des te makkelijker om vanaf daar juist sataliten te beheren en dingen de ruimte in de sturen denk ik ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:35 schreef popolon het volgende:
Mars heeft een (nu nog niet leefbare) atmosfeer, de maan heeft totaal geen atmosfeer.
Dat moet al heel veel verklaren.
Ik ben geen deskundige natuurlijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
des te makkelijker om vanaf daar juist sataliten te beheren en dingen de ruimte in de sturen denk ik ?
tuurlijk, misschien niet interessant.. maar wel interessant genoeg om er een basis op te maken zodat je geen last meer heb van atmosfeer lijkt mij? Volgens mij zou dat voor nasa en wie dan ook veel minder moeite kosten?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:37 schreef Morwen het volgende:
De maan is niet bijster interessant, kale rots. Mars daarentegen heeft bevroren meren. Water is leven of zou leven kunnen bevatten![]()
Tja, er zijn eencellige dode levensvormen gevonden op mars, op de maan niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:39 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tuurlijk, misschien niet interessant.. maar wel interessant genoeg om er een basis op te maken zodat je geen last meer heb van atmosfeer lijkt mij? Volgens mij zou dat voor nasa en wie dan ook veel minder moeite kosten?
Wie zegt dat er al geen basis is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:39 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tuurlijk, misschien niet interessant.. maar wel interessant genoeg om er een basis op te maken zodat je geen last meer heb van atmosfeer lijkt mij? Volgens mij zou dat voor nasa en wie dan ook veel minder moeite kosten?
dat is het probleem nou juist, daar weten we niks overquote:
bronquote:Bussey said water ice might be found to be equally distributed at both poles, or it may exist only in select craters.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:48 schreef popolon het volgende:
Dus nee, ik geloof niet dat aliens een basis hebben op de maan.
Want ik zu nu pas dat ik in TRU zit.
Ja dat komt door de zon.quote:
daar zit wat inquote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat komt door de zon.
Nee daar geloof ik niet in.
Ik geloof wel dat er buitenaardse levensvormen zijn, mochten ze ons ooit bespieden waarom zou je dan op de maan gaan zitten
Ik bedoel, als je die techniek hebt hoef je echt niet op de eerste beste plek te gaan zitten hoor, dan heb je het voor het uitzoeken.
Surequote:Op vrijdag 26 mei 2006 06:45 schreef Asmooh het volgende:
ah kijk
en nee niet hele nacht opgebleven.. net wakker
Spannendquote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:18 schreef Vampier het volgende:
Toen de mens voet op de maan zette zijn space aliens op bezoek geweest bij de president van de US. Deze zogenaamde reptilians en hun aardse handlangers de illuminatie hebben toen duidelijk gemaakt dat ze op hun aardkloot moesten blijven anders zouden ze verzeild raken in een galactische oorlog. Er zijn toen afspraken gemaakt om alleen onbemande vaartuigen het diepe helaal in te schieten en niet op zoek te gaan naar een manier om op lichtsnelheid te reizen.
jewattes??quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
des te makkelijker om vanaf daar juist sataliten te beheren en dingen de ruimte in de sturen denk ik ?
nehquote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
http://seekers.100megs6.com/UFOonMoon.htm
Wat denk jij?
Ook dat filmpje gezien waar iets voorbij de maan vliegt dat wordt aangevallen van af het oppervlakte van de maan?quote:
Je zoekt vast niet goed genoeg. Ze hebben er een picknickje gehouden en wat steentjes geraapt. En natuurlijk in die toffe autootjes rondgereden. Er zijn vast wel nutters die die ongein op internet hebben gezet, en de reden dat het niet zo simpel te vinden is is ongetwijfeld omdat Google ook wel door heeft dat het niet echt boeiend is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:32 schreef Asmooh het volgende:
Zo op internet kun je lezen dat mensen op de maan nooit echt waar is geweest, en volgens amerika was dat wel zo.
Totaal kun je niks lezen over de maan, wat ze hebben gedaan. Hoelang ze er zijn geweest?
Enige wat je "weet" is dat mensen op de maan zijn geweest, ze hebben geen "maanbasis" gemaakt niks.
Omdat dat tres mucho doekoe's kost. Al helemaal in die tijd. En de Russen hadden de ruimtewedloop toch al verloren, dus waarom doorgaan?quote:Ik denk dat als ze zoveel zouden willen weten over de ruimte, en zoveel geld zou kosten om elke keer van de aarde af te komen, waarom bouwen ze dan geen maanbasis?
Great stuff, ga solliciteren bij de NASA, met jouw briljante insight hebben we binnen vijf jaar een basis op de maan.quote:Het hoeft niet groot te zijn, maar het lijkt me echt wel heel goed mogelijk.
Misschien moet je wat vaker naar Discovery kijken of boeken lezen. Er is genoeg lectuur beschikbaar, en aan de andere kant is het gewoon een gepasseerd station. Natuurlijk is er over Mars meer te vinden, de maan is yesterdays news. Been there, done that.quote:Of misschien was het wel niet boeiend genoeg, ik vind het in ieder geval heel erg raar dat je bijna niks leest over wat op de maan is gebeurd, maar als het gaat over mars lees je van alles.
Ik denk dat Frodo met z'n clubje warlocks en goblins onze Neil Armstrong op stonden te wachten met een zut spandoeken "Yankee, go home" ja.quote:Je zou bijna denken dat ze zijn weggestuurd.
Wat denken jullie?
Ik denk dat iemand wat minder martini's achterover moet slaan en een grotemensen hobby moet gaan zoeken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
http://seekers.100megs6.com/UFOonMoon.htm
Wat denk jij?
ok:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:32 schreef Asmooh het volgende:
Totaal kun je niks lezen over de maan, wat ze hebben gedaan. Hoelang ze er zijn geweest?
Enige wat je "weet" is dat mensen op de maan zijn geweest, ze hebben geen "maanbasis" gemaakt niks
Wie heeft dit in godsnaam verzonnen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:18 schreef Vampier het volgende:
Toen de mens voet op de maan zette zijn space aliens op bezoek geweest bij de president van de US. Deze zogenaamde reptilians en hun aardse handlangers de illuminatie hebben toen duidelijk gemaakt dat ze op hun aardkloot moesten blijven anders zouden ze verzeild raken in een galactische oorlog. Er zijn toen afspraken gemaakt om alleen onbemande vaartuigen het diepe helaal in te schieten en niet op zoek te gaan naar een manier om op lichtsnelheid te reizen.
Je kunt letterlijk alles op internet lezen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:32 schreef Asmooh het volgende:
Enige tijd geleden heb ik met een groepje mensen na zitten denken waar we tot een hele rare conclusie kwamen.
Zo op internet kun je lezen dat mensen op de maan nooit echt waar is geweest,
Nou nou nou... Was het moeilijk om die sites te ontwijken of heb je ze gewoon niet meegeteld?quote:Totaal kun je niks lezen over de maan, wat ze hebben gedaan. Hoelang ze er zijn geweest?
Het 'nut' van het reizen naar de maan was het verslaan van de Soviet Unie. Die had al drie races gewonnen: Sataliet in de ruimte (spoetnik), levend wezen in de ruimte (hondje Laika) en eerste mens in de ruimte (Gagarin).quote:Ik denk dat als ze zoveel zouden willen weten over de ruimte, en zoveel geld zou kosten om elke keer van de aarde af te komen, waarom bouwen ze dan geen maanbasis?
Een maanbasis heeft redelijk weinig nut.quote:Het hoeft niet groot te zijn, maar het lijkt me echt wel heel goed mogelijk.
Maar wat ik raar vind, ze zijn op de maan geweest en gelijk daarna gingen ze zich verdiepen in mars.
Deze 'redenering' is behoorlijk krom.quote:Nooit meer lees je wat over de maan, nu ga je je afvragen of ze daar wat hebben gezien dat ze nooit meer terug zijn geweest? En maar gelijk naar mars toe gaan.
Klint idd erg ongeloof waardigquote:
Tja, 't is vampier for crying out loud!quote:
Het enige wat er verdacht is aan het faken van de maanlanding is dat er nog nooit grotemensenbewijs boven water is komen drijven en dat nog niemand zijn muil voorbij heeft geluld. Heck, zelfs een paar lullige Watergate-papiertjes wisten die prutsers nog niet onder het vloerkleed te houden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef Mirri het volgende:
Het is in ieder geval wel verdacht.
Er is nog meer dan genoeg nuttig onderzoek te doen op de maan ^_^. Wellicht dat iemand anders hier meer over kan vertellen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef Biancavia het volgende:
Ja, wat moet je nou verder nog gaan doen op die saaie maan?
Het is nou ook niet zo dat ze er allerlei spannende avonturen beleefd hebben.
Buzz Aldrin mept dat soort types op de bek. Toffe gozer, die Buzz.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:18 schreef ImmovableMind het volgende:
De landing op de maan is inderdaad altijd al een groot punt van discussie geweest. In de documentaire hierboven vermeld gaan een paar fanatieke gasten naar bijvoorbeeld Amstrong om hem zijn hand op de bijbel te laten leggen en vervolgens te laten zweren dat hij niet liegt over de maanlanding.
Hoi.quote:Er zijn meerdere sterke argumenten waardoor de maandlanding een hoax lijkt te zijn. Ten eerste wappert de vlag van de VS op de achtergrond. Een vlag kan alleen wapperen als er wind is en wind kan er alleen zijn als er zuurstof is. Toevallig is er geen zuurstof of de maan ^^.
Sowieso is het een onzin-argument, iedereen die een beetje verstand van fotografie heeft weet wel hoe het zit. Om de sterren ook op de foto te krijgen zou een veel langer sluitertijd nodig zijn geweest.quote:Tevens zijn er op de film geen sterren aan de hemel te zien. Dit vind ik niet een overtuigend argument omdat het een oude film die gemaakt is met een nog oudere camera.
Je zou dan ook denken dat de NASA dermate veel waarde aan de levens van zijn astronauten hecht dat het liever niet zo hebben dat de maanlander met een snelheid gelijk aan dat van een meteoriet op de maan terecht zou komen, aangezien ze vast geen groot plamuurmes aan boord hadden om ze van het oppervlakte van de maan af te schrapen. Misschien hebben ze de lander afgeremd met, ik doe een wilde gok, een remraketje ofzo.quote:Als er in de ruimte een landing plaatsvindt dan gaat dit altijd gepaard met een grote kracht waardoor er een impactkrater ontstaat. Op de film is ook duidelijk te zien dat de gebruikte shuttle geen impact heeft veroorzaakt. De maan is helemaal niet beschadigd door de landing van de shuttle.
Conspiracy of niet. Fake of niet. Je kunt genoeg lezen of vinden over wat ze er gedaan hebben hoor. Zijn boeken vol over geschreven. Er is meer dan alleen het WWW :-)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:32 schreef Asmooh het volgende:
Enige tijd geleden heb ik met een groepje mensen na zitten denken waar we tot een hele rare conclusie kwamen.
Zo op internet kun je lezen dat mensen op de maan nooit echt waar is geweest, en volgens amerika was dat wel zo.
Enige wat je "weet" is dat mensen op de maan zijn geweest, ze hebben geen "maanbasis" gemaakt niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |