olson van de serie 'It's always sunny in Philadelphia'
Nicky:
[ afbeelding ]
Kaitlin Olson:
[ afbeelding ]
Ah, ja. Dat is 'r. De gelijkenis met Aniston is op sommige foto's wel aanwezig, maar op de meesten toch niet zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:07 schreef joyceeee het volgende:
[..]
Ja, dat is Colbie Caillat. Zij lijkt sprekend op Jennifer.
Colbie:
[ afbeelding ]
Dat is een goeie idd! Kon er al nooit op komen waar ik Brody op vind lijken, maar dit is emquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:06 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Koert-Jan de Bruijn.
[ afbeelding ]
Brody Jenner.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Ik zie het niet.
Tijdens het bekijken van Milk vond ik James Franco erg lijken op Heath Ledger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn de lippen die 't 'm doen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef aychelle het volgende:
iemand gaat me vast uitlachen of wat dan ook, maar ook al zijn ze niet allebij van hetzelfde kleurtje deze vind ik echt opelkaar lijken
K.D., aubert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Angelina Jolie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das echt sprekend zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Marsjaan het volgende:
Drea de Matteo
[ afbeelding ]
en
Portia De Rossi
[ afbeelding ]
Ja vooral hun lippen, maar ook een beetje qua lichtere ogen met donker haar.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het zijn de lippen die 't 'm doen?
En het voorhoofd.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ja vooral hun lippen, maar ook een beetje qua lichtere ogen met donker haar.vind je niet?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:22 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Anton Yelchin
[ afbeelding ]
Wentworth Miller
En deze dame lijkt ook op Angelina, Dorien Rose Duinker:quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef aychelle het volgende:
iemand gaat me vast uitlachen of wat dan ook, maar ook al zijn ze niet allebij van hetzelfde kleurtje deze vind ik echt opelkaar lijken
K.D., aubert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Angelina Jolie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:59 schreef egeltje1985 het volgende:
En Eli Roth (inglorious basterd, hostel)
+ Clive Owen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
+ Javier Bardem uit No Country for Old Men enzo....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |