abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:08:02 #1
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38255656

Football Manager is een manager spel voor op de PC! Je kunt je favourite team coachen tijdens belangrijke wedstrijden in je carrière als profcoach! Lijdt je team naar successen zoals de landskampioenschap, Nationale Beker, UEFA Cup/Champions League, Super Cup, en de Wereldbeker!

Mocht je genoeg en goed presteren, probeer dan ook je carrière voort te zetten als bondscoach of een uitdaging in het buitenland!

Officiële site: klik
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:08:22 #2
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38255665
Jammer dat je geen HTM kan gebruiken
pi_38255758
Mijn addictedness rating is inmiddels: It's my life and I'll do what I want with it . Volgens mij heb je geen andere meer (game van 24 dagen, 20 uur en 43 min nu, jaar: 2018 ). En die van jullie?
pi_38255900
tvp
pi_38256432
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:12 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Mijn addictedness rating is inmiddels: It's my life and I'll do what I want with it . Volgens mij heb je geen andere meer (game van 24 dagen, 20 uur en 43 min nu, jaar: 2018 ). En die van jullie?
Zal binnenkort eens kijken hoe het daarmee is. Echt erg wordt het pas als het WK begint, dan zit ik het vaak tijdens de wedstrijden te spelen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_38256470
Ik heb:
2 dagen 2 uur 8 minuten
status: Ik krijg de smaak te pakken...
pi_38256694
What are humans! (Maar ik zet mijn comp nooit uit, dus dat scheelt veel, al speel ik zowiezo veel)

Ik speel overigens met de TV aan.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38257623
tvp
Sigloos...
pi_38257910
Een aanrader voor in de spits: Theo Walcott. Ik zit in 2008, en hij is nog maar 19 jaar. Heeft echter al 24 goals gescoord in 19 wedstrijden.
pi_38258197
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.
Rene Meulensteen is 'n perfecte trainer/assistent manager. In 't echt is hij jeugdtrainer bij Man utd. Ik laat 'm meestal ook snel promoveren tot assistent manager

Ik speel trouwens ook altijd met de tv op de achtergrond, wat dat betreft kan ik wél met 2 dingen tegelijk bezig zijn
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_38258213
Met Lyon stond ik halverweg januari op de 3e plaats, ik zat nog in de UEFA Cup, League Cup en beker en werd ontslagen

Erg onterecht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38261132
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Lyon stond ik halverweg januari op de 3e plaats, ik zat nog in de UEFA Cup, League Cup en beker en werd ontslagen

Erg onterecht
Realistisch spel toch (Blind) .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:06:18 #13
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38261276
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Erg onterecht
En nu?
pi_38261366
Ben ik nog manager van Ivoorkust en heb ik nog 9 andere ploegen
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:18:51 #15
149901 Gallacher
Wielerfreak
pi_38261567
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 02:59 schreef Rnnz het volgende:
Een aanrader voor in de spits: Theo Walcott. Ik zit in 2008, en hij is nog maar 19 jaar. Heeft echter al 24 goals gescoord in 19 wedstrijden.
Inderdaad, hij dolde mijn verdediging tijdens de Supercup
pi_38264481
Heb mijn Partizan game even aan de kant gezet en ben een nieuwe game begonnen met Barcelona en Rennes.

Bij Rennes heb ik als eerste Kim Källström, Yoann Gourcuff en Andreas Isaksson een nieuw contract gegeven. Ze liggen nog 5 seizoenen vast
Begon de competitie met een 1-1 tegen St Ettiene. Gevolgd door een 0-0 tegen Troyes, in deze wedstrijd werd van allebei de teams een goal afgekeurd.

Met Barcelona heb ik Jefferson Farfan, Anthony Vanden Borre en Vincent Kompany naar Spanje gehaald. Binnenkort moet ik de supercup spelen.
pi_38264507
Wie zijn je buitenlanders bij Barca?
pi_38266954
Het waren Samuel Eto'o, Rafael Marquez, Ronaldinho en Jefferson Farfan in het 1e team, en o.a. Giovanni Dos Santos in mijn C elftal.
Maar al snel kregen Marquez en Ronaldinho een spaans paspoort waardoor er weer een bij zou kunnen. Dos Santos is nu ook Spanjaard, die is Mexicaan, Braziliaan en Spanjaard
pi_38267023
Marquez en Ronaldinho hebben in Real life nog geen Spaans paspoort overigens en je kan er toch maar 3 opstellen?
  Moderator zaterdag 27 mei 2006 @ 14:36:58 #20
42184 crew  DaMart
pi_38267755
Ik ben met Raith 4e geëindigd in mijn eerste seizoen. Nu mag ik play-offs spelen voor een plek in de First Division. In de halve finale heb ik Stranraer, de club uit de hogere divisie, een divise naar beneden geschopt. Nu moet ik alleen nog afrekenen met Gretna, de enige club waar ik dit seizoen geen punt tegen gepakt heb.
pi_38269715
Ben nu 12 wedstrijden onderweg met de Spurs, na een slecht begin nu aardig aan het opklimmen.
Verlies vooral punten tegen wat kleinere clubjes, tegen Chelsea, Man Utd en Arsenal heb ik gelijk gespeeld, uit tegen Liverpool met 1-3 gewonnen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_38269799
Kan inderdaad maar 3 NON-EU spelers opstellen, maar door de nationaliteiten van Ronaldinho en Marques heb ik nu maar 2 non-eu spelers in mijn selectie. Maar omdat ik na de transfer van Farfan er 4 had was ik Marquez al aan het verkopen, maar door de spaanse nationaliteit heb ik dat niet door laten gaan.

Heb de supercup trouwens niet gewonnen. Uit verloor ik met 3-1 waardoor ik thuis met 2-0 moest winnen. Stond met 2-0 voor door goals van Ronaldinho en Deco toen Puyol een doorgebroken speler neerhaalde, rood voor Puyol en de 2-1 uit die vrije trap. Dit was vlak voor tijd dus hier bleef het bij..

Zit in de CL poule bij Juventus, Shaktar en Lille.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:49:01 #23
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38270614
Graad van verslaving: licht verslaafd
stupidity has become as common as common sense was before
pi_38273950
Graad van verslaving: Vergeet niet dat eten je de kracht geeft nog langer door te gaan.

pi_38275783
Dat plaatje uit de OP is anders dan de hoes van mijn CD-rom...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')