Komt Edgar morgen in nederland ?!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:28 schreef jna het volgende:
Tegelijk met Edje
Zou kunnen maar dan nog niet zo lang volgens mij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef J.P. het volgende:
Defour is toch 18?
quote:Ajax heeft Mexicaan op de korrel
Ajax zou volgens Milenio Gualdalajara interesse hebben in Luis Robles. De verdediger werd tijdens het jeugdtoernooi van Toulon nauwlettend gevolgd.
Robles kwam op het toernooi uit voor de Mexicaanse selectie. Robles komt het beste tot zijn recht centraal in de verdediging.
Deze is van PLAE@:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zijn er misschien ook NEE/JA stickers verkrijgbaar?
Tuurlijk Landzaat, alsof Ajax ooit interesse heeft gehad in Lanzaatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:29 schreef YellowDog het volgende:
Gelukkig is het lanDzaat, en niet die mafkees van een lanzaat, quido ofzo..
Neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef daaaaan het volgende:
Als de geruchten doorgaan is Ajax goed bezig.
Was Braafheid nou rond?
Volgens bronnen van Dapperestrijders weblog,die over het algemeen goed geïnformeerd zijn, is 9 Juni de streefdatum.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vroeg ik straks ookKreeg geen antwoord op mijn vraag
![]()
Dat wordt dan balen voor je wanneer je er achterkomt dat je al die jaren niks gemist hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
EINDELIJK KAN IK HET ZIEN!
Normaal waren we altijd op vakantie.
Idd, ben 10x liever bij JC-schaal en Voorronde CL dan bij het AT.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat wordt dan balen voor je wanneer je er achterkomt dat je al die jaren niks gemist hebt.
Landzaat....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |