Komt Edgar morgen in nederland ?!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:28 schreef jna het volgende:
Tegelijk met Edje
Zou kunnen maar dan nog niet zo lang volgens mij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef J.P. het volgende:
Defour is toch 18?
quote:Ajax heeft Mexicaan op de korrel
Ajax zou volgens Milenio Gualdalajara interesse hebben in Luis Robles. De verdediger werd tijdens het jeugdtoernooi van Toulon nauwlettend gevolgd.
Robles kwam op het toernooi uit voor de Mexicaanse selectie. Robles komt het beste tot zijn recht centraal in de verdediging.
Deze is van PLAE@:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zijn er misschien ook NEE/JA stickers verkrijgbaar?
Tuurlijk Landzaat, alsof Ajax ooit interesse heeft gehad in Lanzaatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:29 schreef YellowDog het volgende:
Gelukkig is het lanDzaat, en niet die mafkees van een lanzaat, quido ofzo..
Neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef daaaaan het volgende:
Als de geruchten doorgaan is Ajax goed bezig.
Was Braafheid nou rond?
Volgens bronnen van Dapperestrijders weblog,die over het algemeen goed geïnformeerd zijn, is 9 Juni de streefdatum.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vroeg ik straks ookKreeg geen antwoord op mijn vraag
![]()
Dat wordt dan balen voor je wanneer je er achterkomt dat je al die jaren niks gemist hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
EINDELIJK KAN IK HET ZIEN!
Normaal waren we altijd op vakantie.
Idd, ben 10x liever bij JC-schaal en Voorronde CL dan bij het AT.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat wordt dan balen voor je wanneer je er achterkomt dat je al die jaren niks gemist hebt.
Landzaat....quote:
Oudquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:35 schreef Zuen het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)l_a_Alegria.mp3.html
Jaja, gejat van Boca Juniors, maar wel vet![]()
Muahahahahquote:
afgezakt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef Nashje het volgende:
Jezus, is ie zo ver afgezakt. Gelukkig doet z'n zoontje het beter.
Kom op zeg. Willem IIquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
afgezakt?
vindt t allemaal wel meevallen hoor.
Hij is 32+
Euh, nee. Die spelen volgend jaar gewoon weer tegen het linkerrijtje aan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kom op zeg. Willem II. Degradatiekandidaat nummer 1.
Precies. Vermaelen lijkt me in potentie ook een veel betere speler dan Mathijsen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:27 schreef Nashje het volgende:
Revanche in zo'n commercieel toernooitje. Right. Laat ze maar tegenkomen in de CL.
Ik heb liever Landzaat dan Gabri. En Mathijsen hoeft eigenlijk niet te komen. Laat Vermaelen maar doorgroeien.
Och, PSV heeft Adriano afgetest.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:21 schreef jna het volgende:
Heeft die Kahlenberg gewoon stage bij Ajax gelopen.
Goed gedaan clubleiding![]()
![]()
Tja weet jij veel, misschien was ie een week op stage en speelde hij onwijs slecht, ja daar kan de clubleiding ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:21 schreef jna het volgende:
Heeft die Kahlenberg gewoon stage bij Ajax gelopen.
Goed gedaan clubleiding![]()
![]()
Ik denk dat ze gelijkwaardig aan elkaar kunnen worden. Joris heeft nog duidelijk een streepje voor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Vermaelen lijkt me in potentie ook een veel betere speler dan Mathijsen.
quote:Tottenham ruimt op: Mido en Naybet weg
26/5/2006 19:42
Tottenham Hotspur gaat niet verder met Ahmed Hossam. The Spurs laten Mido terugkeren naar AS Roma, waarvan de Londense club de spits had gehuurd.
Sinds januari 2005 speelde Hossam voor Tottenham. Hij presteerde redelijk, maar blijkbaar had coach Martin Jol hogere verwachtingen van de Egyptenaar. Met elf goals in 27 duels was hij dit seizoen op Robbie Keane na de meest trefzekere Spur.
Naast Hossam nam Tottenham ook afscheid van Goran Bunjevcevic en Noureddine Naybet. Zowel de Sloveense middenvelder als de Marokkaanse verdediger kwam onder Jol zelden aan spelen toe.
Voor Stephen Kelly was er beter nieuws. Tottenham besloot het contract van de Ierse international met een jaar te verlengen tot medio 2008.
quote:Huntelaar recordhouder met Makaay en Bruggink
26/5/2006 20:21
Klaas-Jan Huntelaar staat in het recordboek van Jong Oranje. De aanvaller voegde zich met zijn treffer tegen Denemarken naast Roy Makaay en Arnold Bruggink op de eerste plaats van de topscorerslijst.
Huntelaar tekende in de eerste helft van het 1-1 gelijkspel voor de openingstreffer. Hij tikte de bal met een beetje fortuin binnen op aangeven van Daniel de Ridder. Het was zijn vijftiende goal als international van Jong Oranje.
Om dat aantal te bereiken had Huntelaar twintig duels nodig, heel wat minder dan zijn mede-koplopers. Makaay scoorde vijftien keer in 27 duels, Bruggink had er 31 interlands voor nodig.
Hij wint veel lucht duels alleen moet ie uitkijken wanneer ie wel moet komen want soms gaat hij als 2de ajacied een duel aan en als dan een bal door stuitert ben je verdedigend de klos.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Vermaelen lijkt me in potentie ook een veel betere speler dan Mathijsen.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
Dirk-Kuijt een maand weg.
Dirk Kuijt een maand uit de roulatie.
Nou dat mocht ook wel een keer. Met een maand komt ie nog goed weg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
Dirk-Kuijt een maand weg.
Dirk Kuijt een maand uit de roulatie.
Och, als ze nou eens niet zo zouden happen heel de tijd...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat mocht ook wel een keer. Met een maand komt ie nog goed weg.
Dat is het 'm niet. Hij loopt continue te baggeren. En als er niemand op reageert zorgt hij er wel weer voor dat er op wordt gereageerd. Ik bagger nooit. Heb pas voor het eerst écht gebaggerd en was meteen een week weg. Dirkje (en zo nog wat namen) baggeren 24 uur per dag en er wordt niet (of heeeeeel erg laat) tegen op getreden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Och, als ze nou eens niet zo zouden happen heel de tijd...
niet huilenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is het 'm niet. Hij loopt continue te baggeren. En als er niemand op reageert zorgt hij er wel weer voor dat er op wordt gereageerd. Ik bagger nooit. Heb pas voor het eerst écht gebaggerd en was meteen een week weg. Dirkje (en zo nog wat namen) baggeren 24 uur per dag en er wordt niet (of heeeeeel erg laat) tegen op getreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |