Wie?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef k_man het volgende:
Ow en die foto van oYo doet me denken aan een hele serie foto's van koepels door Jan Dibbets.
Pantheon toch? Lijkt me erg moeilijk om daar een mooie foto te makenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:19 schreef oYo het volgende:
[..]
Wie?
Het is wel een koepel Een hele bekende..
Doe ff normaal zeg. Jan Dibbets, één van de bekendste hedendaagse Nederlandse kunstenaars! Ken je die echt niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:19 schreef oYo het volgende:
[..]
Wie?
Het is wel een koepel Een hele bekende..
Nee.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg. Jan Dibbets, één van de bekendste hedendaagse Nederlandse kunstenaars! Ken je die echt niet?
Oke, toch nog maar eens proberen als ik ooit nog eens in Rome kom. Toentertijd had ik een wegwerpcameraatje bij me, dat werkt niet echtquote:Op zondag 28 mei 2006 23:28 schreef oYo het volgende:
[..]
Nee.
Zal eens googlen.
Mijn smoes is dat ik allochtoon ben.
Elefes, valt wel mee, heb een paar goede van Pantheon. Deze heb ik voor het effect iets donkerder gemaakt.
Meerdere media, maar dit is dus idd een foto.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:33 schreef oYo het volgende:
[..]
Het is een fotograaf?
Dacht meer aan een schilder ofzo, als kunstenaar dus.
Ok top, duidelijk.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:15 schreef Schanulleke het volgende:
Er zijn bij mijn weten geen collectieve afspraken, dus je moet de fotografen daar individueel voor benaderen.
hoe zie jij die collectieve afspraken dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok top, duidelijk.
misschien toch een goed idee om wat collectief op te zetten. het is ondertussen een aardige stock geworden
Of hier even melden natuurlijk, ik denk dat de meeste deelnemers de sc van de wedstrijd wel volgenquote:Op maandag 29 mei 2006 13:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe zie jij die collectieve afspraken dan?
als ik zie wat voor weerstand de policy al oproept dan denk ik dat hier ook nogal wat weerstand voor komt
en als men wat wilt gebruiken, bij offy's site staan de nicknames erbij, en is het zo gezocht naar een emailadres of msnadres van die persoon
Er zijn meer dan 500 verschillende users die een foto hebben ingeleverd voor de wedstrijd, daar kan je onmogelijk een collectieve afspraak mee maken. Met zo'n grote groep zit nooit iedereen precies op dezelfde lijn, vooral met het gedoe rond de copyrights.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
misschien toch een goed idee om wat collectief op te zetten. het is ondertussen een aardige stock geworden
Bedankt voor de mededeling .quote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef fr.oosje het volgende:
Ik kan met geen mogelijkheid 5 foto's vinden die ik punten zou willen geven. Dus ik sla maar even over met stemmen
Je kan natuurlijk afspreken dat wanneer ze op offy's centrale site komen te staan je als fotograaf met bepaalde voorwaarden en tarieven accoord gaat. Zo niet, komt de foto niet in het overzicht.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:21 schreef Schanulleke het volgende:
Voordat we daar collectieve uitspraken over hebben zijn we zoveel relletjes verder dat er alweer allerlei nieuwe users zijn die het niet eens zijn met de collectieve afspraken. Ik denk dat de collectieve afspraak: 'Deelnemers staan ervoor open en kunnen via het email adres in het profiel of via het forum benaderd worden.' wel zo'n beetje het meest collectieve is dat je gaat krijgen.
Op wat voor resoluties en in welk bestandsformaat zou dergelijk werk aangeleverd moeten worden trouwens?
Ik zou dat inderdaad nadrukkelijk vermelden!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef oYo het volgende:
Ik denk dat de voorwaarden duidelijk zijn. Op de site van Offy staan ze enkel en alleen ten behoeve van de wedstrijd (misschien disclaimertje er extra bij).
Gebruik van foto's moet worden afgestemd met de eigenaar van de foto m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |