15, kan bestquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nog 3 jaar en ze is legaal
gefeliciteerd met je 15e verjaardag![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:17 schreef CartWOman het volgende:
Gefeliciteerd, lieverd! Hele leuke dag gewenst!![]()
![]()
![]()
En weet je nog...?![]()
Session Start: Fri May 25 18:46:12 2001ben je er wel??? Ja ik heb het net gekregen!!! HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA De Cadaea!! voor de jarige **********************
ja, heb je het al??? Mooi!!!! Die heet: De kater is jarig ))))
hahaha )))
Vindt je het een leuk boekje? ja!! Ga ik elkekr mee nemen voormorgen bij het strand van sientje he ikmooie eitjes gekregen!!! van de poesjes een zoen enlik!!! ik ehb ringetjes hoorloges ennuh ketingen echt harrstikelijkmooi!! en veel en zo'n paarde Playmobiel ![]()
Oorbellen!! leuke boekies en van jou!!! ik krijg van dolfie nogleuke DAAG KNUFFFFFFFFFFFFFFF KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ZOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKERRRRDESMAKKKKKKKKKKK i love you I LOVE JOU TOE!!! ;D
daar meen je niks van....quote:
En legde sientje nog eitjesquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef CartWOman het volgende:
Van harte met je dochter, yvonne!![]()
Ja, lief hè?
Toen werd ze 10 jaar... *zucht*![]()
Toen werd ze 10quote:
klompen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En schoenen waarvan ik de naam niet kan uitspreken
K-Swiss.quote:
16 is al legaal hoor....quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nog 3 jaar en ze is legaal
gefeliciteerd met je 15e verjaardag![]()
Die jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
K-Swiss.![]()
Scheelt dat ze het zelf in haar FB ook verkeerd schrijft.![]()
KEE SWISSSquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En legde sientje nog eitjes
En nu wil ze geen feestje,
jah, met vriendinnen.
En schoenen waarvan ik de naam niet kan uitspreken
Toch bloeit er iets zo te zien in jullie FBquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff.. 15, dat schiet maar niet op.
Ik had het nog in je FB gepost, yvonne. Maar mijn Deense (die vandaag vertrokken is, *tragiek*) is 23, dus ik denk dat het verschil toch nog iets te groot is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch bloeit er iets zo te zien in jullie FB
Feliciteer nvido hierrrrrquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:02 schreef nvido het volgende:
Vinden jullie het erg als ik, een kutnewbie, mij een beetje aangesproken voel wanneer jullie zeggen 'gefeliciteerd' , anders is het ook zo saai voor mij
Die moet binnen het jaar overal verkrijgbaar zijn gok ik zoquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die moet binnen het jaar overal verkrijgbaar zijn gok ik zo
Ja, en jij vertelt iedereen dat je 14 bentquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef Jett het volgende:
hehe, brechtje zei tegen mij dat al 16 was.
13quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en jij vertelt iedereen dat je 14 bent
Gelukkig ben jij al stukken ouderquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:54 schreef Messenga het volgende:
Is dat mokkel pas 15?
Nja, over 2 jaar is ze wel te daten
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Over een jaar mag ze topless.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |