Zal binnenkort eens kijken hoe het daarmee is. Echt erg wordt het pas als het WK begint, dan zit ik het vaak tijdens de wedstrijden te spelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:12 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Mijn addictedness rating is inmiddels: It's my life and I'll do what I want with it. Volgens mij heb je geen andere meer (game van 24 dagen, 20 uur en 43 min nu, jaar: 2018
). En die van jullie?
Rene Meulensteen is 'n perfecte trainer/assistent manager. In 't echt is hij jeugdtrainer bij Man utd. Ik laat 'm meestal ook snel promoveren tot assistent managerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.
Realistisch spel toch (Blind)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Lyon stond ik halverweg januari op de 3e plaats, ik zat nog in de UEFA Cup, League Cup en beker en werd ontslagen
Erg onterecht
En nu?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Lyon stond ik halverweg januari op de 3e plaats, ik zat nog in de UEFA Cup, League Cup en beker en werd ontslagen
Erg onterecht
Inderdaad, hij dolde mijn verdediging tijdens de Supercupquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:59 schreef Rnnz het volgende:
Een aanrader voor in de spits: Theo Walcott. Ik zit in 2008, en hij is nog maar 19 jaar. Heeft echter al 24 goals gescoord in 19 wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |