quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef Roellio het volgende:
Hoe vind je de locaties van die quests? Ik loop elke keer stomtoevallig tegen zo'n quest-mannetje aan, maar dat schiet niet echt op.
Als je een level omhoog gaat krijg je een lijstje te zien, maar die kan je dan niet meer oproepen. Ik gebruik deze lijst: http://www.silkroadtavern.com/forums/index.php?showtopic=1143quote:
ik vind deze site persoonlijk handigerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:12 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Als je een level omhoog gaat krijg je een lijstje te zien, maar die kan je dan niet meer oproepen. Ik gebruik deze lijst: http://www.silkroadtavern.com/forums/index.php?showtopic=1143
PS zet ff een S in de OP, eerste letter
Maak maar een wiki!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk dat er een nieuw deel is maar zet op zijn minst het vorige topic, dat lijstje wat R-Mon postte en wat screens van Fok!kers in de OP.
En in de OP is het niet erg duidelijk wat het spel inhoudt en de info dat er 3 servers zijn klopt niet.![]()
ik dacht, ik probeer t allemaal maar eens...quote:Op maandag 29 mei 2006 18:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Roellio verander je de OP nog?
Compier wat voor job wil je gaan doen? Of wacht je nog een paar levels zodat je neit gelijk gekilled wordt?
Ik ben nu lvl 32, maar word nog steeds met bijna alles afgemaaktquote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef compier het volgende:
[..]
ik dacht, ik probeer t allemaal maar eens...thief ging me goed af... todat ik een hunter tegen kwam, Trader ging goed.. tot ik bij donwhang die monsters tegenkwam...
dan maar hunter... daar werd ik ook gekilled...
dus.. ik wacht wel ff![]()
misschien moet je dan 1 star trades doen, of gewoon hunter huren...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben nu lvl 32, maar word nog steeds met bijna alles afgemaaktKom steeds net toevallig allemaal 40+ thieves, hunters enzo tegen
Jammer dat dat ook niet werkt meestalquote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef compier het volgende:
[..]
misschien moet je dan 1 star trades doen, of gewoon hunter huren...
Hij heeft in ieder geval een skill aanstaan dat ie sneller kan lopen (GrassFlowerWalk, uit mn hoofd) en eentje die je magische aanvalspower verhoogtquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef Roellio het volgende:
Kun je meerdere skill-attacks tegelijk doen? Of zijn dat shield spells die ik linksboven in sommige screens zien, Quyxz_?
sorryquote:Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef snotje het volgende:
Eerste keer vond ik het maar verrekte sloom, maar dit kwam omdat mijn broertje nogal flink gebruik maakte van internet. Nu nog een keer geprobeerd, en het lukte helemaal.
Wat een tof spel eigenlijk!
Wat wel jammer is dat je niet met meerdere mensen die de zelfde router hebben, in één server kan. Of ligt dit aan onze router?
Skills die langere tijd duren van verschillende masteries kan je tegelijk aan hebben. Kortere skills kan je 1 weapon en 1 force doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef Roellio het volgende:
Kun je meerdere skill-attacks tegelijk doen? Of zijn dat shield spells die ik linksboven in sommige screens zien, Quyxz_?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |