abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:38:01 #251
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38405674
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef MegaMarc het volgende:

[..]

je kunt overigens kiezen tussen athletic en normal. snap eigenlijk niet waarom er geen standje bbér is...
en standje vetklep... mgoed, die zal wel niet vaak gebruikt worden daar iedereen zich minimaal normaal vindt.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:21:57 #252
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_38413834
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:38 schreef BertV het volgende:

[..]

en standje vetklep... mgoed, die zal wel niet vaak gebruikt worden daar iedereen zich minimaal normaal vindt.
en er lopen toch een partij vetkleppen rond.
gehoorde kwoot:

"huisvrouwen: ze gaan eerst body pumpen en daarna taart eten"

pi_38414074
Whee heb naar meerdere winkels eindelijk 2 broeken gevonden die ik paste
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:51:23 #254
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_38415090
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:44 schreef LedZep het volgende:

[..]

Meldt
Kan ik niet plaatsen met:
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

Niet speciaal voor bodybuilders, dwz je krijgt er geen grote benen van.
Als je doel spieropbouw is, waarom ipv je energie te verspillen aan quarter pin squats, geen full squats?

Maar als spieropbouw je hoofddoel niet is heb ik niets gezegd.

Anyway, hier vanavond weer rug/traps (wtf? een split schema?! ). Trainen gaat de laatste tijd goed, focus iets meer op achterliggende punten (armen en kuiten).

Qua voeding ben ik teruggezakt naar 4300kcal /d. Dat zal icm bepaalde middelen genoeg zijn om eens te zakken naar 7% ofzo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_38415265
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef Mr.J het volgende:

[..]

[..]

Als je doel spieropbouw is, waarom ipv je energie te verspillen aan quarter pin squats, geen full squats?

Anyway, hier vanavond weer rug/traps (wtf? een split schema?! ). Trainen gaat de laatste tijd goed, focus iets meer op achterliggende punten (armen en kuiten).

Qua voeding ben ik teruggezakt naar 4300kcal /d. Dat zal icm bepaalde middelen genoeg zijn om eens te zakken naar 7% ofzo.
Wat zijn je stats nu dan?
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:55:35 #256
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38415294
ik rug/triceps

en daarna wat cardio, spierpijn uit me benen lopen
pi_38415298
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef Mr.J het volgende:

[..]

[..]

Spiergroei is zeker wel mijn doel, alleen ik weet van andere mensen dat ik me daar simpelweg niet zo druk om hoef te maken. Want welke 200kg+ squatter heeft kleine pootjes? Bestaan er mensen die hun bodyweight 5x overhead kunnen pressen zonder fatsoenlijke schouders. Ik ben ze nog niet tegengekomen.

Ik ga voor kracht en massa, maar de massa komt vanzelf, dus train ik op het moment louter voor krachtontwikkeling.

Doe jij btw nog steeds dat kuitenschema van DBB? Goede resultaten?

En wat bedoel je met "bepaalde middelen"? Fatburners? Of het zwaardere spul?
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:56:36 #258
19479 Mr.J
pi_38415347
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:54 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Wat zijn je stats nu dan?
Heb me al in geen tijden gewogen. Gok op iets onder de 90 bij 9%.
pi_38415439
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Heb me al in geen tijden gewogen. Gok op iets onder de 90 bij 9%.
nice

Ik hoop zo rond eind juli op de 8% te zitten, iets wat me wel moet lukken.
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:58:54 #260
19479 Mr.J
pi_38415441
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:55 schreef LedZep het volgende:

[..]

Spiergroei is zeker wel mijn doel, alleen ik weet van andere mensen dat ik me daar simpelweg niet zo druk om hoef te maken. Want welke 200kg+ squatter heeft kleine pootjes? Bestaan er mensen die hun bodyweight 5x overhead kunnen pressen zonder fatsoenlijke schouders. Ik ben ze nog niet tegengekomen.

Ik ga voor kracht en massa, maar de massa komt vanzelf, dus train ik op het moment louter voor krachtontwikkeling.
k, clear.
quote:
Ja, zware en korte reps (5 a 6) plus 2 seconden onderin vasthouden is een killer.
quote:
Dat laatste. Sta alweer maanden 'droog'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.J op 31-05-2006 17:05:42 ]
pi_38415680
Ik ga btw niet cutten (was wel het plan) maar blijf op deze manier doorgaan icm conditietrainingjes. Vetpercentage blijft zo rond de 12-13% en ik vind het wel prima zo. Een goed frame heb ik toch niet echt, dus ik wil sowieso niet te laag in vet komen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:10:04 #262
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38415889
ik raak geen vet kwijt lijkt het wel

natuurlijk moeilijk om te zien, en cardio doe ik ook niet echt met regelmaat helaas En cutten zie ik ookniet zitten want dan heb ik constant honger
pi_38416053
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:10 schreef Fugie het volgende:
ik raak geen vet kwijt lijkt het wel

natuurlijk moeilijk om te zien, en cardio doe ik ook niet echt met regelmaat helaas En cutten zie ik ookniet zitten want dan heb ik constant honger
Nee dan raak je geen vet kwijt nee
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:27:26 #264
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38416481
en maandag is die heoresportschool weer dicht
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:31:02 #265
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_38416590
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:55 schreef LedZep het volgende:

[..]

wat zijn je stats dan? (kracht en massa) btw leuk om te zien dat zelfs op Fok bodybuilding bruist van leven!!
biggest revolution since the microchip
pi_38416908
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef Killa_Bee het volgende:

[..]

wat zijn je stats dan? (kracht en massa) btw leuk om te zien dat zelfs op Fok bodybuilding bruist van leven!!
Oh niks om trots op te zijn. Na zo'n 4 maanden serieus trainen (alles daarvoor valt het geen trainen te noemen eigenlijk, lots of machines etc) doe ik 5x5 overhead press met 67% bodyweight (50kg). Deadlift 4-5x120kg. Squat weet ik niet zeker, heb iig reps fullsquat gemaakt met 80kg, maar zoals je mss weet is mijn squat-kracht met de training sterker aan het worden.
Benchen weet ik ook niet, denk dat max zo rond de 85kg ligt.

Massa is niet indrukwekkend, ben nauwelijks (wel een beetje natuurlijk) breder dan mijn leeftijdsgenoten. Armen zijn natuurlijk wel iets groter, evenals borstkas, maar het scheelt echt niet veel en ik zie er zelfs in t-shirt alles behalve "monsterous" uit.

Afijn, dat komt allemaal nog wel, ik hoop nog LANG door te trainen en een overall monster te worden, de overtreffende trap van commando's zeg maar (en dan inclusief de massa)
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:45:44 #267
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_38417042
ah ok elk z'n eigen trainigstijl! ik train niet dual factor omdat ik geen tijd heb...single factor tot failure werkt prima zo ben ik toch van 62 naar 82 kg gegaan bij lengte van 1m79 @8-10%, doel is fitness fysiek meer dan bodybuildingfysiek.

je krachtstats zijn toch niet zo vreselijk slecht, met een gewicht van 74kg vind ik je deadlift wel sterk! Ik doe zelf overal iets meer maar ik train ook al 3 jaar en weeg meer.

Het enige dat mij soms stoort is hoe dat mensen 'trainen' en 'trainen' apart zien, in je beginperiode is het normaal dat je wat aanpapt en fouten maakt, maar dat moet je bij je trainingsperiode rekenen vind ik!! ook die machines!! hoe lang train je dan al in totaal?
pi_38417266
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:58 schreef Mr.J het volgende:

[..]

k, clear.
[..]

Ja, zware en korte reps (5 a 6) plus 2 seconden onderin vasthouden is een killer.
[..]

Dat laatste. Sta alweer maanden 'droog'.
Wat zijn de zwaardere middelen? Stackers met ephedra?
pi_38417310
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef Killa_Bee het volgende:
ah ok elk z'n eigen trainigstijl! ik train niet dual factor omdat ik geen tijd heb...single factor tot failure werkt prima zo ben ik toch van 62 naar 82 kg gegaan bij lengte van 1m79 @8-10%, doel is fitness fysiek meer dan bodybuildingfysiek.

je krachtstats zijn toch niet zo vreselijk slecht, met een gewicht van 74kg vind ik je deadlift wel sterk! Ik doe zelf overal iets meer maar ik train ook al 3 jaar en weeg meer.

Het enige dat mij soms stoort is hoe dat mensen 'trainen' en 'trainen' apart zien, in je beginperiode is het normaal dat je wat aanpapt en fouten maakt, maar dat moet je bij je trainingsperiode rekenen vind ik!! ook die machines!! hoe lang train je dan al in totaal?
Ik 'train' 13 maanden. Het probleem is alleen dat zo'n beetje alle gains die ik gemaakt heb uit de vorige 5 maanden komen. Daarvoor was ik vele maanden lichter en mijn stats waren veel en veel slechter. Sinds vorig jaar juli tot dit jaar januari was mijn leg press 300-320 pounds. Niks dus. En dan 8 reps ofzo. Laatst deed ik de leg press weer, na een maand op 3 goed squatten, ik het fullblock (400 pounds) deed ik 30x met nog ruimte voor nog minstens 10 herhalingen.
pi_38417345
Daarnaast waren de eerste 8 maanden "fitness", toen een tijdje aanrommelen en orienteren op goede schema's en dáárna pas echt trainen (ijzersmijten).
pi_38417641
* Sloper meldt zich nog steeds met gruwelijke spierpijn in m'n benen van maandag, ik loop al 2 dagen als een ouwe zak..

DBB is overigens echt pijlsnel met die nieuwe server
pi_38417797
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef synthesix het volgende:

[..]

stackers en ephedra zijn fatburners
balsporten :r
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:16:28 #273
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_38417853
ja maar in de eerste maanden moeten je zenuwbanen zich nog aanpassen etc. dat hoort er gewoon bij...maar goed, die legpress maakt idd verschil, heb vandaag de legpress helemaal tot het uiterste gebruikt...meer dan 425kg ging er niet op benen zijn wel m'n sterkste altijd geweest...voordeel van de legpress vind ik is dat je rug er niet zo van afziet (ivm squat, zeker in het smith rek dat doe ik nooit meer...pure moord voor je rug), nadeel vind ik wel dat je bij echt zware gewichten eigenlijk niet veel hebt aan hulp, een helper die dag gewicht ff voor mij omhoogduwt gaat moeilijk e dus zit toch wel met wat schrik dan...

wat bedoel jij eigenlijk met fitness? Voor mij is dat een fysiek uit de 'classic bodybuilding' klasse behalen (nog ver weg dus) met bodybuildingtechnieken...

denk dat jij meer wellness bedoelt? (die gay shit met leg extensions en machine curl, minstens 20 reps )
pi_38418077
Inderdaad, dat bedoel ik. En ik kwam geen millimeter vooruit.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:37:51 #275
19479 Mr.J
pi_38418470
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef synthesix het volgende:

[..]

Testosteron, Masteron, Trenbolone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')