Ik begon met een lege stang (om de techniek te lerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zelfs arnold is begonnen met 40kg, niks te schamen! Als ik mensen zie die dan zeggen dat de gewichten nog niks voorstellen zeg ik altijd dat het niks boeit, wat maakt mij het nou uit of iemand 20 of 200 duwt, als hij maar z'n best doet!
Misschien dat minderen met bier ook wil helpenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:19 schreef synthesix het volgende:
[..]
maar ik wil nuuhuuu![]()
Bovendien wil ik van die dikke bierpens af voor de zomer, en dan kan een beetje zwaar trainen geen kwaad lijkt me![]()
lol, nouja t komt niet echt door de bier hoor...quote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien dat minderen met bier ook wil helpen![]()
Waarom zou je als vrouw zo'n droge six pack willen hebben? Ga je mee doen aan fitness wedstrijden oid?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef Webkim het volgende:
Ik wil graag even iets rectificeren![]()
Ik dacht al een aardig stukje op weg te zijn met mijn Brickgirl Buik. Op haar 29 maart had ik mezelf ingeschat. Nou bén ik ook inderdaad een heel stuk sterker & strakker geworden in dat gebied, maar mijn beginnende bovenste twee blokjes laten zich nog niet op foto vangen (net geprobeerd). In het ecchie zijn ze al wel licht te zien, dus ik ga stug door! Buikspiertraining is lekker.
Toch stug dat Brickgirl die spieren onder zo'n laag vet verstopt had zitten. Daar heb ik op zich niet heul veul meer van op m'n buik. Dus kom op blokjes![]()
De meeste vrouwen die ik ken sporten totaal niet fanatiek. Misschien dat het daar mee te maken heeft. Bang voor zweet enzo, of haar wat door de war kan raken.quote:
[waarom is er geen vrouwensporttopic dat zo goed loopt?]
Bij mij ook op de gym, de meeste vrouwen wegen 2x mij en doen 1/10 van mijn gewichten...quote:Op zondag 28 mei 2006 17:12 schreef ivosnivo het volgende:
De meeste vrouwen die ik ken sporten totaal niet fanatiek. Misschien dat het daar mee te maken heeft. Bang voor zweet enzo, of haar wat door de war kan raken.
2 opties:quote:Op zondag 28 mei 2006 14:01 schreef synthesix het volgende:
Nou ik ben geweest hoor..
Ik zal even me schema geven:
Vertical traction: trekken
3 sets, 8 reps, 30kg
Chest incline: met brede grip
3 sets, 8 reps, 20 kg
Low Row: pull
3 sets, 8 reps, 30-30-35 kg
Pectoral: adducties
3 sets, 8 reps, 22,5 kg
dumbell curl staand
3 sets, 8 reps, 10 kg
french press
3 sets, 8 reps, 8 kg
leg press
3 sets, 8 reps, 50-50-60 kg
leg extension
3 sets, 8 reps, 15-15-17,5 kg
leg curl
3 sets, 8 reps, 25-25-30 kg
En dan heb ik al flink moeten trekken om dit te krijgen, de standaard dingen waren allemaal +/- 10 kg lager, maar het kutte is, dat ze mn moeder gaan bellen, dat de instructeur die dit opgesteld heeft, zich niet verantwoordelijk houd. Tering hé.. Mijn moeder gaat dat nooit goed vinden, ze had nog wel speciaal gezegd, dat ze op mij moesten letten, dat ik niet te zwaar ging enzo. blablalba (:X).
echt klote, maar ze zeggen dus dat het niet goed is, want me botten zijn niet sterk genoeg voor mijn spieren, doordat er nog zachte groeischijven in zitten, en dan trekt mijn bot krom ofzo...
En nog gayer is, dat ik over 3 maanden, als ik 16 ben, vrijwel alles mag, maar nu die 3 maandjes niet
Maarja, als ik mee ga, met wat hun voorstellen, heb ik praktisch niks te doen de komende 3 maanden, want het is allemaal zo licht, dat het echt nooit microtrauma zal veroorzaken :S
ellende, ellende..
Heeft die pin quarter squat nog enig nut?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:32 schreef LedZep het volgende:
Zo net 2,5 uur getraind(nah ja veel geouwehoert) met wat noemenswaardige zaakjes:
Allereerst, 20x 62,5kg squat (onder parallel, niet full)
Ging goed.
Maar toen:
5x180kg pin quarter squat (pins van power rack op een quarter squat positie zetten, eronder kruipen en dan omhoog)![]()
Het voelt über om eens zoveel gewicht op je traps te hebben liggen. Daarna nog wat rack pulls (deads van kniehoogte) met 120kg geprobeerd, maar mijn onderrug was al wasted.
De rest van de training bestond eigenlijk alleen uit wat olympic lifts met laag gewicht, en biceps/ triceps staggered sets (om en om), maar na die pin quarter squat was mijn training al geslaagd
Niet speciaal voor bodybuilders, dwz je krijgt er geen grote benen van.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heeft die pin quarter squat nog enig nut?![]()
Nee, maar een beetje zichtbare buikspieren vind ik mooi. Zoals dit:quote:Op zondag 28 mei 2006 17:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw zo'n droge six pack willen hebben? Ga je mee doen aan fitness wedstrijden oid?
[..]
De meeste vrouwen die ik ken sporten totaal niet fanatiek. Misschien dat het daar mee te maken heeft. Bang voor zweet enzo, of haar wat door de war kan raken.
Ik zweet ook best snel, vooral tijdens conditietraining.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje zichtbare buikspieren vind ik mooi. Zoals dit:
[afbeelding] [afbeelding]
Zo'n écht wasbord hoef ik niet. Da's uit de tijd.
Bang voor zweet?Ik hoef maar een vinger op te tillen en ik zweet al. Na een uur Spinning kan je me uitwringen en er de hele Wieringermeerpolder weer mee onder zetten.
Sowieso wil ik de discussie wel eens aan hoever je als vrouw kan gaan met trainen. Bodybuildsters vind ik helemaal niet mooi. Een goed afgetraind strak lichaam wel. Maar ook daar verschillen de meningen over natuurlijk. Want afgetraind is exit rondingen.
Klopt ja, veel vrouwen zijn bang "gespierd" te worden als ze er een paar kilo'tjes meer op leggen! Wel grappig om te zien, veel vrouwen trainen licht omdat ze er bang voor zijn, sommige mannen doen er alles voor en nog blijft echte spiergroei uitquote:Op zondag 28 mei 2006 18:36 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zweet ook best snel, vooral tijdens conditietraining.
Afijn, ik denk niet dat mannen in het bijzonder verder of zwaarder kunnen gaan met trainen. Alleen weigeren 9 v/d 10 vrouwen vaak gewoon acceptabele gewichten te gebruiken om "niet gespierd te worden"
Meldtquote:Op zondag 28 mei 2006 18:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt ja, veel vrouwen zijn bang "gespierd" te worden als ze er een paar kilo'tjes meer op leggen! Wel grappig om te zien, veel vrouwen trainen licht omdat ze er bang voor zijn, sommige mannen doen er alles voor en nog blijft echte spiergroei uit
Ik kweek snél spieren voor een vrouw. Hoef amper wat te doen om duidelijk zichtbare biceps te krijgen bijvoorbeeld. Wat niet betekent dat ik daar ook sterk ben, het tekent bij mij gewoon vrij vlot. En daar moet ik dus weer mee oppassen, want ook ik ben Zo'n Vrouw Die Niet Té Wil. Een vrouw moet wel een beetje vrouwelijk blijven hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt ja, veel vrouwen zijn bang "gespierd" te worden als ze er een paar kilo'tjes meer op leggen! Wel grappig om te zien, veel vrouwen trainen licht omdat ze er bang voor zijn, sommige mannen doen er alles voor en nog blijft echte spiergroei uit
Wow thanksquote:Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik kweek snél spieren voor een vrouw. Hoef amper wat te doen om duidelijk zichtbare biceps te krijgen bijvoorbeeld. Wat niet betekent dat ik daar ook sterk ben, het tekent bij mij gewoon vrij vlot. En daar moet ik dus weer mee oppassen, want ook ik ben Zo'n Vrouw Die Niet Té Wil. Een vrouw moet wel een beetje vrouwelijk blijven hoor.
Oh, btw, kennen jullie deze al?
Misschien is afstappen van je 20 reps, dat zijn er best veel denk ik?quote:
Staat bekend als de beste massabouwer die je maar kan doen, dus die blijft er in. En ik doe alleen 1 setje van 20 voor squats natuurlijk, de rest blijft redelijk laag.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien is afstappen van je 20 reps, dat zijn er best veel denk ik?
Ik dacht dat je telkens 3 x 20 deed. Dus dan doe je 1 squat set en dan ga je verder met de volgende oefening?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Staat bekend als de beste massabouwer die je maar kan doen, dus die blijft er in. En ik doe alleen 1 setje van 20 voor squats natuurlijk, de rest blijft redelijk laag.
Je squat ook veel te weinig in de week ledzep! Hiermee red je het nietquote:Op zondag 28 mei 2006 18:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Staat bekend als de beste massabouwer die je maar kan doen, dus die blijft er in. En ik doe alleen 1 setje van 20 voor squats natuurlijk, de rest blijft redelijk laag.
Jep. Wel even 2 lichte opwarmsetjes maar in wezen maar 1 noemenswaardige set.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je telkens 3 x 20 deed. Dus dan doe je 1 squat set en dan ga je verder met de volgende oefening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |