Dat dacht ik al, maar het zou eventueel ook nog met alchemy kunnen op zich; tenminste, dat dacht ik eerstquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee, maar het is de manier hoe ze in omloop komen.
Met alchemy kan je aleen de + veranderen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar het zou eventueel ook nog met alchemy kunnen op zich; tenminste, dat dacht ik eerst
Ik krijg die OP op FOk!wiki niet veranderd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:37 schreef SuperBaBy het volgende:
Kan iemand mij toevoegen aan de lijst met fok spelers?
SuperBaBy SuperBaBY_NL - Athens
En dudettes... samen met vrienden zit ik op Athens. Ik ben 'Rhiana' en mijn vriend is 'Aerillia'. We zijn level 20 nu. Lekker witte tijgers aan het afslachten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:44 schreef Acryl het volgende:de echte dudes zitten op athens natuurlijk he, dat weet iedereen
en dudettes natuurlijk, mijn foutquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:57 schreef Mental_Phoenix het volgende:
[..]
En dudettes... samen met vrienden zit ik op Athens. Ik ben 'Rhiana' en mijn vriend is 'Aerillia'. We zijn level 20 nu. Lekker witte tijgers aan het afslachten.![]()
En dan valt het ook vaak nog tegen als je een spelerthief tegen komt, zelfs als je 1 star trades doet, aangezien die er nogal een handje van hebben om dan cpu-thieves te spawnen die je aanvallen en alsnog je spullen stelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:09 schreef SuperBaBy het volgende:
eindelijk mijn lvl 2 trader gehaald.. Ik zou zeggen begin er pas aan als je lvl 30 bent ofzo dan is het echt een stuk makkelijker...
Ik baal er anders ook best van. Komt nog bij dat ik van dat nieuwe alchemy systeem echt helemaal niks begrijpquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef SuperBaBy het volgende:
Altijd leuk zon patch... EErst vette laggg en nu liggen de servers er al de hele morgen uit omdat er een bug in de patch zit... Ongelooflijk...
Oooh nee niet klagen want het spel is gratis en dan is het niet erg toch???!!!
quote:all you need is alchemy tablets to make alchemy stones ,
The stones you make with tablets and elements
The stones you need to upgrade your items with mods like str int , hp mp , parry , block , etc etc
Tablets can be obtained by disjoining equipment ( destroyer rondo's)
or can be dropped by mobs
Alchemy tablets seem to be reaaaly rare.
Elements you get from disjoining monster by products with void rondo's
You can also get elements by disjoining equipment ( destroyer rondo's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |