quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef Roellio het volgende:
Hoe vind je de locaties van die quests? Ik loop elke keer stomtoevallig tegen zo'n quest-mannetje aan, maar dat schiet niet echt op.
Als je een level omhoog gaat krijg je een lijstje te zien, maar die kan je dan niet meer oproepen. Ik gebruik deze lijst: http://www.silkroadtavern.com/forums/index.php?showtopic=1143quote:
ik vind deze site persoonlijk handigerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:12 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Als je een level omhoog gaat krijg je een lijstje te zien, maar die kan je dan niet meer oproepen. Ik gebruik deze lijst: http://www.silkroadtavern.com/forums/index.php?showtopic=1143
PS zet ff een S in de OP, eerste letter
Maak maar een wiki!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk dat er een nieuw deel is maar zet op zijn minst het vorige topic, dat lijstje wat R-Mon postte en wat screens van Fok!kers in de OP.
En in de OP is het niet erg duidelijk wat het spel inhoudt en de info dat er 3 servers zijn klopt niet.![]()
ik dacht, ik probeer t allemaal maar eens...quote:Op maandag 29 mei 2006 18:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Roellio verander je de OP nog?
Compier wat voor job wil je gaan doen? Of wacht je nog een paar levels zodat je neit gelijk gekilled wordt?
Ik ben nu lvl 32, maar word nog steeds met bijna alles afgemaaktquote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef compier het volgende:
[..]
ik dacht, ik probeer t allemaal maar eens...thief ging me goed af... todat ik een hunter tegen kwam, Trader ging goed.. tot ik bij donwhang die monsters tegenkwam...
dan maar hunter... daar werd ik ook gekilled...
dus.. ik wacht wel ff![]()
misschien moet je dan 1 star trades doen, of gewoon hunter huren...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben nu lvl 32, maar word nog steeds met bijna alles afgemaaktKom steeds net toevallig allemaal 40+ thieves, hunters enzo tegen
Jammer dat dat ook niet werkt meestalquote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef compier het volgende:
[..]
misschien moet je dan 1 star trades doen, of gewoon hunter huren...
Hij heeft in ieder geval een skill aanstaan dat ie sneller kan lopen (GrassFlowerWalk, uit mn hoofd) en eentje die je magische aanvalspower verhoogtquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef Roellio het volgende:
Kun je meerdere skill-attacks tegelijk doen? Of zijn dat shield spells die ik linksboven in sommige screens zien, Quyxz_?
sorryquote:Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef snotje het volgende:
Eerste keer vond ik het maar verrekte sloom, maar dit kwam omdat mijn broertje nogal flink gebruik maakte van internet. Nu nog een keer geprobeerd, en het lukte helemaal.
Wat een tof spel eigenlijk!
Wat wel jammer is dat je niet met meerdere mensen die de zelfde router hebben, in één server kan. Of ligt dit aan onze router?
Skills die langere tijd duren van verschillende masteries kan je tegelijk aan hebben. Kortere skills kan je 1 weapon en 1 force doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef Roellio het volgende:
Kun je meerdere skill-attacks tegelijk doen? Of zijn dat shield spells die ik linksboven in sommige screens zien, Quyxz_?
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:32 schreef NightH4wk het volgende:
Mangyangs zijn tof.
Nog meer mensen op Venice btw?
Daar is niksquote:Op maandag 5 juni 2006 17:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
mangyangs zijn idd bruut!
nee ik zit op athens![]()
Speel je het ook? Welke server, welke IGN, welk level?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef MMaRsu het volgende:
tvp
neej, ik ben level 35 op troyquote:
Daar kun je een skill onder gooien voor de middelste muisknop (of X, das hetzelfde). Had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
neej, ik ben level 35 op troy![]()
EDIT: naast je exp staat zo vakje met zo M erin wat houdt dat in??
Die kun je toch gewoon bij de blacksmith kopen en bij dat mens van die winkel ernaast of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef Roellio het volgende:
Godver! 3 keer dat hele fucking stadje in de rondte voor lvl16 shield en armor/protector en niets gevonden.
Ja, dat is veel duurder en stuff uit stalls is vaak ook nog is beter.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon bij de blacksmith kopen en bij dat mens van die winkel ernaast of zeg ik nu iets heel doms?
Mwa, alleen de critical is vaak iets hoger, maar vind het over het algemeen eigenlijk wel meevallen. Ik koop nooit meer iets bij die shops behalve potions enzo. Wil namelijk wel flink veel + items hebben. Laatst nog een 32+4 sword gescoord voor slechts 300k en een weapon elixerquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, dat is veel duurder en stuff uit stalls is vaak ook nog is beter.
Dat is zeker een koopje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, alleen de critical is vaak iets hoger, maar vind het over het algemeen eigenlijk wel meevallen. Ik koop nooit meer iets bij die shops behalve potions enzo. Wil namelijk wel flink veel + items hebben. Laatst nog een 32+4 sword gescoord voor slechts 300k en een weapon elixerKoopje al zeg ik het zelf
Ben jij ff genaaid zegquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is zeker een koopje.Ik kocht laatst een lvl 32 Halbert +2 Int 1 Increase voor 900k.
DIe heb ik dan wel +3 gemaakt
Nice, maar wat is eigenlijk de crit van die wapens? Die halbert van mij is 10.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben jij ff genaaid zegIk heb ook nog een 35+2 blade op de kop getikt voor 72k
Die gaat er dus echt wel uit met dikke winst want ik ga m natuurlijk niet zelf gebruiken
![]()
Een shield misschien wel. Armor en weapons springt tussen lvl12 en 21 bij de winkeltjes.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon bij de blacksmith kopen en bij dat mens van die winkel ernaast of zeg ik nu iets heel doms?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:36 schreef Roellio het volgende:
En wat is dat Seal of Sun? Waarom maakt dat die wapens zoveel beter/duurder?
En wat houdt immortal/int +nogwat/lucky 3 times etc. allemaal in?
http://sro.mmosite.com/guides/others/others3.shtmlquote:--The magic item system--
The way Seal of **** items work, is this they act as +'s on a item, and on weapons they add a cool looking effect. A full set of Seal items of the same type, add different stats.
Seal of Star acts as +5, a full set would add 5str, 5int, and 10% move speed.
Seal of Moon acts as +10, a full set would add 10str, 10int, and 15% move speed.
Seal of Sun acts as a +15, a full set would add 15str, 15int, and 20% move speed.
The magic effects are as follows.
+ # Int, means it adds that ammount to your inteligence.
+ # Str, means it adds that ammount to your strength.
Lucky, means that when upgrading an item, if it has lucky, it will have a higher chance of upgrading.
Immortal, means that no matter what your item cant be destroyed during upgrading.
Steady, means that if your upgrading, and the item fails, steady has a chance to make sure the + does not drop back to 0.
Reduce %effect, means that the named effect is reduced by that %, yes it can stack. E.G. Burn effect 15% reduced.
Greecequote:Op woensdag 7 juni 2006 20:28 schreef Nevje het volgende:
Ik zit in server Greece..![]()
En ik ben al lvl 4![]()
![]()
Drop van een monster.quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:46 schreef Gizmore het volgende:
Trouwens, hoe kom je aan die SOS/SOM items behalve kopen?
Dat dacht ik al, maar het zou eventueel ook nog met alchemy kunnen op zich; tenminste, dat dacht ik eerstquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee, maar het is de manier hoe ze in omloop komen.
Met alchemy kan je aleen de + veranderen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar het zou eventueel ook nog met alchemy kunnen op zich; tenminste, dat dacht ik eerst
Ik krijg die OP op FOk!wiki niet veranderd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:37 schreef SuperBaBy het volgende:
Kan iemand mij toevoegen aan de lijst met fok spelers?
SuperBaBy SuperBaBY_NL - Athens
En dudettes... samen met vrienden zit ik op Athens. Ik ben 'Rhiana' en mijn vriend is 'Aerillia'. We zijn level 20 nu. Lekker witte tijgers aan het afslachten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:44 schreef Acryl het volgende:de echte dudes zitten op athens natuurlijk he, dat weet iedereen
en dudettes natuurlijk, mijn foutquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:57 schreef Mental_Phoenix het volgende:
[..]
En dudettes... samen met vrienden zit ik op Athens. Ik ben 'Rhiana' en mijn vriend is 'Aerillia'. We zijn level 20 nu. Lekker witte tijgers aan het afslachten.![]()
En dan valt het ook vaak nog tegen als je een spelerthief tegen komt, zelfs als je 1 star trades doet, aangezien die er nogal een handje van hebben om dan cpu-thieves te spawnen die je aanvallen en alsnog je spullen stelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:09 schreef SuperBaBy het volgende:
eindelijk mijn lvl 2 trader gehaald.. Ik zou zeggen begin er pas aan als je lvl 30 bent ofzo dan is het echt een stuk makkelijker...
Ik baal er anders ook best van. Komt nog bij dat ik van dat nieuwe alchemy systeem echt helemaal niks begrijpquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef SuperBaBy het volgende:
Altijd leuk zon patch... EErst vette laggg en nu liggen de servers er al de hele morgen uit omdat er een bug in de patch zit... Ongelooflijk...
Oooh nee niet klagen want het spel is gratis en dan is het niet erg toch???!!!
quote:all you need is alchemy tablets to make alchemy stones ,
The stones you make with tablets and elements
The stones you need to upgrade your items with mods like str int , hp mp , parry , block , etc etc
Tablets can be obtained by disjoining equipment ( destroyer rondo's)
or can be dropped by mobs
Alchemy tablets seem to be reaaaly rare.
Elements you get from disjoining monster by products with void rondo's
You can also get elements by disjoining equipment ( destroyer rondo's)
Daarom, maar dan heb ik een swarm om me heen en dan is ie zo weg op dat level natuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef SuperBaBy het volgende:
je kan die paarden repair dingen gebruiken om hem te healen... erg handig vind ik zelf.. je kunt gewoon de small nemen... te koop bij de paardendealer :p
Bij mij ging hij ook steeds dood maar nu niet meer.. Autopotion werkt niet voor de wolf
Als je wolf dood gaat, ben je hem dan kwijt, en moet je een nieuwe kopen..quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef SuperBaBy het volgende:
je kan die paarden repair dingen gebruiken om hem te healen... erg handig vind ik zelf.. je kunt gewoon de small nemen... te koop bij de paardendealer :p
Bij mij ging hij ook steeds dood maar nu niet meer.. Autopotion werkt niet voor de wolf
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Nevje het volgende:
[..]
Als je wolf dood gaat, ben je hem dan kwijt, en moet je een nieuwe kopen..
Of kan je hem als het ware weer tot leven wekken?
*overweegt misschien eentje te kopen..![]()
Ze kosten een miljoen dus je mag aannemen dat ie blijft.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef Gizmore het volgende:
Zo, na flink wat verkopen heb ik nu ook een wolf, level 13. Hij is alleen al 3 keer overleden omdat ik geen zin had om te grinden op passive monsters
Trouwens, zo heb je in een half jaar niet 1 SOS item, en zo 3 op een dagMoet niet gekker worden daar
Je kan bij die paardenverkoper grass of life kopen.. Daarmee maak je hem/haar weer levend. Kost wel 50.000 goudstukken per keer... Je kan de wolf niet zelf ressen... dat is erg jammerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:59 schreef Nevje het volgende:
[..]
Als je wolf dood gaat, ben je hem dan kwijt, en moet je een nieuwe kopen..
Of kan je hem als het ware weer tot leven wekken?
*overweegt misschien eentje te kopen..![]()
Je kunt daarmee zorgen dat de kans dat je wapen tijdens het upgraden met Alchemy kapot gaat kleiner wordt. Over het algemeen heb je daar dus vrij weinig aan imoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:46 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een Jade tablet of Immunity lvl.3
Kan ik daar wat hips mee?
Paardenverkoperquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:46 schreef SuperBaBy het volgende:
[..]
Je kan bij die paardenverkoper grass of life kopen.. Daarmee maak je hem/haar weer levend. Kost wel 50.000 goudstukken per keer... Je kan de wolf niet zelf ressen... dat is erg jammer
Nee, je kan ook scrollen in skill vensters.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:35 schreef Roellio het volgende:
blabla skill in force skill. De onderste.
http://www.freegamez.de/spieledemos/download.php?id=4779&PHPSESSID=fcb69f487e7f1724b6cd9fdebb7f2132quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:02 schreef Oksel het volgende:
Iemand een link naar de download, dat ik wel kan spelen zonder dat de site werkt?
Ja, anders kan je geen targets selecten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef Oksel het volgende:
Thnx, eens even kijken. Je hebt zeker wel een muis nodig bij dit spel?
Klopt... Helemaal volgens de FAQ gedaan en de 'width' op 550 gezet.. Ach ja...quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, anders kan je geen targets selecten.
En die screens zien er wel ok uit, alleen beetje klein.
Ja, op sommige tijdstippen moet je zelfs erg veel moeite doen om uberhaupt in de server te komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:41 schreef Oksel het volgende:
Is het spel druk?
Ja, die heten guilds.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:41 schreef Oksel het volgende:
Kun je alliantie's vormen?
Ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:05 schreef Oksel het volgende:
Ziet er kicken uit. En offline is gewoon offline zijn?
Bij mij nu niet iig.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:42 schreef Oksel het volgende:
Hij werkt nu, alleen zegt hij nu al 8 uur lang dat ze bezig zijn met een server inspectie..?
OK, de site in de OP is erg handig. silkroadforums.comquote:Op maandag 10 juli 2006 20:01 schreef Oksel het volgende:
Ingewikkeld, en tijd rovend? Ga maandag op vakantie, daarna er tijd insteken.
earth-ghost gekilled op lvl 20?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:18 schreef Roellio het volgende:
Pff. Ik was net level20. Ik heel dapper oversteken naar Donwhang. Op de heenweg naar het stadje niet echt noemswaardige problemen. Paar earth-ghosts gekilled enzo.
Op de terugweg bleef ik maar potions gebruiken, ben wel 4 keer doodgegaan ofzo. Inmiddels weer lvl19 @ 95%
Een wát?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:23 schreef Orealo het volgende:
Heeft dit spel een crafting-systeem?
een crafting systeem!quote:
Niet echt. Sinds kort zit er wel alchemy in. Daarmee kun je door verschillende combinaties van materialen speciale edelstenen maken die bijv. extra strength of magische aanvals-/verdedigingskracht toevoegen aan wapens of armor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
een crafting systeem!
Zeg maar dat je zelf items kan maken, dat je daar een class voor hebt, materials moet halen etc etc
Whehe, daar heb ik al mensen mee rond zien lopen inderdaad. Mij niet gezien moet ik zeggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef sinemet het volgende:
Iemand die nog wil joinen in mijn lvl 2 Appeltjes_NL guild op de Xian server???
Daar snap ik dus echt geen zak van hoe dat werkt. Ik heb wel van die alchemy stenen/stro dingen enzo, en ook zo'n geluksdinges.... Maar die drop ik dan in dat alchemy venster, maar dan kan er verder niks bij....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niet echt. Sinds kort zit er wel alchemy in. Daarmee kun je door verschillende combinaties van materialen speciale edelstenen maken die bijv. extra strength of magische aanvals-/verdedigingskracht toevoegen aan wapens of armor.
En lukt het?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:01 schreef Oksel het volgende:
Ingewikkeld, en tijd rovend? Ga maandag op vakantie, daarna er tijd insteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |