Was dat niet tegen Gorter die prikinhetoogquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bjorn van der doelen heeft er nog trauma's van en is inmiddels gestopt
Edwin gorter prikte iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:07 schreef maril het volgende:
[..]
Was dat niet tegen Gorten die prikinhetoog
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:07 schreef maril het volgende:
[..]
Was dat niet tegen Gorter die prikinhetoog
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef maril het volgende:
het lijkt trouwens wel of Ireen Wüst aan het plassen is. goed kijken.
dat is de kleurspoeling voor Beornquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef maril het volgende:
Als je een uurtje wacht, kan je die post herhalenquote:
Sport in ruime zin, danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is de kleurspoeling voor Beorn
hahaha ik zie het! En hoiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef maril het volgende:
Nu ik erover nadenk heb ik helemaal niet zoveel met sport. Ik vind alleen schaatsen echt heel leuk. Tennis en voetbal en wielrennen volg ik half. En de overige sporten helemaal niet, alleen tijdens Olympische Spelen. En toch vind ik wel heel leuk op het Sport forum.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het trouwens voor het eerst sinds tijden wel echt over sport hier
Haha, maar dat is normaal. Dat heb ik ook als ik uit een zwembad stap, dan druipt ook precies op die plek water naar beneden. Zal wel iets te maken hebben met zwaartekracht...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef maril het volgende:
quote:
dat is vloeken in de kerkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk heb ik helemaal niet zoveel met sport. Ik vind alleen schaatsen echt heel leuk. Tennis en voetbal en wielrennen volg ik half. En de overige sporten helemaal niet, alleen tijdens Olympische Spelen. En toch vind ik wel heel leuk op het Sport forum.![]()
Jens? Boden? Lehman? Ik heb ATWT eindelijk weer eens kunnen kijken. Vielen Spassquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:14 schreef maril het volgende:
, maar ik ga nu weer eventjes weg moet nee wil nog ATWT kijken van vandaag heb het opgenomen vw de Giro (ben nog steeds boos op Jens
)
Voigt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Jens? Boden? Lehman? Ik heb ATWT eindelijk weer eens kunnen kijken. Vielen Spass
Ik juist niet, ik zat in Utreg, waar ging het over? Carly, Jack, Alison, Mike, Nikki = opnemen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Jens? Boden? Lehman? Ik heb ATWT eindelijk weer eens kunnen kijken. Vielen Spass
Voigt , hij liet vanmiddag Garet zo winnen , dat ik het persoonlijk genant vond , volgens mij was Beertje Riis er ook niet echt blij mee. die vond het een 50 /50 gevalletje, maar respecteerde de keuze van Voigtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
yeps ging over regel 1. Carly, Jack, Julia, Nikki, Jennifer, Mike, en nog beetje Lily Craig. Maar Ook Dusty en Lucy das weer wat minder. Ik zou toch maar ff kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef Mirri het volgende:
Ik juist niet, ik zat in Utreg, waar ging het over? Carly, Jack, Alison, Mike, Nikki = opnemen.
Als het over Barbara, Will, Ben, of Dusty en Lucy gaat hoeft het voor mij niet.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:18 schreef snellejelle het volgende:
ik zet maar weer es een Eurovisie nummer op
beetje deceptie dan op het einde ja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Giro niet zo volgquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef maril het volgende:
Voigt , hij liet vanmiddag Garet zo winnen , dat ik het persoonlijk genant vond , volgens mij was Beertje Rise er ook niet echt blij mee. die vond het een 50 /50 gevalletje, maar respecteerde de keuze van Voigt
net Engeland en nu Litouwenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:20 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Duitsland en Noorwegen hebben als enige m'n iPod gehaald
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:18 schreef snellejelle het volgende:
ik zet maar weer es een Eurovisie nummer op
Even Buffy quoten: "I think I speak for everyone here when I say: Huh?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
yeps ging over regel 1. Carly, Jack, Julia, Nikki, Jennifer, Mike, en nog beetje Lily Craig. Maar Ook Dusty en Lucy das weer wat minder. Ik zou toch maar ff kijken![]()
Een Cult soapseriequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Even Buffy quoten: "I think I speak for everyone here when I say: Huh?"
![]()
nu roemeniëquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]Welke
Ik draai Duitsland en Finland regelmatig
Heb jij ze allemaal gedownload?quote:
nee niet alles, mallerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal gedownload?
Ik heb Duitsland, Belgie, Roemenie en Finland![]()
pas op he, ik sla je zo met mijn handtasquote:
onbegrijpelijk dat iedereen die ik er over hoor DLD helemaal geweldig vond en dat ze toch maar zo laag zijn geeindigd....quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
kom op Vulture, nog 1 voor een kwartet. TE LAAT
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
goeie tip Charlotte Nilssonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
dat was toch die blonde stoot met die twee enorme pluspuntenquote:
ja, retevrolijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was toch die blonde stoot met die twee enorme pluspunten
ik dacht al dat iedereen het stom vondquote:
slaap lekker en werk ze morgenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef Mirri het volgende:
Pff ik heb geen zin meer in werkstuk maken Ik moet morgen werken, ik ga snel slapen.
Slaap lekker allemaal.
![]()
Jij ook bonne nuit en succes morgen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef Mirri het volgende:
Pff ik heb geen zin meer in werkstuk maken Ik moet morgen werken, ik ga snel slapen.
Slaap lekker allemaal.
![]()
Ben hem aan het downenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik dacht al dat iedereen het stom vond![]()
best een leuk blij simpel liedje toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |