Precies en Stamsnijder is ook niet te onderschattenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens, wat vond ik het heerlijk dat die kut Wuyts het zwijgen werd opgelegd. Die man wordt echt niet gehinderd door enige wielerkennis. De hele tijd zeggen dat niemand van Rabo CT mee kan doen om de overwinning, maar superheld Boonen en zijn ploegje wordt wel mooi afgebluft door een Nederlander (okee wel geen Rabo maar toch). En Wuyts zal nog versteld staan als Tjallingi en Reus na de tijdrit bovenaan staan.
dit klinkt niet bestquote:SPAANSE POLITIE HEEFT 200 NAMEN
en buitenlandse renners gevonden. Dat
schrijft El Pais donderdag.
Namen noemt de Spaanse kwaliteitskrant
niet, maar de renners maken wel deel
uit van de belangrijkste Spaanse teams.
"De meest bekende renners staan op de
fiches, behalve Alejandro Valverde",
heeft El Pais uitgedokterd.
Verschillende renners zijn ook gefilmd.
De politie plaatste verborgen camera's
voor de deur van een appartement in
Madrid waar ze bloed lieten aftappen.
Bij Spaanse ploegen rijden natuurlijk ook buitenlanders. Vinokourov, Simoni etc...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef maril het volgende:
Als ik het goed lees zijn er ook buitenlanders bij.
zoals je bij een dokter of tandarts vroeger ook had zo'n kaartenbak met je gegevens op.quote:
Klopt , hij zegt ook altijd als er weer zo,n voor hem figuur langskomt , oppassen met het opsteken van een sigaar of sigaretquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef Ericr het volgende:
Die scheve heb ik nooit vertrouwd.
Jean Nelissen zit lachend thuis, die roept al jaren dat de Spaanse armada stinkt.
Of dit keer wel Boogie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:19 schreef Ericr het volgende:
Die namen komen vanzelf boven water als er vervolging wordt ingesteld. Wordt een lege Tour misschien, Leblanc heeft het niet zo op ploegen die in onderzoek zijn.
Voeckler wint de Tour.
Hoezo? Het team kan toch nog wel doorgaan? Wurth is toch co-sponsor?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef Bartoli het volgende:
tsja als ze geen contract elders krijgen is het einde seizoen. Kunnen ze hopen dat ze in 2007 ergens een contract krijgen
Nou ja, de Giro zullen ze nog wel uitrijden. Maar Liberty-Seguros is een verkeringsbedrijf, en zijn zee gesteld op een clean imago, betrokken zijn in een doping-schandaal is de slechtste publiciteit die ze kunnen hebben. Na de zaak Heras van vorig jaar hebben ze een clausule in het contract laten opnemen dat ze op elk moment de sponsoring kunnen stoppen als er een doping schandaal is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:43 schreef mbn het volgende:
Is dat per direct, dat zou wel schokkend zijn. Zal ook wel vreemde situaties gaan opleveren als het waar is. Ik hoop in ieder geval dat Rabobank Koen de Kort zal oppakken als die zonder ploeg komt te zitten, want die is zeker een aanvulling.
ja Würth kan het overnemen de vraag is of ze dat willen tot het einde van het seizoen. Würth heeft paar jaar terug ook al geweigerd hoofdsponsor te worden. Ze wilden alleen fungeren als co-sponsorquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Het team kan toch nog wel doorgaan? Wurth is toch co-sponsor?
Ik zie Vino in topvorm al de ronde van oostenrijk fietsen.
Het is per direkt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:43 schreef mbn het volgende:
Is dat per direct, dat zou wel schokkend zijn. Zal ook wel vreemde situaties gaan opleveren als het waar is. Ik hoop in ieder geval dat Rabobank Koen de Kort zal oppakken als die zonder ploeg komt te zitten, want die is zeker een aanvulling.
Het ligt eraan wat voor bedrijf de sponsor is. Voor een bank of een verzekeraar is een degelijk imago ontzettend belangrijk, en een dopingzaak is dus een kleine ramp. Voor een horloge maker of een tapijtenfabrikant maakt het niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:14 schreef Zwansen het volgende:
En toch vraag ik me af of doping publiciteit nu echt zo slecht is. Ik bedoel, Festina ken ik ook alleen maar door het wielrennen. En als ik moest kiezen uit een Festinaproduct (horloges?) of een ander onbekend merk dan koos ik toch wel voor Festina.
Zou het slecht zijn voor Davitamon?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:14 schreef Zwansen het volgende:
En toch vraag ik me af of doping publiciteit nu echt zo slecht is. Ik bedoel, Festina ken ik ook alleen maar door het wielrennen. En als ik moest kiezen uit een Festinaproduct (horloges?) of een ander onbekend merk dan koos ik toch wel voor Festina.
Whehe, misschien wel niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou het slecht zijn voor Davitamon?
Qua renners misschien wel, maar qua sponsors is het moeilijker. Zie de moeite die Scheppink heeft om budget voor elkaar te boksen, voor wat nu eigenlijk het tweede team van Nederland is.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:44 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is er in Nederland wel weer genoeg ruimte voor een tweede grote ploeg naast Rabobank...
Walker wordt over een maand al prof bij het protour team samen met Reus. Ik denk niet dat Gesink volgend jaar al prof wordt, die is nog maar 19 (hoewel zijn prestaties op zich zeker genoeg zijn om een contract af te dwingen).quote:Op zondag 28 mei 2006 19:42 schreef mbn het volgende:
Het wordt trouwens na dit seizoen waarschijnlijk weer dringen voor de doorstroming van continentals naar ProTour bij Rabobank. Robert Gesink, William Walker, Dmitriy Kozontchuk lieten al eerder hun kunnen zien en nu toont ook Tom Veelers met winst in Olympia's Tour en Parijs-Roubaix voor espoirs. En natuurlijk presteert Lars Boom als veldrijder ook goed op de weg. Ik ben benieuwd welke keuzes er worden gemaakt. In ieder geval komt Rabobank te zitten met een grote groep jonge rijders. Kunnen grote voordelen aan zitten, maar die rijders zullen er niet altijd staan.
De koers Veenendaal-Veenendaal start in:quote:Op maandag 29 mei 2006 15:42 schreef Ericr het volgende:
SBS6 en wielrennen?Krijgen we dan een belspelletje tussendoor?
Gezellig samen met Vino en VDB alle klassiekers winnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:41 schreef flyckje het volgende:
ik zie die wel nog naar unibet trekken.
Omg, wat is dan nou weer voor een tokkiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef JohnDDD het volgende:
Dit kan ook gebeuren als je aan het koersen bent:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8494725640830898767&q=cyclist&pl=true
Ach, je moet positief blijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:39 schreef mbn het volgende:
Dat is nog eens blind vertrouwen.
Drie zelfs: Kasjetskin, Yakovlev en Bazzayevquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:58 schreef flyckje het volgende:
er zit nog een kazach in die ploeg die ook niet zo slecht is
Dat land heeft zich de laatste jaren echt ontpopt als een diamantmijn van talentvolle wielrenners.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Drie zelfs: Kasjetskin, Yakovlev en Bazzayev.
En met schaatsen met Babenko gaan ze ook een rol van betekenis spelenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat land heeft zich de laatste jaren echt ontpopt als een diamantmijn van talentvolle wielrenners.
Schitterende vlag hebben ze trouwens.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:15 schreef Falco het volgende:
[..]
En met schaatsen met Babenko gaan ze ook een rol van betekenis spelen. Kazachstan
.
kwestie van gewenning lijkt me. Er zijn er meerdere die niet op souplesse kunnen rijden maar wel op een groter verzet. Ik krijg bv het kleinere verzet wel voor lange tijd rond en de 11 zoals een Ullrich moet ik niet lang proberen anders zijn mijn benen zo verzuurd.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:03 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb nog een beginnersvraagje;
als ik op de kleinere versnelling fiets, word ik al snel moe. Ik voel me wat uitgeput, ook al is mijn hartslag nog niet zo hoog. Het kost me veel moeite zegmaar.
Maar vooral als ik em op de allergrootste plaat leg, dus voor op de grootste en achter op de kleinste - zodat de ketting helemaal recht ligt - dan kan ik fietsen zonder moe te worden. Dan kan ik zomaar twee keer zo hard, en ik word er niet echt moe van. Hoe kan dat? Is het soms omdat de ketting dan mooi recht ligt ofzo? Het is echt best een behoorlijk verzet,...
ja zo rond de 110 rpm is idd klein. Maar John zal wel bedoelen dat die op de 11 minder moe wordt dan op de 18 of nog kleinerquote:Op maandag 5 juni 2006 15:44 schreef flyckje het volgende:
Hangt af wat je kleinere versnelling noemt. ik rijd tussen de 103-108rpm. is redelijk klein maar je draait ook niet zot. Maar het kan idd goed mogelijk zijn dat je beter met grotere versnellingen kunt rijden met lagere rpm dan omgekeerd. (niet 2 keer de snelheid natuurlijk want dan rijd je overdreven klein).
ja zoiets bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja zo rond de 110 rpm is idd klein. Maar John zal wel bedoelen dat die op de 11 minder moe wordt dan op de 18 of nog kleiner
tegen hoeveel rpm? redelijk belangrijkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja zoiets bedoelde ik inderdaad
althans, als ik op de 11 rijd, dan kost het me moeite om dat ding überhaupt rond te krijgen, maar ik word er gewoon niet echt moe van...en toch vind ik dat gek want het is een beest van een ding!
eronder...maar ik kan er wel hard mee zonder moe te worden!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef flyckje het volgende:
[..]
tegen hoeveel rpm? redelijk belangrijk
meer dan 70 cava dat durven sommiges pros ook wel te doen.
zit je daaronder (wat ik veronderstel) dan doe je krachttraining en geen uithoudingtraining. zeer belastend voor te benen en word afgeraden dit meer dan 1 keer per week te doen. en niet of amper belastend voor het hart.
Leblanc heeft dat inderdaad medegedeeld, maar moet nog wel afwachten of de nieuwe ploeg een Protour licentie krijgt. Saiz is in ieder geval niet welkom.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef maril het volgende:
Heb ik nou begrepen van Dione de Graaf van Studio sport , dat wielerploeg van Saiz in de tour niet welkom is ,en dat er geen andere wielerploeg word toegelaten ?
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2006/jun06/jun06newsquote:Yesterday, as he does every year, Tour de France director Jean-Marie Leblanc paid a "friendly and semi touristical visit" to the Critérium du Dauphiné Libéré. But as soon as he walked into the race village, Leblanc realized that more was expected of him than "relaxation or comments about Fabian Wegmann, David Zabriskie or Thomas Voeckler". After yesterday's stage, Leblanc called a press conference in Bourgoin-Jallieu to discuss the situation in Spain and its effect on the Tour de France, but made it clear from the start: "There won't be any scoop".
"We don't have all the cards in hand," the director of the Tour de France explained. "We can only follow the rhythm of the justice. We're waiting for information from the Spanish justice but we add our determination to that already expressed by UCI president Pat McQuaid. We also appreciate that the AIGCP has told Manolo Saiz that he's not welcome in cycling any more and we approve the courage of Phonak's manager John Lelangue to keep away from racing two of his riders named in the Spanish affair. [We will not hesitate] as soon as we'll have the necessary information."
The board of ASO will meet this week to discuss the matter. "Fifteen days before the start of the Tour de France, the riders of the teams involved must know if they'll start or not. We will not go to Strasburg without having taken a decision," said Leblanc.
While there are important differences between the two teams whose Tour participation is in doubt, the outcome may be the same. As Leblanc explained, "Communidad Valenciana was invited by the organisers who can decide not to invite them any more but Liberty Seguros, as it was called at the time, was qualified under the ProTour rules because they had a license. If they don't have a license any more, they aren't qualified any more."
The ProTour commission - which is the final arbiter of the awarding of ProTour licences - still has to approve the financial and ethical conditions of Kazakh sponsor Astana taking over from Liberty Seguros, and eventually the presence of Manolo Saiz as a team manager and/or as the owner of Active Bay. "The facts look overwhelming," Leblanc said. "This is not sport any more, it's hooliganism!"
The director of the Tour also suggested that no team would be chosen as a replacement, should Communidad Valenciana and/or Astana-Würth not participate. That Alexandre Vinokourov is one of the favourites for this year's Tour de France will not have any impact on the board's decision, Leblanc said. Saiz was already "not welcome" at the 1999 Tour de France but he was reintegrated by the UCI. Leblanc didn't give any scoop in Bourgoin-Jallieu but made it pretty clear that Manolo Saiz is not welcome any more at the Tour de France.
Ik zou Valenciana wel leuk vinden. Altijd vuurwerk met die lui.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:37 schreef Bartoli het volgende:
Astana-Würth neemt de ProTour licentie van Liberty Seguros over. Leblanc wil ze samen met Communidad weigeren maar dat wordt later deze week of begin volgende week bekend gemaakt. Als ze geweigerd worden wat ik geval van Com. Valenciana wel kan en ook al gebeurd is volgens mij zal er voor die ploeg een vervanger komen neem ik aan. Als Astana met goedkeuring van de UCI ook geweigerd wordt, wat ik betwijfel want alleen Saiz thuislaten is meer als genoeg, dan geen nieuwe ploeg lijkt me. Wordt Astana wel gewoon toegelaten en Valenciana niet dan ook geen wildcard denk ik. Zoiets was het als ik het goed begreep. De kans voor Unibet om alsnog in de Tour te komen is zeer klein iig
beelden perfect en commentaar ook wel OK was van Danny Nelissen en Jeroen Blijlevens. Ow ja geen commercials zover ik weet er tussendoor heb ook niet in zijn geheel gekeken want moest wegquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:01 schreef maril het volgende:
Heeft iemand Veenendaal Veenendaal op SBS6 gezien vandag, en zo ja hoe was dat?
Ik bedoel commentaar beelden ect ect
Ach, denk dat hij zelf ook niet echt meer op een tourdeelname zat te wachtenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:12 schreef PLAE@ het volgende:
Knaven niet naar de tour. Dan heeft hij z'n laatste ook wel gereden.
Dat zal even wennen zijn.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
beelden perfect en commentaar ook wel OK was van Danny Nelissen en Jeroen Blijlevens. Ow ja geen commercials zover ik weet er tussendoor heb ook niet in zijn geheel gekeken want moest weg
Helemaal mee eens. Net zoals AG2r, ook al zo'n über saaie zooi. Hoewel ze nu wel Mancebo hebben, die kan misschien wat kleur geven aan die ploeg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cofidis zit trouwens ook aan Pozzato te trekken.
Dat is echt zo'n samenraapsel, Cofidis, ik vind dat een extreem oninteressante ploeg, dat koopt maar vanalles zonder er verder over na te denken, iedereen moet zichzelf daar maar redden.
Meer gewonnen? Zal best, maar ze staan wel onderaan in het PT ploegenklassment. Onder twee andere franse ploegen overigens. Maar itt Bouygues zullen zij wel wat goed gaan maken met Mancebo en Moreau in de grote rondes.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef Bartoli het volgende:
Ag2r is een leuker team als Cofidis. Ag2r heeft dit jaar ook al meer gewonnen en meer als team gereden dan Cofidis. Dat zijn idd praktisch alleen maar eenzaten.
Als Pozzato naar Cofidis gaat mag die iig 4 mensen meenemen waaronder Trenti een optie is
je moet niet alleen naar de ProTour kijken hoor er bestaan ook nog andere koersen. In zijn geheel is Ag2r meer een samenhang dan Cofidis en Bouygues. En zoals Ag2r de laatste tijd reed in Catalonie en nu ook weer in de Dauphine zie ik ze mss in het ploegenklassement in de Tour ook nog bij de beste 3 komen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:46 schreef icebliss het volgende:
[..]
Meer gewonnen? Zal best, maar ze staan wel onderaan in het PT ploegenklassment. Onder twee andere franse ploegen overigens. Maar itt Bouygues zullen zij wel wat goed gaan maken met Mancebo en Moreau in de grote rondes.
Ik zeg ook niet dat ze geen geheel zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je moet niet alleen naar de ProTour kijken hoor er bestaan ook nog andere koersen. In zijn geheel is Ag2r meer een samenhang dan Cofidis en Bouygues. En zoals Ag2r de laatste tijd reed in Catalonie en nu ook weer in de Dauphine zie ik ze mss in het ploegenklassement in de Tour ook nog bij de beste 3 komen.
quote:Men's Solo - Traditional
1 Marcel Knaus 885.5 2.09.29 (15.40mph)
2 Daniel Wyss 885.5 2.11.04 (14.99mph)
3 Fabio Biasiolo 885.5 2.11.56 (14.77mph)
4 Dino Nico Valsesia 815.3 2.10.11 (14.01mph)
5 Gerhard Gulewicz 815.3 2.10.07 (14.03mph)
6 David Haase 815.3 2.11.40 (13.66mph)
7 Guus Moonen 815.3 2.12.05 (13.57mph)
8 Kevin Wallace 815.3 2.12.21 (13.51mph)
9 Tony O'Keeffe 771.2 2.12.53 (12.67mph)
10 James Kern 721.0 2.01.52 (14.46mph)
11 Orlando Borini 721.0 2.09.43 (12.49mph)
12 Attila Kaldy 721.0 2.10.40 (12.29mph)
13 David Jones 721.0 2.11.46 (12.06mph)
14 Louis Lamoureux 488.9 2.07.12 (8.86mph)
quote:Men's Solo - Enduro
1 Jure' Robic 885.5 2.09.20 (15.44mph)
2 Marko Baloh 885.5 2.10.08 (15.23mph)
3 Jonathan Boyer 885.5 2.11.46 (14.82mph)
4 David Tinker Juarez 815.3 2.07.13 (14.77mph)
5 Kenny Souza 815.3 2.08.38 (14.40mph)
6 Rob Lucas 721.0 2.10.20 (12.36mph)
7 Bryce Walsh 721.0 2.12.04 (12.00mph)
8 Jean - Marc Velez 721.0 2.12.53 (11.84mph)
9 Mitchell Lesack 681.6 2.12.10 (11.33mph)
10 Fred Boethling 681.6 2.13.45 (11.04mph)
11 Guido Kunze 637.0 2.12.25 (10.54mph)
12 Guy Wells 565.1 2.12.20 (9.37mph)
DNF Valentin Zeller 488.9 1.10.21 (14.23mph)
quote:Women's Solo - Traditional
1 Shanna Armstrong 721.0 2.12.27 (11.93mph)
2 Patty Jo Struve 681.6 2.13.46 (11.04mph)
Goed nieuws, zowel voor hem als voor de ploeg.quote:Paolo Bettini blijft dan toch bij Quick.Step. De Italiaanse Olympische kampioen bereikte een akkoord voor twee extra seizoenen.
Bettini kon rekenen op grote interesse. Zo had ondermeer T-Mobile zijn zinnen gezet op de Italiaan.
In het Zwitserse Pontresina bereikten Bettini en manager Patrick Lefevere een akkoord voor twee jaar. Bettini rijdt sinds 1999 bij Lefeveres team, toen nog onder de naam Mapei-Quick.Step.
"Ik ben erg tevreden", aldus de 32-jarige renner. "De zekerheid dat ik nog steeds op het hoogste niveau meespeel, ligt aan de basis van onze nieuwe overeenkomst."
"Voorts kreeg ik duidelijke technische garanties en blijf ik bij een groep van mensen en sponsors met wie ik de grootste successen uit mijn carrière boekte", aldus Bettini.
Je beschouwt jezelf als kennerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:30 schreef JohnDDD het volgende:
De laatste twee alinea's kunnen door de kenner natuurlijk ook worden vertaald met "Ik word hier erg goed geprepareerd. De zekerheid van goede ontraceerbare doping ligt aan de basis van onze nieuwe overeenkomst. Voorts kreeg ik duidelijke medische garanties en blijf ik bij een groep van mensen en sponsors bij wie ik al jaren tot op de tanden gedopet grote successen heb geboekt."
En daar heb je ongetwijfeld keiharde bewijzen/argumenten voor?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:55 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben zeker een kenner ja. Zoals gezegd, Lefevre heeft zijn renners altijd tot de tanden toe gewapend, die jongens gingen de straat niet op zonder bloed zo dik als chocoladepasta. Bettini is zo groot geworden en zo groot gebleven. Bij andere ploegen zoals T-Mobile staan ze zo te zien niet zo stijf.
Bettini is nu eenmaal niet meer dan een knecht, een jongen die aardig kan sprinten en aardig bergop kan rijden maar in niets echt uitblinkt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:34 schreef Ereinion het volgende:
Ik vind het jammer dat Bettini blijft. Een renner van dat niveau moet in Milaan San Remo of de Ronde van Vlaanderen niet knechten voor Boonen. En bij T-Mobile zou hij in de heuvel klassiekers ook een stuk beter worden geholpen.
Je ziet jezelf serieus als kenner?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bettini is nu eenmaal niet meer dan een knecht, een jongen die aardig kan sprinten en aardig bergop kan rijden maar in niets echt uitblinkt.
Ah, dan zal het wel mijn geheugen zijn dat me in de steek laat, en was het niet Bettini die de verzamelde concurentie vorig jaar in Zurich op 40km van de finish gedag zei, en met drie minuten voorsprong won.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bettini is nu eenmaal niet meer dan een knecht, een jongen die aardig kan sprinten en aardig bergop kan rijden maar in niets echt uitblinkt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk, maar heeft hij als spcilaiteit om altijd bij de goede groep te zitten en geen domme keuzes te maken..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:29 schreef JohnDDD het volgende:
bettini is niets meer dan een gemiddelde renner, van het niveau knaven, van bon, wegemann. jongens die nauwelijks vooruitkomen zegmaar.
Bettini heeft meer gewonnen als die anderen die je noemt bij elkaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:29 schreef JohnDDD het volgende:
bettini is niets meer dan een gemiddelde renner, van het niveau knaven, van bon, wegemann. jongens die nauwelijks vooruitkomen zegmaar.
Wegemann, is dat een soort combinatie van Wesemann en Wegmann?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:29 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wegemann, is dat een soort combinatie van Wesemann en Wegmann?
Sinds de invoering van de EPO-test kwam die niet meer zo vooruit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:02 schreef Postlezer het volgende:
Kurt Van de Wouwer (11e in de tour van 99) stopt ermee.
Zijn hoogdagen waren al een paar jaar voorbij.
Dat zie je toch vaker bij de belgen he, 1x een echt heel goed klassement rijden en daarna per jaar iets minder worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:02 schreef Postlezer het volgende:
Kurt Van de Wouwer (11e in de tour van 99) stopt ermee.
Zijn hoogdagen waren al een paar jaar voorbij.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:30 schreef JohnDDD het volgende:
De laatste twee alinea's kunnen door de kenner natuurlijk ook worden vertaald met "Ik word hier erg goed geprepareerd. De zekerheid van goede ontraceerbare doping ligt aan de basis van onze nieuwe overeenkomst. Voorts kreeg ik duidelijke medische garanties en blijf ik bij een groep van mensen en sponsors bij wie ik al jaren tot op de tanden gedopet grote successen heb geboekt."
3x goed klassement bij Van de Wouwerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:50 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dat zie je toch vaker bij de belgen he, 1x een echt heel goed klassement rijden en daarna per jaar iets minder worden.
Mario Aerts heeft een soortgelijke curve, en ook Wim van Huffel heeft dit jaar een minder sterk jaar dat zijn opzienbarende vorig seizoen.
zoals boogerd ;-)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:50 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dat zie je toch vaker bij de belgen he, 1x een echt heel goed klassement rijden en daarna per jaar iets minder worden.
Mario Aerts heeft een soortgelijke curve, en ook Wim van Huffel heeft dit jaar een minder sterk jaar dat zijn opzienbarende vorig seizoen.
Precies wat Boogerd zelf ook altijd heeft gezegd. Dat het wel leuk was zo'n uitschieter in het algemeen klassement, maar dat als je hoogstens top 20 kan rijden normaal gesproken dat je dan beter voor etappewinst en andere koersen kan gaan.quote:
Ik neem aan dat Hincapie en Popovych voor het algemeen klassement mogen rijden. Zal wel vreemd zijn voor de rest van het team, om vooraf niet een topfavoriet in het team te hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:43 schreef flyckje het volgende:
Discovery heeft tour squad vrijgegeven.
Azevedo
Ekimov
Hincapie
Martinez
Noval
Padrnos
Popovych
Rubeira
Savoldelli
idd zeer veel respect. Als je weet dat die man in '88 goude medaille haalt in olympische spelen. En nu nog eventjes zen 15de tour gaat rijden. is bijna surealistischquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:05 schreef Ericr het volgende:
Toch knap van Ekimov dat hij er nog steeds bij is, respect![]()
Denk idd ook dat dit zeer vreemd is. Nu is het terug zoals in 1999 de underdog maar ze hebben paar zeer sterke kerels mee. Vind trouwens filmpje op site discovery channel over hun tour ploeg en wat randominfo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:59 schreef mbn het volgende:
Ik neem aan dat Hincapie en Popovych voor het algemeen klassement mogen rijden. Zal wel vreemd zijn voor de rest van het team, om vooraf niet een topfavoriet in het team te hebben.
Bruyneel zegt twee podiumkandidaten te hebben en noemt Hincapie als derde. Zegt dat Hincapie vorig jaar hoog in het klassement kwam, zonder dat dat zijn doel was en dat hij dus misschien dit jaar nog hoger kan. Dat het een geweldige rijder is, maar van nature niet de klimkwaliteiten heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:18 schreef JohnDDD het volgende:
en hincapie dan?
idd was ik vergetenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:58 schreef mbn het volgende:
[..]
Bruyneel zegt twee podiumkandidaten te hebben en noemt Hincapie als derde. Zegt dat Hincapie vorig jaar hoog in het klassement kwam, zonder dat dat zijn doel was en dat hij dus misschien dit jaar nog hoger kan. Dat het een geweldige rijder is, maar van nature niet de klimkwaliteiten heeft.
Hincapie lijkt dus een vrije rol te krijgen, maar qua kopmanschap hebben Popovych en Azevedo een streepje voor.
Zal ik maar vast suggereren dat SD de middelmatige Freire met hun superdope opeens een grote renner gaan maken?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef Ereinion het volgende:
Saunier Duval schijnt volgens Wuyts Freire een contract van 2 miljoen aan te bieden.![]()
Ik weet niet wat ze daar bezielt bij Saunier, 2 miljoen is echt gigantisch veel. Valverde en Boonen verdienen ongeveer 1.5 miljoen, Basso 2 miljoen. Freire is een goede renner, maar echt niet van dat niveau.
Goed voor hem. Zo komen er steeds meer Nederlanders verspreid over het peloton.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:22 schreef Bartoli het volgende:
het heeft ff geduurd maar hier de fotos van de tijdrit van afgelopen woensdag in Schimmert tijdens de Ster Elektro
ow ja Niki Terpstra rijdt vanaf volgend jaar voor Milram
I know. Maar toch bedanktquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:10 schreef mbn het volgende:
Je website geeft een popup door die webstats4u teller
was dat niet over tmobile voor betinni ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef Ereinion het volgende:
Saunier Duval schijnt volgens Wuyts Freire een contract van 2 miljoen aan te bieden.![]()
Ik weet niet wat ze daar bezielt bij Saunier, 2 miljoen is echt gigantisch veel. Valverde en Boonen verdienen ongeveer 1.5 miljoen, Basso 2 miljoen. Freire is een goede renner, maar echt niet van dat niveau.
Blessuregevoelig is hij niet. Hij heeft alleen steeds last van zijn zitvlak. Dat dit niet geneesd lijkt me meer dan logisch omdat hij deze continue blijft belasten. Freire is een topper, daar mogen ze bij de Rabobank trots op zijn (en dat zijn ze)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Middelmatig zou ik Freire niet durven noemen, 3 keer wereldkampioen en Milaan - San Remo (al was dat meer geluk dan klasse) en zo.
Maar hij lijkt uitzonderlijk blessuregevoelig en zelfs als hij OK is, dan wint hij eigenlijk nog te weinig voor iemand met zijn mogelijkheden/talenten.
Het lijkt mij dus ook vreemd dat men iemand met een onmiskenbaar talent maar die ook erg onbetrouwbaar is zo'n salaris zou geven, de kans dat het weggegooid geld is, lijkt nogal groot.
Freire een middelmatige renner?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zal ik maar vast suggereren dat SD de middelmatige Freire met hun superdope opeens een grote renner gaan maken?
Want dat denk ik in feite niet maar ik ben wel geneigd dat te zeggenb vanwege mijn reputatie hier!
ik heb alle kanalen al liggen afzoeken maar idd nog niks gevonden. Vrees inderdaad dat het niet op tv komt :/quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Gillingham het volgende:
De ploegentijdrit zal wel weer nergens te zien zijn op tv?
Dom, ik had ook gewoon naar Eindhoven kunnen gaan.
idd zie het juist tnxquote:Op zondag 18 juni 2006 12:20 schreef Ambrosius het volgende:
Nederland 2 nu gewoon.
Mart Smeetquote:
ik lette er ook op.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mart Smeet
"Schleck rijdt in Zwitserland, ze verwachten dat die vandaag gaat aanvallen."![]()
Uhm we hebben een tijdrit vandaag, meneer Smeets.
Ducrot.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
ik lette er ook op.
Wie zit er naast hem?
Smeetsquote:
En ook niets bij het wielrennen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Smeets
Na 5 minuten weet je gelijk waarom-ie niks bij 't WK voetbal te zoeken heeft.
Eigenlijk hier ook niet, maar ze moeten hem toch ergens kwijt.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Smeets
Na 5 minuten weet je gelijk waarom-ie niks bij 't WK voetbal te zoeken heeft.
quote:
+2quote:Op zondag 18 juni 2006 12:39 schreef Wombcat het volgende:
Eigenlijk hier ook niet, maar ze moeten hem toch ergens kwijt.
En die nieuwe ploeg, Boigis ofzo ...quote:Op zondag 18 juni 2006 12:50 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe hij die namen ook uitspreekt. Markus Footun, Mauela Saiz, Ster Elektratour.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Mart weet meer over de lijst van die dokter maar hij mag er niks over zeggen... HOU DAN GEWOON JE KOP MART
Dat vind ik idd ook opvallend aan Smeets' verhaal. Dat 'ie zo vaak zegt, als dit uitkomt dan valt dit verkeerd op het WK en de grote tennistoernooien.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:04 schreef Ericr het volgende:
Smeets zou liever alles in de doofpot stoppen. Wat mij betreft wordt die lijst van operatie Puerto snel bekend, zou overigens komende week gaan gebeuren.
Discovery heeft al bijna 1 minuut op nummer 2quote:Op zondag 18 juni 2006 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
CSC rijdt iedereen zoek.
Ja, en CSC is onderweg meer dan een halve minuut sneller dan DSCquote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef maril het volgende:
[..]
Discovery heeft al bijna 1 minuut op nummer 2
Is goed voor mijn pronoquote:Op zondag 18 juni 2006 13:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, en CSC is onderweg meer dan een halve minuut sneller dan DSC.
Hij is het helemaal kwijt idd... en dat terwijl ie bij de OWS zo fantastisch wasquote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Falco het volgende:
Mart raakt steeds meer en meer uit vorm.
Op tv is het minder, als je langs de weg staat is een tijdrit erg leukquote:Op zondag 18 juni 2006 13:34 schreef Falco het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik nooit echt wild van dit soort evenementen. Tijdritten kunnen me nooit echt boeien helaaas.
Heb de afgelopen 2 dagen met het quickstep team achter de schermen mee kunnen lopen, heb heel veel foto´s gemaakt en zal deze z.s.m posten!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
Wel grappig, gisteren ging ik mijn club steunen in de Gatorade Cup finale, was in Limburg. Ter hoogte van Eindhoven zijn we toen even op een parkeerplaats wat gaan eten, kwamen er zo vier wielerbussen langs gereden. Rabobank, Chocolade Jacques, Team Milram en Quickstep. Mooie bussen zeg!
Ja, zijn lengte die doet het 'm.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:26 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk ook dat hincapie de meeste kans maakt
hier schatten de mensen hem niet zo hoog in maar in de dauphiné kwam hij pas net weer in vorm volgens mij, en hij reed al niet al te ver op achterstand
bovendien kan hij een beste tijdrit rijden en is hij door zijn lengte en staat van dienst een natuurlijk leider
Leuk! Ben wel benieuwd hoe die er uit zien.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:35 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 2 dagen met het quickstep team achter de schermen mee kunnen lopen, heb heel veel foto´s gemaakt en zal deze z.s.m posten!
De vrachtwagens zijn nog veel indrukwekkender dan die bussen van de ploegen, daar zit echt voor tonnen aan materiaal in
Gaaf , ben benieuwdquote:Op zondag 18 juni 2006 13:35 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 2 dagen met het quickstep team achter de schermen mee kunnen lopen, heb heel veel foto´s gemaakt en zal deze z.s.m posten!
De vrachtwagens zijn nog veel indrukwekkender dan die bussen van de ploegen, daar zit echt voor tonnen aan materiaal in
Tekenend inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
Wat een aandacht voor die ploegentijdrit.
De Belg zond het niet eens uit ....
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef Bartoli het volgende:
fotos van de TTT komen zsm
Mooi manquote:Op maandag 19 juni 2006 15:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu ja bij deze:
fotos van gisteren bij de TTT in Eindhoven
Geen Peron meerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef Bartoli het volgende:
in Italie de TT
1. Bruseghin
2. Pinotti
3. Quinziato
Waarom geen Peron meer??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:20 schreef Bartoli het volgende:
nee geen Peron meer
Terwijl Pinotti dit jaar over het algemeen de betere tijdrijder was, in vergelijking met bruseghin.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef Bartoli het volgende:
in Italie de TT
1. Bruseghin
2. Pinotti
3. Quinziato
Cioni rijdt dit jaar als een pannekoek dus dat verbaasd me niet. En waarom Peron niet meer rijdt daar geen idee.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom geen Peron meer??
En waar is Cioni![]()
Heeft ingehouden zodat 'ie de proloog van de Tour wintquote:
Ik las pas al dat de ploegleiding zei dat Thomas Dekker gewoon relatief veel koersdagen nodig heeft om in goede vorm te komen. Hij zal zich dus in de eerste week in de Tour in vorm moeten fietsen, al kan dat in zo'n wedstrijd finaal misgaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:40 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk niet dat Dekker op is. De Dauphine was zijn eerste koers na LBL, en daar reed hij ook al ontzettend slecht. Hij is gewoon niet goed in vorm, zelfs een groot talent kan dat overkomen
Mooi zo...quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Bartoli het volgende:
Nuyens naar Cofidis
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Jeannie Longo wordt voor de 50e keer nationaal kampioen van Frankrijk. Nu in het tijdrijden.
Zolang z'n pr-vorm maar goed is, doet Rabo niet moeilijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef ScottTracy het volgende:
Dekker wordt in de TT geklopt door Jens Mouris en Koos Moerenhout. In deze vorm heeft hij niets te zoeken in de Tour.![]()
Rabo had gewoon op Bettini moeten bieden.....quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:15 schreef ScottTracy het volgende:
Al een wat ouder gerucht, maar ik pikte het net pas op:
It seems that Oscar Freire Gomez (Spa) will leave Rabobank next year. It's rumoured that he will join Saunier Duval, which offered him a salary of 2 million Euro per year. This team seems to have an extra new sponsor. (Cycling4all)
bron: cyclingnews.comquote:Leon van Bon will leave the Davitamon-Lotto team this year. The Dutchman, who didn't make the team's Tour de France selection, told De Telegraaf, "It seems that the selection was not made on quality, but on political grounds. I don't find that to be nice."
Maar wel Vansevenantquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het al verrassend dat ze Gates, de privé-bitch van McEwen, niet hebben meegenomen.
Bijna alle allochtonen in België spreken met zo'n accentquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:02 schreef JohnDDD het volgende:
nog maar eens zeggen he maar dat vlaams van die mcewen is verbazingwekkend, 't moet wel een heel slimme vent zijn
Geruchten over een wielerploeg dateren van vorig jaar over een overname van Fassa Bortolo. De persoon die die verhalen de wereld in hielp was echter vage 'sponsormakelaar' die schermde met allerlei interesse van grote bedrijven, waar niks van waar bleek.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:32 schreef ScottTracy het volgende:
Denk dat dit de eigenlijke link was. Staat helaas niets in over die geruchten van een nieuwe wielerploeg.
Dat is toch juist ideaal voor een wielerploeg?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef mbn het volgende:
in combinatie met hun steeds belangrijker wordende tak van medische aparatuur kan het alleen maar negatief werken.
Denk dat dat niet zoveel uitmaakt. Medische apparatuur lijkt juist een goede band met de wielersport al. Dat is al veel meer een relatie met de wielersport dan laminaatvloeren (QuickStep) of gehoorapparaatjes (Phonak).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef mbn het volgende:
[..]
Geruchten over een wielerploeg dateren van vorig jaar over een overname van Fassa Bortolo. De persoon die die verhalen de wereld in hielp was echter vage 'sponsormakelaar' die schermde met allerlei interesse van grote bedrijven, waar niks van waar bleek.
Ik denk ook niet dat Philips de wielersport in stapt. Past in mijn ogen niet goed bij hun business en in combinatie met hun steeds belangrijker wordende tak van medische aparatuur kan het alleen maar negatief werken. Rabobank vindt het al moeilijk om de sponsoring te verantwoorden, laat staan een bedrijf als Philips.
quote:Het Spaanse kampioenschap werd opgeschort nadat de renners de wedstrijd onderbraken uit protest tegen de berichten in de pers over het dopingschandaal dat momenteel het Spaanse wielrennen teistert.
Jose Rodriguez, de voorzitter van de Spaanse rennersfederatie, lichtte de rennersactie kort toe van op het wedstrijdpodium. De actie was vooraf niet aangekondigd.
Het peloton trok zich zoals voorzien op gang voor de titelstrijd in Madrid, maar na drie kilometer hielden de renners het al voor bekeken. Ze onderbraken de race en keerden naar hun respectieve hotels terug.
Het Spaanse dagblad El Pais citeerde zondag uit een gerechtelijk rapport, dat gewag maakt van minstens 58 renners die hun toevlucht zouden hebben genomen tot het "crimineel netwerk" dat dopingproducten verhandelde en dat op 23 mei in Spanje werd ontmanteld.
Dit netwerk "hield zich niet alleen bezig met bloedtransfusies voor sporters, maar volgens de documenten van het onderzoeksdossier (...) ook met handel in verboden middelen als EPO, groeihormoon en anabolica", schreef de belangrijkste Spaanse krant.
"Minstens 58 wielrenners zouden hun toevlucht hebben genomen tot dergelijke middelen, waarvan vijftien van het Liberty-team van Manolo Saiz", ging El Pais voort. Na de onthulling trok Liberty zich terug als sponsor, het team kreeg daarop de naam Astana-Würth.
Volgens El Pais had de vermoedelijke chef van het dopingnetwerk, dokter Eufemiano Fuentes, de vroegere teamarts van Spaanse ploegen als Kelme en Once, "contacten met renners uit de Giro van 2004 en ontving hij tot 40.000 euro per jaar per behandeling".
Dat zijn wel mooiere wegen om over te koersen dan zo'n criterium in Maastricht.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:45 schreef zjroentje het volgende:
Haha. In Duitsland gaat er echt een nobody winnen, Dirk Muller
Renner die gewoon bij een vereninging koerst. Als ik het goed begreep heeft hij wel ooit nog eens voor Mapei gereden. Zet nu wel ff mooi Kessler en Voigt te kijk.
Het is gewoon een halve bergetappe.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooiere wegen om over te koersen dan zo'n criterium in Maastricht.
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Duitsland:
1. Muller
2. Kessler
3. Voigt
Wat een bak.
Er waren 139 startnummers uitgedeeld, maar er hebben er nog een heel deel forfait gegeven. En bij ons zijn dat allemaal "volledige profs" hé , de semi-prof ploegen zoals Colba en co rijdne mee met de elite z/cquote:Op zondag 25 juni 2006 15:17 schreef zjroentje het volgende:
100 deelnemers maar in België hoorde ik. Dat is ook niet echt veel.
En terecht. Kutgezeik. Opdonderen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef placebeau het volgende:
Geen Spaanse kampioenentrui dit jaar:
[..]
Was die Sentjes geen Nederlander?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:20 schreef placebeau het volgende:
Van Heule, Kaisen en Sentjens voorop, op anderhalve minuut van het peloton in België. Maar ze hebben nog 100 kilometer te gaan.
Hij was beide, dubbele nationaliteit, maar heeft dus gekozen voor België, waar hij ook woont.quote:
Weer een kampioenstrui minder in de Tour.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:33 schreef placebeau het volgende:
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BETTTINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII is the 2006 Italian Champion in the Elite Men Road Race.
Waarom zetten ze die er dan bijquote:Op zondag 25 juni 2006 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Devolder zit er niet bij.
Ondertussen nog met 10, Van Goolen lek en daarna gevallen. Nog 10 km. met 1 minuut voorsprong.
Wij Belgen welquote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef komrad het volgende:
waar zien jullie dat allemaal, hebben jullie belgische commerciele tv??
maar boonen dus inmiddels de grote favoriet?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Wij Belgen wel
Van Summeren en Eeckhout nu achter de andere vier.
De meeste Belgen hebben datquote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef komrad het volgende:
waar zien jullie dat allemaal, hebben jullie belgische commerciele tv??
ik wist dat placebeau een belg was, maaar dat het hier zo vol mee zitquote:
Maar eeckhout wint, Boonen is derde. Hij sprintte twee keer.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:27 schreef komrad het volgende:
[..]
maar boonen dus inmiddels de grote favoriet?
En zelfs die tweede keer won hij niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Maar eeckhout wint, Boonen is derde. Hij sprintte twee keer.
Oftewel: als Boonen alleen zit, dan doet 'ie 't opeens een stuk minder goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:35 schreef komrad het volgende:
maar ik begijp dat boonen als een kip zonder kop gereden heeft, een beetje op zijn boogerd's
idd, maar ja een boogerd met sprint is dan ook bijna onklopbaarquote:Op zondag 25 juni 2006 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oftewel: als Boonen alleen zit, dan doet 'ie 't opeens een stuk minder goed.
Maar ze zullen ook wel allemaal naar hem hebben zitten kijken.
Nee hoor, op 700/800 meter demarreerde Vansummeren. Boonen moest dat als favoriet dichtrijden en op 300 meter van de finish kwam hij terug, maar toen viel het stil omdat dat nog net iets te ver was om al vol door te sprinten, Eeckhout profiteerde daarvan door van achteruit te demarreren/aan te gaan en had daardoor meteen een gat dat de anderen niet meer terug dicht kregen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:35 schreef komrad het volgende:
maar ik begijp dat boonen als een kip zonder kop gereden heeft, een beetje op zijn boogerd's
Dus eigenlijk lag Eeckhout op wat achterstand in achtervolging, en omdat het voor hem stilviel kreeg hij de kans eroverheen te kletsen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee hoor, op 700/800 meter demarreerde Vansummeren. Boonen moest dat als favoriet dichtrijden en op 300 meter van de finish kwam hij terug, maar toen viel het stil omdat dat nog net iets te ver was om al vol door te sprinten, Eeckhout profiteerde daarvan door van achteruit te demarreren/aan te gaan en had daardoor meteen een gat dat de anderen niet meer terug dicht kregen.
Hij demarreerde iig. vanuit laatste positie en was "op snelheid" toen hij de rest voorbij ging. Ik had liever Gilbert zien winnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk lag Eeckhout op wat achterstand in achtervolging, en omdat het voor hem stilviel kreeg hij de kans eroverheen te kletsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |