Inderdaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef patje84 het volgende:
John Travolta (in de film The Taking Of Pelham 123)
[ afbeelding ]
AJ McLean (van de Backstreet Boys)
[ afbeelding ]
Wow die lijken wel heel erg!!! Dacht echt bij de 1e pic dat het AJ wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef patje84 het volgende:
John Travolta (in de film The Taking Of Pelham 123)
[ afbeelding ]
AJ McLean (van de Backstreet Boys)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:44 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Frankie Muniz
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
+ Javier Bardem uit No Country for Old Men enzo....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:41 schreef joyceeee het volgende:
[ afbeelding ]
Robert Down Junior
[ afbeelding ]
Jeffrey Dean Morgan (Grey's Anatomy)
Die vind ik inderdaad echt op elkaar lijken. Moet altijd even denken welke het is van de 2...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
+ Javier Bardem uit No Country for Old Men enzo....
[ afbeelding ]
Ja echt welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Ik zie het niet.
Tijdens het bekijken van Milk vond ik James Franco erg lijken op Heath Ledger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie deze niet hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:22 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Anton Yelchin
[ afbeelding ]
Wentworth Miller
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef Radegast het volgende:
Ik zag laatst een videoclip op tv waar een zangeres met een kerel naar het strand gaat om te surfen, ik vond haar nogal op Jennifer Aniston lijken. Iemand een idee?
in dit rijtje Portia de Rossiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:24 schreef Prixie het volgende:
Eva van de Wijdeven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 10 jaar
Drea de Matteo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seriously? Die vind ik nou helemaal niks op elkaar lijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:04 schreef joyceeee het volgende:
Nicky van Idols doet mij altijd denken aan Kaitlin Olson van de serie 'It's always sunny in Philadelphia'
Nicky:
[ afbeelding ]
Kaitlin Olson:
[ afbeelding ]
Ah, ja. Dat is 'r. De gelijkenis met Aniston is op sommige foto's wel aanwezig, maar op de meesten toch niet zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:07 schreef joyceeee het volgende:
[..]
Ja, dat is Colbie Caillat. Zij lijkt sprekend op Jennifer.
Colbie:
[ afbeelding ]
Dat is een goeie idd! Kon er al nooit op komen waar ik Brody op vind lijken, maar dit is emquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:06 schreef Brons_Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Koert-Jan de Bruijn.
[ afbeelding ]
Brody Jenner.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Ik zie het niet.
Tijdens het bekijken van Milk vond ik James Franco erg lijken op Heath Ledger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn de lippen die 't 'm doen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef aychelle het volgende:
iemand gaat me vast uitlachen of wat dan ook, maar ook al zijn ze niet allebij van hetzelfde kleurtje deze vind ik echt opelkaar lijken
K.D., aubert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Angelina Jolie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |