ik heb alleen witbier hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:04 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van badminton
biertje gaat er wel in
je hebt niks anders zekerquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik pak wel weer een flesje Grolsch![]()
je raadt nooit wat mijn vader drinkt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja amstel, maar dat drinkt mn vader![]()
hertogquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
je raadt nooit wat mijn vader drinkt...![]()
Ik drink een lekkere Heinekenquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Diekie
Over een paar dagen ben ik op weg naar bacalaitos!
Ja!! In de tussentijd helemaal vergeten... maar dat komt absoluut .. als mijn vriendin niet op een verjaardag zou zijn, dan had ik haar er nu bijgesleeptquote:
Ik ben nog steeds geïnteresseerdquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja!! In de tussentijd helemaal vergeten... maar dat komt absoluut .. als mijn vriendin niet op een verjaardag zou zijn, dan had ik haar er nu bijgesleept
Ola,nog een souveniertje van 66 euro overgehouden aan het "Amerikaanse" avondje trouwens..quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja!! In de tussentijd helemaal vergeten... maar dat komt absoluut .. als mijn vriendin niet op een verjaardag zou zijn, dan had ik haar er nu bijgesleept
Oooooops, dus toch de acceptgirobrigade?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ola,nog een souveniertje van 66 euro overgehouden aan het "Amerikaanse" avondje trouwens..
yups,17km te hardquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooops, dus toch de acceptgirobrigade?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
yups,17km te hard
was slechts mijn 4e in 2 maanden tijd,kom er dus ook nog wel bij
eentje voor fout parkeren in Rotterdam en 3 voor de snelheid bij Houten,Lopik en Zwolle.quote:
Zoals je destijds vertelde, valt 17 km te hard nog wel mee .. maar 4 in 2 maanden tikt natuurlijk wel aan!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yups,17km te hard
was slechts mijn 4e in 2 maanden tijd,kom er dus ook nog wel bij
eigen schuld dikke bult,piep er ook niet om verdersquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer geld, maar ja.
daar kun je weer een leuke dvd van kopenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer geld, maar ja.
Nee precies, heeft geen zin om er bij stil te staan verder.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
eigen schuld dikke bult,piep er ook niet om verders
Nee, maar natuurlijk wel balenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor 197 euro?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar kun je weer een leuke dvd van kopen
quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
stuk of 15 moet wel lukkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor 197 euro?
Mijn laatste bon is gelukkig alweer een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
Ik rij eik standaard 20 km te hard waar het mogelijk is en aangezien ik tegenwoordig zo'n 30.000 km maak wil ik er nog weleens eentje krijgen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn laatste bon is gelukkig alweer een paar jaar geleden.
Heb er meer dan genoeg gehad als ik weer eens onderweg was van afspraak naar afspraak op mijn werk en te krap in de tijd zat.
En de baas betaalde ze dus niet.
Nu rij ik gewoon lekker relaxed op het randje en met de satelietfunctie van de TomTom weet ik dus dat 110 op de teller van mijn auto 101 en 127 op de teller 122 is in werkelijkheid.
Daar kan ik een maand redelijk van levenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor 197 euro?
En voor mij zou het bijna weer een tattoo zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar kan ik een maand redelijk van leven
Hoe is het met de panini-plaatjes?quote:
Ik ben al aan het werk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:02 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Zo ff lekker douchen
oke danquote:
Ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke dandik geld verdienen, is het nog steeds 200%?
Wie is vandaag de TOD trouwens?
moet nog beginnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja.
Ivar is er.
Snel gedouched trouwens.
Wat was het geworden, Breda of Antwerpen?quote:
En die in het ziekenhuis dan?quote:
Hehe maakt al niet meer uit, hoor net dat de jumbo wel open isquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Net iemand vriendelijk gedag gezegd op MSN
martijn_denbosch@hotmail.com says:
zin om lekkere pics van babes uit te wisselen>> ?
Herman says:
Als je nou niet opflikker ga ik je opzoeken en plaats een dildo anaal in je rectale buis zodat je 3 dagen niet meer kunt zitten en je je afvraagt of je lul van voren zit of van achteren.
ik d8 da je van babes hield
oke
Antwerpenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat was het geworden, Breda of Antwerpen?
Was een lekker weertje om terug te rijdenquote:
Jeps, maar ik kon hoefde niet eens te rijden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was een lekker weertje om terug te rijden
Zat zelf dus 15km van Antwerpen af
Wat een lompe opmerkingquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in zo'n boerendorp woont![]()
Goede film, ben er eergisteren geweestquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef borisz het volgende:
vanavond naar davinci code
Jij bent de eerste die hem goed vind, hoor voor de rest alleen maar negatieve dingen erover...quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede film, ben er eergisteren geweest
Wel een feit.quote:
Tja ik vond het een goed te volgen film, absoluut niet te lang en ik snap de reacties niet zo heel erg.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die hem goed vind, hoor voor de rest alleen maar negatieve dingen erover...
Ik had het boek ook gelezen. Weet niet of het makkelijker maakt. Maar de verfilming vond ik echt goed gedaan hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:24 schreef borisz het volgende:
ik heb het voor of nadeel dat ik het boek gelezen heb![]()
Gister nog van mijn pa, zusje en kameraden gehoord dat hem waardeloos is...quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik vond het een goed te volgen film, absoluut niet te lang en ik snap de reacties niet zo heel erg.
En het onderwerp vind ik interessant
Tja smaken verschillenquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gister nog van mijn pa, zusje en kameraden gehoord dat hem waardeloos is...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:38 schreef Bluezz het volgende:
golfer heeft met zijn russische roepiessite (betaald dus, duh) Live en Massive Attack voor mij gekochtVét man
Mag ik met u naar het keldertje, ik heb bij geruchte vernomen dat u magistrale lichamelijke vormen heeftquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:38 schreef Bluezz het volgende:
golfer heeft met zijn russische roepiessite (betaald dus, duh) Live en Massive Attack voor mij gekochtVét man
Ik ben niet vet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Ok, ok, fors-aan-de-maat, dikke botten, w/e.quote:
Het is wel duidelijk dat je mij nog nooit hebt ontmoet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ok, ok, fors-aan-de-maat, dikke botten, w/e.
Ik vond het ook al enigzins bekend voorkomen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De schrijfstijl van Freed komt me zo bekend voor.
Ja, met name mijn voorhuid heeft daar last van.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef Freed het volgende:
U hebt wel een multiple probleemhuid toch?
Jij leutert als een ouwe nichtquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jij hebt de leuter van een oude nicht.quote:
No shit, maar tevens: *hap*quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je mij nog nooit hebt ontmoet.
Ik vond de film ook prima!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Tja ik vond het een goed te volgen film, absoluut niet te lang en ik snap de reacties niet zo heel erg.
En het onderwerp vind ik interessant
Zo te horen gaat Sientje het monopoly vaarwel zeggen en gaat 'ie zich bezig houden met andere spelletjes!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben nu lekker aan het koken voor een vriendin
Ja dezelfde als die van gisteren
Dat had je ook al in een ander topic gepost.... het zit je wel dwars he?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:26 schreef borisz het volgende:
de belg stijn vreven wil weer naar nederland komen :S
hij was de grootste dweil van de nederlandse velden, nu wordt hij weer de grootste dweilquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat had je ook al in een ander topic gepost.... het zit je wel dwars he?
op de radio zeiden ze dat er zelfs een paar kilometer file staat voor verschillende ikea'squote:Op donderdag 25 mei 2006 17:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het overleefd
Kom je thuis, internet wegDan maar naar een veel te volle Ikea met zuslief. Ook geen goed plan
Gelukkig doen we het weer
![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het overleefd
Kom je thuis, internet wegDan maar naar een veel te volle Ikea met zuslief. Ook geen goed plan
![]()
Nu Appelsientje nog onze eeuwige maagd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
voor Clau omdat zij en haar zus het weer doen!
Hij gaat voor de tweede keer koken voor een vriendin, dus wie weet Tong....quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Appelsientje nog onze eeuwige maagd.
Erotisch koken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij gaat voor de tweede keer koken voor een vriendin, dus wie weet Tong....
Oe.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij gaat voor de tweede keer koken voor een vriendin, dus wie weet Tong....
Wie dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het overleefd
![]()
Ook naar dezelfde tevolle ikea geweestquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het overleefd
Kom je thuis, internet weg Dan maar naar een veel te volle Ikea met zuslief. Ook geen goed plan Gelukkig doen we het weer
Naar de IKEA gaan is op elke dag een ramp.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:24 schreef VoreG het volgende:
Naar de Ikea gaan op hemelvaartsdag is bijna zelfmoord.
Laatst ging ik op een doordeweekse dag om een uur of 1. Het was heerlijk rustig, maar 1 kutkind dat liep te bleren ipv 30 op 2m2quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Naar de IKEA gaan is op elke dag een ramp.
Waarom ga je dan ook nog steeds in de ballenbak?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laatst ging ik op een doordeweekse dag om een uur of 1. Het was heerlijk rustig, maar 1 kutkind dat liep te bleren ipv 30 op 2m2
Het is sterker dan ik... Ik moet gewoon, ik weet niet wat het is...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook nog steeds in de ballenbak?
Zijn het de ballen? of toch die penetrante pislucht die er hangt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik... Ik moet gewoon, ik weet niet wat het is...
De kinderenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zijn het de ballen? of toch die penetrante pislucht die er hangt?
Ik doe het eromquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is echt het meeste foute antwoord dat je had kunnen geven
Maakt niet uit. Je studeert ervoor om je er later uit te kunnen lullenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je studeert ervoor om je er later uit te kunnen lullen
Was ff in verband met de verschillende aanbiedingen bij de Karwei en de Gamma vandaag (was totaal niet bepland maar met dit tyfus weer met 2 kleine kids op een woonboot zitten is gewoon niet echt verstandig) en het was echt rete druk. Alle kassa's open en nog steeds zeker 15 wachtenden per kassa.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:24 schreef VoreG het volgende:
Naar de Ikea gaan op hemelvaartsdag is bijna zelfmoord.
Ja hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben bescheiden, met beide was ik al meer dan tevreden geweest.
Maar stel je eens voor, beetje zuipen, lekker wijf op de stoel naast je en een Ferrari (incl. het geluid) voor je ogen. Can life be better?
Vorig jaar op Monaco ook zo'n dergelijke foto gezien, alleen dan met vier topless dames...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef DIGGER het volgende:
O ja, nog ff een geweldige fotö:
[afbeelding]
Ik had op het balkon hiernaast moeten liggen.....
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Tong, het komt op de laatste wedstrijd aan, leuk
Trusteh Clauw!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop met jullie mee Golfer
Trusten Hools!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:13 schreef Eilanden het volgende:
Het is stiiiiiiiiiiiiiiiiiiil in Hools .. het is stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil in Hools
Zijn account werkt niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, ik zocht Harry weer eens op he...
Waar zijn zijn posts
Harry_De_Beuker
Zaterdagmiddag vertrekken we!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:26 schreef dndiek het volgende:
Wanneer ga je op vakantie Eilanden?
Lekkerquote:
You rang ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, ik zocht Harry weer eens op he...
Waar zijn zijn posts
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:59 schreef Harrie-DE-Beuker het volgende:
[..]
You rang ?
Wat mot je, kut blouwe.
En sints waneer ben jij die kleur.
Je gaat naar het Caribisch gebied of niet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]en de temperatuur is daar het dubbele van hier
Of welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je gaat naar het Caribisch gebied of niet?
of je daar nu zo blij mee moet zijn....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]en de temperatuur is daar het dubbele van hier
quote:psst,hij staat... Tattoo Topic deel 18
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
of je daar nu zo blij mee moet zijn....
Nicequote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
psst,hij staat... Tattoo Topic deel 18
Ik ben blij dat het mijn arm niet isquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
psst,hij staat... Tattoo Topic deel 18
Weet niet waar je van houd natuurlijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal ik het zo zeggen,een lekker gevoel is anders....
Niet alleen het inkleurenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n ingekleurde tattoo voel je wel hoor
Heftig dingetje DG
Ook nog wakkerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n ingekleurde tattoo voel je wel hoor
Heftig dingetje DG
Terwijl een kaart van Australie best goed bij je zou staanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben echt een mietje voor een Tattoo, maar ziet er netjes uit!
2 uur en een kwartier.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]ziet er strak uit!
Duurt het nou lang voordat ze zoiets klaar hebben?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Terwijl een kaart van Australie best goed bij je zou staan
of een monopoly-bord.... altijd handig om in de buurt te hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Terwijl een kaart van Australie best goed bij je zou staan
Je moet wat over hebben voor je clubjequote:
vandaag nog gedaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
of een monopoly-bord.... altijd handig om in de buurt te hebben
Met liefde!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je clubje
Only quality....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch niet door d'n Beurden laten zetten eh?
Wacht je nu op CL-winst voor de volgende?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met liefde!
Riep het al 11 jaar dat ik er 1 wilde en 2 weken geleden hem dan eindelijk laten zetten.
Vet! Ik denk alleen dat ik het zelf niet zo snel zou doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met liefde!
Riep het al 11 jaar dat ik er 1 wilde en 2 weken geleden hem dan eindelijk laten zetten.
idd,met een behoorlijk scherpe nagel wel te verstaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:18 schreef Bluezz het volgende:
De randjes voel je idd DG, alsof ze met een nagel continue aan het krassen zijn
was echt heel gezellig! Lekker gekookt, daar monopoly en toen kwamen nog wat vrienden om de vakantie te bespreken, ze zijn net de deur uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:17 schreef Eilanden het volgende:
Hoe is dat koken met dat vriendinnetje gegaan Sientje?
Als ze het gehaald zouden hebben had ik morgen weer in de stoel gezeten,de afspraak stond al...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wacht je nu op CL-winst voor de volgende?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Voor Sientje :
[afbeelding]
De randjes voel je idd DG, alsof ze met een nagel continue aan het krassen zijn
Klinkt als ruige sexquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,met een behoorlijk scherpe nagel wel te verstaan
Dat is vele malen lekkerder maar de genoegdoening van een tattoo is weer vele malen beterquote:
En wordt het nog wat met dat vriendinnetje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was echt heel gezellig! Lekker gekookt, daar monopoly en toen kwamen nog wat vrienden om de vakantie te bespreken, ze zijn net de deur uit.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is vele malen lekkerder maar de genoegdoening van een tattoo is weer vele malen beteralthans,op dit moment
Sien is meer van de plakplaatjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind een tattoo echt vet, jammer alleen dat je het je hele leven bij je draagt..
Goed gesprek gehadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En wordt het nog wat met dat vriendinnetje?
Je moet het alleen doen als je het zeker wilt en wat je laat zetten moet je voor de volle 100% achter staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel lachen, wil ook nog steeds iets laten zetten. Maar kan niks moois vinden.
Ach man,die hangt er al 4 jaar....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
En DG, wanneer laat je die Prince Albert nou ook eens plaatsen
![]()
Ja daarom dus.. Wil iets wat met (fc) den bosch te maken heeft. Maar wmb ook niet te herkenbaar is. Dus bijv. alleen een draak. Zoals de fanclub nu heeft, maar dan mooiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je moet het alleen doen als je het zeker wilt en wat je laat zetten moet je voor de volle 100% achter staan.
Er komt bij mij niets van de FC op.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja daarom dus.. Wil iets wat met (fc) den bosch te maken heeft. Maar wmb ook niet te herkenbaar is. Dus bijv. alleen een draak. Zoals de fanclub nu heeft, maar dan mooiVerder zonder tekst of poespas.
Kijk maar uit als je een groepje Spurs fans op het strand van Scheveningen tegenkomtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komt bij mij niets van de FC op.
Wil graag zonder risico over het strand van Scheveningen lopen zonder het risico te lopen zonder voortanden naar huis te gaan.
En zo'n draak ook,tsja.....voor mijn gevoel is dat allemaal maar tijdelijk.
Het stadswapen komt er sowieso nog op maar die herkent toch niemand buiten de eigen stad
Wij welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel lachen, wil ook nog steeds iets laten zetten. Maar kan niks moois vinden.
incidenteel nog weleensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Die ziede ook nooit meer trouwens.
gemiddeld iets van 10 dagenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet dat 2 weken na dato nog steeds![]()
Hebben we het nu nog steeds over die tattoo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lang leve de vaseline
Met insmeren zijn we trouwens nu gestopt.
quote:
nieuwe DVD-kastquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:12 schreef pascalheister het volgende:
mogge
dadelijk maar eens richting obelink in winterswijk, nog wat spullen halen
voor je lowland-tent ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neuh daar is de ikea voor![]()
http://www.obelink.nl/ voor al u kampeerspullen
oh sorry ja pinkpop natuurlijk !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tent hebben we al, ff kijken voor een rugtas en slaapzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |