Dankjewel voor de tipquote:Op zondag 28 mei 2006 13:48 schreef no_comment het volgende:
[..]
mah da's toch een hoax. Ecg apparatuur reagaart niet op mobiletjes getuige het feit dat ik altijd mijn mobiel aan heb staan. Tv's daarintegen zijn bloedlink.
Die had ik niet gezienquote:Op zondag 28 mei 2006 13:49 schreef no_comment het volgende:
ik zie je trouwens al rennen met die breedbeeld op je rug
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
ik snap niet waarom sommige mensen steeds weer het woord kanker in verband moeten brengen met die ziekte...
Omdat de primaire definitie van kanker die ongeneeslijke ziekte inhoudt.quote:
Ja, zoals Aids. Of tyfus.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er zijn talloze andere krachttermen die je zou kunnen gebruiken waarbij je niet mensen met een ongeneeslijke ziekte op de hak neemt.![]()
Denk je echt?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat de primaire definitie van kanker die ongeneeslijke ziekte inhoudt.
Dat gaat nog wel aangezien die ziekte bijna enkel in Afrika voorkomt.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:58 schreef VaderJacob het volgende:
Ebola wint laatste tijd ook aardig wat aan populariteit![]()
Ja gooi het weer op de negersquote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel aangezien die ziekte bijna enkel in Afrika voorkomt.![]()
Conclusie: kankertopic, mits bier!quote:
Nee, alleen als jij het krijgt.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
EN als jij t dan krijgt?? zullen we ookdoen?
Als jij het dan net zo serieus neemt als je mijn post nu neemt dan hoop ik dat jij dan mijn dokter bent!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef B4CO het volgende:
[..]
EN als jij t dan krijgt?? zullen we ookdoen?
****** op met je ******slotje, ******lijer.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef no_comment het volgende:
slotje!
over maligne humor gesprokenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is het hier gezwellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |