Goed dat je het erbijzet dat het je speelstijl betreft. Anders gaan mensen rare dingen van je denkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef Marczilla het volgende:
Combi tussen Marc + Godzilla...............bedacht door een basgitarist van m'n oude band. Betrof mijn speelstijl.
Klimmenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:39 schreef Sport_Life het volgende:
Ooit bedacht toen ik doodmoe thuis kwam van een avondje klimmen..
achja.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef babba het volgende:
Ik word sinds m'n 6e ofzo al "babbaloerie" genoemdEn m'n nick is daar gewoon een afkorting van
EEY DAAR ZITTEN AL DIE HOERUH TOCH!!1quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:52 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Klimmen![]()
Heerlijke sport.
Mijn username, tja...
Ik wilde iets grappigs, iets tegenstrijdigs, en toen kwam ik hier op
Daar zijn ze weggeschopt door de gemeente.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Skazminko het volgende:
Ik ramde met mijn zwans op mijn toetsenbord, en dit kwam eruit.
Je heet dus Fiek?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:54 schreef fiekster het volgende:
Een vriendin noemt me zo en niemand anders mag me zo noemen van haar*denkt verder na* O jah, dat kwam door het sterretje achter me naam op me schoolpasje... tsjah...
![]()
Ja hèquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef Zuen het volgende:
Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al en ik vind inderdaad tegenstrijdigheid in jouw nickname
nee, Dennis te D*********quote:
Oh, ik dacht dat je moeite had met de werkwoordspelling (-d en -t enzo).quote:
Diep tot in je Navel?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:25 schreef Divel het volgende:
Combinatie van voor- en achternaam.
Post hier dan niet nepperdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef Orealo het volgende:
Ik zat een Oreo koekje te eten.
Maar ik vond Oreo niet tof genoeg.
Dus heb ik er maar Orealo van gemaakt.
topic nummer 23123412 btw.
Dat ken ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef Sylvana het volgende:
tis me voornaam
ben niet zo creatief in het verzinnen van nicknames
whaha, geen probleem, ik meen 't echtquote:Op zondag 28 mei 2006 00:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hhm, waarom edit je nou weer snel?
toch bedankt voor het compliment dat er eerst stond hoor
waarom edit je het danquote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
whaha, geen probleem, ik meen 't echt
Dat ik Sylvana een mooie naam vindquote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef weasel85 het volgende:
wat zei die dan? ^^
oh hoe origineelquote:
Ja niet echt he.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
oh hoe origineel
Je heet James Braun?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:07 schreef BrauN het volgende:
Mijn achternaam.
foutjequote:Op zondag 28 mei 2006 11:17 schreef welkominspace het volgende:
ik had een site die spacecake heet ik wou eerst de url als naam doen maar ik deed toch maar welkominscape
Ik lees nu pas dat het paaskannekoekje is, ik heb eerst altijd kaaspannekoekje gelezen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:29 schreef paaskannekoekje het volgende:
op school had ik met een stel het ding om letters om te draaien, zoals kaamrozijn, schaaskaaf etc
en toen gingen we in de kantine wat eten en toen werdt er een paaskannekoek besteld.. ookal staat er een fout in, i dont mind
EN, hij heeft een cd met MF doom gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 06:43 schreef DangermousE het volgende:
Danger Mouse is een DJ.
goeie ook nog, doet dingen onder namen als Gorillaz en Gnarls Barkley enz.
Waarom heet je geen Wintertijd dan? Past veel meer bij jouquote:Op zondag 28 mei 2006 17:01 schreef saaw het volgende:
ik heet saar, maar dat was al bezet en saaw is een bijnaam
Dries? In dat geval ondersteunt mijn toestel jou naamquote:Op zondag 28 mei 2006 17:13 schreef de_Druif het volgende:
Ik kreeg een smsje van een persoon die de laatste letter van mijn naam was vergeten in te typen.
Wanneer je 'druif' intypt (wel met de t9-functie) met een 'r' erachter heb je mijn voornaam![]()
Tenmisten als je toestel mijn naam herkent, uiteraard.
Ik krijg Estherquote:Op maandag 29 mei 2006 10:09 schreef twetwe het volgende:
[..]
Dries? In dat geval ondersteunt mijn toestel jou naam![]()
Juist heel duidelijk allemaalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:45 schreef Milkmannetje het volgende:
Tjz
Zuen betekent wiet dacht ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:35 schreef Zuen het volgende:
Ik door een lied van THC. Ik vond het eigenlijk niet zo heel vet, maar zuen kan je zo lekker uitspreken. NU JULLIE! HOE KWAM JE OP JE NICKNAME!!!
![]()
![]()
Tja...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef fokit_tja het volgende:
had de klere er in denk fuck it
Ik zie nou echt geen overeenkomst tussen 'mooh' en dat Dutch Power Cows ofzo. Mjaap, kan aan mij liggen uiteraard.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef Asmooh het volgende:
combinatie van Asmodeus en Dutch Power Cows.. waar ik toen die tijd zat..
As <> Mooh... Asmooh
wat denk je wat een koe zegt ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:40 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Ik zie nou echt geen overeenkomst tussen 'mooh' en dat Dutch Power Cows ofzo. Mjaap, kan aan mij liggen uiteraard.
Euhm. Ja toch?quote:
Dus jouw levensstijl is erg donker?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef nightdaughter het volgende:
euhm eigenlijk is de nickname die ik nu gebruik Darkillustria... Illustria is afgeleid van illusion...kwam eigenlijk op het stukje illustria door wow...geloof dat die guild ordo illustria hete ofzo. En dat dark heb ik er aan vastgeplakt vanwege mijn leefstijl.
Nightdaughter komt van het houden van de nacht...vond nightdaughter wel erg mooi klinken
Pooh Bearquote:
Nee, ze zeg No but yeah but no but. Ten eerste is het dus "yeah" en ten tweede begint ze met no.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:39 schreef YesButNoBut het volgende:
Ik vind little britain het geweldigste programma op de hele wereld, en 1 van de figuren zegt bij alles wat haar gevraagd word : yes but no but. op zo'n ordinair engelse toon. Echt zo'n onbeschaafd wijf. heeerlijk.
Nee, echt nietquote:Op maandag 26 juni 2006 18:46 schreef YesButNoBut het volgende:
Oh.nou ik vond van niet
Ze zegt toch ook vast wel een keer Yes But No but ?:P
Nee, dat mag niet meerquote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef YesButNoBut het volgende:
[..]
Ooh...Schaam Schaam... Mag ik mezelf nu geen megafan meer noemen?...![]()
zeur zeur zeurquote:Op maandag 26 juni 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Goh, best nog een vernieuwend en origineel topic, dit.
haha, heb ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 29 juni 2006 14:05 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ik wil een andere Nickname!! het voelt als een tatoeage die je niet weg kan laten halen
lotgenoootquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
haha, heb ik ook wel een beetje
De site die dezelfde naam heeft is al lang dood, en xboxen doe ik vrij weinig meer
quote:Ik wil eens naar de bereden politie kijken.
Ik wil eens naar de bereden politie gaan.
Ik dacht dan kunnen we samen eerst wat bami eten,
En daarna langs de weg gaan staan.
Ik wil eens naar de bereden politie kijken.
Maar helaas ging niemand met me mee!
Toen ben ik zelf ook maar thuis gebleven,
Want in m’n eentje vond ik niet zo’n goed idee, hallekidee!
En van je tralalala hatsieflatsie pots, hatsieflatsie pots, hatsieflatsie pots.
En van je tralalala hatsieflatsie pots, hatsieflatsie falderalderee, hollekidee!
En van je knoekie knoekie knoekie knoekie knoekie knoekie knots
Knoekie knoekie knots
Knoekie knoekie knots
Van je frulleriedupsieknupsiepupsiebulleriedupsiedee
Frulleriedupsiebobsiebolliedee, hollekidee!
lalalee lalalee lalalee
lalalee lalalee lalalee
lalalee
Jah…ik vond het wel een goed idee.
Ik dacht dan gaan we met z’n allen, gaan we een beetje kijken naar de bereden politie. Het zogenaamde gezag te paard.
Dus ik stel zulks voor binnen mijn sociale omgeving.
Wat denk je dat er gebeurt, hoongelach viel mij ten deel.
Ja! Allerlei kritische vragen in de trend van: “ja, maar waarom dan?” werden voorzien van een cynisch ondertoontje op mijn persoontje afgevuurd.
Maar hallo, het was een impuls!
Een impuls, die ik zelf ook niet nader kon duiden, verklaren, motiveren.
Dus ik hield mijn mondje dicht
Hoe denk je dat mijn sociale omgeving daarop reageerde?
Andermaal viel hoongelach mij ten deel.
Het ging vanzelfsprekend enige irritatie bij mij bewerkstelligen en een bloedbad was het gevolg.
Gelijk een bezetene, gelijk een barbaar ben ik losgegaan op mijn sociale omgeving dat mag je rustig weten.
En hoe lang duurde deze razernij? Nou, drieëntwintig minuten, exact.
En toen aanschouwde ik het door mij aangerichte slagveld.
Aldaar zag ik kapotgescheurde kleren, uitgetrokken haren, uitgebutste tandjes en natuurlijk heel erg veel huid, bloed en natuurlijk, hoe kan het ook anders, een enkel uitgelepeld oogballetje. Dit alles toebehorend aan mijn voormalige sociale omgeving.
En ik werd overvallen door een gevoel van melancholiek. Een traan liep langs mijn gelaat. Ik tuurde naar de drie kilo onaangeroerde bami op tafel.
Toen hoorde ik op straat een geluid: klik klak klik klak klik klik klak klik klak klik klak klik klik klak klik klak. Het waren de hoefjes van de bereden politie en alles wat ik kon denken was…tja, daar had je bij kunnen zijn! Maar helaas, het mocht niet zo wezen. Dit feest ging niet door. Helaas…pindakaas! Als u mij vraagt: “Zeg kerelvent, deed dat pijn?” Dan antwoord ik bevestigend: “tuurlijk deed dat pijn” Olé!
misschien wel hiervan: http://www.musicfrom.nl/s(...)flip_fluitketel.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 21:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik werd na een avond stappen wakker de volgende morgen en opeens had ik het.. hoe ik erop kwam heb ik nooit begrepen.. maargoed..
Ja, min of meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:43 schreef het.ismij het volgende:
Door pittige tijden
Ennuh waht woont ook in DH of omstreken?
Nee die kende ik toen nog geen eens..quote:Op maandag 3 juli 2006 22:28 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
misschien wel hiervan: http://www.musicfrom.nl/s(...)flip_fluitketel.html
![]()
![]()
oquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hou van de muziek... en me vrienden noemen me babbels... Ik speel zelf ook graag DJ!![]()
Esther?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:13 schreef de_Druif het volgende:
Ik kreeg een smsje van een persoon die de laatste letter van mijn naam was vergeten in te typen.
Wanneer je 'druif' intypt (wel met de t9-functie) met een 'r' erachter heb je mijn voornaam![]()
Tenmisten als je toestel mijn naam herkent, uiteraard.
Vond 't Minardi Formule 1 team wel een leuk team, en gebruiktte deze nickname op wel meer site's...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef SimtekF1 het volgende:
De Simtek is een formule 1 auto uit 1994 en 1995.
Vond het een gave auto, vandaar.
quote:
AHahhahahaahahahahaaaaquote:
Hehe, graffiti. Heerlijke tijden waren datquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef gateh het volgende:
euhhh...
![]()
![]()
![]()
dit is echt waar:
ooit deed ik aan graff enzo. dus daarvoor moet je je eige tag hebben, de mijne was gate.
voor een site moest je je registreren wilde je daar kunnen posten, ik kon dus niks verzinnen en opeens kwam gate naar voren en dat werd toen gateh![]()
tip: noem je zelf MinderMutsig..quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:20 schreef Thee_met_honing het volgende:
Alle nicks die ik op andere forums gebruik waren hier al bezet en mijn eigen naam ook.
En tijdens het registreren was ik thee met honing aan het drinken dus dat heb ik toen ingetikt en die kon wel.![]()
Ik ben altijd nog van plan om een kloon aan te maken en daar dan verder mee te posten maar dan moet ik eerst nog eens brainstormen over een leuke (lees minder mutsige) naam.
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
tip: noem je zelf MinderMutsig..graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |