In de podcast zeiden ze dat het afscheid van Michael en Walt misschien niet helemaal duidelijk was, maar dat ze nu wel degelijk 'echt' vertrekken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:11 schreef Aventura het volgende:
Ik ghad anders niet begrepen dat Michael en Walt naar de 'bewoonde wereld'zouden terugkeren. Ik dacht gewoon naar de rest van de eilanders?
En daar is Vincent ook.
Die jongen word ook ouderquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Hmm, nu je dat zegt... Is het niet heel vreemd dat Walt en Michael zonder Vincent weggingen? Dat was zo'n beetje het eerste waar Walt naar vroeg in het kamp, maar nu laten ze Vincent gewoon achter op het eiland?
Ze moesten een bepaalde koers varen, en dan weren ze opgepikt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:11 schreef Aventura het volgende:
Ik ghad anders niet begrepen dat Michael en Walt naar de 'bewoonde wereld'zouden terugkeren. Ik dacht gewoon naar de rest van de eilanders?
En daar is Vincent ook.
Dat vind ik dus best vaag, van 'het niet meer kunnen terugkomen'. Dat zou weer betekenen dat dit eiland niet bestaat...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef Miguel het volgende:
En zoals Ranja_Ranja dus al zegt, ze moesten een bepaalde koers aanhouden en dan zouden ze worden opgepikt 'in de echte wereld'. Als ze dat deden zouden ze ook nooit meer terug kunnen komen naar het eiland werd er nog bij gezegd...
Daar zat ik ook aan te denken. Maar een kompas op die boot wijst toch altijd naar de magneet op het eiland (omdat die zo sterk is)?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb net (pas) de season final gezien, geweldig!
en daarnaa twee uur lang de voorgaande topics doorgelezenAls Michael wordt vrijgelaten verteld "Henry" hem het volgende: "Take this boat and follow a compass bearing of 3-2-5, and if you do that exactly you and your son will find rescue.". Dus een bearing van 325 (volgens mij NNW) biedt een uitgang uit de magnetische "schil" om het eiland?
Waar maak je uit op dat het stormde toen het vliegtuig neerstortte?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:50 schreef remlof het volgende:op het moment dat Desmond te laat terugkomt om de code in te toetsen was het mooi weer, op het moment dat het vliegtuig neerstort door het opgewekte magnetische veld als gevolg van het niet intoetsen van die code was er echter een storm (en dat zou dus ongeveer op het zelfde moment geweest moeten zijn)
Kende ik nog nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:36 schreef sleepflower het volgende:
Weet niet of dit heel oud is, maar vond het wel heel cool:
http://www.youtube.com/watch?v=XxscvJU2a6s
quote:Ik heb de podcast eens geluisterd en ondertussen de belangrijkste dingen opgeschreven, vaak hoor ik vanalles voorbij komen en denk ik dat is interessant maar dan vergeet ik 't alweer vrij snel wat er ook alweer gezegd was. Dus bij deze mijn verslag van de laatste podcast! kan iedereen aanraden om ze te luisteren trouwens. Er zullen ook nog meer podcasts komen tussen nu en seizoen 3. Het zijn veel losse zinnen maar het is wel te volgen:
De grote voet aan het strand: al lang geleden gepland, geintje van de makers ze zeggen dat de show een “archeologische opgraving is”. De voet is hun manier om te zeggen dat ze het dharma initiative hebben opgegraven de laatste tijd, maar het is nu tijd om de volgende opgraving te beginnen.
Wat erg interessant is, is dat gezegd wordt dat dharma kwam in ‘the late 70's’ (orientation film), ze zeggen dus min of meer eigenlijk al dat dharma al lang weg is van het eiland. Wat er vervolgens gezegd/gevraagd wordt is: ‘maar wie was er op het eiland voordat dharma kwam?’ Hiermee wordt een hint gegeven dat het wel is zo zou kunnen zijn dat ‘de others’ er al waren voordat dharma kwam (misschien dat ze zichzelf daarom wel de goodguys noemen, zij waren er eerst voordat dharma kwam…’this is our island’)
In seizoen 3 zullen we ontdekken ‘how these people figured into the history of the island of lost’.
In seizoen zullen we ook gaan begrijpen wat de witte lucht enzo was toen de hatch ‘ontplofte’. Ze bevestigden in ieder geval dat die actie het eiland zichtbaar maakte.
Een andere mogelijke zichtbaarheid was september 22 2004, bij de laatste system failure.
Nog een belangrijk statement: ‘as always on lost what you think you are looking at might not be exactly what your looking at’. We kunnen dus rare dingen verwachten.
Planning seizoen 3:
very end of september trough middle of september 6 episodes met minicliffhanger. Dan
12 weken niks tot februari, dan geen onderbrekingen meer, 17 afleveringen non-stop.
Het monster komt terug in seizoen 3, ze hebben weinig tijd gehad de laatste tijd om dit verder te behandelen in seizoen 2. Vervolgens zeggen ze dat er een kans is dat we het monster al hebben gezien maar niet door hadden dat we 't gezien hebben?Huh? Wie of wat zou het zijn? Kan eigenlijk alles zijn…een personage, een organisatie…?
Wat ook erg belangrijk is, is dat ze zeggen dat ze niks introduceren in lost voordat ze weten hoe het opgelost wordt en hoe 't in elkaar zit. Dus toen ze in seizoen 1 de hatch introduceerden in aflevering 9, toen wisten ze al wat er in zat.
Een belangrijk deel van seizoen drie zal worden waarom ze juist kate, jack en sawyer moesten hebben, waarom hun namen op de lijst stonden. Hurley stond erop omdat ze hem het meest geschikt vonden om het nieuws aan de rest te vertellen.
Verder komen we te weten wat the others bedoelde met home? coming home with us? Dit komen we snel te weten aan het begin van seizoen 3.
We horen eindelijk hoe locke in een rolstoel is gekomen (hij leeft dus waarschijnlijk nog) en hoe jack aan z’n tato’s komt.
We komen er achter wat er precies gebeurde toen desmond de sleutel omdraaide en ze hebben dat desmond en locke terugkomen omdat ze het interessante personages vinden. Dus die leven waarschijnlijk nog. Over eko wordt helaas niks gezegd.
Volgens mij was het redelijk mooi weer inderdaad, maar toen het vliegtuig in 2en brak was er nogal wat turbulentie en veel lawaai dus misschien dat het op storm leek.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat het stormde toen het vliegtuig neerstortte?
interessant!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:20 schreef Jivis het volgende:
Copy-paste van een ander forum: iemand die de hele podcast van vorige week heeft uitgeplozen. Staan interessante dingen in.
[..]
Die storm die hij bedoelde zullen wel die vliegtuig motoren geweest zijn die aan het zuigen was, en later als de chaos weg is en ze gaan het bos in op zoek naar de cockpit begint het geloof ik pas te gietenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Volgens mij was het redelijk mooi weer inderdaad, maar toen het vliegtuig in 2en brak was er nogal wat turbulentie en veel lawaai dus misschien dat het op storm leek.
ow, ok, ik dacht me te herinneren dat het stormde toen het vliegtuig neerstortte maar dat kan idd inbeelding zijn geweest... zal het nog eens nakijkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die storm die hij bedoelde zullen wel die vliegtuig motoren geweest zijn die aan het zuigen was, en later als de chaos weg is en ze gaan het bos in op zoek naar de cockpit begint het geloof ik pas te gieten
Nee, dan is het zonnig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ow, ok, ik dacht me te herinneren dat het stormde toen het vliegtuig neerstortte maar dat kan idd inbeelding zijn geweest... zal het nog eens nakijken
Nou ze zeiden dat het wel erg teleurstellend zou zijn als Desmond dood zou zijn. En hetzelfde gold voor Locke en Eko. Het Desmond-verhaal is indd deels gesloten, maar het Locke verhaal daarentegen helemaal niet. Zo weten we bijv. na 2 seizoenen nog steeds niet waardoor hij verlamd is geraakt. De producers hebben toegezegd dit in seizoen 3 te onthullen, kan dit terwijl Locke niet meer leeft? Kan wel, maar ik heb goede hoop dat John nog leeft.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:34 schreef Symer het volgende:
Hebben ze in die podcast trouwens echt gezegd dat Desmond terugkomt?
Ik ging er juist vanuit dat hij dood is. Dat was juist het krachtige van die scene, hij offert zichzelf op om de wereld te redden. En daarom was de laatste scene ook zo tragisch: Penelope heeft eindelijk een idee waar Desmond is, maar daarvoor moest hij eerst sterven.
Bovendien is zijn verhaallijn volgens mij wel afgelopen. Deze aflevering deed mij sterk denken aan de laatste afleveringen over Ana-Lucia en Shannon: de meeste vragen die we nog over hen hadden werden beantwoord en de rest (zoals waarom Desmond in de gevangenis zat) kan wel beantwoordt worden door middel van andere flashbacks (van Penelope).
Ik ook! Heel vaag, maar ze hebben t wel leuk gedaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Kende ik nog niet![]()
Maar moet zeggen dat ik hem wel cool vind! Locke en Walt als dirigent?Verborgen hint misschien?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Nou ze zeiden dat het wel erg teleurstellend zou zijn als Desmond dood zou zijn. En hetzelfde gold voor Locke en Eko. Het Desmond-verhaal is indd deels gesloten, maar het Locke verhaal daarentegen helemaal niet. Zo weten we bijv. na 2 seizoenen nog steeds niet waardoor hij verlamd is geraakt. De producers hebben toegezegd dit in seizoen 3 te onthullen, kan dit terwijl Locke niet meer leeft? Kan wel, maar ik heb goede hoop dat John nog leeft.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:45 schreef Jump het volgende:
Over The HatchAldus spoilerfix.com enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij leeft dus nog![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Aldus spoilerfix.com enz.
Hij leeft dus nog![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Locke leeft nog
Ik zag hem gisteren nog bij de film Old Boys. Maar dan met een snorretje.
Tja, de nepbaardmans (Tom) die ging er vanuit dat Michael niks zou zeggen omdat hij 2 mensen vermoordt heeft.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef mikezwet het volgende:
Of ze kunnen hulp halen. Vind het trouwens wel raar en onwaarschijnlijk dat the others Micheal en Walt laten gaan, die zoeken toch gelijk hulp en vertellen alles![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef mikezwet het volgende:
[....] zijlschip [....] zijlschip [....]
Ja, dat zeg ik. Die baard is nepquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er wel meer achterzit.
Of 48 of 72 of 96quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik denk dat ze kunnen profiteren van die zeilboot, aangezien the others dit toch niet weten? Maar dat is dan weer te simpel, aangezien ze nog 24 afleveringen moeten volmaken
Ik heb haar nog nooit iets toe zien voegen het afgelopen seizoen, dus dat lijkt me niet...quote:
Ik had mijn post al aangepast, omdat Rose al min of meer vaste cast is en dan in de zin van "ze gaat maar niet dood en blijft af en toe terugkeren." Desmond, Alex (en Clue?) zullen wel een belangrijkere rol in het verhaal hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit iets toe zien voegen het afgelopen seizoen, dus dat lijkt me niet...
Ja zou ook goed kunnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef Neoktheone het volgende:
Is Miss Widmore niet de tweede vrouw?
Idd, werd vermeld in de podcastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:53 schreef Symer het volgende:
Het is trouwens niet Ms. Clue maar Ms. Klugh
Is dat zo? Verrassend, ik had namelijk verwacht dat dat net als Mr. Friendly een soort dekmantel zou zijn, omdat ze dus niet hun echte namen willen vertellen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:53 schreef Symer het volgende:
In seizoen 3 ontmoeten we ook een paar nieuwe mensen die steeds op de achtergrond liepen. Daar kunnen de nieuwe actrices ook voor zijn.
edit: Het is trouwens niet Ms. Clue maar Ms. Klugh
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dat zo? Verrassend, ik had namelijk verwacht dat dat net als Mr. Friendly een soort dekmantel zou zijn, omdat ze dus niet hun echte namen willen vertellen.
zouden zo 2 figuranten uit de achtergrond kunnen zijn die ze nu volwaardig invullen met een echte acteur, er zijn echt veel figuranten in beeld vaak die je zo slecht ziet dat het niet zou opvallen als er een character uit naar voren springtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik keek net trouwens op eonline.com en daar werd gemeld dat ze de nieuwe actrices op dit moment aan het casten zijn, ze zijn dus nog niet eerder in beeld geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |