Heel verstandig. Lees ze wel hier, maar ga me er zelf maar niet in verdiepenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:15 schreef Aventura het volgende:
Ik wil niet over mogelijke theorieen nadenken, veel te frustrerend
Het is al hartstikke knap van de producers om iets te produceren, waar je überhaupt theorieën op los kan laten.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Heel verstandig. Lees ze wel hier, maar ga me er zelf maar niet in verdiepen![]()
Dat maakt de ene serie weer beter dan de andere. Films waar verschillende theorieën voor mogelijk zijn vind ik over het algemeen ook beter. Maar het is niet zo dat ik bereid ben veel research te gaan doen. Gelukkig zijn er genoeg Fok!'ers die wel tijd en geduld hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:25 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het is al hartstikke knap van de producers om iets te produceren, waar je überhaupt theorieën op los kan laten.
Inderdaad. Die geweldige afsluiter maakte echt een hoop goed. En het heeft (op het lot van Jack, Kate en Sawyer na) niet zó'n enorme cliffhanger als bij de vorige seizoensafsluiter.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:48 schreef mrkanarie het volgende:
Seizoen 1 toch beter als 2 over het algemeen, maar 2 had de beste idividuele afleveringen.
Dat zou kunnen ja. Dat is een theorie die rond gaat.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:13 schreef Jivis het volgende:
Dus die ex van Desmond gaat nu op zoek naar het eiland? Die scene met haar en die twee onderzoekers ontkracht ook meteen de theorie dat het eiland het enige is dat nog over is van de wereld en dat de plane-survivors de aardbol opnieuw moeten bevolken...
Wat ik me bedacht: in het orientationfilmpje zie je dat die Aziaat achter een soort maquette van een koepel staat. Desmond zei dat die niet wegkwam van het eiland. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat de oceaan en het eiland zich in een soort kunstmatig ecosysteem bevinden? Dus een beetje Trumanshow-achtig.
Ik zou het erg ongeloofwaardig vinden, maar goed...
Voor mij is het zeker nog niet ontkracht. Het enige wat we van de buitenwereld hebben gezien is een besneeuwd gebied. Er kan dus wel degelijk iets gebeurd zijn. Het feit dat zij het overleefd hebben zou kunnen komen door de connecties van de vrouw van Desmond met haar vader en dus ook Hanso.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:13 schreef Jivis het volgende:
Dus die ex van Desmond gaat nu op zoek naar het eiland? Die scene met haar en die twee onderzoekers ontkracht ook meteen de theorie dat het eiland het enige is dat nog over is van de wereld en dat de plane-survivors de aardbol opnieuw moeten bevolken...
Waarom moeilijk doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:13 schreef Jivis het volgende:
Wat ik me bedacht: in het orientationfilmpje zie je dat die Aziaat achter een soort maquette van een koepel staat. Desmond zei dat die niet wegkwam van het eiland. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat de oceaan en het eiland zich in een soort kunstmatig ecosysteem bevinden? Dus een beetje Trumanshow-achtig.
Ik zou het erg ongeloofwaardig vinden, maar goed...
wie zegt dat niet iemand het er recentelijk heeft neergedumpt?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:33 schreef Wriker het volgende:
Is dit trouwens geen foutje in deze aflevering: het uiteinde van dat buizenpostsysteem was open (alle post donderde op een grote stapel). Zo'n systeem moet toch gesloten zijn, anders heb je geen luchtdruk??
Sloridigheidje denk ik.. en de berg met kokers zou allang dichtgeslipt moeten zijn, het overgrote deel van de berg lag veel te ver van het uiteinde van de kokerquote:Op maandag 29 mei 2006 15:33 schreef Wriker het volgende:
Is dit trouwens geen foutje in deze aflevering: het uiteinde van dat buizenpostsysteem was open (alle post donderde op een grote stapel). Zo'n systeem moet toch gesloten zijn, anders heb je geen luchtdruk??
Omdat die pijp uit de grond stak?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:12 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
wie zegt dat niet iemand het er recentelijk heeft neergedumpt?
Ja maar wie zegt dat the others dat niet onderhouden, dus dat er iemand elke week iemand daar de boel opruimdquote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef splendor het volgende:
[..]
Sloridigheidje denk ik.. en de berg met kokers zou allang dichtgeslipt moeten zijn, het overgrote deel van de berg lag veel te ver van het uiteinde van de koker
Bovendien was het briefje van Locke toch ook in een kokertje gedaan en niet los?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef splendor het volgende:
[..]
Sloridigheidje denk ik.. en de berg met kokers zou allang dichtgeslipt moeten zijn, het overgrote deel van de berg lag veel te ver van het uiteinde van de koker
Nee, die zat er wel los in.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Bovendien was het briefje van Locke toch ook in een kokertje gedaan en niet los?
Hoeft niet, buisje derin, luchtdruk vanonder en dan wordt het buisje voort gestuwd tot hij er uit is. Vergelijk met een kogel uit een geweer.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:33 schreef Wriker het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef thiamat het volgende:
Ach jongens, het is ook maar een serie he!
Huh?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Sonya Walger
http://www.imdb.com/name/nm0907427/
Niet dus
(wel lekker ding hoor)
Niet om nou door te zeiken over die buizenpost, maar dat kan toch niet? Je begint bij punt A, daar gaat de koker in de buis. Die wordt weggezogen, naar punt B. Bij punt B ga je dus van zuigend naar blazend richting uitgang. Huh!?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hoeft niet, buisje derin, luchtdruk vanonder en dan wordt het buisje voort gestuwd tot hij er uit is. Vergelijk met een kogel uit een geweer.
Ik geloof dat er bij Lost nog niet eens een grassprietje is waar de makers niet over na hebben gedacht.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef thiamat het volgende:
Ik denk niet eens dat de schrijvers over dit soort dingen nadenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |