Op die foto lijkt Kirsten Dunst ook best veel op Alyson Hannigan:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Kirsten Dunst en Maggie Gyllenhaal
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ok, die twee vond ik eigenlijk ook wel een beetje op elkaar lijken. Maar al die andere niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Ben ik niet met je eens, Justin Timberlake en Ryan Phillippe vind ik toch echt wel veel van elkaar weg hebben.
Ook Benicio Del Toro en Brad Pitt (iig in deze 2 foto's) lijken veel op elkaar
Vooral in de film Cruel intentions, ik dacht eerst dat justin daarin speelde hahaquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Ben ik niet met je eens, Justin Timberlake en Ryan Phillippe vind ik toch echt wel veel van elkaar weg hebben.
Mwa dat zal je nu niet meer zo vaak gebeuren of wel dan (aangezien James Belushi viooltjes ligt te kweken op zijn buik)quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik haal deze 2 meneren altijd doorelkaar:
[afbeelding]
Bill murrey
&
[afbeelding]
James belushi
Bedoel je niet John Belushi, James leeft nog! Speelt in een comedyserie according to Jim.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:41 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Mwa dat zal je nu niet meer zo vaak gebeuren of wel dan (aangezien James Belushi viooltjes ligt te kweken op zijn buik)
Ben Stiller misschien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:16 schreef Tweets het volgende:
Jason Biggs van American Pie en de meer volwassen versie Adam Sandler van bijv. 50 Firts Dates, Anger Managment
maar Adam Sandler lijkt op nog iemand anders, kan er even niet opkomen![]()
Zo ja man die vind ik echt op elkaar lijken... haal ze ALTIJD doorelkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:12 schreef -Mellow- het volgende:
Zoek de verschillen:
Mabel Wisse Smit
[afbeelding]
en
Lousewies van der Laan
[afbeelding]
gohhhh meen je dat nouww?:Pquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:58 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Frank en Ronald de Boer lijken best op elkaar.
ik zie zelf serieus t verschil niet. t is dat ze t erbij zeggen meestalquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:18 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
Zo ja man die vind ik echt op elkaar lijken... haal ze ALTIJD doorelkaar![]()
Ik woon bij een videotheek om de hoek en in de etalage staat een filmbord van Mr & Mrs Jones. En iedere keer als ik daar langs loop, denk ik: "Hee, Rose McGowan." Maar ik neem aan dat dat dus Angelina Jolie moet zijn (heb de film niet gezien en weet dus niet of Rose er ook in speelt, vandaar de aanname).quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind Elisha Cuthbert
op Rose McGowan lijken
Mr and Mrs SMITH is met Angelina Joliequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik woon bij een videotheek om de hoek en in de etalage staat een filmbord van Mr & Mrs Jones. En iedere keer als ik daar langs loop, denk ik: "Hee, Rose McGowan." Maar ik neem aan dat dat dus Angelina Jolie moet zijn (heb de film niet gezien en weet dus niet of Rose er ook in speelt, vandaar de aanname).
Ja eerste keer dat ik Lousewies zag dat ik: "Hey ik wist niet dat Mabel Wisse Smit bij de D66 zat?"quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:12 schreef -Mellow- het volgende:
Zoek de verschillen:
Mabel Wisse Smit
[afbeelding]
en
Lousewies van der Laan
[afbeelding]
Pardon, neem me niet kwalijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mr and Mrs SMITH is met Angelina Jolie
Okee, u is vergevenquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:29 schreef Funkytrip het volgende:
[afbeelding]
Gene hackman
[afbeelding]
Joop van den Ende
En anders welquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Johnny Knoxville
[afbeelding]
en
Kees Prins.
[afbeelding]
Als ik deze (oude) foto zo zie lijkt het net alsof ze hier een grotere neus hebben, zouden zij ook al een nosejob hebben laten doen?quote:Op zondag 19 november 2006 18:25 schreef Frankvbr het volgende:
ik vind mary-kate en ashley .. wel op elkaar lijken..
[afbeelding]
en dat was een kick..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef vosss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Arnold Schwarzenegger lijkt op The Terminator
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:28 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Deze lijken ook wel op elkaar.
IS die rechtse niet een of andere basejumper die een tijdje geleden te pletter is gevallen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef Nuna het volgende:
Josh Hartnett & Rafael Nadal
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:30 schreef vosss het volgende:
[..]
IS die rechtse niet een of andere basejumper die een tijdje geleden te pletter is gevallen?
Doe het dan goed:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:55 schreef Veletta het volgende:
Post hier foto's van celebs die op elkaar lijken!
Ik begin:
[afbeelding]
Rod Stewart
[afbeelding]
Owen Wilson
Thanks, kon 'm niet zo snel vinden. Zal deze topics laten mergen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:30 schreef Nuna het volgende:
Ohja, was er niet al eens zo'n topic?'
Ja, kijk hier:
Celebrity Look-a-likes
Ik vind Hanna meer op dat mens van the OC lijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hanna Verboom ( film:Deuce Bigalow European Gigolo)
[afbeelding]
Heidi Klumm
[afbeelding]
Ken ik niet. Geef eens een naam.quote:Op zondag 21 januari 2007 04:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind Hanna meer op dat mens van the OC lijken
quote:
Mischa Barton. Denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ken ik niet. Geef eens een naam.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |