misschien wel hiervan: http://www.musicfrom.nl/s(...)flip_fluitketel.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 21:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik werd na een avond stappen wakker de volgende morgen en opeens had ik het.. hoe ik erop kwam heb ik nooit begrepen.. maargoed..
Ja, min of meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:43 schreef het.ismij het volgende:
Door pittige tijden
Ennuh waht woont ook in DH of omstreken?
Nee die kende ik toen nog geen eens..quote:Op maandag 3 juli 2006 22:28 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
misschien wel hiervan: http://www.musicfrom.nl/s(...)flip_fluitketel.html
![]()
![]()
oquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hou van de muziek... en me vrienden noemen me babbels... Ik speel zelf ook graag DJ!![]()
Esther?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:13 schreef de_Druif het volgende:
Ik kreeg een smsje van een persoon die de laatste letter van mijn naam was vergeten in te typen.
Wanneer je 'druif' intypt (wel met de t9-functie) met een 'r' erachter heb je mijn voornaam![]()
Tenmisten als je toestel mijn naam herkent, uiteraard.
Vond 't Minardi Formule 1 team wel een leuk team, en gebruiktte deze nickname op wel meer site's...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef SimtekF1 het volgende:
De Simtek is een formule 1 auto uit 1994 en 1995.
Vond het een gave auto, vandaar.
quote:
AHahhahahaahahahahaaaaquote:
Hehe, graffiti. Heerlijke tijden waren datquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef gateh het volgende:
euhhh...
![]()
![]()
![]()
dit is echt waar:
ooit deed ik aan graff enzo. dus daarvoor moet je je eige tag hebben, de mijne was gate.
voor een site moest je je registreren wilde je daar kunnen posten, ik kon dus niks verzinnen en opeens kwam gate naar voren en dat werd toen gateh![]()
tip: noem je zelf MinderMutsig..quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:20 schreef Thee_met_honing het volgende:
Alle nicks die ik op andere forums gebruik waren hier al bezet en mijn eigen naam ook.
En tijdens het registreren was ik thee met honing aan het drinken dus dat heb ik toen ingetikt en die kon wel.![]()
Ik ben altijd nog van plan om een kloon aan te maken en daar dan verder mee te posten maar dan moet ik eerst nog eens brainstormen over een leuke (lees minder mutsige) naam.
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
tip: noem je zelf MinderMutsig..graag gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |