SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Nou, vooruit, ik doe niet mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:08 schreef Credence het volgende:
Volgens mij snap je 't principe niet helemaal, het gaat om de tijd sinds de laatste post. Je hebt dus 20 punten, als de posts van de TS niet meetellen.
Dat is ook een strategie, ja...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Paltos het volgende:
Ik wacht gewoon tot dit topic wat wegzakt door te weinig interesse.
Zet de tijd er even bij!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:34 schreef Homdeck het volgende:
Even mn PR aanscherpen
Ik bedoelde tov de OP.quote:
Aarg, ik wou net.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:43 schreef Credence het volgende:
Ik neem de tweede plek maar weer over dan.
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:43 schreef Credence het volgende:
Ik neem de tweede plek maar weer over dan.
Ah, ééntje over het hoofd gezien inderdaad, ik nam 't gewoon over van nog.een.keerquote:Op zondag 28 mei 2006 21:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Deze telt overigens NIET mee, tijd t.o.v. de vorige rekenen!
Best shot. Tijd t.o.v. vorige post, en posts van mij mag je in de bepaling overslaag (dan neem je dus de tijd van de voor-vorige post)quote:Op zondag 28 mei 2006 21:17 schreef Borkydude het volgende:
Word het opgeteld of gaat het om 1 poging?
Was het nog niet duidelijk genoeg dat ik niet goed oplet als ik net wakker ben?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Credence het volgende:
[..]
Ah, ééntje over het hoofd gezien inderdaad, ik nam 't gewoon over van nog.een.keer
Kansloze poging, je had moeten wachten tot één minuut voordat -Marlii- weer in actie zou komen.quote:
Whehe, nog steeds?quote:
Achteraf had ik pas hoeven te reageren toen ik van de pc afgign om half 10quote:
Jij, jij, jij, jij, jij, jij...quote:
Bij deze ga ik die nu verbreken, FOK! ligt vanaf nu 10 uren downquote:
Wel tellen hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:47 schreef Hugo- het volgende:
Toch maar eens proberen.
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:51 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ja, ik zag later pas dat er mensen waren met een veel langere.Sorry.
De nieuwe aanvoerder: ILCILA met 7:06!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 06:59 schreef ILCILA het volgende:
7 uur en 6 min
ow ok weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
2:51; posts van Bartman tellen niet mee.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
2:51; posts van Bartman tellen niet mee.
mwoah... gewoon een tijdje niet reageren. Dit topic heeft momenteel 132 posts, nog 170 te gaan voordat de winnaar bekend wordt.quote:
Ik kan wel een tijdje niet reageren, maar kunnen anderen dat ook?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
mwoah... gewoon een tijdje niet reageren. Dit topic heeft momenteel 132 posts, nog 170 te gaan voordat de winnaar bekend wordt.
Dat heb ik geprobeerd, maar anderen schoppen dit topic steeds in mijn AT.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:54 schreef ASroma het volgende:
idd mensen hebben geen geduld, nu moet er dus minimaal 7 uur en 7 min gewacht worden
Wat valsspeler???quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:49 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Valsspeler... Ik blijf nu speciaal de hele nacht op!![]()
Mwa, met een downtime en zo, dan is het makkelijk...quote:
Ja, daarnet toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:34 schreef the_disheaver het volgende:
downtime?
Post het topic dan in één keer volquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:14 schreef WEST het volgende:
ja?
Mag dat ook dan?quote:
Oh, sorry hoor.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:46 schreef the_disheaver het volgende:
En vanaf nu post niemand in dit topic.
jij snapt hem niet he. dombo!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef Faceoff het volgende:
zaterdag 27 mei 2006 @ 10:40
Donderdag 1 juni 2006 @ 11:54
5 Dagen
1 Uur
14 Minuten!
Nieuw record?
en ik zag het topic drie dagen geleden al eens staan! kon het toen nog negeren
Nu pas?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef Pinball het volgende:
Het was een leuk idee, maar het wordt een beetje een kansloos topic nu.
Ja sorry, het was niet als een grapje bedoeld... ik bedoelde eigenlijk dat het toch geen zin heeft want er komt toch wel weer een mafkees met "3 uur! Wat win ik nou?quote:
Je bent er nog lang nietquote:
Er zijn nog dommere mensen dan ik op deze planeet!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef Faceoff het volgende:
zaterdag 27 mei 2006 @ 10:40
Donderdag 1 juni 2006 @ 11:54
5 Dagen
1 Uur
14 Minuten!
Nieuw record?
en ik zag het topic drie dagen geleden al eens staan! kon het toen nog negeren
[vicieuze cirkelmode]Doe het zelf![/vicieuze cirkelmode]quote:
dan zie ik allemaal mensen die bijdehand gaan doen door snel te reagerenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
7 uren en nog watlees het topic eens door
Fok! rondt anders af, en het posten kost ook wat tijd.quote:
2,17 minuten is ook niks.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:08 schreef the_disheaver het volgende:
tijd hoor je niet af te ronden...
Ik zei het tochquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:46 schreef the_disheaver het volgende:
En vanaf nu post niemand in dit topic.
Dat was te snel johquote:
Als je nou wat langer had gewacht had je op 1 kunnen staanquote:
7 uur en 23 min. is toch meer dan 7 uur en 22 min.?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:13 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Als je nou wat langer had gewacht had je op 1 kunnen staan
en had ik nog de kans gehad om te reageren
Maar je had de lat wel wat hoger kunnen leggen.. 9 uur of zoquote:Op zondag 4 juni 2006 17:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
7 uur en 23 min. is toch meer dan 7 uur en 22 min.?![]()
nee want er zater er meer op te azen vanochtend.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:44 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Maar je had de lat wel wat hoger kunnen leggen.. 9 uur of zo![]()
Ja dit is dus niet de bedoeling hequote:Op zondag 4 juni 2006 17:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee want er zater er meer op te azen vanochtend.
En vanmiddag ook trouwens. jij bijvoorbeeld![]()
ik ga heus wel een keer slapen hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja dit is dus niet de bedoeling he![]()
Bij een volgend topic moet dat maar als regel worden gesteld: de recordhouder mag niet meer reageren totdat zijn of haar record is verbroken (of de posts van de recordhouder worden genegeerd)![]()
Jawel, jijquote:Op maandag 5 juni 2006 16:24 schreef nog.een.keer het volgende:
Leuk zeg, niemand heeft meer gepost?
Ja, goed he? Nu moet iedereen zich weer minstens 9 uur lang ergerenquote:
Nieuwe aanvoerder: ILCILA!quote:Op maandag 5 juni 2006 08:01 schreef ILCILA het volgende:
juppie en hij is weer voor mij
8 uur en 47 minuten
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:37 schreef ILCILA het volgende:
lekker wakker worden zo, als koploper...
Nog 42 kansen voor andere mensen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:37 schreef ILCILA het volgende:
lekker wakker worden zo, als koploper...
zou ik zo zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:36 schreef Jaguarized het volgende:
En nu gaat ILCILA elke keer net voor het record verbroken kan worden, posten.
Heb je verder wel een leven? Ga fietsen, ga klavertjes vijf tellen, ga je opblaasvriendin penetreren...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:17 schreef ILCILA het volgende:
[..]
zou ik zo zijnkom op dat zou wel erg laag zijn
![]()
maar verleidelijk is het wel![]()
GMTA dan maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:00 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja die regel heb ik al een paar pagina's geleden voorgesteld![]()
En meer is dan 1 minuutquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:42 schreef the_disheaver het volgende:
maar, maar, maar...!
dan kan iemand zijn eigen record niet eens meer verbeteren!
Dus een uitzondering op de regel
behalve als deze post voor een verbetering van zijn eigen record zorgt
deze is bijna vol (nog 30 post). Niet erg netjes om tussentijds regels te veranderen, dus gewoon bij het volgende topic met een nieuwe lei beginnen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef ILCILA het volgende:
maar het is aan de topicstarter om te beslissen
Ik vind het wel een goed idee. Als er ooit nog eens een deel 2 komt (God verhoede!) dan mag de aanvoerder niet meer meedoen op straffe van het verliezen van de koppositie aan de nummer 2 ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef ILCILA het volgende:
Ik ben voor deze regel inderdaad:
Diegene die het record in handen heeft mag alleen posten in geval van recordverbetering...
maar het is aan de topicstarter om te beslissen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:55 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed idee. Als er ooit nog eens een deel 2 komt (God verhoede!) dan mag de aanvoerder niet meer meedoen op straffe van het verliezen van de koppositie aan de nummer 2 ofzo.
Nog 29 reacties te gaan. Het wordt tijd voor een radiostilte, moet toch wel een uur of negen gaan duren!
7:21 slechts... het lijkt wel zo'n slechte 50 cent op een rommelmarkt grap.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:29 schreef nog.een.keer het volgende:
9 uur was te moeilijk?
shit vergeten. Heb er een uur geleden nog aan gedachtquote:
Ik 20 min. geleden maar moest etenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
shit vergeten. Heb er een uur geleden nog aan gedacht![]()
quote:
Ondanks de slappe poging van the_disheaver (2 minuten verbetering, kom OP zeg!!) hebben we een échte nieuwe aanvoerder:quote:
...okee dan...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Die 10 uur interesseert me niets. 9 uur en 20 minuten, meer dan genoeg![]()
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:20 schreef Stayin het volgende:
ziek spelletje....
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:20 schreef Stayin het volgende:
ziek spelletje....
8:50...volgens mij is dat nog niet eens goed voor een tweede plaats, moet dat nog even gaan uitzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |