quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Goran op Wimbledon was ook altijd smullen, vooral zijn finale tegen Rafter was echt genieten
jaaaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Goran op Wimbledon was ook altijd smullen, vooral zijn finale tegen Rafter was echt genieten
moet dan nouquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef Mirri het volgende:
Rara, welke sportheldin is dit?![]()
[afbeelding]
Novotna - Grafquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jaaa![]()
racket mep-categorie was vroeger volgens mij en m'n moeder - met wie ik altijd gezellig op woensdagmiddagen tennis keek -: Novotna en ... Korda.... brrrr
Ireen Wust?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef Mirri het volgende:
Rara, welke sportheldin is dit?![]()
[afbeelding]
petr kordaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jaaa![]()
racket mep-categorie was vroeger volgens mij en m'n moeder - met wie ik altijd gezellig op woensdagmiddagen tennis keek -: Novotna en ... Korda.... brrrr
sabatini, die was pasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Novotna was, Korda had een schijtgezicht
die was retegeilquote:
Is die Rob Bolland-kloon Beornquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
Korda was enorm mietig terwijl ie stoer probeerde te doen. En Beorn geeft licht, speelt voor boei ofzo.
w. oldeheuvel en oltropquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is die Rob Bolland-kloon Beorn![]()
![]()
Wat heeft ie met zijn haar gedaan... en wie zijn die kneuzen die Ireen omhoog houden?
beetje in het Kuerten genre. Diep en volquote:
Je moest haar in beweging zienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vind ik nou best meevallen.
Het was nooit erg om naar Sabatini te moeten kijken.quote:
*PROEST*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
beetje in het Kuerten genre. Diep en volgatver die analyse klinkt raar.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Big, Black and not Beautifulquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Lindsay's kreun is heel puur. Ze kreunt namelijk bijna nooit, maar op de kritieke momenten wel, en dan is het zo lief..en zo zachtjes...![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Lindsay's kreun is heel puur. Ze kreunt namelijk bijna nooit, maar op de kritieke momenten wel, en dan is het zo lief..en zo zachtjes...![]()
kreun je ook?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik ook tennis?![]()
potje ballen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik ook tennis?![]()
Nee, dat vind ik nergens voor nodig. Ik gooi weleens mijn racket op de grond, als ik boos ben.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
het wordt me hier trouwens wat te gortig (wat me weer doet denken aan Gorter, die was ook eng, ogenprikker). Dus ik denk dat het een mooie tijd is om te vertrekken.
aaahh joh, blijf nog even... dit topic moet vanavond nog volquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
het wordt me hier trouwens wat te gortig (wat me weer doet denken aan Gorter, die was ook eng, ogenprikker). Dus ik denk dat het een mooie tijd is om te vertrekken.
Nee, niet weggaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
het wordt me hier nu wel wat te gortig(wat me weer doet denken aan Gorter, die was ook eng, ogenprikker). Dus ik denk dat het een mooie tijd is om te vertrekken.
Code violation: racket abuse; warning Ms Mirriquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik nergens voor nodig. Ik gooi weleens mijn racket op de grond, als ik boos ben.![]()
... please take off your skirtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Code violation: racket abuse; warning Ms Mirri![]()
bjorn van der doelen heeft er nog trauma's van en is inmiddels gestoptquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef MiLalaa het volgende:
het wordt me hier nu wel wat te gortig(wat me weer doet denken aan Gorter, die was ook eng, ogenprikker). Dus ik denk dat het een mooie tijd is om te vertrekken.
Bjorn is een Bosschenaarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bjorn van der doelen heeft er nog trauma's van en is inmiddels gestopt
vreetbeerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en daar ben je trots op
ik zou trotser zijn op de bossche bollen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |