dat zie je in S3quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:16 schreef 2Drix het volgende:
Dat einde is helemaal vaag![]()
Zit Desmonds vrouw ook in de Dharma zooi ofzo![]()
ligt eraan , XoR released ze los, LOL released ze als 1 grote filequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:37 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Klopt het dat het geen dubbele EP is?
Anders ben ik namelijk de verkeerde aan het downloaden...
heb je een linkje naar dat inet spel?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:31 schreef Symer het volgende:
Tering wat een afleverring. Anderhalf uur puur genieten.
Over The Pearl: dát was dus het psychologisch experiment, kijken of mensen echt weken lang alles gaan zitten op schrijven. Die notities werden gewoon gedumpt midden in de jungle, er is niemand die ze leest.
En Pen heeft die wetenschappers ingehuurd om Desmond te vinden. Vraag is dan: hoe weet zij dat ze naar elektromagnetisme moet zoeken? Via haar vader denk ik, Alvar Hanso zat namelijk in het bestuur van de Widmore Corporation (dat blijkt uit het internetspel). En The Hanso Foundation financiert The Dharma Initiative wat dus op het eiland bezig is.
Eindelijk begint het allemaal wat duidelijker te worden.
Ok, thanks, ik zie het, ik heb inmiddels de tweede torrent ook gevonden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ligt eraan , XoR released ze los, LOL released ze als 1 grote file
Deze man bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:35 schreef greatgonzo het volgende:
iemand dit al opgevallen:
de kerel die sayid ondervraagde in Irak (niet kate's pa die hem later vrijliet)
[afbeelding]
Desmond's collega uit de hatch
[afbeelding]
Er is niet echt één link, het spel speelt zich op veel verschillende sites af, zelfs in de echte wereld (één van de karakters uit het spel was gisteravond in een Amerikaanse talkshow om over The Hanso Foundation te praten en echte Hanso reclames worden uitgezonden tijdens Lost).quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
heb je een linkje naar dat inet spel?
ja die van jou is em dus nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:48 schreef greatgonzo het volgende:
die is duidelijker ja
iemand op een ander forum wees me erop, dacht zo zonder baard dat die er wel op leek, maar er was er dus nog 1 die wel dezelfde is....quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja die van jou is em dus nietdat bedoelde ik
Sommige mensen valt ook alles opquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:42 schreef moomoo het volgende:
was ik de enige die merkte dat aan het eind toen ze jack, kate en sawyer hielpen opstaan dat kate's boezem toen stevig beetgepakt werd?
Ik wilde het net gaan postenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:42 schreef moomoo het volgende:
was ik de enige die merkte dat aan het eind toen ze jack, kate en sawyer hielpen opstaan dat kate's boezem toen stevig beetgepakt werd?
Tuurlijk niet, zij probeert gewoon Desmond op te sporen. Ik snap alleen niet hoe ze weet dat er naar een elektromagnetic anomaly gezocht moest worden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:16 schreef 2Drix het volgende:
Dat einde is helemaal vaag![]()
Zit Desmonds vrouw ook in de Dharma zooi ofzo![]()
Elektromagnetic anomaly, een afwijking in het elektromagnetische veld van de aarde.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wooow wat een finale![]()
![]()
Maar wat pikken die gasten op het laatste op? Wat voor signaal.
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:12 schreef s0k het volgende:
Ter ondersteuning van hoe Kate bij d'r borsten wordt gepakt
Dat was mij al opgevallen toen Claire gevangen was genomen en hem zag praten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deze man bedoel je?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alex was het volgens mij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:16 schreef s0k het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat in het script stond
Waarschijnlijk was het gewoon een figurant die haar kans schoon zag
Neen ik zag het ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:42 schreef moomoo het volgende:
nee, das iemand anders.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat was mij al opgevallen toen Claire gevangen was genomen en hem zag praten.
In de Pearl bedoel je? De Pearl was juist het psychologische experiment. Je zag ook dat die luchtpost nergens op uit kwam.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:05 schreef greatgonzo het volgende:
vraag is, waarom zeggen dat het een psychologisch experminent is, terwijl duidelijk is dat het wel degelijk een functie had...
das weer iemand andersquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Knap, da's namelijk een andere persoon. Let je wel eens opquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |