Misschien krijgen we in S3 dan nog een flashback hoe Henry Gale z'n leven opgeeft om te zoeken naar de geliefde van z'n baas. Toen hij in de buurt van het eiland was, werd hij opeens naar het eiland toe getrokken. niet wetend dat op dat moment de teller op 0 stond in de hatch en dus al het metaal in z'n ballon aangetrokken werd. Hij stort neer op het eiland en gaat op zoek naar beschaving. Een gruwelijk schouwspel met de 'others' volgt en zo kwam de hoop op het terugvinden van Desmond op dat moment tot een eind.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Op die luchtballon stond ook 'Widmore Corp', misschien had Penny die gestuurd om Desmond te zoeken.
Met een beetje fantasie welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Misschien krijgen we in S3 dan nog een flashback hoe Henry Gale z'n leven opgeeft om te zoeken naar de geliefde van z'n baas. Toen hij in de buurt van het eiland was, werd hij opeens naar het eiland toe getrokken. niet wetend dat op dat moment de teller op 0 stond in de hatch en dus al het metaal in z'n ballon aangetrokken werd. Hij stort neer op het eiland en gaat op zoek naar beschaving. Een gruwelijk schouwspel met de 'others' volgt en zo kwam de hoop op het terugvinden van Desmond op dat moment tot een eind.
Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder iig wel een paar leuke dingen in de podcast, zeker een aanrader deze laatste als je ze al niet volgde! Te vinden op de ABC website (zie OP)
Portugezenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Symer het volgende:
Ik was even The Fuselage.com aan het doorlezen en er schijnen nogal wat fouten in de finale te zitten.
De tekst in de brief van Pen aan Desmond verandert van dit naar dit. Verder ziet het computerscherm bij die mannen op de zuidpool eruit alsof het in 5 minuten gemaakt is (op de achtergrond staat een 'Add New Hardware' venster en het Anomaly Detected-bericht staat in een wizard). En Desmonds vriendin verandert van uiterlijk.
Dat is ook niet zo gek, want in de podcast zeiden ze dat ze 4 weken geleden begonnen zijn met het schrijven van deze aflevering en dat de laatste scene 5 dagen voor de uitzending is opgenomen
Verder schijnt dit hetzelfde logo te zijn als wat ook in de Orientation film te zien was in aflevering 2.03 en zeiden die Brazilianen iets wat niet ondertiteld is: "Make the call or we're dead!"
Blijkbaar wil Penelope Desmond wel heel graag terugvinden.
ja, ik verveel me
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Symer het volgende:
Ik was even The Fuselage.com aan het doorlezen en er schijnen nogal wat fouten in de finale te zitten.
...
En Desmonds vriendin verandert van uiterlijk.
.....
Volgens mij is dat de lol van de scene. Dat die twee gasten midden in de sneeuw in een houwtje touwtje-station aan het wachten zijn op dat ene moment.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Symer het volgende:
Verder ziet het computerscherm bij die mannen op de zuidpool eruit alsof het in 5 minuten gemaakt is (op de achtergrond staat een 'Add New Hardware' venster en het Anomaly Detected-bericht staat in een wizard).
Ik moet nog even wennen.... Kom van Tweakers afquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef Aventura het volgende:
Zo, ben eindelijk helemaal bij
Heb de afgelopen week afl. 17 t/m 24 gekeken. De finale daarnet. Moet nog even bijkomen, wat een ontwikkelingen weer...Balen dat het nog zo lang duurt voordat het weer begint.
Ik hoop echt dat Desmond nog leeft, want hij is ehm, niet verkeerd om naar te kijken, en dan dan dat accent
Hehe, er zijn ook vrouwen die LOST kijkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:48 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen.... Kom van Tweakers afDaar aanbidden ze geen mannen
Hier zijn ook vrouwen.
* Snow_King zet knopje om![]()
Stoerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, er zijn ook vrouwen die LOST kijken![]()
Zn stuntdouble mocht ook een rolletjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef Hasselt het volgende:
Die wetenschapper ziet er toch hetzelfde uit als Jack, of niet??????????
Bij Walt en Michael hebben ze ook tests gedaan e.d. en bloed afgenomen. Ze zien zichzelf als "The Good People". Ze willen hun volk natuurlijk optimaal houden. Misschien klonen ze Walt, Michael, Sawyer, Kate en Jack wel en laten ze ze vervolgens weer vrij. Ze zijn selectief gekozen op dicipline, fysieke en metale conditie e.d.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef tass het volgende:
Ik kan er alleen echt niet bij wat die Others nou met Jack, Kate en Sawyer moeten.... Die hebben nou niks specifieks, ja dat ze achter de waarheid willen komen.
Misschien komt Jack zijn vader daar wel tegen. Zou me ook niks verbazen eigenlijk :-D
luister naar de podcast, daar zeggen ze dat het niet matthew fox is, jack dus. Was me niet eens opgevallen dat ze opelkaar leken...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef Hasselt het volgende:
Die wetenschapper ziet er toch hetzelfde uit als Jack, of niet??????????
Duidelijk dat ie iets meer shirtless scenes mag hebben volgend seizoenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef tass het volgende:
Maarre, ook ik vond die scene van de 3 "helden" die het water in duiken ook wel erg lekker om naar te kijken hoor. Maar dan ziet Sawyer er toch het meest lekker uit :-D :-D
Ze lijken helemaal niet op elkaar joh! Behalve dat driedagenbaardje hebben ze niks met elkaar gemeen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Hasselt het volgende:
Kan me haast niet voorstellen day hij het niet is... (dubbelrolletje?)
Sawyer is en blijft mijn favorietquote:Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Duidelijk dat ie iets meer shirtless scenes mag hebben volgend seizoen
Niet voor en achterkant? Zie namelijk geen afsluiting van de brief op de eerste pagina.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Symer het volgende:
De tekst in de brief van Pen aan Desmond verandert van dit naar dit.
nee, je ziet op allebei de caps voor een deel dezelfde teksts staan maar de woorden staan niet op dezelfde plaats. vraag me af waarom ze een heel nieuwe brief zouden schrijven.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet voor en achterkant? Zie namelijk geen afsluiting van de brief op de eerste pagina.
Dat zei mijn moeder ook al. Kan best dus. Misschien dacht ze: laat ik eens in een kwaliteitsserie gaan spelen. Career upgrade.quote:Op zondag 28 mei 2006 08:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat Penelope, Katherine Kelly Lang, Brooke uit de bold and the beautiful is?????????????
Ik heb daar volgende week tentamen over en op de één of andere vreemde manier kan ik alles veel beter onthouden als het bij Lost geweest is.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Desmond heeft als achternaam Hume en dat is ook weer een filosoof net als Locke, Rousseau etc.
-verhaal over Hume-
Dan nog zit die vouw van de brief verkeerd, lijkt me sterk dat des in eens die brief anders om gaat vouwen....quote:Op zondag 28 mei 2006 01:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet voor en achterkant? Zie namelijk geen afsluiting van de brief op de eerste pagina.
geef haar eens ongelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 08:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Daaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmnnnn woman!!!
[afbeelding]
Blijft leukquote:Op zondag 28 mei 2006 08:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Daaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmnnnn woman!!!
[afbeelding]
Doe ik wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:14 schreef zBus het volgende:
[..]
Dan nog zit die vouw van de brief verkeerd, lijkt me sterk dat des in eens die brief anders om gaat vouwen....
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze maken zwangerschapstesten en luchtballonnen
http://lostpedia.com/wiki/Widmore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, wat was dat voor half geCGI'ed vogeltje die zogenaamd "Hurley" riep?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2006 16:04:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |