en standje vetklep... mgoed, die zal wel niet vaak gebruikt worden daar iedereen zich minimaal normaal vindt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
je kunt overigens kiezen tussen athletic en normal. snap eigenlijk niet waarom er geen standje bbér is...
en er lopen toch een partij vetkleppen rond.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:38 schreef BertV het volgende:
[..]
en standje vetklep... mgoed, die zal wel niet vaak gebruikt worden daar iedereen zich minimaal normaal vindt.
Kan ik niet plaatsen met:quote:
Als je doel spieropbouw is, waarom ipv je energie te verspillen aan quarter pin squats, geen full squats?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Niet speciaal voor bodybuilders, dwz je krijgt er geen grote benen van.
Wat zijn je stats nu dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kan ik niet plaatsen met:
[..]
Als je doel spieropbouw is, waarom ipv je energie te verspillen aan quarter pin squats, geen full squats?
Maar als spieropbouw je hoofddoel niet is heb ik niets gezegd.
Anyway, hier vanavond weer rug/traps (wtf? een split schema?!). Trainen gaat de laatste tijd goed, focus iets meer op achterliggende punten (armen en kuiten).
Qua voeding ben ik teruggezakt naar 4300kcal /d. Dat zal icm bepaalde middelen genoeg zijn om eens te zakken naar 7% ofzo.
Spiergroei is zeker wel mijn doel, alleen ik weet van andere mensen dat ik me daar simpelweg niet zo druk om hoef te maken. Want welke 200kg+ squatter heeft kleine pootjes? Bestaan er mensen die hun bodyweight 5x overhead kunnen pressen zonder fatsoenlijke schouders. Ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kan ik niet plaatsen met:
[..]
Als je doel spieropbouw is, waarom ipv je energie te verspillen aan quarter pin squats, geen full squats?
Maar als spieropbouw je hoofddoel niet is heb ik niets gezegd.
Anyway, hier vanavond weer rug/traps (wtf? een split schema?!). Trainen gaat de laatste tijd goed, focus iets meer op achterliggende punten (armen en kuiten).
Qua voeding ben ik teruggezakt naar 4300kcal /d. Dat zal icm bepaalde middelen genoeg zijn om eens te zakken naar 7% ofzo.
Heb me al in geen tijden gewogen. Gok op iets onder de 90 bij 9%.quote:
nicequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb me al in geen tijden gewogen. Gok op iets onder de 90 bij 9%.
k, clear.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Spiergroei is zeker wel mijn doel, alleen ik weet van andere mensen dat ik me daar simpelweg niet zo druk om hoef te maken. Want welke 200kg+ squatter heeft kleine pootjes? Bestaan er mensen die hun bodyweight 5x overhead kunnen pressen zonder fatsoenlijke schouders. Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Ik ga voor kracht en massa, maar de massa komt vanzelf, dus train ik op het moment louter voor krachtontwikkeling.
Ja, zware en korte reps (5 a 6) plus 2 seconden onderin vasthouden is een killer.quote:Doe jij btw nog steeds dat kuitenschema van DBB? Goede resultaten?
Dat laatste. Sta alweer maanden 'droog'.quote:En wat bedoel je met "bepaalde middelen"? Fatburners? Of het zwaardere spul?
Nee dan raak je geen vet kwijt neequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:10 schreef Fugie het volgende:
ik raak geen vet kwijt lijkt het wel
natuurlijk moeilijk om te zien, en cardio doe ik ook niet echt met regelmaat helaasEn cutten zie ik ookniet zitten want dan heb ik constant honger
wat zijn je stats dan? (kracht en massa) btw leuk om te zien dat zelfs op Fok bodybuilding bruist van leven!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Spiergroei is zeker wel mijn doel, alleen ik weet van andere mensen dat ik me daar simpelweg niet zo druk om hoef te maken. Want welke 200kg+ squatter heeft kleine pootjes? Bestaan er mensen die hun bodyweight 5x overhead kunnen pressen zonder fatsoenlijke schouders. Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Ik ga voor kracht en massa, maar de massa komt vanzelf, dus train ik op het moment louter voor krachtontwikkeling.
Doe jij btw nog steeds dat kuitenschema van DBB? Goede resultaten?
En wat bedoel je met "bepaalde middelen"? Fatburners? Of het zwaardere spul?
Oh niks om trots op te zijn. Na zo'n 4 maanden serieus trainen (alles daarvoor valt het geen trainen te noemen eigenlijk, lots of machines etc) doe ik 5x5 overhead press met 67% bodyweight (50kg). Deadlift 4-5x120kg. Squat weet ik niet zeker, heb iig reps fullsquat gemaakt met 80kg, maar zoals je mss weet is mijn squat-kracht met de training sterker aan het worden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef Killa_Bee het volgende:
[..]
wat zijn je stats dan? (kracht en massa) btw leuk om te zien dat zelfs op Fok bodybuilding bruist van leven!!
Wat zijn de zwaardere middelen? Stackers met ephedra?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
k, clear.
[..]
Ja, zware en korte reps (5 a 6) plus 2 seconden onderin vasthouden is een killer.
[..]
Dat laatste. Sta alweer maanden 'droog'.
Ik 'train' 13 maanden. Het probleem is alleen dat zo'n beetje alle gains die ik gemaakt heb uit de vorige 5 maanden komen. Daarvoor was ik vele maanden lichter en mijn stats waren veel en veel slechter. Sinds vorig jaar juli tot dit jaar januari was mijn leg press 300-320 pounds. Niks dus. En dan 8 reps ofzo. Laatst deed ik de leg press weer, na een maand op 3 goed squatten, ik het fullblock (400 pounds) deed ik 30x met nog ruimte voor nog minstens 10 herhalingen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef Killa_Bee het volgende:
ah okelk z'n eigen trainigstijl! ik train niet dual factor omdat ik geen tijd heb...single factor tot failure werkt prima zo ben ik toch van 62 naar 82 kg gegaan bij lengte van 1m79 @8-10%, doel is fitness fysiek meer dan bodybuildingfysiek.
je krachtstats zijn toch niet zo vreselijk slecht, met een gewicht van 74kg vind ik je deadlift wel sterk! Ik doe zelf overal iets meer maar ik train ook al 3 jaar en weeg meer.
Het enige dat mij soms stoort is hoe dat mensen 'trainen' en 'trainen' apart zien, in je beginperiode is het normaal dat je wat aanpapt en fouten maakt, maar dat moet je bij je trainingsperiode rekenen vind ik!! ook die machines!! hoe lang train je dan al in totaal?
stackers en ephedra zijn fatburnersquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef synthesix het volgende:
[..]
Wat zijn de zwaardere middelen? Stackers met ephedra?
Testosteron, Masteron, Trenbolone.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef synthesix het volgende:
[..]
Wat zijn de zwaardere middelen? Stackers met ephedra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |