quote:Op maandag 5 juni 2006 17:32 schreef NightH4wk het volgende:
Mangyangs zijn tof.
Nog meer mensen op Venice btw?
Daar is niksquote:Op maandag 5 juni 2006 17:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
mangyangs zijn idd bruut!
nee ik zit op athens![]()
Speel je het ook? Welke server, welke IGN, welk level?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef MMaRsu het volgende:
tvp
neej, ik ben level 35 op troyquote:
Daar kun je een skill onder gooien voor de middelste muisknop (of X, das hetzelfde). Had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
neej, ik ben level 35 op troy![]()
EDIT: naast je exp staat zo vakje met zo M erin wat houdt dat in??
Die kun je toch gewoon bij de blacksmith kopen en bij dat mens van die winkel ernaast of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef Roellio het volgende:
Godver! 3 keer dat hele fucking stadje in de rondte voor lvl16 shield en armor/protector en niets gevonden.
Ja, dat is veel duurder en stuff uit stalls is vaak ook nog is beter.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon bij de blacksmith kopen en bij dat mens van die winkel ernaast of zeg ik nu iets heel doms?
Mwa, alleen de critical is vaak iets hoger, maar vind het over het algemeen eigenlijk wel meevallen. Ik koop nooit meer iets bij die shops behalve potions enzo. Wil namelijk wel flink veel + items hebben. Laatst nog een 32+4 sword gescoord voor slechts 300k en een weapon elixerquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, dat is veel duurder en stuff uit stalls is vaak ook nog is beter.
Dat is zeker een koopje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, alleen de critical is vaak iets hoger, maar vind het over het algemeen eigenlijk wel meevallen. Ik koop nooit meer iets bij die shops behalve potions enzo. Wil namelijk wel flink veel + items hebben. Laatst nog een 32+4 sword gescoord voor slechts 300k en een weapon elixerKoopje al zeg ik het zelf
Ben jij ff genaaid zegquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is zeker een koopje.Ik kocht laatst een lvl 32 Halbert +2 Int 1 Increase voor 900k.
DIe heb ik dan wel +3 gemaakt
Nice, maar wat is eigenlijk de crit van die wapens? Die halbert van mij is 10.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben jij ff genaaid zegIk heb ook nog een 35+2 blade op de kop getikt voor 72k
Die gaat er dus echt wel uit met dikke winst want ik ga m natuurlijk niet zelf gebruiken
![]()
Een shield misschien wel. Armor en weapons springt tussen lvl12 en 21 bij de winkeltjes.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon bij de blacksmith kopen en bij dat mens van die winkel ernaast of zeg ik nu iets heel doms?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:36 schreef Roellio het volgende:
En wat is dat Seal of Sun? Waarom maakt dat die wapens zoveel beter/duurder?
En wat houdt immortal/int +nogwat/lucky 3 times etc. allemaal in?
http://sro.mmosite.com/guides/others/others3.shtmlquote:--The magic item system--
The way Seal of **** items work, is this they act as +'s on a item, and on weapons they add a cool looking effect. A full set of Seal items of the same type, add different stats.
Seal of Star acts as +5, a full set would add 5str, 5int, and 10% move speed.
Seal of Moon acts as +10, a full set would add 10str, 10int, and 15% move speed.
Seal of Sun acts as a +15, a full set would add 15str, 15int, and 20% move speed.
The magic effects are as follows.
+ # Int, means it adds that ammount to your inteligence.
+ # Str, means it adds that ammount to your strength.
Lucky, means that when upgrading an item, if it has lucky, it will have a higher chance of upgrading.
Immortal, means that no matter what your item cant be destroyed during upgrading.
Steady, means that if your upgrading, and the item fails, steady has a chance to make sure the + does not drop back to 0.
Reduce %effect, means that the named effect is reduced by that %, yes it can stack. E.G. Burn effect 15% reduced.
Greecequote:Op woensdag 7 juni 2006 20:28 schreef Nevje het volgende:
Ik zit in server Greece..![]()
En ik ben al lvl 4![]()
![]()
Drop van een monster.quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:46 schreef Gizmore het volgende:
Trouwens, hoe kom je aan die SOS/SOM items behalve kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |