abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 11:15:13 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38327488
Ik wil niet over mogelijke theorieen nadenken, veel te frustrerend
pi_38327694
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:15 schreef Aventura het volgende:
Ik wil niet over mogelijke theorieen nadenken, veel te frustrerend
Heel verstandig. Lees ze wel hier, maar ga me er zelf maar niet in verdiepen
We sure are cute for two ugly people.
pi_38327791
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Heel verstandig. Lees ze wel hier, maar ga me er zelf maar niet in verdiepen
Het is al hartstikke knap van de producers om iets te produceren, waar je überhaupt theorieën op los kan laten.
pi_38327958
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:25 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Het is al hartstikke knap van de producers om iets te produceren, waar je überhaupt theorieën op los kan laten.
Dat maakt de ene serie weer beter dan de andere. Films waar verschillende theorieën voor mogelijk zijn vind ik over het algemeen ook beter. Maar het is niet zo dat ik bereid ben veel research te gaan doen. Gelukkig zijn er genoeg Fok!'ers die wel tijd en geduld hebben

Lost is en blijft super, ondanks een enigzins langdradig tweede seizoen. Briljante schrijvers en produces m.i.
We sure are cute for two ugly people.
pi_38328605
Seizoen 1 toch beter als 2 over het algemeen, maar 2 had de beste idividuele afleveringen.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:00:37 #131
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38330644
Mee eens
Houd van een lijntje.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:02:17 #132
104871 remlof
Europees federalist
pi_38330698
ik moet de laatste twee eps nog zien
  maandag 29 mei 2006 @ 14:06:26 #133
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38332449
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:48 schreef mrkanarie het volgende:
Seizoen 1 toch beter als 2 over het algemeen, maar 2 had de beste idividuele afleveringen.
Inderdaad. Die geweldige afsluiter maakte echt een hoop goed. En het heeft (op het lot van Jack, Kate en Sawyer na) niet zó'n enorme cliffhanger als bij de vorige seizoensafsluiter.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 29 mei 2006 @ 14:13:16 #134
133369 Jivis
Critikut
pi_38332655
Dus die ex van Desmond gaat nu op zoek naar het eiland? Die scene met haar en die twee onderzoekers ontkracht ook meteen de theorie dat het eiland het enige is dat nog over is van de wereld en dat de plane-survivors de aardbol opnieuw moeten bevolken...

Wat ik me bedacht: in het orientationfilmpje zie je dat die Aziaat achter een soort maquette van een koepel staat. Desmond zei dat die niet wegkwam van het eiland. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat de oceaan en het eiland zich in een soort kunstmatig ecosysteem bevinden? Dus een beetje Trumanshow-achtig.

Ik zou het erg ongeloofwaardig vinden, maar goed...
Amen.
pi_38332795
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:13 schreef Jivis het volgende:
Dus die ex van Desmond gaat nu op zoek naar het eiland? Die scene met haar en die twee onderzoekers ontkracht ook meteen de theorie dat het eiland het enige is dat nog over is van de wereld en dat de plane-survivors de aardbol opnieuw moeten bevolken...

Wat ik me bedacht: in het orientationfilmpje zie je dat die Aziaat achter een soort maquette van een koepel staat. Desmond zei dat die niet wegkwam van het eiland. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat de oceaan en het eiland zich in een soort kunstmatig ecosysteem bevinden? Dus een beetje Trumanshow-achtig.

Dat zou kunnen ja. Dat is een theorie die rond gaat.

Al zou dat wel die gekleurde hemel verklaren, magnetisme dat op een of andere manier op die koepel reflecteert.
  maandag 29 mei 2006 @ 14:20:09 #136
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38332894
quote:
Voor mij is het zeker nog niet ontkracht. Het enige wat we van de buitenwereld hebben gezien is een besneeuwd gebied. Er kan dus wel degelijk iets gebeurd zijn. Het feit dat zij het overleefd hebben zou kunnen komen door de connecties van de vrouw van Desmond met haar vader en dus ook Hanso.
Houd van een lijntje.
pi_38333354
quote:

Waarom moeilijk doen.
Alle schepen en vliegtuigen gebruiken (gyro)kompassen, ergo, verneuk je het elektrische veld dan kom je of steeds terug, of überhaupt niet in de buurt. Ook moderne verkeersvliegtuigen gebruiken nog geen gps als primaire navigatie.
Overigens worden moderne verkeersvliegtuigen ook elektrisch bestuurd (fbw), oftewel, je stort vanzelf neer als je een sterk elektrisch veld hebt. Trouwens ook uitgeprobeerd in Irak
pi_38334175
Is dit trouwens geen foutje in deze aflevering: het uiteinde van dat buizenpostsysteem was open (alle post donderde op een grote stapel). Zo'n systeem moet toch gesloten zijn, anders heb je geen luchtdruk??
pi_38337662
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:33 schreef Wriker het volgende:
Is dit trouwens geen foutje in deze aflevering: het uiteinde van dat buizenpostsysteem was open (alle post donderde op een grote stapel). Zo'n systeem moet toch gesloten zijn, anders heb je geen luchtdruk??
wie zegt dat niet iemand het er recentelijk heeft neergedumpt?
pi_38337705
quote:
Sloridigheidje denk ik.. en de berg met kokers zou allang dichtgeslipt moeten zijn, het overgrote deel van de berg lag veel te ver van het uiteinde van de koker
-
pi_38337744
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:12 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

wie zegt dat niet iemand het er recentelijk heeft neergedumpt?
Omdat die pijp uit de grond stak?
pi_38338552
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef splendor het volgende:

[..]

Sloridigheidje denk ik.. en de berg met kokers zou allang dichtgeslipt moeten zijn, het overgrote deel van de berg lag veel te ver van het uiteinde van de koker
Ja maar wie zegt dat the others dat niet onderhouden, dus dat er iemand elke week iemand daar de boel opruimd
pi_38339015
Shit he, wat een vragen weer! Maar wachten tot september
pi_38339357
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef splendor het volgende:

[..]

Bovendien was het briefje van Locke toch ook in een kokertje gedaan en niet los?
[14.gif]
  maandag 29 mei 2006 @ 18:16:59 #145
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38339513
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef Chen het volgende:

[..]

Bovendien was het briefje van Locke toch ook in een kokertje gedaan en niet los?
Nee, die zat er wel los in.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  maandag 29 mei 2006 @ 18:43:24 #146
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_38340346
Ach jongens, het is ook maar een serie he! Ik vond het wel hardstikke leuk allemaal, vooral aflevering 23 en 24 (dat zijn toch de laatse van seizoen 2?) maar je moet niet alles te letterlijk nemen hè.

Trouwens, met het uiteinde van dat buizenpostsysteem kun je best luchtdruk opbouwen. Achter de cilinder zorg je voor een hogere druk.... Hoe zoiets met het briefje van lock werkt zou ik niet weten. Ik denk niet eens dat de schrijvers over dit soort dingen nadenken...
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:51:38 #147
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_38342836
quote:
Hoeft niet, buisje derin, luchtdruk vanonder en dan wordt het buisje voort gestuwd tot hij er uit is. Vergelijk met een kogel uit een geweer.
  maandag 29 mei 2006 @ 20:45:08 #148
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38344502
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef thiamat het volgende:
Ach jongens, het is ook maar een serie he!
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_38345216
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Sonya Walger
http://www.imdb.com/name/nm0907427/
Niet dus

(wel lekker ding hoor)
Huh?

Ik dacht ook dat het Brooke was
Fuck you Jane Austen!
pi_38345535
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:51 schreef Tweek het volgende:

[..]

Hoeft niet, buisje derin, luchtdruk vanonder en dan wordt het buisje voort gestuwd tot hij er uit is. Vergelijk met een kogel uit een geweer.
Niet om nou door te zeiken over die buizenpost, maar dat kan toch niet? Je begint bij punt A, daar gaat de koker in de buis. Die wordt weggezogen, naar punt B. Bij punt B ga je dus van zuigend naar blazend richting uitgang. Huh!?

Edit: Oh wacht, nou geef ik geloof ik m'n eigen antwoord al. Vanaf onder punt A is het al blazen, dus die koker blaast zo de hele buis door en eruit. Natuurkunde was nooit mijn goedste vak.
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef thiamat het volgende:
Ik denk niet eens dat de schrijvers over dit soort dingen nadenken...
Ik geloof dat er bij Lost nog niet eens een grassprietje is waar de makers niet over na hebben gedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')