Precies en Stamsnijder is ook niet te onderschattenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens, wat vond ik het heerlijk dat die kut Wuyts het zwijgen werd opgelegd. Die man wordt echt niet gehinderd door enige wielerkennis. De hele tijd zeggen dat niemand van Rabo CT mee kan doen om de overwinning, maar superheld Boonen en zijn ploegje wordt wel mooi afgebluft door een Nederlander (okee wel geen Rabo maar toch). En Wuyts zal nog versteld staan als Tjallingi en Reus na de tijdrit bovenaan staan.
dit klinkt niet bestquote:SPAANSE POLITIE HEEFT 200 NAMEN
en buitenlandse renners gevonden. Dat
schrijft El Pais donderdag.
Namen noemt de Spaanse kwaliteitskrant
niet, maar de renners maken wel deel
uit van de belangrijkste Spaanse teams.
"De meest bekende renners staan op de
fiches, behalve Alejandro Valverde",
heeft El Pais uitgedokterd.
Verschillende renners zijn ook gefilmd.
De politie plaatste verborgen camera's
voor de deur van een appartement in
Madrid waar ze bloed lieten aftappen.
Bij Spaanse ploegen rijden natuurlijk ook buitenlanders. Vinokourov, Simoni etc...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef maril het volgende:
Als ik het goed lees zijn er ook buitenlanders bij.
zoals je bij een dokter of tandarts vroeger ook had zo'n kaartenbak met je gegevens op.quote:
Klopt , hij zegt ook altijd als er weer zo,n voor hem figuur langskomt , oppassen met het opsteken van een sigaar of sigaretquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef Ericr het volgende:
Die scheve heb ik nooit vertrouwd.
Jean Nelissen zit lachend thuis, die roept al jaren dat de Spaanse armada stinkt.
Of dit keer wel Boogie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:19 schreef Ericr het volgende:
Die namen komen vanzelf boven water als er vervolging wordt ingesteld. Wordt een lege Tour misschien, Leblanc heeft het niet zo op ploegen die in onderzoek zijn.
Voeckler wint de Tour.
Hoezo? Het team kan toch nog wel doorgaan? Wurth is toch co-sponsor?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef Bartoli het volgende:
tsja als ze geen contract elders krijgen is het einde seizoen. Kunnen ze hopen dat ze in 2007 ergens een contract krijgen
Nou ja, de Giro zullen ze nog wel uitrijden. Maar Liberty-Seguros is een verkeringsbedrijf, en zijn zee gesteld op een clean imago, betrokken zijn in een doping-schandaal is de slechtste publiciteit die ze kunnen hebben. Na de zaak Heras van vorig jaar hebben ze een clausule in het contract laten opnemen dat ze op elk moment de sponsoring kunnen stoppen als er een doping schandaal is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:43 schreef mbn het volgende:
Is dat per direct, dat zou wel schokkend zijn. Zal ook wel vreemde situaties gaan opleveren als het waar is. Ik hoop in ieder geval dat Rabobank Koen de Kort zal oppakken als die zonder ploeg komt te zitten, want die is zeker een aanvulling.
ja Würth kan het overnemen de vraag is of ze dat willen tot het einde van het seizoen. Würth heeft paar jaar terug ook al geweigerd hoofdsponsor te worden. Ze wilden alleen fungeren als co-sponsorquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Het team kan toch nog wel doorgaan? Wurth is toch co-sponsor?
Ik zie Vino in topvorm al de ronde van oostenrijk fietsen.
Het is per direkt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:43 schreef mbn het volgende:
Is dat per direct, dat zou wel schokkend zijn. Zal ook wel vreemde situaties gaan opleveren als het waar is. Ik hoop in ieder geval dat Rabobank Koen de Kort zal oppakken als die zonder ploeg komt te zitten, want die is zeker een aanvulling.
Het ligt eraan wat voor bedrijf de sponsor is. Voor een bank of een verzekeraar is een degelijk imago ontzettend belangrijk, en een dopingzaak is dus een kleine ramp. Voor een horloge maker of een tapijtenfabrikant maakt het niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:14 schreef Zwansen het volgende:
En toch vraag ik me af of doping publiciteit nu echt zo slecht is. Ik bedoel, Festina ken ik ook alleen maar door het wielrennen. En als ik moest kiezen uit een Festinaproduct (horloges?) of een ander onbekend merk dan koos ik toch wel voor Festina.
Zou het slecht zijn voor Davitamon?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:14 schreef Zwansen het volgende:
En toch vraag ik me af of doping publiciteit nu echt zo slecht is. Ik bedoel, Festina ken ik ook alleen maar door het wielrennen. En als ik moest kiezen uit een Festinaproduct (horloges?) of een ander onbekend merk dan koos ik toch wel voor Festina.
Whehe, misschien wel niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou het slecht zijn voor Davitamon?
Qua renners misschien wel, maar qua sponsors is het moeilijker. Zie de moeite die Scheppink heeft om budget voor elkaar te boksen, voor wat nu eigenlijk het tweede team van Nederland is.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:44 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is er in Nederland wel weer genoeg ruimte voor een tweede grote ploeg naast Rabobank...
Walker wordt over een maand al prof bij het protour team samen met Reus. Ik denk niet dat Gesink volgend jaar al prof wordt, die is nog maar 19 (hoewel zijn prestaties op zich zeker genoeg zijn om een contract af te dwingen).quote:Op zondag 28 mei 2006 19:42 schreef mbn het volgende:
Het wordt trouwens na dit seizoen waarschijnlijk weer dringen voor de doorstroming van continentals naar ProTour bij Rabobank. Robert Gesink, William Walker, Dmitriy Kozontchuk lieten al eerder hun kunnen zien en nu toont ook Tom Veelers met winst in Olympia's Tour en Parijs-Roubaix voor espoirs. En natuurlijk presteert Lars Boom als veldrijder ook goed op de weg. Ik ben benieuwd welke keuzes er worden gemaakt. In ieder geval komt Rabobank te zitten met een grote groep jonge rijders. Kunnen grote voordelen aan zitten, maar die rijders zullen er niet altijd staan.
De koers Veenendaal-Veenendaal start in:quote:Op maandag 29 mei 2006 15:42 schreef Ericr het volgende:
SBS6 en wielrennen?Krijgen we dan een belspelletje tussendoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |