quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Goran op Wimbledon was ook altijd smullen, vooral zijn finale tegen Rafter was echt genieten
jaaaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Goran op Wimbledon was ook altijd smullen, vooral zijn finale tegen Rafter was echt genieten
moet dan nouquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef Mirri het volgende:
Rara, welke sportheldin is dit?![]()
[afbeelding]
Novotna - Grafquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jaaa![]()
racket mep-categorie was vroeger volgens mij en m'n moeder - met wie ik altijd gezellig op woensdagmiddagen tennis keek -: Novotna en ... Korda.... brrrr
Ireen Wust?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef Mirri het volgende:
Rara, welke sportheldin is dit?![]()
[afbeelding]
petr kordaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jaaa![]()
racket mep-categorie was vroeger volgens mij en m'n moeder - met wie ik altijd gezellig op woensdagmiddagen tennis keek -: Novotna en ... Korda.... brrrr
sabatini, die was pasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Novotna was, Korda had een schijtgezicht
die was retegeilquote:
Is die Rob Bolland-kloon Beornquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
Korda was enorm mietig terwijl ie stoer probeerde te doen. En Beorn geeft licht, speelt voor boei ofzo.
w. oldeheuvel en oltropquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is die Rob Bolland-kloon Beorn![]()
![]()
Wat heeft ie met zijn haar gedaan... en wie zijn die kneuzen die Ireen omhoog houden?
beetje in het Kuerten genre. Diep en volquote:
Je moest haar in beweging zienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vind ik nou best meevallen.
Het was nooit erg om naar Sabatini te moeten kijken.quote:
*PROEST*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
beetje in het Kuerten genre. Diep en volgatver die analyse klinkt raar.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Big, Black and not Beautifulquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Lindsay's kreun is heel puur. Ze kreunt namelijk bijna nooit, maar op de kritieke momenten wel, en dan is het zo lief..en zo zachtjes...![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Lindsay's kreun is heel puur. Ze kreunt namelijk bijna nooit, maar op de kritieke momenten wel, en dan is het zo lief..en zo zachtjes...![]()
kreun je ook?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik ook tennis?![]()
potje ballen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik ook tennis?![]()
Nee, dat vind ik nergens voor nodig. Ik gooi weleens mijn racket op de grond, als ik boos ben.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
het wordt me hier trouwens wat te gortig (wat me weer doet denken aan Gorter, die was ook eng, ogenprikker). Dus ik denk dat het een mooie tijd is om te vertrekken.
aaahh joh, blijf nog even... dit topic moet vanavond nog volquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
het wordt me hier trouwens wat te gortig (wat me weer doet denken aan Gorter, die was ook eng, ogenprikker). Dus ik denk dat het een mooie tijd is om te vertrekken.
Nee, niet weggaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
het wordt me hier nu wel wat te gortig(wat me weer doet denken aan Gorter, die was ook eng, ogenprikker). Dus ik denk dat het een mooie tijd is om te vertrekken.
Code violation: racket abuse; warning Ms Mirriquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik nergens voor nodig. Ik gooi weleens mijn racket op de grond, als ik boos ben.![]()
... please take off your skirtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Code violation: racket abuse; warning Ms Mirri![]()
bjorn van der doelen heeft er nog trauma's van en is inmiddels gestoptquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
het wordt me hier nu wel wat te gortig(wat me weer doet denken aan Gorter, die was ook eng, ogenprikker). Dus ik denk dat het een mooie tijd is om te vertrekken.
Bjorn is een Bosschenaarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bjorn van der doelen heeft er nog trauma's van en is inmiddels gestopt
vreetbeerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en daar ben je trots op
ik zou trotser zijn op de bossche bollen![]()
Was dat niet tegen Gorter die prikinhetoogquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bjorn van der doelen heeft er nog trauma's van en is inmiddels gestopt
Edwin gorter prikte iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:07 schreef maril het volgende:
[..]
Was dat niet tegen Gorten die prikinhetoog
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:07 schreef maril het volgende:
[..]
Was dat niet tegen Gorter die prikinhetoog
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef maril het volgende:
het lijkt trouwens wel of Ireen Wüst aan het plassen is. goed kijken.
dat is de kleurspoeling voor Beornquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef maril het volgende:
Als je een uurtje wacht, kan je die post herhalenquote:
Sport in ruime zin, danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is de kleurspoeling voor Beorn
hahaha ik zie het! En hoiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef maril het volgende:
Nu ik erover nadenk heb ik helemaal niet zoveel met sport. Ik vind alleen schaatsen echt heel leuk. Tennis en voetbal en wielrennen volg ik half. En de overige sporten helemaal niet, alleen tijdens Olympische Spelen. En toch vind ik wel heel leuk op het Sport forum.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het trouwens voor het eerst sinds tijden wel echt over sport hier
Haha, maar dat is normaal. Dat heb ik ook als ik uit een zwembad stap, dan druipt ook precies op die plek water naar beneden. Zal wel iets te maken hebben met zwaartekracht...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef maril het volgende:
quote:
dat is vloeken in de kerkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk heb ik helemaal niet zoveel met sport. Ik vind alleen schaatsen echt heel leuk. Tennis en voetbal en wielrennen volg ik half. En de overige sporten helemaal niet, alleen tijdens Olympische Spelen. En toch vind ik wel heel leuk op het Sport forum.![]()
Jens? Boden? Lehman? Ik heb ATWT eindelijk weer eens kunnen kijken. Vielen Spassquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:14 schreef maril het volgende:
, maar ik ga nu weer eventjes weg moet nee wil nog ATWT kijken van vandaag heb het opgenomen vw de Giro (ben nog steeds boos op Jens
)
Voigt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Jens? Boden? Lehman? Ik heb ATWT eindelijk weer eens kunnen kijken. Vielen Spass
Ik juist niet, ik zat in Utreg, waar ging het over? Carly, Jack, Alison, Mike, Nikki = opnemen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Jens? Boden? Lehman? Ik heb ATWT eindelijk weer eens kunnen kijken. Vielen Spass
Voigt , hij liet vanmiddag Garet zo winnen , dat ik het persoonlijk genant vond , volgens mij was Beertje Riis er ook niet echt blij mee. die vond het een 50 /50 gevalletje, maar respecteerde de keuze van Voigtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
yeps ging over regel 1. Carly, Jack, Julia, Nikki, Jennifer, Mike, en nog beetje Lily Craig. Maar Ook Dusty en Lucy das weer wat minder. Ik zou toch maar ff kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef Mirri het volgende:
Ik juist niet, ik zat in Utreg, waar ging het over? Carly, Jack, Alison, Mike, Nikki = opnemen.
Als het over Barbara, Will, Ben, of Dusty en Lucy gaat hoeft het voor mij niet.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:18 schreef snellejelle het volgende:
ik zet maar weer es een Eurovisie nummer op
beetje deceptie dan op het einde ja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Giro niet zo volgquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef maril het volgende:
Voigt , hij liet vanmiddag Garet zo winnen , dat ik het persoonlijk genant vond , volgens mij was Beertje Rise er ook niet echt blij mee. die vond het een 50 /50 gevalletje, maar respecteerde de keuze van Voigt
net Engeland en nu Litouwenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:20 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Duitsland en Noorwegen hebben als enige m'n iPod gehaald
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:18 schreef snellejelle het volgende:
ik zet maar weer es een Eurovisie nummer op
Even Buffy quoten: "I think I speak for everyone here when I say: Huh?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
yeps ging over regel 1. Carly, Jack, Julia, Nikki, Jennifer, Mike, en nog beetje Lily Craig. Maar Ook Dusty en Lucy das weer wat minder. Ik zou toch maar ff kijken![]()
Een Cult soapseriequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Even Buffy quoten: "I think I speak for everyone here when I say: Huh?"
![]()
nu roemeniëquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]Welke
Ik draai Duitsland en Finland regelmatig
Heb jij ze allemaal gedownload?quote:
nee niet alles, mallerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal gedownload?
Ik heb Duitsland, Belgie, Roemenie en Finland![]()
pas op he, ik sla je zo met mijn handtasquote:
onbegrijpelijk dat iedereen die ik er over hoor DLD helemaal geweldig vond en dat ze toch maar zo laag zijn geeindigd....quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
kom op Vulture, nog 1 voor een kwartet. TE LAAT
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
goeie tip Charlotte Nilssonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
dat was toch die blonde stoot met die twee enorme pluspuntenquote:
ja, retevrolijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was toch die blonde stoot met die twee enorme pluspunten
ik dacht al dat iedereen het stom vondquote:
slaap lekker en werk ze morgenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef Mirri het volgende:
Pff ik heb geen zin meer in werkstuk maken Ik moet morgen werken, ik ga snel slapen.
Slaap lekker allemaal.
![]()
Jij ook bonne nuit en succes morgen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef Mirri het volgende:
Pff ik heb geen zin meer in werkstuk maken Ik moet morgen werken, ik ga snel slapen.
Slaap lekker allemaal.
![]()
Ben hem aan het downenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik dacht al dat iedereen het stom vond![]()
best een leuk blij simpel liedje toch![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef Mirri het volgende:
Slaap lekker allemaal.
![]()
rusland toch? ik download toch maar niets van esf, vond het leuk, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ben hem aan het downen![]()
Ik werd altijd zo vrolijk van Rollo en King met Never ever let you go![]()
hij staat nu opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik dacht al dat iedereen het stom vond![]()
best een leuk blij simpel liedje toch![]()
Denemarken 2001 staat in de omschrijving bij mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
rusland toch? ik download toch maar niets van esf, vond het leuk, maar meer ook niet.
Ja, sport heeft vele boeiende facettenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
Jemig, ben je even weg zijn we alweer een half topic verder.
Ik begin oud te worden.
fetishquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel stoer dat wij heteromannen gewoon voor onze Eurovisie-fetish uitkomen
117 toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:39 schreef Bruce117 het volgende:
Jemig, ben je even weg zijn we alweer een half topic verder.
Ik begin oud te worden.
nu nog die nagellakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel stoer dat wij heteromannen gewoon voor onze Eurovisie-fetish uitkomen
checkquote:
Zo erg is het nog niet.quote:
ga eens weg jijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef Mirri het volgende:
Oja nog 1 ding: sinds ik heb gezegd dat ik vroeger Tatufan was, ben ik weer opnieuw gaan luisteren, alleen niet zo obsessief zoals vroeger.![]()
ik spreek je over drie jaar over cindyquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef Mirri het volgende:
Oja nog 1 ding: sinds ik heb gezegd dat ik vroeger Tatufan was, ben ik weer opnieuw fan, alleen niet zo obsessief zoals vroeger.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:43 schreef Mirri het volgende:
Oja nog 1 ding: sinds ik heb gezegd dat ik vroeger Tatufan was, ben ik weer opnieuw fan, alleen niet zo obsessief zoals vroeger.![]()
ik wil ook net weer weg. Ruilen dan maar?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
Ik moet weg, en Milalaa werd gesmeekt om te blijven.
![]()
oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
[..]
![]()
We willen graag dat je morgen fit bent voor je werk(stukken)!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
[..]
![]()
subtielquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
We willen graag dat je morgen fit bent voor je werk(stukken)!![]()
Niet weggaan hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:48 schreef Mirri het volgende:
![]()
Jij zou toch blijven?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik wil ook net weer weg. Ruilen dan maar?
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:59 schreef MiLalaa het volgende:
tis mooi geweest. Ik ga boekje lezen in bed. Doei
Truste!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:59 schreef MiLalaa het volgende:
dag dagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:59 schreef MiLalaa het volgende:
* Bruce117 durft niets te zeggen over niet weggaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:59 schreef MiLalaa het volgende:
quote:
Loik!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:35 schreef XL het volgende:
Ik heb overigens het geheime wapen in huis!
Dus we kunnen beginnen vanavond!
De herfst is vroeg dit jaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:52 schreef MiLalaa het volgende:
zo, m'n teennagels zijn oranje, ik ben er klaar voor.![]()
Klein minpuntje, m'n voeten zijn nu wel aan het bevriezen omdat ik nog geen sokken aan kan.
Sneeuw in juniquote:
Als je nog geld hebt, kan je waarschijnlijk in zwitserland of frankrijk nog wel een paar leuke dagen in de sneeuw hebben, ook al is het mei/juniquote:
'Middag. Waar is de zon?quote:
Hier is de zonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
'Middag. Waar is de zon?
edit: oh, die is weg op MiLalaa's verzoek![]()
Feli!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:56 schreef Mirri het volgende:
Ik heb zonder het te weten mijn 1000e post gepost gisteravond.
![]()
Daar keek ik zo lang naar uit, dit is post nr. 1011![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:04 schreef pfaf het volgende:
Over een paar uur vrijgezellenfeest van m'n broer.
Uit Rome?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dankje, wat een belabberde foto trouwens van mij...![]()
![]()
Nee, nog niet. Volgens mij zijn ze gewoon te lui om erop te zetten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Uit Rome?
Heb je nog Italia-foto's via anderen kunnen vinden?
Achter de broek zittenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Volgens mij zijn ze gewoon te lui om erop te zetten.![]()
Ja, inderdaad. Ik ga weer verder met werktstukken maken!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Achter de broek zitten![]()
Hoewel je momenteel ws wel iets anders te doen hebt
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ga weer verder met werktstukken maken!![]()
veel plezier!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:04 schreef pfaf het volgende:
Over een paar uur vrijgezellenfeest van m'n broer.
Dronken worden is niets mis mee, de ochtend erna meestal welquote:
hoi weerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:32 schreef MiLalaa het volgende:
nou het ging dus inderdaad niet door. Hoewel niet vanwege de regen.![]()
Ughquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:32 schreef MiLalaa het volgende:
nou het ging dus inderdaad niet door. Hoewel niet vanwege de regen.![]()
Nee, ik heb vanmorgen gezellig gewerkt. Maar ik kom er niet doorheen. Het is zoveel, en de tijd gaat zo snel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:43 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ben je de hele dag al aan het leren?
Gewoon rustig blijven en stug doorgaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanmorgen gezellig gewerkt. Maar ik kom er niet doorheen. Het is zoveel, en de tijd gaat zo snel.![]()
Ik heb zin om mantra's te zingen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven en stug doorgaan.
Feli, Mirri.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:56 schreef Mirri het volgende:
Ik heb zonder het te weten mijn 1000e post gepost gisteravond.
![]()
Daar keek ik zo lang naar uit, dit is post nr. 1011![]()
Wiki zegt:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb zin om mantra's te zingen.![]()
Weten jullie wat mantra's zijn????![]()
quote:Een mantra is een gedicht, woord, een uitspraak, of een lettergreep die het midden houdt tussen een spreuk met magisch effect en een gebed. In sommmige gevallen wordt hij herhaald en is hij bedoeld als een continue recitatie. Voor de herkomst van het woord mantra zijn er verschillende verklaringen. Volgens velen is het een combinatie van de Sanskriet woorden manasah (geest) en tra (bevrijding door beheersing van die geest). Zoals reeds boven verklaard is een mantra een reeks woorden, die samen een gedicht vormen. Deze mantra's worden veelal gezongen tijdens, meditatie's, offer-plechtigheden of trouw ceremonies door de Pandits, Brahamana's en soort gelijke heiligen. In vroegere tijden zoals het 'saty-yuga'(de gouden tijd), duizenden jaren geleden konden brahmanen de mantra's op zo'n perfecte manier uit spreken, dat er direct een effect waarneembaar was. Mocht één van hen een mantra fout ter gehore brengen, dan waren er over-priesters, die de fouten ter plekke corrigeerde. Maar dat wil niet zeggen, dat mantra's oude begrippen zijn, die enkel effect hebben op de vroegere personen uit het verleden. Dagelijks groeit het aantal personen, die zich naar één of andere vereniging wenden om daar over yoga te horen, want het chanten van mantra's is het belangrijkste onderdeel van yoga beoefening. Door mantra's te chanten zoals AUM TAT SAT of OM NAMO BHAGAVATE VASUDEVAYA of HARE KRSNA HARE KRSNA KRSNA KRSNA HARE HARE,HARE RAMA HARE RAMA RAMA RAMA HARE HARE raakt het hart van de individuele ziel gereinigd van alle stoffelijke besmetingen.
Gezellig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:03 schreef Mirri het volgende:
Arcee! Ik kom je nu wel opeens overal tegen.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Er is een plaats waar je hem nu even niet tegen gaat komenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
quote:
Klopt, al ruim 6 jaar.quote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er is een plaats waar je hem nu even niet tegen gaat komen![]()
mantra'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb zin om mantra's te zingen.![]()
Weten jullie wat mantra's zijn????![]()
Durquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Welnee, Arcee heeft die avatar allang.![]()
Ik heb wel een nieuwe avatar.![]()
het ging ook over jouquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Welnee, Arcee heeft die avatar allang.![]()
Ik heb wel een nieuwe avatar.![]()
quote:
Avatars met een poesje er in zijn bijna altijd mooiquote:
Ja.quote:
Ook dat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
Avatars met een poesje er in zijn bijna altijd mooi![]()
Alweer een nieuwe avatar???quote:
Ik vind 'm mooi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe avatar???
Ik had die andere al heeeeel lang. Ik vond het tijd voor iets nieuws.![]()
Wat een foute bak is dat toch ook. Zelfs zonder taartscheppen en treeplanken.quote:
Ik zing in de groep heeel veel mantra'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:09 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Welke mantra's zing je en waarom juist die?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:17 schreef snellejelle het volgende:
ook maar 'ns even een andere ava. kijken of het bevalt
Ik moet nu iedere keer kijken wie je bent!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:17 schreef snellejelle het volgende:
ook maar 'ns even een andere ava. kijken of het bevalt
Zit ik helemaal uit te leggen welke mantra's ik leuk vind.quote:
ik kijk zelf ook altijd naar de ava's. Maren komt van de winter wel weer terugquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik moet nu iedere keer kijken wie je bent!![]()
Ik ben dat Maren-plaatje gewend.
Ik moet zelfs wennen aan mijn eigen avatar, ik denk steeds dat het iemand anders is. Waarschijnlijk herken ik jullie allemaal aan de avatar.![]()
die vorige komt bij het WK wel weer terugquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:27 schreef Bruce117 het volgende:
De avatar van Maren leek wel een beetje op zijn vorige avatar.
Kon je hem tenminste nog steeds herkennen
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik moet nu iedere keer kijken wie je bent!![]()
Ik ben dat Maren-plaatje gewend.
Ik moet zelfs wennen aan mijn eigen avatar, ik denk steeds dat het iemand anders is. Waarschijnlijk herken ik jullie allemaal aan de avatar.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die vorige komt bij het WK wel weer terug![]()
Waar gaat jouw avatar eigenlijk over??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ken dat. Erg lastig als mensen opeens een andere avatar hebben. Zonder eerst toestemming te vragen en zo
![]()
The Daily Show with Jon Stewart, een satirisch fake-news programma, waarin de Amerikaanse politiek op de hak wordt genomen. De internationale editie is in het weekend op CNN te zien, maar het programma/ de programma-onderdelen is/zijn ook online te zien. Erg leuk!quote:
Fraai wel, Mirri.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:45 schreef Mirri het volgende:
Luister hier naar mantra samples.![]()
Om Shantih om
Govinda Jaya
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:45 schreef Mirri het volgende:
Om Shantih om
Govinda Jaya
hou es op met ava wisselenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:45 schreef Mirri het volgende:
Om Shantih om
Govinda Jaya
Aaah dit is mijn definitieve. De kleine prinsquote:
duidelijk herkenbare avatarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
Aaah dit is mijn definitieve. De kleine prins![]()
![]()
![]()
Sorry, wist niet dat je boos werd.![]()
Hij is top!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry, wist niet dat het je boos zou maken.![]()
oh PI.![]()
snel hersteldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry, wist niet dat het je boos zou maken.![]()
oh PI.![]()
Nee, kan het met niet herinneren, maar visueel is hij lekker opvallendquote:
De kleine prins is een modern sprookje.quote:
ik ook. ook leuker dan de huidigequote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef Arcee het volgende:
Ik vond die waar Mirri zelf op stond ook wel herkenbaar en opvallend eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
De kleine prins is een modern sprookje.Hij komt van een planeet, niet groter dan een huis, en hij komt op de een of andere manier naar de Aarde. Hij ontmoet daar de ikpersoon in de sahara, een vliegenier, en hij vertelt over zijn ervaringen met de kleine prins. Hoe bijzonder hij wel niet is etc. Het gaat vooral over zijn leven op zijn planeet, een asteroïde. Het is een heel lief boekje en je hebt het binnen 2 uur uit.
![]()
Ja, dat ook, stiekem.quote:
Sorry Mirri, zal 't nooit meer doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:06 schreef Mirri het volgende:
Arcee, waren daar nou 3 posts voor nodig??
Geen wonder dat je al op 82797 posts staat.
Mirriquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:06 schreef Mirri het volgende:
Arcee, waren daar nou 3 posts voor nodig??
Geen wonder dat je al op 82797 posts staat.![]()
Klopt en een jaar nadat hij het heeft geschreven is hij neergeschoten in zijn vliegtuig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Erg populair op de leeslijst Frans
Antoine de Saint-Exupéry heeft het geschreven
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:06 schreef snellejelle het volgende:
whehe wie heeft er een hekel aan blokker
Wat is daar kut aanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef Arcee het volgende:
Kut, bijna Bruce z'n userid achter aan 't postid.
Dat ik die net niet had als laatste 5 cijfers van 't postid.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat is daar kut aan![]()
behalve dat het niet echt even is
Streng, hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:10 schreef Mirri het volgende:![]()
Ik hou deze avatar totdat het schaatsseizoen weer begint.
er is weer een blokker de fik in gegaan. eerder dit jaar al een in krommenie en vorig jaar zeven in belgië.quote:
lijkt me een goed voorbeeldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Milalaa is ook wel een beetje een voorbeeld voor me![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik hou deze avatar totdat het schaatsseizoen weer begint.
ok, sorry hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat ik die net niet had als laatste 5 cijfers van 't postid.
laat ik het zo zeggen, ik ken haar niet eens in person dus dat lijkt me vrij lastigquote:
Isa.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:21 schreef Bruce117 het volgende:
isa mist je in VWDVPP
We missen hem allemaalquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ok, sorry hoor.
isa mist je in VWDVPP
we lezen allemaal subtiel over je vraag heenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:18 schreef Mirri het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een relatie??![]()
Laten we elkaar wat beter leren kennen.![]()
Neequote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:18 schreef Mirri het volgende:
Het was een grapje, PI Komrad, PI.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:23 schreef komrad het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik ken haar niet eens in person dus dat lijkt me vrij lastig
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het was een grapje, PI Komrad, PI.![]()
Heb ik ook sinds kort geleerd.![]()
laat ik nu even dom gaan doen, wat is PI???quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
lees maar terugquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:27 schreef komrad het volgende:
[..]
laat ik nu even dom gaan doen, wat is PI???
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lees maar terug
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
mooi, kan iemand me nu inlichten over de grap??quote:
het icoontje dan niet naast je usernaam staat, maar wel die daarnaastquote:
20.000 post en niet weten wat een Post Icon isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:31 schreef komrad het volgende:
[..]
mooi, kan iemand me nu inlichten over de grap??
idd, later pas toegevoegd. om 18.25.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:33 schreef komrad het volgende:
zeg dan gewoon dat je de posticon bedoelt. Trouwens de betreffende post van Mirri had geen posticon
en ja ik hap wel
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:33 schreef komrad het volgende:
zeg dan gewoon dat je de posticon bedoelt. Trouwens de betreffende post van Mirri had geen posticon
en ja ik hap wel
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, later pas toegevoegd. om 18.25.
foei Mirri![]()
![]()
![]()
nouuu nooit...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:29 schreef Brahimov het volgende:
Dan gaat er wel een lampje branden![]()
Ik gebruik ze trouwens nooit
Hoe kom je eropquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Arcee en Dolle_hond vonden het leuk om 636 keer in één topic hetzelfde te posten. Week MEN van een afstandje bekijken.
bij wales spelen er veel uit de engelse competie, zo ook bij Leo's wonderboysquote:
thxquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij wales spelen er veel uit de engelse competie, zo ook bij Leo's wonderboys
er is btw zelfs een topic over
Om letterlijk 636 keer 't zelfde te posten?quote:
MP experimenten?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om letterlijk 636 keer 't zelfde te posten?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:18 schreef Mirri het volgende:
Hebben jullie die docu net gezien van het wk van 1990, met beenhakker als coach, errugquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om letterlijk 636 keer 't zelfde te posten?
quote:
een stukje. totdat ik ontdekte dat er voetbal was op sbsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:57 schreef maril het volgende:
[..]
Hebben jullie die docu net gezien van het wk van 1990, met beenhakker als coach, errug
Bloem- en doofpotaffairequote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:57 schreef maril het volgende:
[..]
Hebben jullie die docu net gezien van het wk van 1990, met beenhakker als coach, errug
daar is meer gebeurd dan wordt verteldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:57 schreef maril het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |