als ik het wist dan had ik gevraagd of het bij jullie net zo voelde als bij mijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:22 schreef Arliator het volgende:
Nog geen ervaring met deze zaken?
1equote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
je hoeveelste topic is dit nu wel niet hier over
wat?!?!?!?!?!quote:Denk aan American Pie en de warme appeltaart
een gat in een meloen maken met een appelboor, het gat iets uitsnijden met een aardappelschilmesje, beetje zaad uit de meloen halen, even in de magnetron en je pik erin stoppen (zoals gezien bij spuiten en slikkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:29 schreef McCarthy het volgende:
ander alternatief graag
Ga me nou niet vertellen dat je dit hebt uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
1e
[..]
wat?!?!?!?!?!
appeltaart heeft aan de zijkant een harde korst. Dan kom ik er dus niet door en van de bovenkant is hij niet diep genoeg.
ander alternatief graag
Ik zal het straks even uitproberen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
Ik vroeg me ook af hoe het voelt als je met je stijve geslachtsdeel heel diep naar binnen penetreert en dan even een pauze neemt. Wordt hij dan minder slap?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
een gat in een meloen maken met een appelboor, het gat iets uitsnijden met een aardappelschilmesje, beetje zaad uit de meloen halen, even in de magnetron en je pik erin stoppen (zoals gezien bij spuiten en slikken
yay goed idee man en als je nou geen pik hebt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
een gat in een meloen maken met een appelboor, het gat iets uitsnijden met een aardappelschilmesje, beetje zaad uit de meloen halen, even in de magnetron en je pik erin stoppen (zoals gezien bij spuiten en slikken
JEZUS.. wees creatief of zo...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:02 schreef donnahvh het volgende:
[..]
yay goed idee man en als je nou geen pik hebt?![]()
Dan ga je weer de hoertjes bezoeken, bedoel je?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:50 schreef ClaireDanes het volgende:
Maandag is het weer tijd om mijn broekje op mijn enkels te doen ^^
IK ga om 10 uur (vndaag) naar amsterdam, dan ga ik niet naar de hoertjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan ga je weer de hoertjes bezoeken, bedoel je?
Wat kost die vriendin per 5 minuten?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:54 schreef ClaireDanes het volgende:
[..]
IK ga om 10 uur (vndaag) naar amsterdam, dan ga ik niet naar de hoertjes.
Ik krijg maandag een bezoeker (blijft pittuh) het is niet mijn zus, niet mijn oma, het is mijn vriendin![]()
Dat hebben mensen met een ernstig probleem m.b.t. aandacht zelden....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:50 schreef synthesix het volgende:
Hé mccarthy, ik moet het je nageven.
Je kent echt geen schaamte he![]()
jij zegt hetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef the-bullit het volgende:
damn mcCarthy je bent wel echt te zielig he..
Ik vind hem vooral geniaalquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef the-bullit het volgende:
damn mcCarthy je bent wel echt te zielig he..
Hilarisch idd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:23 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind hem vooral geniaal. Hij toont op een heerlijke wijze de achterlijkheid van de seksueel onbegrensde mens aan.
Met andere woorden: hij neemt simpelweg een prachtig loopje met jullie.
Vind ik wel, want de ironie schuilt hierin:quote:
Eh..ja..wij staan voor kijk...geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vind ik wel, want de ironie schuilt hierin:
Mensen zeiken hem af en zien hem als een naieve zielepiet, maar ondertussen zijn zij het zelf die als aapjes te kijk staan.
Waarom krijg je dat beeld van McCarthy? Omdat het je een bepaalde zekerheid verschaft? Omdat je op die manier jezelf, en je maatjes, sterk kunt maken door vervolgens te wijzen naar het uiterlijk en te zeggen "oh, maar met zo'n kop is het logisch dat je zulke topics aanmaakt."? Is dat het? Dat is nu precies wat McCarthy met zijn topics aantoont, of beter gezegd de reactie die hij er mee uitlokt: die menselijke achterlijkheid. Het is inderdaad hilarisch!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:40 schreef rayteon het volgende:
[..]
Eh..ja..wij staan voor kijk...geloof je het zelf?Al is het allemaal fake, dan nog...dat je het bedenkt en vervolgens ook nog post...hilarisch absoluut...maar die zielige gast van idols (herman oid?) was ook hilarisch geniaal...alleen op een erg foute manier....nu ik het over hem heb...dit is ook he beeld wat ik van McCarthy krijg...maar ja joh...wij staan voor kijk.
![]()
een koeievlaai dan, zacht en toch lekker warmquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
1e
[..]
wat?!?!?!?!?!
appeltaart heeft aan de zijkant een harde korst. Dan kom ik er dus niet door en van de bovenkant is hij niet diep genoeg.
ander alternatief graag
Maar wel vol bacterieën.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:54 schreef klipper het volgende:
[..]
een koeievlaai dan, zacht en toch lekker warm
Dan leg je een komkommer 2 minuten in de magnetron.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:02 schreef donnahvh het volgende:
[..]
yay goed idee man en als je nou geen pik hebt?![]()
En wat dan nog?quote:
Het uiterlijk heeft er niks mee te maken maar meer het ontbrekende besef dat je je volkomen voor lul zet. En dat mensen je grappig vinden. Het is de triestheid die ze grappig vinden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom krijg je dat beeld van McCarthy? Omdat het je een bepaalde zekerheid verschaft? Omdat je op die manier jezelf, en je maatjes, sterk kunt maken door vervolgens te wijzen naar het uiterlijk en te zeggen "oh, maar met zo'n kop is het logisch dat je zulke topics aanmaakt."? Is dat het? Dat is nu precies wat McCarthy met zijn topics aantoont, of beter gezegd de reactie die hij er mee uitlokt: die menselijke achterlijkheid. Het is inderdaad hilarisch!
Maar dat besef is er dus welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef rayteon het volgende:
[..]
Het uiterlijk heeft er niks mee te maken maar meer het ontbrekende besef dat je je volkomen voor lul zet. En dat mensen je grappig vinden. Het is de triestheid die ze grappig vinden.
Toen ik de post las, dacht ik eerst zo van, he verdomd, hij zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:40 schreef rayteon het volgende:
[..]
Eh..ja..wij staan voor kijk...geloof je het zelf?Al is het allemaal fake, dan nog...dat je het bedenkt en vervolgens ook nog post...hilarisch absoluut...maar die zielige gast van idols (herman oid?) was ook hilarisch geniaal...alleen op een erg foute manier....nu ik het over hem heb...dit is ook he beeld wat ik van McCarthy krijg...maar ja joh...wij staan voor kijk.
![]()
Waarom sta je voor lul wanneer je om iets moet lachen? Die vat ik ff niet. Maar laat hem dan iets bedenken waar we en om moeten lachen en waar hij zichzelf niet zo stervens belachelijk mee maakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar dat besef is er dus wel. Natuurlijk weet McCarthy heel goed welke reacties hij uitlokt. Dàt is nu net het doel. Hij is niet degene die voor lul staat. Anderen staan voor lul omdat ze lachen om iets waar hij ze om LAAT lachen
.
Jammer dat je je laat leiden door het feit dat ik het heb gepost.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef synthesix het volgende:
[..]
Toen ik de post las, dacht ik eerst zo van, he verdomd, hij zou wel eens gelijk kunnen hebben.
En toen zag ik dat het fuifduif was![]()
![]()
![]()
Ik zou bijna zeggen bel m op en ga maatjes worden, maar jezelf opbellen heeft niet zoveel nutquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef FuifDuif het volgende:
Maar dat besef is er dus wel. Natuurlijk weet McCarthy heel goed welke reacties hij uitlokt. Dàt is nu net het doel. Hij is niet degene die voor lul staat. Anderen staan voor lul omdat ze lachen om iets waar hij ze om LAAT lachen
.
McCarthy, jouw topics worden steeds genialer!!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
Ik was toch zo benieuwd hoe het voelt als je met je hele stijve (kan hij ook half stijf zijn?) geslachtsdeel voor de 1e keer bij een vrouw naar binnen schuift? Misschien dat er mensen zijn die het kunnen beschrijven. Ik wil het namelijk graag weten.
Ik vroeg me ook af hoe het voelt als je met je stijve geslachtsdeel heel diep naar binnen penetreert en dan even een pauze neemt. Wordt hij dan minder slap?
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:27 schreef McCarthy het volgende:
[..]
eindelijk een reactie waar ik iets aan heb
eeuwige dank
help die jongen nou eens echtquote:Op zondag 28 mei 2006 00:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk warmmmmmmm
maar de volgende keren ook hoor.
En je voelt je machtig, mét een warme penis.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:27 schreef McCarthy het volgende:
[..]
eindelijk een reactie waar ik iets aan heb
eeuwige dank
In een bak haribo geduwd?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:47 schreef El_Rolando het volgende:
Onbeschrijfelijk.
En zo reikt McCarthy ons een prachtige metafoor voor het leven aan. Een metafoor die velen zal schokken maar niemand onberoerd laat en waar een ieder zijn eigen les uit kan halenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vind ik wel, want de ironie schuilt hierin:
Mensen zeiken hem af en zien hem als een naieve zielepiet, maar ondertussen zijn zij het zelf die als aapjes te kijk staan.
Als je zaterdag nou was gaan stappen dan had je het misschien zelf wel kunnen ervaren ipv dit soort topics te openen op een forum...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
Ik was toch zo benieuwd hoe het voelt als je met je hele stijve (kan hij ook half stijf zijn?) geslachtsdeel voor de 1e keer bij een vrouw naar binnen schuift? Misschien dat er mensen zijn die het kunnen beschrijven. Ik wil het namelijk graag weten.
ben hard bezig maar het lukt nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:43 schreef Andromache het volgende:
McCarthy, wanneer kruip je nou eindelijk es achter de comp weg, ga je aan je sociale vaardigheden werken en vind je zo eindelijk vrienden en ooit es een vriendinnetje,
ik wil het gewoon weten, heb lang genoeg gewacht, jullie antwoorden alleen neit serieusquote:ipv telkenmale dit soort topics openen?
Het voelt net als gepijpt worden, McCarthy!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ben hard bezig maar het lukt niet
[..]
ik wil het gewoon weten, heb lang genoeg gewacht, jullie antwoorden alleen neit serieus
Dat zal van vrouw tot vrouw verschillen. De een is wat nauwer gebouwd dan de andere, en ook de mate waarin vrouwen kunnen knijpen verschilt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:39 schreef McCarthy het volgende:
geeft die vagina nou een beetje weerstand? ander kan je net zo goed in het luchledige gaan neuken
Echt waar?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
alsof je een zacht opgewarmde bal roomboter in je handen fijnknijpt
Maakt dat verschil dan? Ik zou toch niet denken dat het warmer word door douchen daarbinnen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:35 schreef Snever het volgende:
Als ze heel nat is voelt het goddelijk. Het liefst net uit de douche zodat het nog lekker warm is daarbinnen. Boh! wat hou ik van mijn vriendin
Zonder condoom is 10x beter. Maarja, ik wil niet een kotertje om me heen op mijn 16.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:20 schreef Misanthropist het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af hoeveel prettiger de ervaring zou zijn als ik het mijn eerste keer zonder condoom gedaan had
voelt goed hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:20 schreef Misanthropist het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af hoeveel prettiger de ervaring zou zijn als ik het mijn eerste keer zonder condoom gedaan had
Als je het alleen daarvoor doet heb je dan altijd nog de pil, knul!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef Skazminko het volgende:
Zonder condoom is 10x beter. Maarja, ik wil niet een kotertje om me heen op mijn 16.![]()
Is onmogelijk om goed uit te leggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het echt een interessant topic. Ik vroeg me echt al eens eerder af hoe het voor een man moet zijn, maar ik hoef het niet eens zelf te vragen! =P
Dan kun je toch ook gewoon in een bubbelbad gaan zitten? Krijg je er nog wat extra's bij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:29 schreef MadMarco het volgende:
Hoe het voelt?
- zacht
- warm
- nat
wel plezant dus, vooral als je al jaren een ruwe hand gewend bent.
Eigenlijk kan je er geen voorstelling van maken totdat je t hebt meegemaakt.
aangezien een mens voor 70% uit water bestaat zou je een maagd dit nog wel kunnen laten gelovenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gewoon in een bubbelbad gaan zitten? Krijg je er nog wat extra's bij.
Heren, gebruik even wat meer fantasie en enlighten us ladies en de heren McCarthy en FuifDuif.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |