Nee voetbal doet me niet zo veel. We gaan een potje schaken.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:45 schreef JeroenV het volgende:
Wel TV?
inderdaad alleen jammer dat het iets voor liep en dan die vent met kuyt heeft zijn kleertjes uitquote:Op zondag 11 juni 2006 15:53 schreef Karina het volgende:
Het laatste kwartier alleen maar naar de radio geluisterd, die Jack maakt alles altijd veeeel spannender dan het eigenlijk is, ik vind het wel leuk.
Was het gezellig?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee voetbal doet me niet zo veel. We gaan een potje schaken.
True. Dat is goed voor de zenuwen en de wedstrijdbelevingquote:Op zondag 11 juni 2006 15:53 schreef Karina het volgende:
Het laatste kwartier alleen maar naar de radio geluisterd, die Jack maakt alles altijd veeeel spannender dan het eigenlijk is, ik vind het wel leuk.
op de site van de NOS denk ik en dan bij beeld en geluid kijken langs de lijn tussen 15:00 en 16:00 kiezen dan. en dan met een programma WMrecorder dacht ik ff cappenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:35 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Iemand enig idee waar fragmenten te downloaden zijn
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee voetbal doet me niet zo veel. We gaan een potje schaken.
zet maar onlinequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |