des te makkelijker om vanaf daar juist sataliten te beheren en dingen de ruimte in de sturen denk ik ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:35 schreef popolon het volgende:
Mars heeft een (nu nog niet leefbare) atmosfeer, de maan heeft totaal geen atmosfeer.
Dat moet al heel veel verklaren.
Ik ben geen deskundige natuurlijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
des te makkelijker om vanaf daar juist sataliten te beheren en dingen de ruimte in de sturen denk ik ?
tuurlijk, misschien niet interessant.. maar wel interessant genoeg om er een basis op te maken zodat je geen last meer heb van atmosfeer lijkt mij? Volgens mij zou dat voor nasa en wie dan ook veel minder moeite kosten?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:37 schreef Morwen het volgende:
De maan is niet bijster interessant, kale rots. Mars daarentegen heeft bevroren meren. Water is leven of zou leven kunnen bevatten![]()
Tja, er zijn eencellige dode levensvormen gevonden op mars, op de maan niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:39 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tuurlijk, misschien niet interessant.. maar wel interessant genoeg om er een basis op te maken zodat je geen last meer heb van atmosfeer lijkt mij? Volgens mij zou dat voor nasa en wie dan ook veel minder moeite kosten?
Wie zegt dat er al geen basis is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:39 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tuurlijk, misschien niet interessant.. maar wel interessant genoeg om er een basis op te maken zodat je geen last meer heb van atmosfeer lijkt mij? Volgens mij zou dat voor nasa en wie dan ook veel minder moeite kosten?
dat is het probleem nou juist, daar weten we niks overquote:
bronquote:Bussey said water ice might be found to be equally distributed at both poles, or it may exist only in select craters.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:48 schreef popolon het volgende:
Dus nee, ik geloof niet dat aliens een basis hebben op de maan.
Want ik zu nu pas dat ik in TRU zit.
Ja dat komt door de zon.quote:
daar zit wat inquote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat komt door de zon.
Nee daar geloof ik niet in.
Ik geloof wel dat er buitenaardse levensvormen zijn, mochten ze ons ooit bespieden waarom zou je dan op de maan gaan zitten
Ik bedoel, als je die techniek hebt hoef je echt niet op de eerste beste plek te gaan zitten hoor, dan heb je het voor het uitzoeken.
Surequote:Op vrijdag 26 mei 2006 06:45 schreef Asmooh het volgende:
ah kijk
en nee niet hele nacht opgebleven.. net wakker
Spannendquote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:18 schreef Vampier het volgende:
Toen de mens voet op de maan zette zijn space aliens op bezoek geweest bij de president van de US. Deze zogenaamde reptilians en hun aardse handlangers de illuminatie hebben toen duidelijk gemaakt dat ze op hun aardkloot moesten blijven anders zouden ze verzeild raken in een galactische oorlog. Er zijn toen afspraken gemaakt om alleen onbemande vaartuigen het diepe helaal in te schieten en niet op zoek te gaan naar een manier om op lichtsnelheid te reizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |