pijpbekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:37 schreef Borin het volgende:
Rebecca Loos + Damesvoetbal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En die schoenen en die hoed........quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:41 schreef Stansfield het volgende:
Tering een leren korte broek, hoe verzin je het.
Dus volgens jou is de foto verder wél flatteus, op de leren capri broek na?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dit hoort dus niet hier, maar bij het lelijke outfits topic
Ze kijkt vrij normaal... Haar kledij is gewoon belachelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dus volgens jou is de foto verder wél flatteus, op de leren capri broek na?
Idd dat lijkt echt wel gesoeptquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:27 schreef seto het volgende:
[..]
Photoshop ofzo?
Die bovenarm past echt totaal niet bij haar onderarm
Dude, check die kopquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:27 schreef seto het volgende:
[..]
Photoshop ofzo?
Oeh, das wel een hele erge *understatement* bummer ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Chris Noth uit Sex and the City. Ik begreep nooit waarom hij Big heette in die serie. Nu wel.![]()
Het is maar hoe je tegen de foto aankijkt. Het kan idd ook in dat topic, maar het is hier gepost.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, gezien de bron.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:27 schreef seto het volgende:
[..]
Photoshop ofzo?
Daar heeft iemand zich zitten uitleven met zilverfoliequote:Op zondag 4 juni 2006 17:46 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond zojuist een stokoude foto van Nance. Stiekem moet ik er best een beetje om gniffelen (gelukkig ziet ze er tegenwoordig anders uit).
[afbeelding]
Wat een vies wijf is dat tochquote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef Syytön het volgende:
"want," zo sprak hij buiten zinnen; "echte schoonheid zit van binnen".
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ieder zijn smaak tochquote:Op maandag 5 juni 2006 16:14 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind dr wel mooi... hoe ze zo likt enzo![]()
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is ( ze ziet er wel goed uit hoor!)quote:
Ik hoop het voor drquote:Op maandag 5 juni 2006 16:24 schreef Brunette het volgende:
Hier was ze Anna Nicole Smith nog een keer:
[afbeelding]
Alhoewel ik een donkerbruin vermoeden heb dat deze foto bewerkt is, of niet
Ze kijkt inderdaad een beetjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik krijg steeds het gevoel dat ze naar m'n piemol kijkt
Paardenbek, volgens mij is ze nog net niet aan het hinnikenquote:
Ik ben niet zo bekend met bekende rappers negers.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:46 schreef Scandalous het volgende:
Is ze weer...
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/017-20060605121104.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/020-20060605121105.jpg]afbeelding][/URL]
En nog eentje van Vivica A. Fox, of moet die in dat andere topic
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:53 schreef rena het volgende:
[..]
Paardenbek, volgens mij is ze nog net niet aan het hinniken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |