The 4400 begint weer in Juni.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:00 schreef truStie het volgende:
Pff het TV seizoen is voor mij nu echt over.. vandaag niks meer te zien
Zijn er nog niet wat leuke seris die beginnen / nog bezig zijn
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:29 schreef Don_Gurgen het volgende:µ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tri State. Tri State. !
Ze zijn Vincent vergetenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:11 schreef Drifter__ het volgende:
Hopelijk dat die Michael en zijn zoontje oprotten!
De hele dag: my son, my son, WALT WALT !
Volgens mij heb je episode 21 (Question Mark) gemistquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:47 schreef liquid-orange het volgende:
Ik had het idee dat ik een hele aflevering gemist had toen Lock zei dat hij een andere hatch geweest was. Heb ik nu iets gemist of is dit de eerste aflevering waarin ze beelden laten zien waarbij Jack op een video is te zien?
Dudequote:
Idd wel aparte overeenkomsten, maar UFO'squote:[b]Op vrijdag 26 mei 2006 13:41
[knip]
Tijdens het surfen vond ik trouwens een boeiende site over het Paaseiland, en met name de mythe over een Central Energy Plant, deed me ergens aan denken.......![]()
http://www.islandheritage.org/mysteries.html
Maar misschien is dit iets wat door sommigen van jullie al bedacht was en het roept natuurlijk net zoveel vragen op als dat het beantwoordt, gelukkig maar!![]()
Hoe dan ook: Ik ga de final zo meteen nog een keer kijken!!![]()
![]()
![]()
Interessant.quote:Lemuria and Mu
The Lemuria and Mu contingent go hand in hand with the sunken continent idea. Those who wish to believe in ancient supernatural powers and a mystical race with special abilities and knowledge, lean to Mu, Lemuria or Atlantis as the places from whence far-wiser beings came. Various writers have ascribed different locations for that region, diverse attributes, and special abilities of the peoples that supposedly inhabited them.
Many proponents for the lost civilization of Lemuria focus on Easter Island, but the details vary from time to time. The lost Lemurians, according to one source, were groups of clairvoyant seers, oracles, and holy people who interacted between other worlds. Today the remains of this “lost paradise” include the Fiji Islands, Hawai‘i, Easter Island, and “. . . some of the Los Angeles area—and that is why many spiritual people who have a high consciousness are drawn there.” [More likely, one might suggest that is why there is a large percentage of nutcases in El Lay].
The Lemurians supposedly got together with the Atlantian refugees and …“after 12,000 years of development, they now possess the power to operate the atom-core alloy hull UFOs which exist and enter undersea “gateways” via anti-gravity fields. Sunken pyramids at the bottom of the seas also contribute to this effect”. The proponents of Lemuria believe that there is “little doubt” that the mysterious culture of Easter Island had an advanced form of air travel at its disposal. [If the Easter Islanders had had air travel available in ancient times, they would have left when things got tough.]
Goed geargumenteerd!!!! Aan zo'n bijdrage heb je nog eens wat!quote:
Lock is samen met Eko in The Pearl geweest, weet je nog?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:47 schreef liquid-orange het volgende:
Die mensen die hun volgden in de jungle en waarvan ze er 1-tje neerschoten hadden een japans uiterlijk. Bovendien waren dat geen others. Zij hadden niet zulke vodden aan, gewone normale kleding.
Hoe kan het daarnaast dan die elektromagneet wel sterk genoeg is om een vliegtuig te laten crashen, maar dat er niets gebeurde met alle metalen op het eiland, zoals de wapens die the others beed hadden en de boot waar walt inzat. Die was ook van metaal.
Daarnaast zat die boot waar Walt inzat vol bloed. Tenminste de wanden waren rood gekleurd, alsof iemand daar gevochten had. Was is daarin wel niet allemaal gebeurd?
Ik had het idee dat ik een hele aflevering gemist had toen Lock zei dat hij een andere hatch geweest was. Heb ik nu iets gemist of is dit de eerste aflevering waarin ze beelden laten zien waarbij Jack op een video is te zien?
Duurt dat eigenlijk altijd zo lang?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef marsu het volgende:
De dvdbox komt op 3 oktober uit in Amerika.
Speculaties en theoriën zijn toch niet echt spoilers. Daar is dit topic toch juist voor?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens wel jammer dat hier verhalen en aanwijzingen van andere sites geplaatst worden zonder spoilertags.![]()
Ik denk dat het Lemuria Mu verhaal de spijker op z'n kop is, maar zoals gezegd zullen er nog andere verhalen doorheen lopen. Denk aan de Dharma logo's die komen uit een hele andere cultuur.quote:
En hoe kom je er op, dacht je 'goh laat ik dat eens proberen in wordpad'?quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou meneer Widmore (die ook Caleb Nichol in The O.C. speelde, wat zich afspeelt in Newport Beach... En waar kwam de 'Elizabeth' vandaan? Jawel, Newport Beach).
Jezus wat een serie, briljant en gekmakend tegelijk![]()
natuurlijk van een andere sitequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:57 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
En hoe kom je er op, dacht je 'goh laat ik dat eens proberen in wordpad'?![]()
Dit zou weer met het eerdere stukje verbinden.quote:the Illuminati references from its roots in secret Egyptian teachings and Mu. According to some legend, Mu culture took root from the Mayan culture, which was an extention of Egyptian culture as revealed by their mutual pyramidical architecture.
En dan heb je ook nog Persephone, in de griekse mythologie meegenomen door Hades als koningin van de onderwereld, die je begeleid in The Lost Experience.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
Na wat zoekwerk op viertenige goden kom je al snel uit op Anubis, de Egyptische god van de onderwereld zoals we Hades als Griekse tegenhanger hebben. De poortwachter van de hel dus, dat zou ook de tekens op de aftelklok verklaren na 108 minuten. Het 'monster' heet Cerberus of althans zo wordt het genoemd, die heeft ook wat met de onderwereld te maken.
Vetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
Na wat zoekwerk op viertenige goden kom je al snel uit op Anubis, de Egyptische god van de onderwereld zoals we Hades als Griekse tegenhanger hebben. De poortwachter van de hel dus, dat zou ook de tekens op de aftelklok verklaren na 108 minuten. Het 'monster' heet Cerberus of althans zo wordt het genoemd, die heeft ook wat met de onderwereld te maken.
[..]
Dit zou weer met het eerdere stukje verbinden.
Het is maar een theorie
Iets met 'kleine dood' ofzo, niet echt goed vertaald lijkt me, maar het 'dood' gedeelte is wel een goede vertaling.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja welke tekens staan er op die klok, als de 108min over zijn?
Cerberus was de bewaker van de onderwereld, meestal afgebeeld als een enorme hond met 3 koppenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit zou weer met het eerdere stukje verbinden.
Het is maar een theorie
Dat drie koppige hond gedeelte wist ik wel, in principe heeft Cerberus de piloot tegengehouden te vertellen waar ze ongeveer uithingen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Cerberus was de bewaker van de onderwereld, meestal afgebeeld als een enorme hond met 3 koppenHij moest er voor zorgen dat niemand de onderwereld zomaar kon verlaten....
Er is toch weinig te spoileren aangezien de serie nu voor dit seizoen is afgelopen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
De makers van Lost hebben natuurlijk verschilllende verhalen door elkaar gegooid, dus een complete legende zal het zeer waarschijnlijk niet zijn.
Trouwens wel jammer dat hier verhalen en aanwijzingen van andere sites geplaatst worden zonder spoilertags.![]()
Bij mij werkt het zelfs in het reageervak: µquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:19 schreef Patvs het volgende:
alt + 4815162342 in wordpad
met system font werkt bij mij niet hoor
Wat doe ik mogelijk fout?
gek genoeg verbaasd het me nietsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:41 schreef Jump het volgende:
http://lost.cubit.net/pics/2x23/anomalyDetected.jpg
4 * 8 * 15 * 16 * 23 * 48 = 7418880
Toeval?
bij mij werkt het met de linker ALT wel, met de rechter niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:19 schreef Patvs het volgende:
En dan krijgen we 7 afleveringen te zien, en mogen we weer 13 weken wachten op de rest van het seizoenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:06 schreef JackieO het volgende:
Na jaren meelezen me toch eindelijk geregistreerd... Heb de afleveringen ook gezien en vond ze geweldig, kan niet wachten tot september...
Nog even gecheckt, hij gaat zich uiteindelijk niet scheren, omdat ie achter Kelvin aan gaat.quote:
Heb je numlock wel aanstaan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:19 schreef Patvs het volgende:
Uhm de reden is dus wel duidelijk nu waardoor het vliegtuig is neegestort en niet dus door 1 of ander aards meganetisch veld, dus ik vraag me af of je wel de hele season final hebt gezienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bla bla bla bullcrap waar het eiland Lost zou kunnen liggen....
Was mij idd ook opgevallen (kijkt ook naar The OCquote:Zou meneer Widmore (die ook Caleb Nichol in The O.C. speelde, wat zich afspeelt in Newport Beach... En waar kwam de 'Elizabeth' vandaan? Jawel, Newport Beach).
Jezus wat een serie, briljant en gekmakend tegelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |