ja nu is datquote:
is dat nog steeds zo'n pillenparadijs??? beetje als de Asta in DH....quote:Now & Wow
ken ik allemaal niet, maar gezellig zitten is altijd beter dan die mega-discothekenquote:en als gezellig zitten: Sorbone, American Dreamcafé, Beurs
Zeik niet, Anouk is tof!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Anouk is een domme snolNep negert met haar goede tanden
![]()
En Anouk is wel ok. Ik ben geen fan, maar geen hekel aan der.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon praktisch náást de Now&Wow maar sorry hoor, het gehalte Sjonnies & Anita's wat er op af komt is gigantisch! Elke zaterdagavond zie ik ze hier weer door de straat richting de Now&Wow wankelen.
En elke zondagochtend liggen de breezerflesjes en plassen pis en kots weer voor de deur.
Absoluutquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
XM, we zijn 't opvallend vaak eens...
dat bijna 30 26 schept toch een band he
mja da's dus Haags...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef muhammad_ali het volgende:
En anoukmet haar plat amsterdams kutaccent
Hey, die naam herken ik ook nog welquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Absoluut
Keer potje Modewijzer doen?
bij mij is 't krijgtje helemaal afgesletenquote:
Liesbeth Listquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert stilletjes naar Alderliefste met Ramses Shaffy en Liesbeth List - Laat Me/Vivre
Die heb ik niet meerquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij is 't krijgtje helemaal afgesleten
maar we kunnen wel met ons dufty-huisjes spelen.....
OP's zijn overrated.....quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef DaMart het volgende:
Ja hallo! heb ik nu voor niets de OP veranderd?![]()
quote:"More Than You Deserve"
What about those songs you sang my love
Were they meant for her
And all those words you never said before
What about those kisses in my sleep
Were they meant for her
Tomorrow will be fine
Yeah just a little while
Oh no this ain't no way to live
'Cause I will be
Watching every step, scared I won't find you again
'Cause if I leave you by yourself then you can hide away
I'll be watching every step, scared I won't find you again
'Cause if I leave you by yourself, yeah
What about that bracelet in your car
Was it meant for her
I am more than you deserve
Tomorrow will be fine
Oh no this ain't no way to live
'Cause I will be
Why couldn't you just lie, suicide
Why couldn't you just lie
'Cause if I leave you by yourself
Don't you waste my time, suicide, suicide
Don't you waste my time, suicide yeah
Hoe toepasselijk het ook is, verder dan de titel lees ik toch niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, sorry allemaal maar het móet even
*brult mee met toepasselijke tekst*
Je lijkt mij wel, met je constante verlangen naar acceptatie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar net nu twee nieuwe toffe SC'ers er met avatar in stonden...
Tof!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh of... of... de lángspeelplaat van de snorkels luisteren!!!die heb ik nog!! [echt waar
]
hey lekker jong blaadje van mequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Hoi fantastisch wijf.
quote:
Die is al toepasselijk genoeg. I am more than you deserve enzoquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk het ook is, verder dan de titel lees ik toch niet.
geeft niet, veel slechter dan de stem van Anouk wordt het toch nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, sorry allemaal maar het móet even
*brult mee met toepasselijke tekst*
[..]
Jij bent een tof wijf!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey lekker jong blaadje van me
oh je had het niet tegen mij![]()
Wat een compliment voor MBquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
geeft niet, veel slechter dan de stem van Anouk wordt het toch niet![]()
Het duurt ff, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
!
Ik dacht al...wat doet zij opeens hier?! Maar nu snap ik hem!
is dat cocu in je avatar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het duurt ff, maar dan heb je ook wat..
ja nu je het zegt.... DaMart, heb jij de SC-ontgroening al ondergaan?????quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Je lijkt mij wel, met je constante verlangen naar acceptatie..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:39 schreef muhammad_ali het volgende:
(...) veel slechter dan de stem van Anouk wordt het toch niet![]()
Ik ben al 26 jaar bezig met mijn promotiecampagne daarvoor, en heb nu een nieuwe weg ingeslagen: gewoon maar om acceptatie vragen als niemand het spontaan geeft!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel, met je constante verlangen naar acceptatie..
Maar je komt dus niet op onze tofheid af?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het duurt ff, maar dan heb je ook wat..
Is dat het ritueel waarbij ik geblinddoekt werd afgevoerd naar een liveshow van Idols? In dat geval: ja, en dat was het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, maar ik heb me groot gehouden en pas thuis heb ik gejankt, niet in bijzijn van de anderen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu je het zegt.... DaMart, heb jij de SC-ontgroening al ondergaan?????
Ja?quote:
Is dat een Sex and the City sig?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nog zo'n scherp type..
Ja, dat is Cocu.
Je bent naar Idols geweest?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat het ritueel waarbij ik geblinddoekt werd afgevoerd naar een liveshow van Idols? In dat geval: ja, en dat was het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, maar ik heb me groot gehouden en pas thuis heb ik gejankt, niet in bijzijn van de anderen!![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Erik ging liever naar een Odols-show toe.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja?Ik dacht dat die blank was en een ander kapsel had. [afbeelding]
Die vraag beantwoord ik pas als ik een antwoord op mijn vraag heb gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Erik ging liever naar een Odols-show toe.
In tweede instantie natuurlijk wel!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je komt dus niet op onze tofheid af?
Ja. Van Samantha. Briljant.quote:
nee man, dat zal de idols-ontgroening wel zijn geweest...quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:42 schreef DaMart het volgende:
Is dat het ritueel waarbij ik geblinddoekt werd afgevoerd naar een liveshow van Idols? In dat geval: ja, en dat was het ergste wat ik ooit heb meegemaakt, maar ik heb me groot gehouden en pas thuis heb ik gejankt, niet in bijzijn van de anderen!![]()
Dat zou ik niet te snel zeggen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
geeft niet, veel slechter dan de stem van Anouk wordt het toch niet![]()
Pffff, ze aapte me voor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aap Copycat eens niet na! [afbeelding]
Mooi zo.quote:
Dan was dat dus toch een nachtmerrie!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, dat zal de idols-ontgroening wel zijn geweest...
die van ons zijn veel vetter [zolang duiveltja geen roet in het eten gooit]
Nou inderdaad... Als die Balie B z'n smoelwerk opentrekt, weet ik ook niet hóe snel ik op "mute" moet drukkenquote:
Wat heb je toch bijna precies de gedachtenstroom die ik heb.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Als die Balie B z'n smoelwerk opentrekt, weet ik ook niet hóe snel ik op "mute" moet drukken
Ik merk het. Dit tempo ben ik dankzij die ouwe lullen niet meer echt gewendquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi zo.Maarrre...het gaat hier wel een héél stuk sneller dan in de GPD-reeks.
Voor Fok!radio?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb de instrumentale versie van Spinvis - Smalfilm nodig!
Cutequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je toch bijna precies de gedachtenstroom die ik heb.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:49 schreef Paltos het volgende:
Ze liegen. Normaal gaat het hier traag. En als het wel snel gaat is het meestal rena ()die alles volspamt. Maar vandaag gaat ie inderdaad lekker.
Ja sorry, ik heb ook eens een dag vrij van mijn werk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:49 schreef Paltos het volgende:
Ze liegen. Normaal gaat het hier traag. En als het wel snel gaat is het meestal rena ()die alles volspamt. Maar vandaag gaat ie inderdaad lekker.
Mijn stem? Ja, die is ergquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:46 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
zo erg kan het toch niet zijn?![]()
En wat zij zegt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Als die Balie B z'n smoelwerk opentrekt, weet ik ook niet hóe snel ik op "mute" moet drukken
Hier is het véél gezelliger.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik merk het. Dit tempo ben ik dankzij die ouwe lullen niet meer echt gewend.
Maargoed, als het hier maar net zo gezellig is..
Jep.quote:
Kap nou eens met te pas en te onpas rena te bashen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:49 schreef Paltos het volgende:
Nou ja. Je kunt er altijd voor kiezen om niet te zingenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn stem? Ja, die is ergEn een chronische bronchitis helpt ook niet.
[..]
Neem niet alles te serieus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kap nou eens met te pas en te onpas rena te bashen.
Dat doe ik niet.quote:
Wat een feest.quote:
Wow, I didn't see that one coming.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Stop nou eens Bupatih te pas en te onpas te bashen.![]()
![]()
Of gewoon schijt hebben en wél zingen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:50 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nou ja. Je kunt er altijd voor kiezen om niet te zingen![]()
![]()
Rotterdam te lauw!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
ZegHouden we het gezellig?!
Ga Rotterdam bashen ofzo
Eej swa.quote:
nachtlampje is gemaakt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Rotterdam te lauw!![]()
Maar ik ga maar eens ff lezen denk ik
8 graden volgens WeatherWatcher.quote:
*basht Rotterdam*quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, I didn't see that one coming.
Dat kan ook! Je had natuurlijk ook met een boek en een zaklantaarn onder de dekens kunnen kruipen om te lezen!quote:
Komt een Marokkaan bij de kassa...quote:
Centraal wordt nu verbouwd ! Het wordt heel mooiquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*basht Rotterdam*
Ik bedoel: kijk hoe het nu is bij centraal station![]()
Kom je met de metro aan op de tijd dat je nog nét de trein zou kunnen halen, maar neeje moet 6 kilometer omlopen, dag trein
En de bankjes bij spoor 7 zijn weg, dus dan heb je de trein gemist en moet je een half uur STAAN![]()
Echt
Waarom dit nou weer, je bent toch een Turk?quote:
Ja, dat het verbouwd wordt had ik wel doorquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:58 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Centraal wordt nu verbouwd ! Het wordt heel mooi![]()
En met de auto is het niet veel beter, want ongeveerquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*basht Rotterdam*
Ik bedoel: kijk hoe het nu is bij centraal station![]()
Kom je met de metro aan op de tijd dat je nog nét de trein zou kunnen halen, maar neeje moet 6 kilometer omlopen, dag trein
En de bankjes bij spoor 7 zijn weg, dus dan heb je de trein gemist en moet je een half uur STAAN![]()
Echt
Welterusten, slaap zacht en droom niet teveel van ons, want dan krijg je alleen maar nachtmerries!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat het verbouwd wordt had ik wel door
Vandaar al diegemiste
treinen
Maar ik ga maar slapen![]()
trusten godin!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat het verbouwd wordt had ik wel door
Vandaar al diegemiste
treinen
Maar ik ga maar slapen![]()
en [over een paar dagen] 31 in Lissabonquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
8 graden volgens WeatherWatcher.
da's in DH ook zo.... al 3 jaarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
En met de auto is het niet veel beter, want ongeveerelk kruispunt
is opgebroken.
Door amsterdam kun je zonder de wielerronde ook al niet rijden. Ga daar over zeiken ofzo, blijf van mijn Rotterdam af!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En met de auto is het niet veel beter, want ongeveerelk kruispunt
is opgebroken.
En om het nog erger te maken, zondag komt er een wielerronde door de straat, dus als ik weg wil, kán het niet eens, omdat er allemaal van die rotfietsertjes de hele dag rondjes rijden.
Lekker nuttig.
En over een paar dagen 14 in Stockholmquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
en [over een paar dagen] 31 in Lissabon![]()
![]()
Sinds wanneer heet jij Ivo Opstelten?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:03 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Door amsterdam kun je zonder de wielerronde ook al niet rijden. Ga daar over zeiken ofzo, blijf van mijn Rotterdam af!![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
en [over een paar dagen] 31 in Lissabon![]()
![]()
niet. Het is mijn Rotterdam en hij is onze burgervaderquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje maffe naam voor 'n turk he....
Staat je naam erop?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
niet. Het is mijn Rotterdam en hij is onze burgervader![]()
jawel. ga kijken bij stadhuis mijn naam staat erquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Staat je naam erop?
Nee?
Dan is het niet van jou
Amerikaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Staat je naam erop?
Nee?
Dan is het niet van jou
Welterusten!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:11 schreef babette21 het volgende:
oké 't is mooi geweest.....
g'night kiddo's![]()
Je bent toch niet zo'n ranzige grafitti-kliederaar he?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
jawel. ga kijken bij stadhuis mijn naam staat er![]()
![]()
Bush is een aap.quote:
Je bent jonger dan ik, hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:11 schreef babette21 het volgende:
g'night kiddo's![]()
Trustenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:11 schreef babette21 het volgende:
g'night kiddo's![]()
Jij ook welterusten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bush is een aap.
Maar ik ga jullie verblijden met mijn afwezigheid. Een goede nacht nog.
Houdoe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:11 schreef babette21 het volgende:
g'night kiddo's![]()
Zeiken om allesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n ranzige grafitti-kliederaar he?
wat een heerlijke opsteker, zo voor 't slapen gaan...quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh.... dan is 't nog veeeel warmer
Turken, Belgen, ... Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef Tania18 het volgende:
Tjezus, wat een hoop vreemde mensen hier trouwens![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een heerlijke opsteker, zo voor 't slapen gaan...
maar 't is wel een grove leugen natuurlijk
ohja ik zag dat je jarig bent geweest:![]()
Ja dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zeiken om allesEchte Nederlander
![]()
Ja, hallo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef Tania18 het volgende:
Tjezus, wat een hoop vreemde mensen hier trouwens![]()
Die allochtonen worden steeds brutaler, hè?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dus.
En ja, ik ben 100% Nederlands. Problemen mee?
Mja. Ik kan niet zo goed tegen mensen die vinden dat ze het recht hebben om andermans eigendom hoegenaamd te "verfraaien" met lelijke tags. Komt voor mij op hetzelfde neer als het kapot maken. 't Kost de staat en dus jou en mij veel geld, dat soort crap.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die allochtonen worden steeds brutaler, hè?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dus.
En ja, ik ben 100% Nederlands. Problemen mee?
Ik ben geen tagger. Dat heb ik ook nergens beweertquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja. Ik kan niet zo goed tegen mensen die vinden dat ze het recht hebben om andermans eigendom hoegenaamd te "verfraaien" met lelijke tags. Komt voor mij op hetzelfde neer als het kapot maken. 't Kost de staat en dus jou en mij veel geld, dat soort crap.
Maar goed, ik ga pitten. Trusten
.
Ik moet zeggen dat ik het ook niet zo heb op de graffitivandalen hoor. Je vervuilt er toch andermans eigendommen mee, en het is meestal niet eens mooi.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Die is snel op d'r pikkie getrapt.
Ik heb er geen problemen mee. maar het lijkt erop dat jij die wel verwacht ofzo
![]()
je gaat nu uit van omstandigheden. Ik vind graffiti mooi als het goed gedaan is. Dat hoeft niet op andermans eigendomquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook niet zo heb op de graffitivandalen hoor. Je vervuilt er toch andermans eigendommen mee, en het is meestal niet eens mooi.
Nou ja, ik vind het over het algemeen niet mooi hoor. Of het nu op andermans eigendommen is of een speciaal daarvoor bestemde muur. Dat is gewoon een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:24 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
je gaat nu uit van omstandigheden. Ik vind graffiti mooi als het goed gedaan is. Dat hoeft niet op andermans eigendom![]()
Mwah, als ik ergens commentaar op geef is het meteen van "oh echte nederlander dit en dat". Ik zeg toch ook niet tegen jou constant van "oh je bent een echte turk dat je het in R'dam wel naar je zin hebt" enz enz. Dat slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Die is snel op d'r pikkie getrapt.
Ik heb er geen problemen mee. maar het lijkt erop dat jij die wel verwacht ofzo
![]()
Dan hebben wij idd een verschil in smaak. Totaal niet ergquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het over het algemeen niet mooi hoor. Of het nu op andermans eigendommen is of een speciaal daarvoor bestemde muur. Dat is gewoon een kwestie van smaak.
Ik heb voor zover ik weer geen kotssmilies geplaatst hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan hebben wij idd een verschil in smaak. Totaal niet ergmaar om nou gelijk te gaan
het is niet nederlander dit of nederlander dat. Maar zeg nou zelf. De helft van nederland zeikt te pas en te onpas op alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, als ik ergens commentaar op geef is het meteen van "oh echte nederlander dit en dat". Ik zeg toch ook niet tegen jou constant van "oh je bent een echte turk dat je het in R'dam wel naar je zin hebt" enz enz. Dat slaat toch nergens op?
En dat terwijl nederlanders bekend staan als zuinig. Op wildplassen staat toch een behoorlijke boete van ik dacht 130 euro.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
het is niet nederlander dit of nederlander dat. Maar zeg nou zelf. De helft van nederland zeikt te pas en te onpas op alles wat los en vast zit![]()
andere mensen welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik weer geen kotssmilies geplaatst hoor.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat terwijl nederlanders bekend staan als zuinig. Op wildplassen staat toch een behoorlijke boete van ik dacht 130 euro.![]()
[..]
En dat terwijl nederlanders bekend staan als zuinig. Op wildplassen staat toch een behoorlijke boete van ik dacht 130 euro.![]()
Gelukkig worden die verder ook zo weinig gebruikt in SHO SC, zodat het gebruik ervan ook echt nog erg serieus genomen moet wordenquote:
je snapt wat ik bedoel....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig worden die verder ook zo weinig gebruikt in SHO SC, zodat het gebruik ervan ook echt nog erg serieus genomen moet worden.
En nu vallen m'n ogen dicht en ben ik écht naar m'n nest.
Welterusten!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig worden die verder ook zo weinig gebruikt in SHO SC, zodat het gebruik ervan ook echt nog erg serieus genomen moet worden.
En nu vallen m'n ogen dicht en ben ik écht naar m'n nest.
Morgen moet ik alweer werken.quote:
Waarom zoek je dan geen andere baan? En op zondag krijg je toch dubbel uitbetaald?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:37 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Morgen moet ik alweer werken.En zondag ook
Owja en ik haat mijn baan
![]()
Ik krijg op zondag inderdaad dubbel. Maar je hebt van die dagen dat je extra opziet tegen het gaan werken. Vandaag is zo'n dag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan geen andere baan? En op zondag krijg je toch dubbel uitbetaald?
Laat me raden, je gaat 6 weken familie opzoeken in Turkije?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik krijg op zondag inderdaad dubbel. Maar je hebt van die dagen dat je extra opziet tegen het gaan werken. Vandaag is zo'n dag.
En ik was eerst al opzoek naar een nieuwe baan en had al een brief geschreven maar ik ga 6 weken op vakantie dalijk en daarna op stage. Dus een nieuwe baan heeft nu even niet veel zin...
Ik ga 1 week strandvakantie vieren. Daarna een week instanbul en daarna 4 weken naar familie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden, je gaat 6 weken familie opzoeken in Turkije?
Volgens mij is het vrij t standaard voor Turken om naar Turkije te gaan in de zomer. De oud collega met wie ik eergisteren heb gesquasht, heeft ook banden met Turkije, en gaat er ook ieder jaar minimaal een maand naartoe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:46 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ga 1 week strandvakantie vieren. Daarna een week instanbul en daarna 4 weken naar familie.Ik heb daar 2 nefen waar ik heel goed mee op kan schieten
Is het ook. Vorig jaar was de eerste keer dat ik in mijn zomervakantie niet naar Turkije ben gegaan. Toen ben ik naar London geweest met een vriendquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij t standaard voor Turken om naar Turkije te gaan in de zomer. De oud collega met wie ik eergisteren heb gesquasht, heeft ook banden met Turkije, en gaat er ook ieder jaar minimaal een maand naartoe.
Maar ben je ook in Turkije geboren, of in Nederland, met ouders die uit Turkije komen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Is het ook. Vorig jaar was de eerste keer dat ik in mijn zomervakantie niet naar Turkije ben gegaan. Toen ben ik naar London geweest met een vriend
het laatstequote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ben je ook in Turkije geboren, of in Nederland, met ouders die uit Turkije komen?
Dat verhaal dat we helemaal niet meer verbonden zouden zijn met Turkije is ook een beetje overrated daarom.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ben je ook in Turkije geboren, of in Nederland, met ouders die uit Turkije komen?
Ik wilde net vragen of je je in Turkije dan ook een beetje 'thuis' voelt, omdat het me best vreemd lijkt dat je familiegeschiedenis eigenlijk ergens anders ligt dan je vaderland. Maar volgens mij is het antwoord op die vraag gewoon 'ja' dus!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:57 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat verhaal dat we helemaal niet meer verbonden zouden zijn met Turkije is ook een beetje overrated daarom.
Ik heb daar 2 neven. En met hun vriendengroepje trek ik daar dan heel erg veel op. En het is echt relaxt. 4 weken geen gezeik over verplichtingen enzo aan je hoofd en die mensen daar zijn zo anders. Je gaat daar soms gewoon 's middags 1 uur ergens zitten met z'n 7en en het is 's nachts als je er genoeg van hebt. Het enige wat je doet is praten....
Voor op vakantie is het ideaalquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je je in Turkije dan ook een beetje 'thuis' voelt, omdat het me best vreemd lijkt dat je familiegeschiedenis eigenlijk ergens anders ligt dan je vaderland. Maar volgens mij is het antwoord op die vraag gewoon 'ja' dus!
Ook voor vakantie trekt het mij niet heel erg, eerlijk gezegd. Maar goed, ik houd niet zo van al teveel warmte, dat is ook niet altijd even goed voor mijn astma. Dus ik blijf wel wat dichter bij huis.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:01 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Voor op vakantie is het ideaalmaar ik zou er ook niet te hoeven leven zegmaar.
![]()
Ik ben heel erg iemand van de warmte. Onder de 40 vind ik het bestquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook voor vakantie trekt het mij niet heel erg, eerlijk gezegd. Maar goed, ik houd niet zo van al teveel warmte, dat is ook niet altijd even goed voor mijn astma. Dus ik blijf wel wat dichter bij huis.
Cultuur is sowieso iets waarvoor ik ergens naartoe op vakantie zou gaan. Net als natuur, mooie vergezichten en zo. Maar bij Turkije bekruipt mij toch een beetje het gevoel dat je daar niet naartoe kan gaan zonder dat er minimaal een deel van de vakantie een strandvakantie is. Dat komt ook door verhalen die ik van diverse mensen heb gehoord die er zijn geweest. Die gaan vaak twee weken zonnen, en 2 dagen cultuur snuiven. Terwijl ik het toch echt andersom zou willen. Strandvakanties boeien mij namelijk nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben heel erg iemand van de warmte. Onder de 40 vind ik het bestMaar istanbul in september is toch te doen
Krijg je toch wel een cultureshot
Je kunt je in instanbul 10 dagen makkelijk vermaken zonder 1 dag naar het strand te gaan. Het is echt een prachtige stadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cultuur is sowieso iets waarvoor ik ergens naartoe op vakantie zou gaan. Net als natuur, mooie vergezichten en zo. Maar bij Turkije bekruipt mij toch een beetje het gevoel dat je daar niet naartoe kan gaan zonder dat er minimaal een deel van de vakantie een strandvakantie is. Dat komt ook door verhalen die ik van diverse mensen heb gehoord die er zijn geweest. Die gaan vaak twee weken zonnen, en 2 dagen cultuur snuiven. Terwijl ik het toch echt andersom zou willen. Strandvakanties boeien mij namelijk niet
Dus eigenlijk schetst men een verkeerd beeld van Turkije als vakantieland?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je kunt je in instanbul 10 dagen makkelijk vermaken zonder 1 dag naar het strand te gaan. Het is echt een prachtige stad
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=istanbul&spell=1
en in de richting van trabzon heb je mooie natuur:
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=giresun&btnG=Zoeken
Turkije kent heel veel verschillende natuursgebieden. Omdat het toerisme net opkomt moet eerst het tokkie gedeelte uitgekeken zijn waarna de volwaardige toerisme dus zijn intrede doet. En dat begint langzamerhand te komen. En in de zomer zal het waarschijnlijk iets te heet voor je zijn maar geloof me turkije is niet alleen maar strand. Alle mensen die in instanbul zijn geweest, zullen het met me eens zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk schetst men een verkeerd beeld van Turkije als vakantieland?
Alleen zal het 's zomers wel veel te warm zijn voor mij. Een graad of 25 vind ik al mooi genoeg. Daarboven raak ik alleen maar buiten adem, en zweet ik me kapot.
Misschien is het iets voor de toekomst! Maar ik wil ook nog veel meer zien... Oostenrijk, Zwitserland en ooit zeker nog de Noorse fjorden!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Turkije kent heel veel verschillende natuursgebieden. Omdat het toerisme net opkomt moet eerst het tokkie gedeelte uitgekeken zijn waarna de volwaardige toerisme dus zijn intrede doet. En dat begint langzamerhand te komen. En in de zomer zal het waarschijnlijk iets te heet voor je zijn maar geloof me turkije is niet alleen maar strand. Alle mensen die in instanbul zijn geweest, zullen het met me eens zijn![]()
Nou, welterusten! Ik ben eigenlijk nog niet moe, maar ga het denk ik ook weer niet te laat maken vannacht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:28 schreef muhammad_ali het volgende:
Volgens mij heb ik nu wel genoeg reclame gemaakt voor turkije. Dit moet ik bij de grens laten zien, zodat ze me naar binnen laten met een papiertje: Goede Turk![]()
Maar ik ging slapen( een uur geleden)
Weltrusten DMquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, welterusten! Ik ben eigenlijk nog niet moe, maar ga het denk ik ook weer niet te laat maken vannacht.
Wat voor training?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga even weer trainen, tot over 20 minutos![]()
Ik heb een crosstrainer hier staan!quote:
HOI.quote:
Dat kan ik... de bovenburen vegen de troep en blaadjes van hun balkon gewoon over de rand, zodat het op mijn balkon waait. Ik ben zo gek om het met stoffer en blik op te vegen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, ik doe dat niet zo snel.. Ben té beleefd af en toe.
Mijn volgende huis wordt ook gewoon een vrijstaande villa of zo!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:33 schreef rena het volgende:
Mijn buren wonen op 20 meter, als het niet meer is, afstand. En het zijn mensen van middelbare leeftijd. De rust!![]()
Ik zou willen dat ik soms wat makkelijker zou zijn daarin. Mij wordt genoeg overlast bezorgd, maar op een of andere manier kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om na 22:00 de muziek nog knalhard te zetten, of met deuren te smijten, of de hele dag met mn hakken op het laminaat rond te blijven banjeren... Ik ben zo gewoon nietquote:
Ik woon hier ook nog niet zo lang (3 en een halve maand), dus ik wil ook niet meteen een slechte indruk wekken natuurlijk. Maar gisterenavond kreeg ik onverwacht visite, en toen hebben we een aflevering van 24 gekeken. Toen had ik voor wat mooier geluid de radio ook aangezet... ik denk niet dat dat onopgemerkt zal zijn gebleven bij de boven- en onderburen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik soms wat makkelijker zou zijn daarin. Mij wordt genoeg overlast bezorgd, maar op een of andere manier kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om na 22:00 de muziek nog knalhard te zetten, of met deuren te smijten, of de hele dag met mn hakken op het laminaat rond te blijven banjeren... Ik ben zo gewoon niet.
Naar ouwe opa's?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kijk liever hiernaar dan naar een vadsige negert:
[afbeelding]
Als die oude opa Colin Firth heet, hell yeah!quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kijk liever hiernaar dan naar een vadsige negert:
[afbeelding]
Meen je datquote:
Vooral niet antwoorden, Bupatihquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt dat we ze gaan moetenwaarderen
?
Je wordt genegeerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vooral niet antwoorden, Bupatih.
Heus nietquote:
Sven, jongen , je moet geen drugs gebruiken, je gaat er van ijlen johquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heus niet. Bupatih had het waarschijnlijk gewoon te druk met de wereld te redden om te reageren op mij. Probeer niet tussen ons in te komen, rena
.
Dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey lolbroek, je usericoontje doet het niet.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heus niet. Bupatih had het waarschijnlijk gewoon te druk met de wereld te redden om te reageren op mij. Probeer niet tussen ons in te komen, rena
.
Phewww, gelukkig maarquote:
Ik zie jou al helemaal voor me met zo'n Robin Williams grimasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooood morning, Vietnaaaaaaaaaam.
Nah ik zag een bekende in GC en hier zit ik wel isquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zie jou al helemaal voor me met zo'n Robin Williams grimas
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nah ik zag een bekende in GC en hier zit ik wel is
Nee toch niet, dat neem ik terug.quote:
Ghostbuster gaan verbeteren (of op z'n spelfouten letten) kan je doen tot je een ons weegt, die arme jongen is niet meer te reddenquote:
Deed iemand dat dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ghostbuster gaan verbeteren kan je doen tot je een ons weegt, die arme jongen is niet meer te redden
Ach, er mogen toch wel een paar kilootjes afquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ghostbuster gaan verbeteren (of op z'n spelfouten letten) kan je doen tot je een ons weegt, die arme jongen is niet meer te redden
HA deze print ik uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, er mogen toch wel een paar kilootjes af.
Mag jij me even vertellen waar ik dát heb gezegdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HA deze print ik uitMevrouw ik ben in topvorm he`
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag jij me even vertellen waar ik dát heb gezegd.
Nou echt nietquote:
Je moet niet crosstraineren, je moet HIIT'en!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb een crosstrainer hier staan!
*zweet*
Echt zo van lekker sporten nu eerst een flesje waterquote:
Het zal welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je moet niet crosstraineren, je moet HIIT'en!![]()
Of beter, allebei!![]()
Vetverbranden/conditie vergroten met HIIT
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt zo van lekker sporten nu eerst een flesje water![]()
En mn kont is niet dik maar mooi afgetraind enzo![]()
Oh in mijn tijd was het ISquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is schrijf je wel goed, alleen je spelling van EENS is niet geheel conform de standaard
Whehe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh in mijn tijd was het IS![]()
Breezerspelling ook
![]()
Zij zei dat ze haar kont ging trainen, toen zei jij dat ze dat niet moest doen omdat een kont juist mooi was, en toe zei zij dat ze 'm er niet af ging trainen, maar dat ie wel wat kleiner mocht.quote:
En iets met een fles waterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij zei dat ze haar kont ging trainen, toen zei jij dat ze dat niet moest doen omdat een kont juist mooi was, en toe zei zij dat ze 'm er niet af ging trainen, maar dat ie wel wat kleiner mocht.
Exactly!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij zei dat ze haar kont ging trainen, toen zei jij dat ze dat niet moest doen omdat een kont juist mooi was, en toe zei zij dat ze 'm er niet af ging trainen, maar dat ie wel wat kleiner mocht.
Wat een inzicht ook altijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Colin Fart lijkt me een betere naam voor deze dreknek.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als die oude opa Colin Firth heet, hell yeah!
Zo moeilijk was het niet hoor, alleen Ghostbuster wist er een wazig totaal van te makenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat een inzicht ook altijd.![]()
Ík kon er kop noch staart aan knopen.
Slecht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:36 schreef Airelle het volgende:
The DaVinci Code was erg leuk hoor. Iedereen zeurt, die zegt dat het saai en onbegrijpelijk is.
Nahquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet hoor, alleen Ghostbuster wist er een wazig totaal van te maken.
Het was dus helemaal niet zo raar. Leuk & interessant vooral. En die zielige christenhuillies moeten niet zo moeilijk doen, het is heel duidelijk dat het allemaal verzonnen theorie isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil TDC wel zien eigenlijk,ik hou wel van weirde sjid
Ja laat ze GVD hun koppen houden gewoonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was dus helemaal niet zo raar. Leuk & interessant vooral. En die zielige christenhuillies moeten niet zo moeilijk doen, het is heel duidelijk dat het allemaal verzonnen theorie is.
Nou ze mogen best ingaan op de film. Maar die protestactiesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja laat ze GVD hun koppen houden gewoon
Ja bullshit een film is een film toch,ga dan protesten tegen Hellraiser ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou ze mogen best ingaan op de film. Maar die protestacties.
Ja lekker ding welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:50 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Zij is tof, maar ze is toffer als ze frans praat.
Kijk dan goed!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie het plaatje niet, maar ik vermóed dat Audrey Tautou er staat.
Ja, doe maar eens ctrl F5quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie "friko.pl, Darmowe Konta, WWW + PHP"
Charming.
Filmcapquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Litso noemt mij altijd Audrey![]()
.
Lekkere foto trouwens
Mooie damequote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Filmcap.
Maar speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
WTF is GIGI?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooie dame
Heel wat mooier dan die Gigi en belbimboachtigen.
Aha.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:07 schreef muhammad_ali het volgende:
Volgens mij bedoelt ze die belspeldozen
Ik denk het, ik heb de boodschap nog niet helemaal kunnen ontcijferenquote:
Me neither.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik denk het, ik heb de boodschap nog niet helemaal kunnen ontcijferen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |