quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:24 schreef Doderok het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://rapidshare.de/files/21400620/WLJN_820_1020.txt.html
delimited textfile met de nummers uit de Wat luister je nu oude stijl reeks, van #820 tot #1020
postnr;usernaam;datum en tijd;artiest;nummer
Het bestand is niet volledig foutvrij, zo zijn bvb nummers van A-ha verkeerd gesplitst. Ik schat dat 99% in orde is. 4000 ontbreken wegens lastig formaat. De andere delen volgen later..
Nu nog een macro schrijven voor Limewire ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*schouderklopje aan gaat vragen
Captain Jack - Crill Instructor
Ssssstquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nu nog een macro schrijven voor Limewire ofzo
quote:
Wow, hoe lang ben je daar mee bezig geweest???? Goede aktie man...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:24 schreef Doderok het volgende:
Placebo - Every You Every Me
Voor de liefhebbers:
http://rapidshare.de/files/21400620/WLJN_820_1020.txt.html
delimited textfile met de nummers uit de Wat luister je nu oude stijl reeks, van #820 tot #1020
postnr;usernaam;datum en tijd;artiest;nummer
Het bestand is niet volledig foutvrij, zo zijn bvb nummers van A-ha verkeerd gesplitst. Ik schat dat 99% in orde is. 4000 ontbreken wegens lastig formaat. De andere delen volgen later..
Heb er een semicolon delimited file van gemaakt zodat je em in excel kunt importeren (File open, files of type: All files(*.*) selecteren, dan file kiezen, open, delimited file selecteren, next, semicolon aanduiden, next, eerste kolom general, vier volgende text kiezen, finish) (in Excel 97 tenminste, andere versies kunnen verschillen) Ga de parsing een beetje verbeteren voor ik de rest van de reeks verwerk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Wow, hoe lang ben je daar mee bezig geweest???? Goede aktie man...
Jammer dat het niet in Excel staat, dan kon je selecteren op user bijvoorbeeld.
O.T.
Gnarls Barkley - Crazy![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:00 schreef Doderok het volgende:
[..]
Heb er een semicolon delimited file van gemaakt zodat je em in excel kunt importeren (File open, files of type: All files(*.*) selecteren, dan file kiezen, open, delimited file selecteren, next, semicolon aanduiden, next, eerste kolom general, vier volgende text kiezen, finish) (in Excel 97 tenminste, andere versies kunnen verschillen) Ga de parsing een beetje verbeteren voor ik de rest van de reeks verwerk.
OT: Trust - Les Sectes
Zo werkt het in Office Exel 2003 ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:00 schreef Doderok het volgende:
[..]
Heb er een semicolon delimited file van gemaakt zodat je em in excel kunt importeren (File open, files of type: All files(*.*) selecteren, dan file kiezen, open, delimited file selecteren, next, semicolon aanduiden, next, eerste kolom general, vier volgende text kiezen, finish) (in Excel 97 tenminste, andere versies kunnen verschillen) Ga de parsing een beetje verbeteren voor ik de rest van de reeks verwerk.
quote:
Hellowwww Morwen!!!!!!!!!quote:
He, ik hierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
The Stranglers - No More Heroes
Nog even en dan ben je van me afquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik hier
Maroon 5 - Sunday Morning
Zoveel geluk heb ik vast nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nog even en dan ben je van me af![]()
Black - Wonderful Life
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel geluk heb ik vast niet
Van Morrison - Back On Top![]()
Truste alvast
Ga's wegquote:
ABC - The Night You Murdered Lovequote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga's weg![]()
Hootie and The Blowfish - Everytime I Look At You
Queen - You Don't Fool Mequote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
Black Eyed Peas - Let's Get It Started
Heh heh, eindelijkquote:
die dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
Live - Overcome
Moggûhquote:
Avondquote:
Trustequote:Op zaterdag 27 mei 2006 05:43 schreef nomen_nescio het volgende:
Ten Sharp - You
ga eens een poging ondernemen om nog wat te slapen![]()
![]()
He, meisquote:
Dies goedquote:Op zondag 28 mei 2006 04:38 schreef BONG4002 het volgende:
Don't Phunk With My Heart - Black Eyed Peas
Zekerquote:
Die ken ik niet, zeker niet van BB5 denk ikquote:Dido - Here With Me
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef Tha_T het volgende:
Muse - Maar dan dan Bliss
Vrijdag? Ik weet van niets?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Held. Weet jij eigenlijk waar we precies moeten zijn vrijdag?
Elastiek?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:38 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vrijdag? Ik weet van niets?
kraak & smaak - Keep Me Home
Oeh yeah
Dat was je toch niet vergeten, hè?quote:
Ingang lijkt me. Ik scan gewoon op het stemgeluid/hoofd van Noliusquote:
Op zich niet, je verraste me even. Ik moet trouwens kijken OF ik kom en of ik dan lang blijf want ik moet 's Avonds werkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was je toch niet vergeten, hè?
Ah OKquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op zich niet, je verraste me even. Ik moet trouwens kijken OF ik kom en of ik dan lang blijf want ik moet 's Avonds werken
Ga jij es slapenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:08 schreef nomen_nescio het volgende:
Linkin' Park - In the end
Jajaja... ben zo weg (poging 3quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij es slapen![]()
Ilse De Lange - I'm Not So Tough
Zeg ksssstttt... krijg dat deuntje al de hele tijd niet meer uit m'n hoofdquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:12 schreef VASND het volgende:
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=17253
quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jajaja... ben zo weg (poging 3) Ook hallo trouwens
![]()
George Michael - Cowboys and angels
Ben al naar bed hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zeg ksssstttt... krijg dat deuntje al de hele tijd niet meer uit m'n hoofd![]()
Ja ma, ben al wegquote:
Grote meidquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:22 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja ma, ben al weg![]()
U2 - Sweetest thing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |