Verstandig, dan kan ie eerst nog een tijdje rijpen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:25 schreef McGilles het volgende:
[..]Ik doe nooit cleans! Ik heb maar 1 pure schouderoefening gedaan en dat is de military press, voor de rest eigenlijk niks specifieks (wel incline bench ed)
Pot heb ik pas 2x aangeraakt, eerst maak ik mijn eigen pot van 2kg even leeg en dan ga ik verder met die van jou!

50e per jaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:24 schreef McGilles het volgende:
Wat kost jullie gym eigenlijk per maand?
Hier is het 32 euro, als ik voor een jaar betaal 25 euro per maand!
Toen ik begon bij mijn eerste sportschool kostte het 25 gulden per maand voor onbeperkt!Dat zijn pas prijzen!

In groningen betaal ik 27,5 voor 8x per maand. In amsterdam zit ik nu bij een nieuwe en eigenlijk is het 75 euro inschrijven en 80 per maand. Maar ik heb 0 inschrijfkosten betaald en betaal 47,50 per maandquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:24 schreef McGilles het volgende:
Wat kost jullie gym eigenlijk per maand?
Hier is het 32 euro, als ik voor een jaar betaal 25 euro per maand!
Toen ik begon bij mijn eerste sportschool kostte het 25 gulden per maand voor onbeperkt!Dat zijn pas prijzen!
7,5 per maand, man dan kun je toch makkelijk een keer een proeflesje betalen als je in het weekend bij je ouders bent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:49 schreef Jurrio het volgende:
[..]
50e per jaar![]()
maar dan moet je als student wel lid zijn van de overkoepelenende sportorganisatie, die per jaar ook nog 41e vraagt...
91/12 = 7,5e per maand![]()

Proeflesje? Daar doen ze denk ik niet aan (niet zonder begeleiding in ieder geval, kortom ze laten me dan met apparaten werkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:55 schreef ivosnivo het volgende:
7,5 per maand, man dan kun je toch makkelijk een keer een proeflesje betalen als je in het weekend bij je ouders bent.

Nobody said life was easyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:30 schreef Fugie het volgende:
bulletproof abs is wel leuk, maar echt oefeningen die je zo ff doet zijn het niet

3x15 met 80 kg deed ik deze week.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef Videopac het volgende:
[..]
Het hangt er wel heel erg vanaf hoeveel setjes en hoeveel reps per set. En van het merk/type apparaat, want dat schijnt ook uit te kunnen maken.
Zelf haal ik 3 setjes van 10 met 120 kg.
Maar de hamvraag is natuurlijk: hoeveel kg krijg jij weg?![]()
![]()
![]()

Beetje zoals borsten na een bevalling. Of die van zo'n vrouw uit Verweggistan, die haar kind nog blijft zogen terwijl het de tafel van zeven al op kan zeggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:20 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zou die greg wel is willen zien over 30 jaar (als ie dan nog leeft). Dan zijn z'n armen nog meer verneukt lijkt me, 2 hoopjes vel aan allebei je armen

Klopt. Wel geldt dat hoe meer je erover leest hoe beter je zelf in staat bent de informatie te "filteren" en daarna zelf wat in elkaar te zetten met elementen uit allerlei verschillende methodes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:55 schreef Fugie het volgende:
leuke documentjes hoor, maar eigelijk kan je op zoveel manieren trainen dat het moeilijk is om iets te kiezen zeg maar

* Webkim leest haar eigen geneuzel nog eens terug en is spontaan back in standje lurk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Beetje zoals borsten na een bevalling. Of die van zo'n vrouw uit Verweggistan, die haar kind nog blijft zogen terwijl het de tafel van zeven al op kan zeggen.![]()

Waarom denk je dat er ineens niks meer gepost wordt? Half-topiclezend manvolk staat in de *fapfapfap* standquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
* Webkim leest haar eigen geneuzel nog eens terug en is spontaan back in standje lurk.![]()

beetje moeilijk uit te leggen, maar het ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:57 schreef LedZep het volgende:
Back to business: Fugie, over welk apparaatje heb je het precies? Ik zou die janda situps ook wel op een fatsoenlijke manier willen doen maar heb nog niet echt iets gevonden.

quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:16 schreef Fugie het volgende:
btw mijn schema aangepast, ik zat vrijdag zo ruim in me tijd dat ik nog ben gaan squatten. Doe ik dus 2x per week nuEn aangezien ik op dinsdag en donderdag ook in de sportschool ben (voornamelijk wat hardlopen etc) zal ik zo nu en dan nog wel wat oefeningen extra doen (bicep en borst
![]()
![]()
![]()
).

muahquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vergeet niet, wij zijn allen ecto's met weinig aanleg en een fucked up metabolisme. Vandaar![]()

Ik weet niet of je in west brabant veel van die lui hebt, in amsterdam wel. Tis wel een beetje zo dat als je in een dure sportschool traint er wel een ander slag volk rondloopt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef MegaMarc het volgende:
ik train bij fitness first. betaal mezelf scheel 67 eu per maand. als ik er een jaarcontractje van maak is het 57.
nu is er hier een fitness overgenomen en de nieuwe eigenaar is aan het stunten met 15,95 per maand onbeperkt fitnessen. zonder groepslessen, maar dat boeit niet.
iemand ervaring met budget fitness zalen? lijkt me dat daar een hoog gehalte bellende slippendragers rondloopt, wat me een beetje sceptisch maakt.
ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn
Vandaar mijn voorkeur voor afwisselingquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:55 schreef Fugie het volgende:
leuke documentjes hoor, maar eigelijk kan je op zoveel manieren trainen dat het moeilijk is om iets te kiezen zeg maar

Dat heb ik dus ook in me sportschooltje in groningen. Daarom doe ik hem nu met 1 been, want ik vind het wat aso (vooral als het druk is) om alle schijven te gaan gebruiken.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:45 schreef McGilles het volgende:
Over die legpress, ik had in m'n oude gym iemand die de vertical versie deed met +/- 350kg!Dat was pas een prestatie, hij haalde de hele gym leeg qua gewichten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |