quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:24 schreef Doderok het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://rapidshare.de/files/21400620/WLJN_820_1020.txt.html
delimited textfile met de nummers uit de Wat luister je nu oude stijl reeks, van #820 tot #1020
postnr;usernaam;datum en tijd;artiest;nummer
Het bestand is niet volledig foutvrij, zo zijn bvb nummers van A-ha verkeerd gesplitst. Ik schat dat 99% in orde is. 4000 ontbreken wegens lastig formaat. De andere delen volgen later..
Nu nog een macro schrijven voor Limewire ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*schouderklopje aan gaat vragen
Captain Jack - Crill Instructor
Ssssstquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nu nog een macro schrijven voor Limewire ofzo
quote:
Wow, hoe lang ben je daar mee bezig geweest???? Goede aktie man...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:24 schreef Doderok het volgende:
Placebo - Every You Every Me
Voor de liefhebbers:
http://rapidshare.de/files/21400620/WLJN_820_1020.txt.html
delimited textfile met de nummers uit de Wat luister je nu oude stijl reeks, van #820 tot #1020
postnr;usernaam;datum en tijd;artiest;nummer
Het bestand is niet volledig foutvrij, zo zijn bvb nummers van A-ha verkeerd gesplitst. Ik schat dat 99% in orde is. 4000 ontbreken wegens lastig formaat. De andere delen volgen later..
Heb er een semicolon delimited file van gemaakt zodat je em in excel kunt importeren (File open, files of type: All files(*.*) selecteren, dan file kiezen, open, delimited file selecteren, next, semicolon aanduiden, next, eerste kolom general, vier volgende text kiezen, finish) (in Excel 97 tenminste, andere versies kunnen verschillen) Ga de parsing een beetje verbeteren voor ik de rest van de reeks verwerk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Wow, hoe lang ben je daar mee bezig geweest???? Goede aktie man...
Jammer dat het niet in Excel staat, dan kon je selecteren op user bijvoorbeeld.
O.T.
Gnarls Barkley - Crazy![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:00 schreef Doderok het volgende:
[..]
Heb er een semicolon delimited file van gemaakt zodat je em in excel kunt importeren (File open, files of type: All files(*.*) selecteren, dan file kiezen, open, delimited file selecteren, next, semicolon aanduiden, next, eerste kolom general, vier volgende text kiezen, finish) (in Excel 97 tenminste, andere versies kunnen verschillen) Ga de parsing een beetje verbeteren voor ik de rest van de reeks verwerk.
OT: Trust - Les Sectes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |