abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38655645
Gatverdamme, opgewarmde rauwe kipfilet! Btw dit hele topic is echt idioot :| Wat is er nou leuk aan je 1e keer als je toch al weet hoe het gaat voelen
pi_38658977
Als ze heel nat is voelt het goddelijk. Het liefst net uit de douche zodat het nog lekker warm is daarbinnen. Boh! wat hou ik van mijn vriendin
pi_38659070
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
alsof je een zacht opgewarmde bal roomboter in je handen fijnknijpt
Echt waar?
pi_38659246
Het voelt de eerste keer eigenlijk precies hetzelfde als de keren erna...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_38660440
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:35 schreef Snever het volgende:
Als ze heel nat is voelt het goddelijk. Het liefst net uit de douche zodat het nog lekker warm is daarbinnen. Boh! wat hou ik van mijn vriendin
Maakt dat verschil dan? Ik zou toch niet denken dat het warmer word door douchen daarbinnen!
pi_38663171
Ik vraag me trouwens serieus af hoeveel prettiger de ervaring zou zijn als ik het mijn eerste keer zonder condoom gedaan had
pi_38673663
Ik vind het echt een interessant topic. Ik vroeg me echt al eens eerder af hoe het voor een man moet zijn, maar ik hoef het niet eens zelf te vragen! =P
Sanity is (not) statistical
pi_38675195
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:20 schreef Misanthropist het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af hoeveel prettiger de ervaring zou zijn als ik het mijn eerste keer zonder condoom gedaan had
Zonder condoom is 10x beter. Maarja, ik wil niet een kotertje om me heen op mijn 16.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:13:48 #84
42555 Tomek
Take on the world!
pi_38688649
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:20 schreef Misanthropist het volgende:
voelt goed hoor
pi_38689170
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef Skazminko het volgende:
Zonder condoom is 10x beter. Maarja, ik wil niet een kotertje om me heen op mijn 16.
Als je het alleen daarvoor doet heb je dan altijd nog de pil, knul!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_38693651
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het echt een interessant topic. Ik vroeg me echt al eens eerder af hoe het voor een man moet zijn, maar ik hoef het niet eens zelf te vragen! =P
Is onmogelijk om goed uit te leggen.

Dat gevoel dat je krijgt wanneer je met je eikelrand tussen die schaamplippen doorglijdt is gewoon onbeschrijfbaar, dat moet je zelf meemaken om te weten hoe het voelt

En probeer als vrouw maar eens uit te leggen hoe het voelt... ik ben nog geen vrouw tegengekomen die het me goed kon uitleggen, behalve dan dat het gewoon verschrikkelijk lekker schijnt te zijn. Net als bij de mannen dus

Misschien lijkt het gevoel dat mannen en vrouwen hebben wel een beetje op elkaar? We zijn tenslotte allemaal begonnen als "vrouw", de geslachtsdelen zijn uit hetzelfde weefsel ontstaan, bij beide geslachten zijn er veel zenuwuiteinden te vinden in die buurt, bij beide geslachten "zwelt" het zaakje op bij opwinding en bij beiden is er veel wrijving te voelen tijdens de daad... misschien voelt het wel gewoon precies hetzelfde
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_38728282
Hoe het voelt?

- zacht
- warm
- nat

wel plezant dus, vooral als je al jaren een ruwe hand gewend bent.
Eigenlijk kan je er geen voorstelling van maken totdat je t hebt meegemaakt.
^_
pi_38729489
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:29 schreef MadMarco het volgende:
Hoe het voelt?

- zacht
- warm
- nat

wel plezant dus, vooral als je al jaren een ruwe hand gewend bent.
Eigenlijk kan je er geen voorstelling van maken totdat je t hebt meegemaakt.
Dan kun je toch ook gewoon in een bubbelbad gaan zitten? Krijg je er nog wat extra's bij.

Heren, gebruik even wat meer fantasie en enlighten us ladies en de heren McCarthy en FuifDuif.
pi_38791079
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dan kun je toch ook gewoon in een bubbelbad gaan zitten? Krijg je er nog wat extra's bij.

Heren, gebruik even wat meer fantasie en enlighten us ladies en de heren McCarthy en FuifDuif.
aangezien een mens voor 70% uit water bestaat zou je een maagd dit nog wel kunnen laten geloven
^_
  maandag 12 juni 2006 @ 21:14:03 #90
131603 Afwazig
Serious business
pi_38796975
Ligt eraan.

Soms voelt het precies zoals het meloen verhaal, alleen de lucht is anders.

Maar soms voelt het ook alsof iemand je voorhuid eraf probeert te stropen... dus begin er maar gewoon niet aan jong.
Keep the stupid sentence please
  maandag 12 juni 2006 @ 23:17:40 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_38797076
Ik vond het de eerste keer heel ruw aanvoelen. Had me altijd voorgesteld dat het een of andere zachte, zompige pudding was waar je hem instopte, maar er zit dus nog best wel wat structuur van binnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_38797200
Of het ruw is of niet, heb je in principe zelf in de hand... Geduld is echter een schone zaak (en soms dus ook een natte schede)
Keep the stupid sentence please
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')