Je kunt beter zeggen dat ze dat WAS.quote:
Het was oorspronkelijk een man, en nu is het volgens mij die Amanda.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen dat ze dat WAS.
Er is niets meer origineels aan.....
Yep. En irl is ze nog enger dan op de foto. Mijn beste vriend heeft ooit met haar geclubbed in NY en vond haar doodeng. En hij is echt wel wat freaks gewendquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:04 schreef rena het volgende:
Het was oorspronkelijk een man, en nu is het volgens mij die Amanda.
Heupen? Wie let er nou op haar heupen met die KOP? Brrrrquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wel vreemd dan dat ze echt vrouwelijke heupen lijkt te hebben, of krijg je dat ook met hormonen? Kelly heeft bijvoorbeeld helemaal geen heupen...
Jeez, ze staat erbij alsof ze moet poepen. Wat een idioot mens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef Scandalous het volgende:
Mariah laat gewoon even casual haar hondje uit
[afbeelding]
Ze is weer terug op weg naar het dik zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef daeri het volgende:
[..]
WOOOOOOHOOOW... wat is er met haar gezicht gebeurd
Wanneer is die foto gemaakt danquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ze is weer terug op weg naar het dik zijn.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Chris Noth uit Sex and the City. Ik begreep nooit waarom hij Big heette in die serie. Nu wel.![]()
Awww..die vind ik altijd zo symphatiek overkomen bij Oprah!quote:
Yep, en een boek geschreven over haar gewichtsproblemen, dat is ook hilarisch om te lezenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:07 schreef static het volgende:
Edit: dubbel.
die paris heeft een vies kontjequote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat vlees zit vooral bij haar dikke vagina
[afbeelding]
En Jude Law:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/jude2-20060529002621.jpg]afbeelding][/URL]
Sorry, maar toen werd mijn aandacht getrokken door haar spleetquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, op die kontfoto kun je er moeilijk omheen
En waar moeten we die van kennen?quote:
The O.C.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
En waar moeten we die van kennen?
Wat een semi geile/stoere blik ook he.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:30 schreef SunChaser het volgende:
Fotoshoot Renate Verbaan in de Maxim, onbewerkte, gelekte foto's. Zie haar benen.
[afbeelding]
wat is hier mis meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:30 schreef SunChaser het volgende:
Fotoshoot Renate Verbaan in de Maxim, onbewerkte, gelekte foto's. Zie haar benen.
[afbeelding]
volgens mij is dat een foto van zeker een jaar geleden...quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef rena het volgende:
[..]
Wanneer is die foto gemaakt danVolgens mij ging het juist zo goed met haar
Zou heel erg zonde zijn.
Das ook een eeuwige jojo, over een jaar is ze weer dik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
volgens mij is dat een foto van zeker een jaar geleden...
Zo ziet ze er tegenwoordig uit
[afbeelding]
![]()
Ik vrees dat ze gewoon geen 100% strakke gladde beentjes heeft en dat men hier denkt dat dat dus niet hoortquote:
Oh ja idd, wat een lelijke benen zegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:30 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
Nou, dan zal ik je mannensmaak uitleggen:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef bladibladibla het volgende:
Ik zie ook echt nie wat er mis is met die foto's van Renate.
Ik wou dat ik van die lange benen had *zucht*
dr zit meer vlees aan dan aan de gemiddelde breezerslet... maarja, niet mn type verderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je mannensmaak uitleggen:
1. ze zijn te dun. Niks vast te houden (mannen willen wat vast kunnen grijpen)
2. ze zijn ook nog SLAP.Ze moet meer sporten.
3. zo lang zijn dr benen niet hoor. In t echt is ze 3 turven hoog. Lijken lang door dr uitmergeling.
Zijn al tig keer geplaatst.quote:
T zelfde effect als je zag met Renate Verbaan dr benen: niet eten en niet sporten. Ledematen worden dus dun én slap.quote:
Nou, ik vind het prachtige benen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:30 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt zo op haar evil alter-ego uit zo'n videoclip van haar, waar ze in de toiletten vecht met zichzelfquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef Scandalous het volgende:
Mariah laat gewoon even casual haar hondje uit
[afbeelding]
pijpbekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:37 schreef Borin het volgende:
Rebecca Loos + Damesvoetbal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En die schoenen en die hoed........quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:41 schreef Stansfield het volgende:
Tering een leren korte broek, hoe verzin je het.
Dus volgens jou is de foto verder wél flatteus, op de leren capri broek na?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dit hoort dus niet hier, maar bij het lelijke outfits topic
Ze kijkt vrij normaal... Haar kledij is gewoon belachelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dus volgens jou is de foto verder wél flatteus, op de leren capri broek na?
Idd dat lijkt echt wel gesoeptquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:27 schreef seto het volgende:
[..]
Photoshop ofzo?
Die bovenarm past echt totaal niet bij haar onderarm
Dude, check die kopquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:27 schreef seto het volgende:
[..]
Photoshop ofzo?
Oeh, das wel een hele erge *understatement* bummer ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Chris Noth uit Sex and the City. Ik begreep nooit waarom hij Big heette in die serie. Nu wel.![]()
Het is maar hoe je tegen de foto aankijkt. Het kan idd ook in dat topic, maar het is hier gepost.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, gezien de bron.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:27 schreef seto het volgende:
[..]
Photoshop ofzo?
Daar heeft iemand zich zitten uitleven met zilverfoliequote:Op zondag 4 juni 2006 17:46 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond zojuist een stokoude foto van Nance. Stiekem moet ik er best een beetje om gniffelen (gelukkig ziet ze er tegenwoordig anders uit).
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |