SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***Deze openingspost is hier te vinden!***
Met dank aan InTreen Miguel
[ Bericht 8% gewijzigd door CrookedEye op 27-05-2006 15:01:34 (nieuwe op post) ]"Veni, vidi, vici."
Trouwens ook al sahyid vraagt of hij de zeilboot van desmond mag lenen en hij naar de north side wilt zeilen dat heeft Desmond het over want to see the ..... now do you iemand dit goed verstaan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef Chen het volgende:
Nope, maar er zullen goed veel mensen zijn die dat nu gaan lezen, en zo komen er nieuwe theorrieerren ect.
idd, daar zullen ook wel wat aanwijzingen in zitten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:39 schreef CrookedEye het volgende:
Hier verder, trouwens iemand ooit dat boek gelezen waar Desmond het over had?
Hostiles.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:50 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Trouwens ook al sahyid vraagt of hij de zeilboot van desmond mag lenen en hij naar de north side wilt zeilen dat heeft Desmond het over want to see the ..... now do you iemand dit goed verstaan?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:34 schreef BIGGI het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er uberhaupt 2 "wetenschappers" op de noord- of zuidpool zitten om van die elektro magnetische stralingen te detecteren? Die vrouw van Desmond heeft ze daar de opdracht toe gegeven anders zouden ze haar niet bellen neem ik aan. Maar hoe komt zij er bij dat ze naar sterk magnetische stralingen moet gaan zoeken om Desmond te vinden?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:31 schreef Symer het volgende:
Pen heeft die wetenschappers ingehuurd om Desmond te vinden. Vraag is dan: hoe weet zij dat ze naar elektromagnetisme moet zoeken? Via haar vader denk ik, Alvar Hanso zat namelijk in het bestuur van de Widmore Corporation (dat blijkt uit het internetspel). En The Hanso Foundation financiert The Dharma Initiative wat dus op het eiland bezig is.
http://etext.library.adelaide.edu.au/d/dickens/charles/d54ou/quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
idd, daar zullen ook wel wat aanwijzingen in zitten.
Zou kunnen, maar je hoort charlie wel verbaast zeggen "oh, they didn't return yet?" (oid) maar misschien dat ze aan het wandelen geslagen zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
Het is nog helemaal niet zeker dat Locke en Eko weg zijn, toch?
Als het enkel een EM explosie was dan hoeven zij niet per se verbrand te zijn. Misschien dat ze geraakt zijn door een wasmachine ofzo. Ik denk dat we er nog wel wat over zien.
Even wat leesvoerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://etext.library.adelaide.edu.au/d/dickens/charles/d54ou/
Aangepast in de text-file iigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:19 schreef Symer het volgende:
Over dat onbevestigde uitzendschema in de OP:
die eerste zin staat daar een beetje raar, die mag wel weg. En laat de link naar de bron hier maar naar toe gaan.
Dat is snel, binnen drie minuten aangepast. Topquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Miguel het volgende:
En de OP txt file is weer up-to-date, voornamelijk promo-linkjes aangepastIk zal ook even een html-file maken om al die topic-links weg te werken.
[..]
Aangepast in de text-file iigAls de TS de OP vandaag nog even zou willen verversen met de nieuwe OP uit de txt-file? Dank u
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was toevallig net bezigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:29 schreef Symer het volgende:
Dat is snel, binnen drie minuten aangepast. Top![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is snel, binnen drie minuten aangepast. Top![]()
Op Spoilerfix staan trouwens een paar spoilers om een idee te krijgen waar seizoen 3 over gaat, voor wie geïnteresseerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over The HatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:45 schreef Jump het volgende:
Over The HatchD'r staat dat het een gerucht is, maar je zult wel gelijk hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders zou het idd erg jammer zijn.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
En waar haal je die wijsheid vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.spoilerfix.com/lost.phpInderdaad, ik vind het wel toffe karakters daar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:48 schreef Symer het volgende:
[..]
D'r staat dat het een gerucht is, maar je zult wel gelijk hebben.
Anders zou het idd erg jammer zijn.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik denk dat echt miljoenen mensen zich geergerd hebben aan het gezoen tussen Claire en Charlie. Ik vind ze allebei niet irritant, maar je wil dan verdomme meer zien over de hatch die ontploft ed, niet een of andere romantische fluscène.
![]()
Voor de mensen die ook zaten te wachten op de laatste podcast van dit seizoen![]()
Link naar Podcast pagina van ABC![]()
In Kladblok ook niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:56 schreef Sovereign het volgende:
Ik krijg dat echt niet klaar hoor in word, met system font. 4815162342 levert geen µ op hier.![]()
http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/LostOP.txt deze link bedoel je ik doe het wel meteen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Miguel het volgende:
En de OP txt file is weer up-to-date, voornamelijk promo-linkjes aangepastIk zal ook even een html-file maken om al die topic-links weg te werken.
[..]
Aangepast in de text-file iigAls de TS de OP vandaag nog even zou willen verversen met de nieuwe OP uit de txt-file? Dank u
"Veni, vidi, vici."![]()
zoiets ik verwacht een inzinking als dat internet spel niet al te veel oplevert.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:03 schreef Boondock_Saint het volgende:
Welk topicnummer zullen we zijn als seizoen 3 weer begint? Ik denk 40."Veni, vidi, vici."![]()
In de vorige zomerstop hebben we maar 2 topics volgemaaktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:03 schreef Boondock_Saint het volgende:
Welk topicnummer zullen we zijn als seizoen 3 weer begint? Ik denk 40.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:59 schreef CrookedEye het volgende:
ik doe het wel meteen.![]()
Goeie spoiler btw![]()
![]()
40 is misschien nog iets te optimistisch. 36quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:05 schreef Symer het volgende:
[..]
In de vorige zomerstop hebben we maar 2 topics volgemaakt![]()
Fuck you Jane Austen!![]()
Nog ff over een niew caracter van volgend seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weisst![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef erkel het volgende:
Nog ff over een niew caracter van volgend seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Powered by Janetje®![]()
Hoeveel topics gaan er nog volgeluld worden tot het volgende seizoen?.
I was an atheist until I realized I was God![]()
damn dat waren echt weer 2 vette afleveringen zegWeten we ook gelijk de redenen waarom het vliegtuig is neergecrasht, als dat tenminste de echte rede is. Maar iig een mogelijke verklaring.
Tering en wat is kate lekker zeg
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!![]()
Ik heb gewoon vanacht over lost gedroomd... En ik weet echt niet meer wat! Werd plots wakker... even nagedacht over wat theorien en toen weer verder gaan slapen... maar wat die droom nou was![]()
Ik weet het.... ik draai door![]()
sja.. ook maar als tvp dan maar
Nobody likes us.We Don't Care![]()
In season 3 worden ze allemaal wakkerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:28 schreef FCDB het volgende:
Ik heb gewoon vanacht over lost gedroomd... En ik weet echt niet meer wat! Werd plots wakker... even nagedacht over wat theorien en toen weer verder gaan slapen... maar wat die droom nou was![]()
Ik weet het.... ik draai door![]()
sja.. ook maar als tvp dan maar![]()
![]()
![]()
Hier staat een leuk artikel over hoe Lost de 'Desmond-and-Penelope show' is geworden met wat info over 'Our Mutual Friend'.
En ik heb net de podcast beluisterd en als wat ze zeggen klopt, wordt dit het uitzendschema:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
233.01 - 27 september 06
3.02 - 4 oktober 06
3.03 - 11 oktober 06
3.04 - 18 oktober 06
3.05 - 25 oktober 06
3.06 - 1 november 06
3.07 - 31 januari 07
3.08 - 7 februari 07
3.09 - 14 februari 07
3.10 - 21 februari 07
3.11 - 28 februari 07
3.12 - 7 maart 07
3.13 - 14 maart 07
3.14 - 21 maart 07
3.15 - 28 maart 07
3.16 - 4 april 07
3.17 - 11 april 07
3.18 - 18 april 07
3.19 - 25 april 07
3.20 - 2 mei 07
3.21 - 9 mei 07
3.22 - 16 mei 07
3.23 - 23 mei 07![]()
Wanneer komt serie 2 op dvd uit? We hebben heel de eerste serie gezien maar wachten nu op serie 2.
Is niks aan als er telkens een week tussen de afleveringen zitIk volg de series dan nooit lang. En met dvd's wel
![]()
![]()
Gister weer eens Lost op tv gekeken en toen zag ik dat Sun een zwangerschapstest van Widmore corp gebruikt.
Ja slechte tvp, ik weet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
3 oktober in VSquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Wanneer komt serie 2 op dvd uit? We hebben heel de eerste serie gezien maar wachten nu op serie 2.
Is niks aan als er telkens een week tussen de afleveringen zitIk volg de series dan nooit lang. En met dvd's wel
![]()
Ik hoop dat ze in S3 iig wat meer spanning erin gaan bakken, want het midden stuk van S2 was echt oersaaiRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Op die luchtballon stond ook 'Widmore Corp', misschien had Penny die gestuurd om Desmond te zoeken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gister weer eens Lost op tv gekeken en toen zag ik dat Sun een zwangerschapstest van Widmore corp gebruikt.
Ja slechte tvp, ik weet.
![]()
Misschien krijgen we in S3 dan nog een flashback hoe Henry Gale z'n leven opgeeft om te zoeken naar de geliefde van z'n baas. Toen hij in de buurt van het eiland was, werd hij opeens naar het eiland toe getrokken. niet wetend dat op dat moment de teller op 0 stond in de hatch en dus al het metaal in z'n ballon aangetrokken werd. Hij stort neer op het eiland en gaat op zoek naar beschaving. Een gruwelijk schouwspel met de 'others' volgt en zo kwam de hoop op het terugvinden van Desmond op dat moment tot een eind.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Op die luchtballon stond ook 'Widmore Corp', misschien had Penny die gestuurd om Desmond te zoeken.
Of niet?Henk Knaagt Aan Schenen
Met een beetje fantasie welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Misschien krijgen we in S3 dan nog een flashback hoe Henry Gale z'n leven opgeeft om te zoeken naar de geliefde van z'n baas. Toen hij in de buurt van het eiland was, werd hij opeens naar het eiland toe getrokken. niet wetend dat op dat moment de teller op 0 stond in de hatch en dus al het metaal in z'n ballon aangetrokken werd. Hij stort neer op het eiland en gaat op zoek naar beschaving. Een gruwelijk schouwspel met de 'others' volgt en zo kwam de hoop op het terugvinden van Desmond op dat moment tot een eind.
Of niet?
Powered by Janetje®![]()
Grote onthulling in de podcast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder iig wel een paar leuke dingen in de podcast, zeker een aanrader deze laatste als je ze al niet volgde! Te vinden op de ABC website (zie OP)![]()
Was het in S1 zoeken naar Dharma logo's nu opzoek naar de Widmore logo's....houd je wel de hele zomer bezig![]()
![]()
Ik was even The Fuselage.com aan het doorlezen en er schijnen nogal wat fouten in de finale te zitten.
De tekst in de brief van Pen aan Desmond verandert van dit naar dit. Verder ziet het computerscherm bij die mannen op de zuidpool eruit alsof het in 5 minuten gemaakt is (op de achtergrond staat een 'Add New Hardware' venster en het Anomaly Detected-bericht staat in een wizard). En Desmonds vriendin verandert van uiterlijk.
Dat is ook niet zo gek, want in de podcast zeiden ze dat ze 4 weken geleden begonnen zijn met het schrijven van deze aflevering en dat de laatste scene 5 dagen voor de uitzending is opgenomen
Verder schijnt dit hetzelfde logo te zijn als wat ook in de Orientation film te zien was in aflevering 2.03 en zeiden die Brazilianen iets wat niet ondertiteld is: "Make the call or we're dead!"
Blijkbaar wil Penelope Desmond wel heel graag terugvinden.
ja, ik verveel me![]()
Portugezenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Symer het volgende:
Ik was even The Fuselage.com aan het doorlezen en er schijnen nogal wat fouten in de finale te zitten.
De tekst in de brief van Pen aan Desmond verandert van dit naar dit. Verder ziet het computerscherm bij die mannen op de zuidpool eruit alsof het in 5 minuten gemaakt is (op de achtergrond staat een 'Add New Hardware' venster en het Anomaly Detected-bericht staat in een wizard). En Desmonds vriendin verandert van uiterlijk.
Dat is ook niet zo gek, want in de podcast zeiden ze dat ze 4 weken geleden begonnen zijn met het schrijven van deze aflevering en dat de laatste scene 5 dagen voor de uitzending is opgenomen
Verder schijnt dit hetzelfde logo te zijn als wat ook in de Orientation film te zien was in aflevering 2.03 en zeiden die Brazilianen iets wat niet ondertiteld is: "Make the call or we're dead!"
Blijkbaar wil Penelope Desmond wel heel graag terugvinden.
ja, ik verveel me![]()
![]()
Zo, ben eindelijk helemaal bij
Heb de afgelopen week afl. 17 t/m 24 gekeken. De finale daarnet. Moet nog even bijkomen, wat een ontwikkelingen weer...Balen dat het nog zo lang duurt voordat het weer begint.
Ik hoop echt dat Desmond nog leeft, want hij is ehm, niet verkeerd om naar te kijken, en dan dan dat accent![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Symer het volgende:
...
En Desmonds vriendin verandert van uiterlijk.
.....![]()
Mooi ook hoe Desmond er zo'n beetje identiek opstaat, maar er een heel andere vrouw op z'n schouder hangt. DE PLAYER!![]()
![]()
Volgens mij is dat de lol van de scene. Dat die twee gasten midden in de sneeuw in een houwtje touwtje-station aan het wachten zijn op dat ene moment.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Symer het volgende:
Verder ziet het computerscherm bij die mannen op de zuidpool eruit alsof het in 5 minuten gemaakt is (op de achtergrond staat een 'Add New Hardware' venster en het Anomaly Detected-bericht staat in een wizard).
![]()
Ik moet nog even wennen.... Kom van Tweakers afquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef Aventura het volgende:
Zo, ben eindelijk helemaal bij
Heb de afgelopen week afl. 17 t/m 24 gekeken. De finale daarnet. Moet nog even bijkomen, wat een ontwikkelingen weer...Balen dat het nog zo lang duurt voordat het weer begint.
Ik hoop echt dat Desmond nog leeft, want hij is ehm, niet verkeerd om naar te kijken, en dan dan dat accentDaar aanbidden ze geen mannen
Hier zijn ook vrouwen.
* Snow_King zet knopje om![]()
![]()
Hehe, er zijn ook vrouwen die LOST kijkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:48 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen.... Kom van Tweakers afDaar aanbidden ze geen mannen
Hier zijn ook vrouwen.
* Snow_King zet knopje om![]()
![]()
![]()
Stoerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, er zijn ook vrouwen die LOST kijken![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik snap wat Desmond bedoelde met :"now I'm saving your life"
Hij draait de sleutel om en de bol waar ze in zitten die word opgeheven. De ElectroMagnetische Puls die houdt op, maar die word omgezet in een -/- straling waardoor ook het luik de lucht in word gevlogen. Betekent dus dat Locke niet dood is.
Maar dat de lucht vio;et word gekleurd heeft dus te maken met de bekoepeling die word opgeheven.
Daarom weet Henry ook dat ie Micheal en Walt weg kan sturen, want in tegenstelling tot Desmond die er niet uit kon, weet hij dat nu na de flits dat hun wel weg kunnen.
Ik kan er alleen echt niet bij wat die Others nou met Jack, Kate en Sawyer moeten.... Die hebben nou niks specifieks, ja dat ze achter de waarheid willen komen.
Misschien komt Jack zijn vader daar wel tegen. Zou me ook niks verbazen eigenlijk :-D
Maarre, ook ik vond die scene van de 3 "helden" die het water in duiken ook wel erg lekker om naar te kijken hoor. Maar dan ziet Sawyer er toch het meest lekker uit :-D :-D![]()
Interessante theorie. Dat zou dus betekenen dat ze weer contact kunnen maken met de buitenwereld.Houd van een lijntje.![]()
Dat van desmond "iam going to blow up the dam" slaat op die eerdere scene dat hij samen met die andere gast al bij dat sleutelgat zit. En is verder meer symbolisch dan letterlijk.....
Hij zegt daarvoor wel dat lock meteen zo ver mogelijk weg moet rennen......"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Zn stuntdouble mocht ook een rolletjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef Hasselt het volgende:
Die wetenschapper ziet er toch hetzelfde uit als Jack, of niet??????????
#winning![]()
Bij Walt en Michael hebben ze ook tests gedaan e.d. en bloed afgenomen. Ze zien zichzelf als "The Good People". Ze willen hun volk natuurlijk optimaal houden. Misschien klonen ze Walt, Michael, Sawyer, Kate en Jack wel en laten ze ze vervolgens weer vrij. Ze zijn selectief gekozen op dicipline, fysieke en metale conditie e.d.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef tass het volgende:
Ik kan er alleen echt niet bij wat die Others nou met Jack, Kate en Sawyer moeten.... Die hebben nou niks specifieks, ja dat ze achter de waarheid willen komen.
Misschien komt Jack zijn vader daar wel tegen. Zou me ook niks verbazen eigenlijk :-D
Misschien willen ze vluchten uit de Echte Wereld en een soort van Atlantis maken; perfecte mensen, geluk en vrede. Een fijne wereld om in te leven, zonder oorlog, armoede en andere dingen. Rijkdom schenken ze niets om, want gierigheid brengt alleen maar ruzie; back 2 basic.![]()
luister naar de podcast, daar zeggen ze dat het niet matthew fox is, jack dus. Was me niet eens opgevallen dat ze opelkaar leken...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef Hasselt het volgende:
Die wetenschapper ziet er toch hetzelfde uit als Jack, of niet??????????Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!![]()
Duidelijk dat ie iets meer shirtless scenes mag hebben volgend seizoenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef tass het volgende:
Maarre, ook ik vond die scene van de 3 "helden" die het water in duiken ook wel erg lekker om naar te kijken hoor. Maar dan ziet Sawyer er toch het meest lekker uit :-D :-D![]()
![]()
Ze lijken helemaal niet op elkaar joh! Behalve dat driedagenbaardje hebben ze niks met elkaar gemeen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Hasselt het volgende:
Kan me haast niet voorstellen day hij het niet is... (dubbelrolletje?)![]()
Sawyer is en blijft mijn favorietquote:Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Duidelijk dat ie iets meer shirtless scenes mag hebben volgend seizoen![]()
![]()
Niet voor en achterkant? Zie namelijk geen afsluiting van de brief op de eerste pagina.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Symer het volgende:
De tekst in de brief van Pen aan Desmond verandert van dit naar dit.![]()
Ben ik nou de enige die denkt dat Penelope, Katherine Kelly Lang, Brooke uit de bold and the beautiful is?????????????☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
ik ben toch niet overtuigd nog.....☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Daaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmnnnn woman!!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
nee, je ziet op allebei de caps voor een deel dezelfde teksts staan maar de woorden staan niet op dezelfde plaats. vraag me af waarom ze een heel nieuwe brief zouden schrijven.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet voor en achterkant? Zie namelijk geen afsluiting van de brief op de eerste pagina.![]()
Desmond heeft als achternaam Hume en dat is ook weer een filosoof net als Locke, Rousseau etc.
David (Libby's man heet ook David) Hume was een Schotse filosoof en geschiedschrijver uit de tijd van de Verlichting. Hij was een van de belangrijkste empirische filosofen en zijn ideeën zijn van grote invloed geweest op Immanuel Kant.
Hume wilde allerlei gedachten en begrippen opruimen bij de mensen die over waren gebleven van het rationalisme en terug naar de manier waarop een kind tegen de wereld kijkt. Oftewel, hij wilde dat de mensen bewuster met hun zintuigen om zouden gaan. Een kind is nog geen slaaf van gewenning terwijl veel volwassenen vol zitten van vooroordelen en daarom te snel conclusies trekken. Een concreet voorbeeld van een te snelle conclusie is een oorzaak-gevolg relatie leggen terwijl wij slechts waarnemen dat twee dingen zich opvolgen in de tijd.
Hume stelt dat de mens twee verschillende soorten voorstellingen kent: indrukken en ideeën. Met indrukken bedoelt hij de directe waarnemingen en met ideeën de herinnering aan een waarneming. Indrukken en ideeën kunnen zowel enkelvoudig als samengesteld zijn. Soms stelt de mens dingen samen die in werkelijkheid enkelvoudig zijn, zo ontstaan valse ideeën die niet bestaan in de natuur. Op deze manier wil Hume bij al onze ideeën onderzoeken of ze niet 'vals' zijn. Ook legt Hume dat uit ons bewustzijn zelf geen ideeën verzint, het bewustzijn kan alleen 'knippen en plakken' aan de enkelvoudige indrukken die het binnen heeft gekregen.
Volgens Hume klopt onze voorstelling van een ik of een onveranderlijke persoonlijkheidskern ook niet. De ik-voorstelling die wij hebben is eigenlijk een opeenvolging van enkelvoudige indrukken die helemaal niet op één moment zijn binnengekomen.
bron: wikipediaHenk Knaagt Aan Schenen
Dat zei mijn moeder ook al. Kan best dus. Misschien dacht ze: laat ik eens in een kwaliteitsserie gaan spelen. Career upgrade.quote:Op zondag 28 mei 2006 08:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat Penelope, Katherine Kelly Lang, Brooke uit de bold and the beautiful is?????????????
Edit: ah, raadsel al opgelost.![]()
![]()
Ik heb daar volgende week tentamen over en op de één of andere vreemde manier kan ik alles veel beter onthouden als het bij Lost geweest is.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Desmond heeft als achternaam Hume en dat is ook weer een filosoof net als Locke, Rousseau etc.
-verhaal over Hume-
Hier hoef ik me dus ook geen zorgen meer over te maken![]()
![]()
Dan nog zit die vouw van de brief verkeerd, lijkt me sterk dat des in eens die brief anders om gaat vouwen....quote:Op zondag 28 mei 2006 01:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet voor en achterkant? Zie namelijk geen afsluiting van de brief op de eerste pagina.![]()
geef haar eens ongelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 08:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]Houd van een lijntje.![]()
Blijft leukquote:Op zondag 28 mei 2006 08:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Doe ik wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:14 schreef zBus het volgende:
[..]
Dan nog zit die vouw van de brief verkeerd, lijkt me sterk dat des in eens die brief anders om gaat vouwen....
Maar het zal wel kloppen. Dan rest ons idd de vraag: waarom een andere brief? Zijn ze de eerste kwijtgeraakt? Kan zomaar gebeuren!![]()
![]()
Verschrikkelijk vet einde.
Weet iemand wat meer over die Widmore Coörperation van die pa, van Desmonds vrouwtje?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze maken zwangerschapstesten en luchtballonnen
http://lostpedia.com/wiki/Widmore
Hopen dat in S3 meer duidelijkheid wordt geschept over wie the "Others" zijn.
Voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, wat was dat voor half geCGI'ed vogeltje die zogenaamd "Hurley" riep?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2006 16:04:23 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: