SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Nou, vooruit, ik doe niet mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:08 schreef Credence het volgende:
Volgens mij snap je 't principe niet helemaal, het gaat om de tijd sinds de laatste post. Je hebt dus 20 punten, als de posts van de TS niet meetellen.
Dat is ook een strategie, ja...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Paltos het volgende:
Ik wacht gewoon tot dit topic wat wegzakt door te weinig interesse.
Zet de tijd er even bij!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:34 schreef Homdeck het volgende:
Even mn PR aanscherpen
Ik bedoelde tov de OP.quote:
Aarg, ik wou net.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:43 schreef Credence het volgende:
Ik neem de tweede plek maar weer over dan.
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:43 schreef Credence het volgende:
Ik neem de tweede plek maar weer over dan.
Ah, ééntje over het hoofd gezien inderdaad, ik nam 't gewoon over van nog.een.keerquote:Op zondag 28 mei 2006 21:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Deze telt overigens NIET mee, tijd t.o.v. de vorige rekenen!
Best shot. Tijd t.o.v. vorige post, en posts van mij mag je in de bepaling overslaag (dan neem je dus de tijd van de voor-vorige post)quote:Op zondag 28 mei 2006 21:17 schreef Borkydude het volgende:
Word het opgeteld of gaat het om 1 poging?
Was het nog niet duidelijk genoeg dat ik niet goed oplet als ik net wakker ben?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Credence het volgende:
[..]
Ah, ééntje over het hoofd gezien inderdaad, ik nam 't gewoon over van nog.een.keer
Kansloze poging, je had moeten wachten tot één minuut voordat -Marlii- weer in actie zou komen.quote:
Whehe, nog steeds?quote:
Achteraf had ik pas hoeven te reageren toen ik van de pc afgign om half 10quote:
Jij, jij, jij, jij, jij, jij...quote:
Bij deze ga ik die nu verbreken, FOK! ligt vanaf nu 10 uren downquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |